Įkurta 2007 m., „Lesė“ užsiima gyvūnų globa ir sterilizacija. Nuo įsikūrimo radome namus apie 4000 gyv. ir finansavome sterilizaciją daugiau nei 2100 gyv., dėl kurių nereikalingų gyvūnų skaičius turėtų būti mažesnis bent 8300 per metus.

Elektroninė labdaros parduotuvė (plačiau >>)

2% parama (plačiau >>)

 

Loading
LT / EN

Komentarai

Žydrūnė (21:36) >>
Jau antri metai namie karaliauja. Tikra Princesė :)
Zurita (13:27) >>
Papalatinau prašymą...
Polio-mama (9:50) >>
O, žiū - krikštavaikis neužsibuvo... ;)
Irene (22:35) >>
Ne:).

KAUNAS: Užrištos dvikojų akys ir širdys. Mažo rainiuko agonija daugiaukščio namo kieme, prie pat laiptinės durų. (dėkojame aukojusiems)

Skambutis šiandien ryte išjudino mūsų mažąjį Kauno kolektyvą. "Padėkit mažam kačiukui, kuris, baisiai sužalotas, nenustoja klykti!" - pasigirdo panikuojantis balsas kitame laido gale... Dievaži, padėt tai padėsim, bet juk taip norisi, kad ta maža dūšelė pagalbos sulauktų kuo greičiau. Juk šiuo metu turime tik du automobilius vairuojančius savanorius, ir tie patys gyvena visai kitame miesto gale.  Dėl šios priežasties, net geriausių norų vedini, Šarkuvos gatvę galėjome pasiekti tik po nemažo laiko tarpo.  Bandėm prašyti, kad skambinusi moteris kačiuką nuneštų į šalia namo esančią vet. kliniką, tačiau ji bijojo tai daryti, nes vet. gydytojai ją įspėjo apie galimą pasiutligės pavojų – lai tuo užsiima specialistai patarė veterinarijos gydyklos vaistinėje... Ką gi, ginčytis tikrai nėra kada, ir automobilis su savanore ir didele viltimi suspėti jau lekia Šarkuvos gatvės link. Visos smulkmenos paaiškėja vėliau, nes klausinėti detalių laiko nėra. Nėra kuo girtis, bet net raudonas šviesoforas tuščioje sankryžoje - ne kliūtis, kai žinai, kad kiekviena kelyje praleista minutė - tai mažo padarėlio didelė kančia. Bevažiuojant klausimai nesibeldę dėliojasi savanorės galvoje.Automobilį pastačius gatvėje, kad nereiktų laviruoti kiemuose, savanorė su narveliu bėgte nubėgo prie jau laukiančios moters ir ne savo balseliu klykiančio rainiuko. Moteris verkė, gailėjo ir tuo pat metu nesijautė galinti jam padėti. Iš dalies gal ir galima suprasti jos paniką, nes vaizdas buvo tikrai šiurpus, jau nekalbant apie klykimą, kuris vertė bijoti net liestis prie katinėlio ir taip nesukelti jam dar didesnės kančios. Savanorei bėgant link automobilio, moteris bėgo šalia ir pasakojo, kad ji prašė to kiemo kates šeriančių moteriškių pagalbos, tačiau jos nenorėjo "kišti rankų prie šio reikalo", o kiti namo gyventojai net nesukluso ir nesužiuro, perlipdavo ir nueidavo sau, vyrai juokėsi ir ranka mojo - "mažiau juk vienu". O jis gulėjo prie pat laiptų... prie pat žmonėms matomiausios ir judriausios kiemo vietos... Pamačius iš kojelės žiojėjantį lūžusį kaulą su kabančiais mėsgaliais ir, dar neaišku, kuo, savanorė kiek galima švelniau įkėlė mažylį į narvelį ir bėgte nubėgo į vet. kliniką. Ašaros bėgo iš pykčio dėl vėl ir vėl besikartojančio to nelemto žmogystų abejingumo... Ir dėl to, kad savanorė buvo beveik tikra, jog ir vet. gydytojai tiesiog sutrumpins rainiuko kančias, bet padėti jam jau niekuo negalės. Kai turi širdį ir sugebi atjausti, atrodo, kad akimirką gali pajusti silpnesniojo agoniją ir skausmą. Tik padėjus rainiuką ant vet. gydytojų stalo, jų žvilgsniai kalbėjo už juos pačius, ir tos nelemtos išdavikės ašaros kapsėjo dar labiau. Atviras šlaunikaulio lūžis (kaulas tiesiog kyšojo išlindęs net kelis centimetrus, visiškai nutraukti raumenys, aplink kabantys mėsgaliai, žaizda apsvilus, tepaluota ir jau pradėjus skleisti puvimo kvapą (visa tai rodo, kad kančia galėjo tęstis jau pora parų - tai nebuvo ką tik įvykusi trauma).Gydytoja paprašė savanorės pasitraukti ir nežiūrėti, kol gyvūną migdys... Suleido narkozę, mažylis vis dar rėkė nuo savo kančių... Tada dar paskutinį kartą įdėmiau apžiūrėję, veterinarai nusprendė nepasiduoti. Ačiū gydytojai Aistei ir, ypatingai, gyd. Sauliui už jautrumą  (vet. klinika "Edenas"). Pasirodo, mūsų šaunus vet. gydytojas Saulius vietoje migdomųjų - nuodų dozės nusprendė išbandyti nemenką, rizikingą ir sudėtingą operaciją, kuri galbūt išgelbės mažyliui gyvybę... galbūt. Dvilypis ir retai patiriamas jausmas, kai jau atsisveikini su tiek kentusiu keturkoju, o staiga išgirsti, kad šansas dar yra...Mažylis iš Šarkuvos gatvės jau po operacijos, ryt turėsime daugiau žinių. Kol kas svarbiausias klausimas yra, ar kojelė jautri, ar nenutraukti nervai, ir kaip viską pavyks "surinkti" atgal į reikiamas vietas.Vet. gydytojas Saulius įtaria, kad ši sunkią, labai skausmingą traumą rainiukas patyrė, kai buvo įlindęs mašinos variklio vidun. Kojelė jam tiesiog tarsi nuplėšta ir perlaužta, matosi ir apsvilimas (nuo variklio) ir tepalų dėmės. Žinoma – o kur dar lįsti pasišildyti mažyliams ir net suaugusiems katinukams, kai tuose kiemuose ne tik rūsio langeliai aklinai užkalti, bet ir po laiptais viskas užbetonuota…  Šarkuvos kačiuko fondelis, prašome 200 lt paramos. Dėkojame rainiuko vardu Vytai, Ramunei Ž., Mildai G. ir AstaiU. - pinigėlių nebetrūksta :)

