Įkurta 2007 m., „Lesė“ užsiima gyvūnų globa ir sterilizacija. Nuo įsikūrimo radome namus 6000 gyvūnų ir finansavome sterilizaciją daugiau nei 2100 gyv., dėl kurių nereikalingų gyvūnų skaičius turėtų būti mažesnis bent 8300 per metus.

Elektroninė labdaros parduotuvė (plačiau >>)

Tiesioginė transliacija iš Vilniaus prieglaudos kačių kambarių Nr. 1 ir Nr. 2 :)

2% parama (plačiau >>)

 

Loading
LT / EN

Komentarai

JoJoJo (21:09) >>
Kedainiai, bet butu galima atvezti i kauna
Irene (20:21) >>
Koks miestas? Kaunas?
JoJoJo (20:04) >>
Mano nr: 863093461
TatjanaI (11:09) >>
Nuotrauka turi buti labai mazo dydzio, kad galima butu ja ikelti

Pasirašykime dar vieną peticiją http://peticijos.lt/visos/3384/signed

Suradau dar vieną peticiją, kurią pasirašyti norėtų, manau, daugelis čia besilankančių žmonių.
Kary
Nuoroda į šaltinį: www.peticijos.lt

Sukurta: 2010-05-10
Naujienos numeris: 3950
Peržiūrėjimų skaičius: 42568
Lankytojas: Kary

