Eglusee (21:58) >>Ką reiškia užmigdymas????? Irene (19:49) >>Eugenija, nepaprastai ačiū už pasiūlymą, perduosiu Jūsų žinutę globėjai, ir lauksime... Eugenija (16:19) >>sveiki. sia savaite persokeliam su kambarioke i nauja bendrabuti KAune. kiek zinau, ten daug zmoniu... Vikikute (12:02) >>Tik dabar atnaujino statusą.
|
|
|
|
Lesės gyvūnai - Zip FM eteryje
|
|
|
Pranešame, kad VšĮ „Lesė“ pradėjo nuolatinį bendradarbiavimą su radijo stotimi „Zip FM“. Kiekvieną pirmadienį, nuo 19:15val. tiesioginio „Zip FM“ eterio metu, pas Radistus svečiuosis vis kitas VšĮ „Lesė“ gyvūnas, kuris bus pagrindinis laidos dalyvis: pasakojama jo patekimo į prieglaudą istorija bei renkami pinigai trumpųjų žinučių (sms) siuntimo būdu.
http://www.zipfm.lt/laida/radistai/zaidimai/padek-leses-gyvunams
Įsijunkite, klausykite, susipažinkite, dalyvaukite!
Jūsų „Lesė“
|
|
|
|
Sukurta: 2010-02-19
Naujienos numeris: 3511
Peržiūrėjimų skaičius: 1184
Lankytojas: Irmulia
|
|
« grįžti
Komentarai Wauch lese po biski tampa kai kokia "ASPCA"! Puikumelis ;]] Siaip reiktu gyvunams skirtu vaisteliu, bet ir homeopatiniai zmonems lasiukai akims galima butu palasinti iki pas daktarus nueisit. As pati naudoju lasus akim Dexona. Juos lasindavau ir katiniukams kada akytes traiskanodavo. Ju yra pirkti vaistinese, bet ne visur be receptu parduoda. Jei lasinsit, tai labai saikingai. | Kata
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
|
Irmulia, aisq. Vaziuosim tada artimiausiu metu papildomai konsultacijai, bet pries operacija kitas ligeles pasigydyti dar reikia. Per ta laika reiketu ko nors nuo puliavimo - gal galit ka pasiulyti? | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
|
Jei akyte puliuoja.. gal vis tik reikia ryztis operacijai. Zinoma, Kata, visiskai palaikau Jusu nuomone parodyti katuke dar vienam specialistui ir isgirsti dar viena nuomone. | Kata
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
|
Serioza, pas mane irgi sudetinga situacija su maistu - trys kates ir visos vagia viena is kitos zuvi, kuri pas mus baisiausias deficitas :) Vakar pastebejau, kad Mazyles akyte vel pradejo puliuoti, o suspensijos galiojimo laikas baigiasi. Gal galetumet pasiulyti kokius lasiukus? Oi, Kata, su tuo atserimu tai nezinau. Paziurejau vakar i abi savo globotines ir issiziojau: lekia man pro sali dvi bombikes ant kojyciu. Mat kaip gavosi - vargsiukes prieglaudukes, vargo maciusios, vis ka nors gardaus. | Kata
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Neideta dar foto i skelbima, nes noriu ja labiau iscackinti - atserti, nes tik oda ir kauliukai, kailiuka prieziura isblizginti ir taip toliau - zodziu, visa terapijos ir reabilitacijos kursa pravesti :) O ir skubeti nera ko, nes seimininku ieskoti jai dar ne laikas, ji turi vel pradet pasitiketi zmonemis po to, kas su ja buvo daryta. Nors jau duxta, buta aukstyn kojom vercia, o uzvakar pirmakart murke (prasom mane pasveikinti:))) Akyte priziurima su veterinaru pagalba, lasinames vaistukus, nustojo puliuoti. | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
(foto)
|