Kauno sąsk. nr. LT657044060006186558 (SEB bankas, SWIFT kodas CBVILT2X) 

Indėniukė

Sukurta: 2010-10-25
Naujienos numeris: 4896
Peržiūrėjimų skaičius: 2957
Lankytojas: justyte4545

« grįžti

Komentarai

Beliulina (2010-11-07)
Gal kas galit papaskot, kaip sekasi siam beduliukui?
Indeniuke (2010-10-28)
Seliciaj del temos sukurimo gera mintis, o del jusu pastangu as del to ir rasiau, kad gal klystu...Aisku, ka dpadaret kiek galejot, vadinasi kol kas belieka uztikri ta seni dra karta ir gal galit kakza is leses merginu i pagalba pasikviesti jeigu jums kas suprantama vienai nedrasu. Bent trumpai nufilmuoti, o atda jau pas ji pati eiti arba gudrumu issiaiskinti kur jis gyvena, kokiam name apsimetus, kad ale jus taip pat turet "bedu" del kaciu arba tiesiog atimti tas lazdas is jo, jei ne viena busit bus drasaiu, tik vel gi ikalciai bus bet duomenu kur jis gyvena neturesit. Cia rimtas detektyvas, bet tik dievazi nepalikti to taip... Na nors pora karteliu pabandykit ji prigaut.
Selicija (2010-10-27)
Sveikos. Gal Šiam Įvykiui vertėtų sukurti atskirą temą, nes manau, kad ne aš viena turiu tokios negatyvios patirties. Dėl katukų. Indėniuke, jei manote, kad nesiaiškinau su tuo veikėju, tai labai apsirinkate. Policija... nejuokaukit. Stovėjo budintis ekipažas. Aš net neskambinau, iš karto priėjau. Policininkai net nelipo laik. Jiems tai pasirodė juokinga. prie jų akių ir ausų paskambinau policijos pasitikėjimo telefonu (jo Nr. nurodytas ant patruliuojančių mašinų durelių). Pakalbėjau su autoatsakikliu. REZULTATAI: 1) Šiandien ryte nesutikau toje vietoje nei vieno kiemsargio. 2) Policijos ekipažo taip pat nesimatė, nors jie ten stovi kasdien. Sutapimas. Gal. Kaip toliau pakomentuoti nežinau.
Indeniuke (2010-10-27)
Vetrinaras pasake tik tiek Eglutei, kad jeigu si baisi trauma butu dideliam katinui tai be diskusiju jis jau butu uzmigdytas, o va maziukai turi ta stebuklinga galia isgyventi ir tokias bedas, pas juos dar viskas uaga, gija greit......jau ryt gal maziukas keliaus su savo "drauge" langete pas globeja. Pati maziaus savijauta nebloga, aiskintojas jis irgi neblogas jau laukia nauju ispudziu :) O apie amputacija kol kas niekas nakalba, visi lukesciai dabar del to ar kojele jis valdys, ar ji bus jautri... Ir zinoma labai noretu Lese sutvarkyti ta kiema, issterilizuoti kateles, bet kol kas tai misija sudetinga su tokiais gyventojais, palikti telefonai viskas, nei paskambina del kaciuko nei del kaciu sterilizacijos, prase gi savanore, kad pasidometu, paieskotu kas seria kas zino....
Mune58 (2010-10-27)
Net atlėgo dėl šito mažylio rainiuko. Tikiu, kad mažylis išsikapstys. Indeniuke, tai jis operuotas, bet jokios kojytės amputacijos nebus? Žiūriu į jį ir visą laiką akyse stovi Zivivi Slibinėlis. Sveik, mažyli:)))
Indeniuke (2010-10-27)
Dar neskubėjom vakar dziaugtis, bet rainiukas isgyveno ir operacija, ir dar net gi visai "rimto" charakterio pasirodo esąs, apetitu jau nesisikundžia, pasakoja kažką. Pasirodo lūžiai buvo du....pilna tepalų žaizdoje teko valyti, ko pasekoje galimos neduok Die infekcijos ir po operacijos...Žodžiu, kad jis stebukliukas tai či ajau žinov viis, bet galutinių išvadų ir rezultato dar neturim. Bet sparčiai pajudėjom į priekį :) Dar tolaiu laikom kumštukus. Tikslas grįžti į kiemą su PSP, bet kol kas moterškės ten tik žiopčioja kaip žuvys ir nieko protingo nepasako, nei kiek kačių, nei kas šeria...Beja Šarkuvos kiemas, kur gulėjo kačiukas buvo visai šalia Jotvingių gatvės garsiojo kiemo, kur paimė Kauno savanorės apie 10 kačiukų , o sterilizacija pagal PSP per bobučių "kosmonaučių" nesuvokiamą požiūrį taip ir nejuda. Kažkoks tamsus tamsus miškas toks vaizdas, kad ten tik pašerti matoma reikala, o jau visa kita kažkieno kito bėdos. Važiavo savanorė ne vieną kartą ir kaip dundukė ir liko stovėti su įranga, nei kačių, nei bobučių. O Šarkuvos kiemas prie pat ir yra taigi labai panašu, kad užkirsti kelią kačiukų "mėsmalėm" vargiai pavyks...