« grįžti

Komentarai

Juste (2010-05-11)
Vaiwa, teoriskai imanoma, praktiskai - ne. Yra net atskira teorija "game theory" apie tokius dalykus. Kai keli veikejai kazka bendrai susitaria, visada atsiranda kazkuris gudresnis, kuriam patogu slapta dovanoti nesterilizuotus, kad greiciu padovaotu, ir visas susitarimas sugriuva, nes kitiems nelieka prasmes:)
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11)
Aš manau, kad visoms organizacijoms reiktų susitarti kažkokią tai tvarką imant mažą nekastruotą gyvūną. Ankstyva kastracija yra labai gera išeitis, bet ne visada įmanoma, nes jos negalima atlikti sergantiems gyvūnams, tiems, kurie gyvena prieglaudose ir tiems, kurie turi koronavirusą... manau, idealu būtų iš žmogaus pareikalauti kažkokio užstato, kurį jis atsiims iškastravęs gyvūną, tai būtų didesnė paskata net negu duodant galimybę kastruoti nemokamai... BET būtų veiksminga tik tuo atveju jei šio punkto reikalautų VISOS org.... O ar įmanoma susitarti?
Serioza (2010-05-11)
Ir ateity taip darysiu, jei pinigu turesiu ir Lese bus.
Juste (2010-05-11)
Dar pasikartosiu, naminiu gyvunu sterilizacijos programa Lese pradejo 2008 metais, kai musu biudzetelis buvo 50tukstLt, ir 30 tukst. Lt nusprendem paskirti grynai sterilizacijoms, tada buvo finansuota 50% sterilizacijos kainos 400 gyvunu, galejo registruotis visi norintys (benamiams 100%). Kai pradejome vykdyti nenamiu kaciu PSP 2009 metais, naminiu gyvunu sterilizacijos biudzetas liko mazesnis, todel dabar finansuojama 50% kainos soc. remtiniems (pensininkams + invaliduma turintiems asmenims) Vilniuj ir Kaune. Jeigu prisidetu kitos organizacijos, mastai butu visiskai kiti.
Serioza (2010-05-11)
As su Irena(is gretimo namo) gaudem ir namines kaip kiemines ir sterilizavom. Vaiwa pamoke. Jei kate lauke ir morciavoja - ka cia ir aiskinsies daug.
Juste (2010-05-11)
Mune58, as pilnai sutinku, apie tai ir kalbu, benames + namines.
Juste (2010-05-11)
Ne, tiesiog kas gali vykdyti PSP labai truksta savanoriu, nes norint sterilizuoti uz mazesne kaina ir kates vezti i Kauna, reikia gaudyti anksti is ryto, kai daugelis savanoriu darbe/universitete ir tt. Kiek zinau, pastaruoju metu Vesta gaude viena. Jeigu kas nors zino zmoniu, kurie gali prisideti, tai savanoriai labai laukiami.
Mune58 (2010-05-11)
Juste, žinote, kaip aš suprantu tą visuotinę sterilizacijos programą? Sterilizuoti su nuolaida ne tik laukines katytes, bet ir namines katytes, kalytes - tas, kurios turi savininkus, nes kaip rašiau, nuosavose valdose matau ištisus kačiukų būrius. Prisiminiau, kaip visai neseniai Nuaro puslapyje buvo paskelbtas straipsnis, siūlantis užsiregistruoti iš anksto, norintiems su nuolaida sterilizuoti, kastruoti savo augintinius. Vat aš už tokią sterilizacijos programą. O kitaip tos gyvūnų populiacijos niekaip niekas nesumažins. Pradėjome apie peticiją, o baigiam apie viską.
Serioza (2010-05-11)
Issilakstot ar kaip?
Juste (2010-05-11)
O Lesej lieka pora nykstuku:)
Angelina (2010-05-11)
Ka tik dukra paskambino .Belmonte jie su vegrais,jie pas juos mokymus dare imonei.Katyte viena vengrui ant keliu uzlipo:(Nezino ,ka daryti.Ten ju daug ,ir kaciuku nesenai atsirado.Sunaikins Belmonto administracija:(
Serioza (2010-05-11)
O su manim Angelina ir del apmokejimo nekalbejo. Tiesiog nukreipe i Lese. Ka as ir padariau. Ir tau aciu uz pagalba. Ir pazinti.
Serioza (2010-05-11)
Suprantu, kad vel liko tik LESE.
Angelina (2010-05-11)
Serioza ,ir pas mane nevaziavo ,pati gaudziau.Rankos ,kojos drebejo ,atsimenu ,nes nemokejau ir bujojau .Jei ne vyras ,nesusitvarkiciau.Cia tik profesionalams ,kaip Vikikute ir Vaiva lrngva atodo .O zmonems cia aukstoji matematika.Man tik apmokejo.
Juste (2010-05-11)
Mune, kas liecia suaugusius globotinius, visos organizacijos sterilizuoja/kastruoja. Ka daryti su mazaisi suniukais/kaciukais (iki 4 men amziaus), visos yra isbandes skirtingus variantus (pvz ankstyva sterilizascija) ir visos galu gale dovanoja nesteriliuzuotus. Kiek zinau, Leses ir LGGD atveju, dovanojimo sutartyje numatoma, kad jeigu seimininkas neturi $, organizacija apmokes dali ar visa sterilizacijos kaina. Kaip yra SOS nezinau, GGT turi labai nedaug gyvunu ir greiciausiai dovanoja po ankstyvos sterilizacijos. Kas liecia NE GLOBOTINIUS, PSP benamiu kaciu sterilizacijos programa Vilniuje ir Kaune vykdo tiktai LESE ir PIFAS. Kas liecia dalinai finansuojamos sterilizacijos programa soc. remtiniams asmenims (pensininkams ir neigaliems zmonems, 50% apmokamos gyvuno sterilizacijos kainos), kiek zinau vykdo tiktai LESE. O tuo tarpu butent sitas programas yra butina vystyti, jeigu norime kad benamiu gyvunu imtu mazeti. Tai ka savo jegom gali padaryti Lese ir Pifas yra lasas juroje.