Serioza, turejau globotine su PRASCIAU nei tingutes "blogoji" akyte atrodanciom ABIEM akytem - ji nebuvo akla. Ar yra Kata jusu katukes nuotrauka? Kita vertus, jei akies obuolys negyvas ir ispaustas, kad tik nepradetu gangrenuoti (puti). Reikia viska apgalvoti. Na ir isvaizda pataisyti, zinoma,reikia, jei ta akyte gadina. Visos "mergytes" nori buti grazios. | Kata
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Serioza, tai va, as irgi panasiai galvoju.. Tik kad kiti gal labai jautrus del to 'estetinio vaizdo'.. | Kata
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Serioza, ji man be galo grazi :)) Nors, man nebuna negraziu :) Katyte irgi lesinuke, bet pas mane globojasi, gydosi ir socializuojasi. Jai buvo durstyta ta akis. Akies obuolio visiskai nesimato, jo arba isvis nera, arba ispaustas i vidu. Matosi akiduobes ertme. Man, asmeniskai, nusispjaut ant to vaizdo, kaip ir ant jos dantuku nuskaldytu - ji mano grazute Mazyle, bet busimus seimininkus gal gasdins ta atvira akiduobe, be to, kaip Vikikute labai teisingai paminejo - infekcijos pavojus. Su uodegyte jai ne taip blogai, kaip jusu Tingutei - ji ja valdo, tik per viduri aiskiai ciuopiasi kazkada buves luzis. Po jusu Tingutes aprasymo vel mano durna dusia sudrebejo. Dieve, Dieve. Ai, tiek to, mums jos pacios graziausios. Vikikutei - Tingute TA akyte nemato. Katai - jei bus infekcija, tuomet ir darysit sprendimus. As taip daryciau. Pjauti yra pjauti. Tai jau operacija. | Kata
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Vikikute, aciu uz atsakyma. Taip, infekcijos galimybe ir man buvo i galva atejus, tik nesinori jos versti dar papildomus 'bjaurascius' iskenteti - ji, atrodo, buvo kankinta. Akyte, pasak vienos veterinares, visai nefukcionuoja. Pries ta siuvima vesiu isgirsti dar viena nuomone. Sandra, o kas cia ka zinojo. Perskaiciau ir suzinojau. Todel ir klausimu apturejau. Mums nieko nesiule. Net neziuri rimtai.. Ji juk lesiuke. Bet jos akyte kaip karoliukas balksva, tokia matine. Ji katytes snukuti daro tokiu savotisku. Mes ja net vadinam Karoliuke. Karoliuke,pvz., su uzsiuta akyte atrodytu ne tokia faina. Nesutikciau, jei butu mano valia, uzsiuti. Uodegytes ji nelanksto, tik nesa pakelus. Ir turi ryskia kupra. Lekia tokia mazute, pakelus uodegyte ir su kuprele. Zmoniu neprisileidzia iki siol. Turi buti dideliame pasitikejime arba uzspendus ja ankstoje patalpoje.Dabar apie jusu katyte, Kata. Ar nera akytes - nereges uzdegimo? Koks siaip estetinis katukes snukucio vaizdas? Jei ta akyte nera serganti, jei nedarko katytes vaizdelio (o uzsiuta akyte - ne ka graziau), kam reikia siuti? Tur but dar pries tai ir isimti akyte reikia? Nesamone. Ji jums grazi?Katyte jusu? | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
(foto)
|
Kata, Tingute ta akimi truputi mato... Jei akyte visai nefunkcionuoja uzsiuti geriau ne tik del grozio, o ir, jei kartais prasidetu akiu infekcijos ir pan. | Sandra-
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Taip, aš ir dalyvausiu. Kaip jau minėjau, niekas daugiau nepasisiūlė, todėl, bent jau kol kas, gyvūnus į studiją vešiuosi aš.