Indeniuke (2010-10-27)
Selicia, nepykit, gal ne taip ka supratau, bet as neprikalusomai ar savo, ar nesavo rajone jeigu buciau tai neisivaizduoju, kad pamacius toki vaizda galeciau tik stebeti is salies...juk cia ne 10 vaikezu (kas daugiau ka isgasdintu nei vienas senis) , o ale kiemsargis, kuri turbut daugelisi net zino. Nufilmuoti tai cia be kalbu butu gerai, bet galu gale prieiti ir akis i aki su tokiu sadistu pakalbeti....Tegu tik bando ka paaiskinti tai ta pacia minute i policija skambinti, zinau moteri jauna kuria pastume vyras kai ji sere kates ji nedelsdama iskviete policija tai nuo to laiko kaip silkinis...Aisku begti gali todel irodymai butu labai reikalingi....Bukit gera nepalikit visko taip, nebukit tik pasyvi stebetoja kaip kiekvienas lietuvis dazniausiai. Galu gale paskambinkit Vilniaus Leses savanorems gal jos pades ta seni priciupti, bus drasiau...negali tolearuoti, juk yra adresas , namo kakzokie pirmininkai, bendrijos tai imanoma issaiskinti. Jiegu jus tik paraset, kad informuoti, kad tai vyksta tai jau informavot, bet jei norisi realios pagalbos skambinkit i Lese arba pati bnet informacija pabandykit surinkti.
Vyta (2010-10-27) (foto)
Indeniuke kaip rainiuko sveikata???
Mune58 (2010-10-27)
Selicija, gal galėtumėte pafilmuoti, kad būtų tikras įrodymas? Būtų gerai, kad tas senis nepastebėtų.
Sindy_ (2010-10-27)
nejaugi kokie elektro-sokai? Vienaip ar kitaip, toks elgesys juk turetu buti baudziamas? gal merginos daugiau zinos sia tema? Faktas, kad ten naudojamas kazkoks "ginklas", kuris suteikia skausma...
Selicija (2010-10-27)
Skleidė ne trakštelėjimą, bet pratisą traškesį.
Selicija (2010-10-27)
Nemanau, kad šiaip pagaliai, nes skleidė kažkokį traškesį. Jų galai smailėjantys.Kas tai per daiktai ar išradimai sunku pasakyti. Ryt man į darbą nuo 7.30. Gal pavyks dar ką pamatyti
Sindy_ (2010-10-27)
panasu, kad bus koks statybinis sautuvas, nes siaip pagaliuku juk niekas nenukreipinetu, o ir katinai nebijotu.. O garsu visiskai jokiu nebuvo? Nes sitie nors ir tyliai, bet vistiek traksteli.. Ar ten siaip pagaliai, kad galetu uzvozt, jei pasieks?
Selicija (2010-10-27)
Tai kad aš nežinau. Niekas man jų nedavė pačiupinėti. Tik tas kiemsargis su jomis vaikščiojo pasišviesdamas prožektoriuni ir kai tik pamatydavo katinukus į juos jas nukreipdavo.. Ką daro tos kartys negaliu tiksliai pasakyti. Tik katinai kaukdami lėkė šalin. iš to kaip viskas vyko, supratau, kad tai nuolatinis užsiėmimas. Šiaip aš ten negyvenu ir neturiu ko pasiklausti. Tiesiog šiandien atsititinai ten buvau. O apskritai prie tų namų katinukai nesuvargę. Prie pirmo namo nuo gatvės (Rygos parduotuvė ten yra), kai tenka važiuoti į savo kaimą mikriumi , dažnai matau, kad katinukus šeria pagyvenusios ponios. O veiksmas vyko tarp šio ir sekančio namo, vidiniame kieme. Beje, rytais tamsu, žibintai ten dega tik kas ketvitras (taupoma ant gatvių apšvietimo, todėl detaliau apibūdinti karčių nelabai galėčiau.
Sindy_ (2010-10-27)
o kas ten per kartis? ka jomis dare? jei kazkoks vinimis ar dar kuom saudomas ginklas - juk uz gyvunu kankinima gal galima prigirebt?
Aira26 (2010-10-27)
Siaubas! Zmones-labiausiai issivysciusi rusis zemeje o kur mes ritames kuo toliau tuo dazniau girdziu-tegul gaista maziau bus.O uzjaust maza padareli nesugeba o jie mums atiduoda tai visa save ir gyvybe uz maisto gabaleli...
Selicija (2010-10-27)
Nežinau, kas jį samdo. Ant uniformos jokių atpažinimo ženklų nebuvo, tik atšvaitai. O kad kiemsargis pasakė kartu laukęs autobuso apsauginis.
IlonaKolit (2010-10-27)
Selicija, o čia tai bent... O tas kiemsargis yra samdomas darbuotojas, kas jo darbdavys? Jeigu tai valstybinis būtų ūkis, galima duoti užklausimą, kokią įrangą ir kuo remdamasis jų darbuotojas šitaip elgiasi?
Selicija (2010-10-27)
Rašiau ir nepabaigiau. Šiandien ryte stebėjau (ir aišku įkišau savo liežuvį, tai nukentėjau, kad buvau apkeikta, bet niekis) tokią situaciją. gal apie kokias 6 su trupučiu ryte Antakalnyje, Žolyno gatvės pradžioje slampinėjo kiemsargis su kažkokiomis dviem kartimis. Tas kartis jis karts nuo karto, pamatęs katukus, į juos nukreipdavo. Šie bedaliai sprukdavo nuo jo kaukdami: kas luindo po mašino, kas kur išmanė. Paaiškėjo, kad ten prie Žolyno gatvės bendrabučių (Yra keli "normalūs" penkiaaukčiai) žmonės moka kiemsargiui už katinų "patvarkyma" Kaip jis pats išsireiškė "spariadkavanije". Nežinau ar tokiaoje situacijoje galima ką nors padaryti?
Selicija (2010-10-27)
Skaitau ir galvoju, kada gi pagaliau žmonės supras, kad ir katinukai ir šuniukai gyvi, jiems taip pat kaip ir žmogui skauda. Man lengviau, pas mus laukinukų niekas nenuodija, nemuša, bet šerenčių labai mažai. Bėdos kitur. Vis atveža ir išmeta. Viena kaimynė jau 8 šeria, aš du (atvežtus Lesės iš neasaugaus kiemo), bet gal ir daugiau ateina, dar viena kaimynė šeria 5. O visai neseniai atsirado dar ir ryžas persų mišrūnas. Labai baikštus. Man jį teko tik kartelį pamatyti. Spruko kiek kojos neša. O maniškiai lesiečiai jaukėja. Katytė ant kelių pati užšoka, jos vaikelis vis dar laikosi saugaus atstumo, bet nebėga. kaimynai savo naminukus visi nukenksmino. Su dviem vis dar kovojam, kad suprastų, jog nereikia veisti. Bet kad muštų ar kitaip skriaustų nepasitaikė nei viemo karto. Baisiausia ką padaro pagasdina ir paveja iš kokio gėlyno ar daržo.
Mune58 (2010-10-26)
vargšas mažylis:(. Laikykis, tu dar toks jaunutis, nematęs tikro gyvenimo džiaugsmo. Ačiū jums, Indėniuke, už operatyvumą. Ačiū Kauno Lesės savanorėms. Jūsų kol kas tiek mažai, o padaryti darbai neįkainojami. Skaitau Serioza jūsų komentarus ir labai daug randu panašumų savo katinėlių šėrimo kasdienybėje - ir aplinką, kaip jūs, greboju ir šiukšles rankioju aplink daugiabutį, šerdama laukinukus, pakol jie maitinasi, ir ne vieną kartą gražiuoju ir piktuoju prašiau, kad namo tvarkdariai paliktų nors mažą rūsio lange angą katinėliams įlysti, motyvuodama tuo, kad ne tik jiems bus kur prisiglausti, bet ir pelių nebus. Man buvo atsakyta, kad pirks žiurknuodžius. O kas gi tįs už uodegų tas išdvėsusias žiurkes (pas mūs rūsy betvarkė baisiau negu baisu). Ir taip nieko nepešiau, katinėliai žiemoti bėga per gatvę kažkur kitur, kiti pasirinkę kitų daugiabučių rūsius. O šiandien išgirdau iš mūsų namo gyventojos žinią: "Namo rūsį užpuolė žiurkės". Iš džiaugsmo suplojau rankomis ir pasakiau:" Nekenčiate kačių, bučiuokitės su žiurkėmis". O šitams mažam kruopiukui noriu palinkėti sveikatytės, ištverti visas veto procedūras, nes sunkiausia jis manau jau ištvėrė.
Angelina (2010-10-26)
As norejau pasakyti ,kad daug musu kaimynu veda savo suniukus be pavadelio.tai jei jie reikalaus is manes taisykliu laikimosi.As reikalausiu is ju ,kad ju suniukai butu vedami tik su pavadeliais.todel mes ir esame vieni kitiems tolerantiski:)
Serioza (2010-10-26)
Dovanok, mažulka Rainiuk, kad tiek daug apie viska parašėm.Sveikatytės tau..Viskas PAS MANE prasidėjo nuo tokiu baduliu.As juo tuntais sutrintus automobiliais ir pamestus ant gatves laidojau ir migdziau.Ir viena karta, suzinojus per Lese kad galima sterilizuoti papigiau kiemo katytes, "isiveliau" i sita reikala.Sveik, lialiau. Tu mums reikalingas gyvas ir sveikas..
Angelina (2010-10-26)
Zmones ,nu uk musu Lietuvelei neta nei vieno svento.Su kiekvienu zmogum galima tartis asmeniskai ,sarandandat jo silpnas vietas .Vienas sunio kakucius nerenka ,kitas be paVADELIO VEDA ,TRECIAS DAR KAZ KA PAZEIDZIA .Taigi as uzmerkiu akis i tavo nusizengimus ,t i mano .taip ir gyvenam ,ar ne taip???Jei tu reikalausi is manes istatymo ,as reikalausiu s taves .Taip ir susitariam.O ka daryti mesu beteisei visuomenei?