Taip, sutinku, kad ir Tingutė kentėjo. Dauguma "Lesės" globotinių yra nemažai iškentę. Slibiną, Pūkę ir Nikutę tik kaip pavyzdžius iš daugelio paminėjau. | Kata
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Serioza, maniske globotine irgi be akytes (beje, irgi su, atrodo, buvusia sulauzyta uodegyte - keistas sutapimas), noreciau paklausti jusu patarimo. Vakar veterinaras pasiule akyte uzsiuti - atlikti kaip ir estetine/plastine operacija - del to, kad ji graziau atrodytu. Ar verta, jusu nuomone? Zinau, kad tokie luosinukai sunkiau dovanojasi, bet ar verta gyvuna be reikalo siuti 'vien del grozio'? Kaip su jusiske yra? Manau, kad Tingute irgi savo laiku kentejo nemazai. Ji be akytes, atrodo, jos uodegyte buvoa sulauzytaa.. Ji yra kupriuke. Dar kalusimas - jus pati asmeniskai dalyvausit tiesioginiame eteryje? | Sandra-
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Na... Kiekvieno nuomonė skiriasi :) Aš manau, kad tikrai reikėtų nerimauti dėl tokių vargšų gyvūnų, kaip Pūkė, Niki, Slibinukas... Va čia tai tikrai gyvūnai kankinosi.
O dėl dalyvavimo. Nežinau. Niekas iniciatyvos nerodo, tai palauksiu, kol kas užsimanys viešai gyvūnus pristatinėt. Aciu. Klausiau kas domino. Bet kazkaip keistai pasiklausinejom. Idomu buvo suzinoti ar mano panaites dalyvaus etery. O apie peliuksti turiu savo kategoriska nuomone. Labai kategoriska. Jam nera taip gerai kai cia kad aiskinat. | Sandra-
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Kiek man teko matyti, jis tikrai ten "nesitroškina". Jei visi gyvūnai būtų taip "kankinami", kaip tas degu, tai tokių įstaigų, kaip "Lesė" nebereikėtų.
O gyvūnų dėl vežiojimosi, atleiskit, bet vistiek nesuprantu Jūsų klausimo ir susirūpinimo. Jūs norit vardus sužinot ar kažką kitą? Man jo labai gaila. Jis "troskinasi" kiaura puspari po lempa i eteri. Susije peliukstis su tavim, Sandra, kaip su gyvunu myletoja. Ir vis tiek man idomu kokius gyvunus tu veziosies. Betgi pamatysiu. Sandra, nesusijes, siaip Serioza sako, kad ten studijoj peliukas yra:) Siaip labai faina. | Sandra-
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Taip, "Lesės" gyvūną, nes projektas ir skirtas "Lesei". O kame problema, kad gyvūnai pas globėjus? Dar klausėt, kaip globotiniai matysis. Per ten pat, per kur ir "peliukstis" - kamera studijoj yra, kalbėti jų niekas nemokins. Ir kaip susijęs degu su mūsų "Lesės" globotiniais? Leses gyvuna? Jie gi pas globejus visi. Beto, ju juk per radija nesimatys. Jie ir nekalba. Sandra, atkreipk demesi i ten laikoma peliuksti po lempom 12 valandu per para. | Sandra-
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Ne, kiekvieną pirmadienį į studiją vešiuosi vis kitą gyvūną, kuris bus to vakaro žvaigždė :) Bus kalbama apie jo atsiradimo istoriją, renkami pinigai trumpųjų žinučių siuntimo būdu, apžvelgiamos gyvūno nuotraukos/video. Taip pat nusimato linksmesnė dalis, kurią kol kas norėčiau palikti paslapty :) Bet pamiršti neliks ir kiti "Lesės" globotiniai - trumpai apžvelgsime, kas naujo nutiko per savaitę. Ar tiesioginiame eteryje dalyvaus kuri nors savanore? Ar bus kalbama aoie visus Leses globotinius? puiku;) manau zmones atkreip i tai demesi;)
Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
|
|