Serioza (2010-10-25)
Indeniuke, ar labai gali nureguliuoti kates ypatinagai laukine kur joms eiti? Juk jos baikscios.Jos bijo zmoniu. I bendra rusy jos net nebandys eiti. O be to zinau savo laiptines kaimynu nusistatyma. Gerbiu ji.Jie netrukdo man juos serti,uzstoja pries kitus namo kaimynus, bet rysy lakstanciu katinu nenori matyti.Bet LAUKINUKAI ir neis. Mano globotiniai visa diena praleidzia miske ir tik temstant sliukina kur šilta.O rusio durys METALINES.
Indeniuke (2010-10-25)
Patreee murija tam, kad po tose laiptu ermese jie nedristu glaustis nuo lietaus ir t.t., kad atseit kaip tie anie nekencianys mazesniuju sako, kad nesmirdetu ten nuo kaciu.... Serioza kaip suprantu jus kateles tiesiog ir neitu i joki namuka, jos prate eiti nakvoti i rusi? O jusu asmeninio rusio nera? Bet aisku jeigu nera langelio i ji tai vel beda, nebent savo sandeliuko duryse ispjautumet skyle, kad ilistu kates ir jos ten patektu, bet vel gi prie stai reiktu pereiti "ponu" bendro rusiu kolidoriuka.... O jiegu tartis su atskirais butu savininkais, po kuriu butu yra balkonai ir prasyti sutikimo ten pastatyti budeles?
Serioza (2010-10-25)
Patree,pakisai man gera minti. Jei uzkals be mano zinios iskviesiu policija,kad gyvuna uzkale aiškiai mirčiai pasmerkė.O tai jau baudžiamojo kodekso straipsnis.
Serioza (2010-10-25)
Man atsake - dabar ne problema: ziurknuodziu yra
Angelina (2010-10-25)
Pas mane rusi yra didziule ziurke ,mano Donkos patvarkyta,as taip itariu ,kad jos puse kates didzio .baisu .As ja visiems rodziau ,ir sakiau ,ar norite,kad ros ziurkes p rusius lakstytu? Ar pas jus rusi nera ziutkiu? dideliu ?
Serioza (2010-10-25)
UŽplakatinau visus aplinkinius namus infomuodama apie PSP. Ir pastoviai "ekspozicija"atnaujinu. Daug bendrauju su kaimynais.Kai kurie net ŠERNIENOS maišiuky i valgyklelę atneša. Viskas būtų gerai, jei tie katinai žiema ant sniego galėtų gyventi.
Patreee („Lesė“, Vilnius) (2010-10-25)
Vikikute, Vilniuje ne viena atveji teko matyti, kai su gyvun kaciuku uzmurija, tik kai kuriuose senos statybos daugiabuciuose, po laiptais yra ertme, kur jie gali patekti i rusi, ta issiaiskinau, kai pilkiukus karaluose gaudziau. o kam murijami as net neisivaizduoju. o kas del policijos, labai abejotina, kad jei ir butu koks istatymas ginantis, namukus - seryklas, ar prieglobscius nuo sunaikinimo, abejoju ar policija imtusi tokio tyrimo ir ka darytu. o siaip dazniausiai zmones, maitinantys kates, stengiasi draugiskai sutarti su kaimynais, del baimes, kad tas seriancias kates gali nunuodyti ir jokiu seriklu ir namuku nebereiks... cia ir gaunasi uzburtas ratas...
Serioza (2010-10-25)
Teisingai. Ne visos kates tarpusavy sutaria.. I ta patalpa sulenda tik trys..Kitos eina kazkur prie nuosavu namu. Lyg tai i malkine. Daug kam rodziau, kaip irengiau pas save po balkonu.Su šieno kauge.Taigi - NEI VIENA TEN NEGULI.
Indeniuke (2010-10-25)
Wilma patikekit lengva sakyti REIKEJO, pirma is viso reikejo issikovoti ta PSP programos iteisinima, itraukima i taisykles (prie ko is tikro pradzioje daugiausiai prisidejo GGT Pifas). Juokesi visi kas netingejo is tos programos. Jus negalvokit, kad is karto viskas taip lengvai su musu valdininkais darosi, pabandykit pabendrauti su tokiais, paklausyt ka jie sneka, kai tokios kaip mes organizacijoms tenka sutikti su viena blogybe is kitos. Del seryklu kaip ir sutarta, bet vel gi kol kas neatsirado finansines galimybes kiekvienam kieme tas seryklas statyti. O savanoriu vyru , kurie uz savo lesas jas sukaltu taip pat nera. Nebent Jus Wilma pazistat tokiu? Zinot jei atvirai serykla, as asmeniskai manau, gali susiorganizuoti ir pacios moteriskes, vyru savo gimineje tikrai atrastu jei noretu, o mes deja negalim ir sugaudyti kates ir finansuoti sterilizacijas ir dar apmoketi darbininkams sukalti serykleles. Leista statyti pagal taisykles, tai prasau susiorganizuokit ju sukalima, o mes pasatysim kaip organizacijos vardu (bus saugiau gal). Tas masinis langu uzkalinejimas cia tokia kaip ir "naujove", anksciau dar buvo kazkaip kitaip, o siais metais tai jau tapo rimta problema. Vel gi galbut ne Jusu atveju ir tikrai ne Siriozos (nes zmogus ir tai kalnus nuvertes del beglobiu katyciu), bet kartais truksta ir paciu moteriskiu, kurios seria kates iniciatyvumo, galu gale kreipimosi i mus. Galima juk pakviesti mus i koki gyventoju susirinkima, pakabinti plakatukus su informacija, su prasymu nelikti abejingiems ir t.t. O jei kalbant bendrai tai is tiesu didele problema, kuri , manau be taisykliu kooreagavimo nelabai pajudes i gera.... Wilma, kitas klausimas jus manot jeigu tos kates butu nesterilizuotos ir dar turetu kruvas kaciuku tai zmones butu nustoje uzkalineti langus?
Serioza (2010-10-25)
Angelina, puikiai tave suprantu ir tikrai bandau imti is taves pavyzdi. Tu man imponuoji. Bet suprask. JAI REIKIA, kad anga butu uzkalta. Ir nedelsiant. O kaip gi kates? Kol kas nenusivyliau SERVISU CICIU vadybininku. Jis uz mane. Ir neskuba uzkalti tos prakeiktos angos.
Weronica (2010-10-25)
Siulyciau visa sita istorija su iliustracija atspauzdinus pakabint prie to namo laiptines... gal bent jau koks vienas zmogus pamates gera pavyzdi kita kart nepabijos kreiptis pagalbos i vet gydyklas, arba pats padeti...
Angelina (2010-10-25)
Pas mane yra rusis ,ker gali ziemoti kates .Nieks to lango neuzdaris ,nes as kita diena ji islausiuir niekas nieko padaryti negali. Bet praeita ziema ,tokia salta nemazai kaciu visgi ziemojo lauke ,nezinau ,kodel ,Net nelindo i rusi .Miegojo lauke prie mano sodelio.
Serioza (2010-10-25)
Po teisybei,Angelina, ta as ir ketinu daryti. Tos durnos kates kitur neina. Jau trys metai kaip jos ten ziemoja. Pagaut ju negaliu. Laukines. Sakiau nesiuos pirkion namo:) Nepagaunu. Ema (pirmaja savo sterilizuota) isinesiau vis tik namo. Tai stauge vienoj tonacijoj dvi valandas kol isleidau laukan. Nu, zodziu, aciu JUMS VISOMS DRAUGES, uz palaikyma. Tikslas kaimynkos vienas - mane apspakajint. Dokumentu kopijas pasidariau. Rytoj turiu gaut namo plana kur turetu buti arba nebuti pazymeta sitos patalpos priklausomybe. Ir dar. Ten ta anga nera atvira.. As ja uzdengusi kaip kad ligoninej buna duris su plevele. kad saltis i patalpa neitu. Kai kate ilenda - stora plevele vel uzveria landa.
Angelina (2010-10-25)
Zinot ,ka as jum pasakisiu ,Serioza.Zmones troksta karo.kai nesulaukia ,pasiduoda:)
Indeniuke (2010-10-25)
Serioza Jus teisingai sakot - ne tik ji, bet ir Jus esat bendro turto savininke! O kaip kiti gyventojai? Idomu procentaliai kaip butu, kiek tu uz ir kiek pries? Del budeliu sukalamu, jos yra labai daznai "panaikinamos" tu visu tvarkdariu, kurie nekencia kaciu. Galbut uzrasius, akd tai tarkim Leses nuosavybe gal kiek atbaidytu, bet juk "gerus" darbus daro tada kai niekas to nemato..... Kazka cia reikia galvoti su tais rusiais..., bet juk i kikeviena kiema tvarkos daryt ir belstis i duris nevaziuosi, cia reikia kazko veiksmingesnio. Kas blogiausia, kad net tie ne patys ziauriausi ir nesukalbamiausi skeptikai kaciu argumentuoja, kad atviri langeliai saldo nama, butus. Bet as galvoju, o jei tokiame kieme ivykdyta PSP gal musu organizacija turi tam tikra zodzio teise, sprendimo. Faktas, kad pas ta Jus, Serioza, puolantcia ispaikiusia motera galetu apsilankyti Leses savanores, tikrai kalbeti butu daug drasiau ir lengviau kai kazkas is organizacijos dalyvautu kartu, o ne jus viena. Ar bandet pakalbinti Vesta ar, kuria kita mergina is Leses?
Wilma (2010-10-25) (foto)
Kačių peržiemojimo klausimą, organizacijoms reikėjo iš karto derinti kartu su PSP ir kačių šėrimu.Vis tik pas mus ne Ispanijos klimatas. Prie mano namo ta pati situacija, vasarą sterilizavo visas kates, tai ta proga, ta pati administruojanti įmonė užkalė visus langelius. Nors 10 metų niekam jie netrukdė. Ir dabar tokia dviprasmiška situacija gaunasi, Nuaras neims, nes sterilizuotos, o peržiemoti ir gi nėra kur. Aišku jau kažkas pralupo langelį, tik ar ilgam?
Angelina (2010-10-25)
Serioza,nu juk galima viska spresti paprasciau:)Neigti viska ,tegul irodo ,kad tai jus darot.jie uzkala ,jus iskauziat.jie uzkala ,jus islauzot .As taip labai sekmingai darau .jie pvargsata taisyti:) Lomat ,ne stroit:)Sipsausi ,ir viska neigiu:)Visi pavargsta graziai su manimi kovot:)
Serioza (2010-10-25)
Aciu, mieloji.
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-10-25)
Rimante, stiprybes Jums kuo dideliausios šioje kovoje..
Serioza (2010-10-25)
Kam as, po velniais, trys metus duoduosi, kad padeti katineliams ir itikti kaimynams,nugrebodama visa teritorija aplink nama kiekviena pavasari ir rudeni - noredama parodyti, kad KATINAI NETERŠIA APLINKOS. Juk, jei sakai "A" turi psasakyti ir"Z".
Serioza (2010-10-25)
Angelina, ji jau uz "bobbordavo" skundais mus administruojancia imone SERVIS CITY. Tai ju vadybininkas mane informuoja apie viska. As juk jau bauduota esu. Bandziau su buvusia kancleriene kalbetis. Ji tik paniekinamai numojo ranka ir isliukino i rakinama laiptine. As jai "ne lygis". Kas dar? Paprasiau administratoriaus neuzkalti tos landos. Juk vel ja islausiu. Juk ne tik toji ponia turi teises. As irgi namo bendrasavininke. Taigi noriu, kad ventiliacine anga butu. Kad pelesis neisimestu.
Dianka69 (2010-10-25)
vargsiukas....laikykis katineli
Angelina (2010-10-25)
Serioza,as irgi is pykcio galiu daug ko jus apkaltinti.is kersto.Pitma ,turi buti ne vienas zmogus asmeniskai mates ,kaip jus tai darete.vienas ,jus apkaltines ir dar liudininkai.Kitaip nieko nebus.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-10-25) (foto)
Serioza, as nekalbejau apie jusu atveji, tiesiog apie Indeniukes pasakyma, jog nera punkto draudziancio i rusius ileist kates...
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-10-25) (foto)
Patreee, as suprantu, kad jie ne vedini punkto taip daro, tiesiog Indeniuke pasake, kad tokio punkto nera, bet jis yra... Man atrodo, kad kai kuriems nemalonu, kad ju rusiuose kates lankosi, nebutinai tiesiog del to uzkala, kad blogai joms butu... Bet kad uzmuro tarpus po laiptais tai jau kazkaip keista, nes ten tikrai niekam tos kates netrukdo... Idomu, ar kalbant apie PSP yra kazkas apie namukus katems suderinta...? Ar galima tokius statyti, ar tam reikia leidimo ir, jei galima, ar, tarkim jei juos kazkas sunaikina, galima tai traktuoti kaip kazko(ar miesto, ar organizacijos, ar globejo) turto sunaikinima, kreiptis i policija ir pan?...
Serioza (2010-10-25)
Vikikute, jos nešeriamos BENDROSE PATALPOSE. Turiu irengusi PAVYZDINĘ ŠĖRYKLĄ miške. Kalba eina apie patalpą i kurią katineliai isliukina nakciai ir tik ziema. Patalpa neatlieka jokios fukcijos. Ji tiesiog erme po vienu butu.. Toks statybinis projektas. ANGELINA. Ne nieks TO VEIKSMO nemate. Bet visi zino kas tai padare. Tos tipo ponios tipo is elito ir buvo toks argumentas: "sutvarkysiu as ta katinyna ir ta kaimyne viena karta". taip "išsitampiau nervus"per tas lauko kates, kad net staugt kaip šuva noriu.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-10-25)
Kokia kraupi nelaime.
Patreee („Lesė“, Vilnius) (2010-10-25)
Vikikute, as labai abrejoju, kad zmones uzkaldami savo rusio langus, ar uzmurydami laiptus, vadovaujasi siuo punktu, kad negalima laikyti... tiesiog yra tokia rusis zmoniu, kurie jauciasi blogai, kai kazkam yra gerai. nesvarbu ar tai zmogui , ar gyvunui. Teko lankytis, vieno kiemo rusyje, kaciukui su mama padaryti landa ilysti i pati rusi, bet tuo paciu jie gali lastyte per visa rusiu kolidoriu. Jiems padeta smelio dezute, super sutvarkyti. kaimynai nepyksta, juos myli ir globoja... ma is tikro, net gera paliko otoks vaizdas.
Angelina (2010-10-25)
Serioza,ar yra zmoniu ,matanciu ,kaip jus tai darete?
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-10-25) (foto)
Indeniuke, parasyta, kad rusiuose negalima laikyt kaciu... Bent jau Vilniaus taisyklese, kiek zemiau nei 21.9 draudziantis serti benames kates, yra punktas "21.18. laikyti gyvūnus ant daugiabučių namų stogų, atviruose balkonuose, rūsiuose ir kitose bendrojo naudojimo (ar pagalbinėse) patalpose."
Jollita (2010-10-25)
žiaurumui nėr ribų:(((((((( juk tas, kieno mašinoje tai atsitiko, viską puikiai matė ir nė nesiruošė padėti vargšeliui, nutrenkė šalin ir tegu dvesia:(((( Laikykis, mažuli...
Serioza (2010-10-25)
Mes esame visu name esanciu patalpu (ertmiu ir nišų) bendrasavininkiai. Taigi, zinokit, kad ir ta dalis zemes po balkonu - irgi yra viso namo, visu bendrasavininkiu turtas. Ir KAD TEN KA NORS VEIKTI, reikia pagal istatyma visu kitu bendrasavininkiu sutikimo. Mes juk privatizavome TIK BUTUS. O visa kita - MUSU. Mane BAUS uz vienos nenaudojamos ertmes musu name "langelio išniekinima". Ta patalpa jau kokiu 3 metus tarnavo kaip musu kiemo katineliu prieglobstis ziemai. Dabar viena tipo ponia tipo is elito suseke mane ir....Ta ponia buvusio kanclerio sutuoktine. Reiks kreiptis i tauta per si tinkllapi,gal koks advokatas atsirastu. Juk ne man tu patalpu reikia. Katinams ziemai. Musu visos laukinukes sterilizuotos. ir leidima serti turiu.
Indeniuke (2010-10-25)
AČIŪ Vyta ir Asta U už Jūsų aukas. Labai Labai, laikom kumštukus už mažių.
Indeniuke (2010-10-25)
Mes Kaune planuojam parasyti straipsni didesni sia - uzkaltu langeliu, uzbetonuotu ertmiu po laiptais, kaciuku lindimu po kapotais ir negyvu is bado mirusiu aklinai uzdarytuose rusiuose kaciuku tema.... Bandysim bent atrkeipti demesi, nes pasidairius kiemuose tai kraupu. O uz ka jus Serioza gali nubausti???? Koki taisykliu punkta jus pazeidziate? Me skol kas akcentuosim, kad taisyklese yra parasyta jog - draudziama serti kates bendro naudojimo patalpose, o apie ileidima i vidu tarkim niekas juk neparayta. Neparasyta juk, kad - draudizama ileisti kates i savo sandeliuka ar net bnedra rusi....
Justyte4545 („Lesė“, Kaunas) (2010-10-25)
Lankytojas pašalino komentarą
Vyta (2010-10-25) (foto)
Aciu Kata , tiesiog nezinojau ka i gaveja irasyti :))
Kata („Lesė“, Vilnius) (2010-10-25)
Vyta, tai buvusi Leses sterilizacijos saskaita. Kadangi vis tiek visi aukoja i bendraja saskaita, buvo nuspresta neatidarineti Kaunui naujos, o paskirti sia.
Vyta (2010-10-25) (foto)
o cia Kauno saskaita Leses???
Vyta (2010-10-25) (foto)
tada 100 lt ir nuo manes. Laikykis maziuli
Girinis (2010-10-25)
Vargšas mažiulis. Gerai, kad jo neužmigdė, pabandė padėt. O žmonėms negi gaila vietelės rūsy katuliams prisiglaust?
Asta U. (2010-10-25)
Nuo manęs 100 Lt į mažiuko fondelį...
Serioza (2010-10-25)
Taigi. Atplesiau as toki uzkalta langeli. Dabar laukiu saukino i teisma..Kaimynai rimtai nutare mane "Pamokyti".
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-10-25)
Esu uz masinos stiklo uzkisus lapa su rasteliu, kad neuzvedinetu variklio is pradziu nepatikrine kas po kapotu, nes is po jo sklido gailus miaukimas :(.
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-10-25)
Jetus :(. Vargsas angeliukas :(. mergaites, rasykite kaip jam sekasi... Laikau kumscius...
Vyta (2010-10-25) (foto)
Ir primine man si istorija Slibineli ir Zivvi ...


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
Viešoji įstaiga „Lesė“. Įm. kodas: 300709225. Adresas: Savanorių pr. 33-91, 03128 Vilnius (laiškams).
Tel. 8-605-33452 (Vesta). El. paštas: info@lese.lt. Bendra a/s: LT647044060005976183 (SWIFT: CBVILT2X) 
Statistika Prisijungę: 19