Angelina (2010-05-11)
Taip ,Mune .Ir as .Jau nemazai kaimynu ikalbejau savo kates sterilizuot.Sterilizavo ir dabar labai patenkinti.Nezinau nieko ,pas butu nesterilizuotos kates ar ne kastruoti katinai.Net ir pensininkai.Svetejiskas darbas labai veiksmingas:)Bent jau musu kaimynu tarpe:)Todel ir rasiau ,kad ne tokie tie zmones ir baisus ,kaip cia paskaicius ispudis susidaro.Pas mus kieme pvz,daug puikiu zmoniu ,nors ir isgamu pasitaiko ,kaip ir visur.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11) (foto)
Natty, zinot kodel mes ginam GGT? Nes man, lygiai kaip Justei, visa globa (nors pati globoju siuo metu 15 kaciu) atrodo visiskas snipstas, kol nevykdoma PSP bei sterilizacijos. O kai einu gatve ir pamatau kirptaause kate arba uzeinu i kiema ir sunku rasti katyte, kurios ausis ne kirpta man pasidaro DAUG maloniau, nei kai padovanoju gyvuna. Kodel? Nes tas vienas kirptaausiuku kiemas yra daug naudingesnis nei padovanotas gyvunas ar keli gyvunai...
Serioza (2010-05-11)
O pas mane Pifas neatvaziavo. Gal as negrazi.
Serioza (2010-05-11)
Alio, tai kaip paskambinti I SOS ir GGT del sterilizacijos? O kiek moket reiks pilieciui uz savo kiemo katyte pas jus?Kas pagaus ir nuves? Kada grazinat?
Angelina (2010-05-11)
Natty,as jau rasiau.turbut nematet.Mano kiemo kaciu sterilizacijas apmokejo Pifas ,o ju buvo nemazai.Patikekit manim.Gal jau baigsit ta antipropaganda?Jau antra karta jusu prasau.
Mune58 (2010-05-11)
Natty, pastebėjau štai ką: Sos gyvūnų aprašymuose (kastruotas, sterlizuotas), Gyvybės vagonėlių (padėsime kastruoti, sterilizuoti), Lesėje (dovanosime tiems, kas sutinka kastruoti, sterilizuoti). Ir tai tiesa, kad "visos organizacijos nusistato savo prioritetus", kaip sakė Justė. O aš nepriklausau niekam, tai čiumpu už pakarpos ir "samochodom" tempiu pas veterinorių. O eidama pro privačias valdas, pamačius kieme būrį kačikų dar užsiimu "švietėjiška veikla", kaip tai daro Pifas.
Juste (2010-05-11)
Natty, GGT Pifas pateikia statistika kad jie jau sterilizavo 770 kaciu pagal PSP programa. Kaip PSP, tai LABAI didelis skaicius.
Natty (2010-05-11)
Ko visi taip ggt gina nesuprantu? pažiūrėkit gg puslapyje, gyvūnų gal 8 :D atrodo tuoj užsidarys naujo ne vieno :D
Serioza (2010-05-11)
Natty, turiu kandidaciu kieminukiu sterilizacijai Liepkalnio ir Karoliniskiu gatvese. Kaip su jumis susiekti? Ir GGT galiu papraasyti pagalbos. Kur tai?
Juste (2010-05-11)
Natty, SOS nesterilizuoja visu kalyciu, mazi suniukai, kuriu gan didele dalis, per mazi sterilizavimui ir negirdejau kad SOSai paskui apmoketu ju sterilizacija. Kitas dalykas, ar SOSai sterilizuoja ne savo globotinius ir kiek % biudzeto tam skiriama is viso?
Natty (2010-05-11)
Bet kaip matom tie sterilizuoti pusę lesės-kiti sos matyt :D
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11) (foto)
O Lese lb daug sterilizuoja globotiniu bei apmoka kitas programas(pensininku ir pan.)
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11) (foto)
PAGAL PSP
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11) (foto)
GGT sterilizuoja zymiai daugiau kaciu nei Lese :)
Natty (2010-05-11)
Na va!ggt nevykdo kokios programos tik lesej viską suverčia,o sau tik pliusiuką
Natty (2010-05-11)
Sos gyvūnai visas kalytes sterilizuoja! Ir beveik visas kates!ir kur tau ne sterilizacijos programa?
Serioza (2010-05-11)
Juste, gal jus ir nykstukai, gal ir lasas, bet, patikinu tave, jau esat zinomi. As apie Lese. Apie kitas organizacija, panasias i jusu turiu asmeniska nuomone. Bet vis tiek labai noreciau, kad ir jos VIS TIK SUDALYVAUTU PSP programoje. Nors tu mane ka, nieko negirdejau apie ju veikla sterilizacijoje. Kada pati norejau "patvarkyti" kiemo kates, kreipiausi i Pifa, jie man dave Leses savanores telefona (Nr suprask). Atsifutbolino(pardon, nelietuviskai )
Juste (2010-05-11)
:) Serioza, turbut juokaujat. Kiekviena organizacija pati nusistato savo prioritetus. Ant popieriaus visu tikslai skamba identiskai "benamiu gyvunu populiacijos mazinimas", o kai prieina prie veiksmu - visos tai igyvendima kaip ismano. Lese sterilizacijai skiria apie 40% savo biudzeto, ar tai daug ar mazai, kiekvienas gali pats nuspresti. Surinkti 1000Lt. vieno suzeisto gyvuno gydymui zymiai lengviau nei 10 kaciu sterilizacijai. Ka daro kitos organizacijos - yra ju pasirinkimo reikalas. As tik sakau faktus, kas liecia butent sterilizacijas, visi sutinka, kad tai vienintele humaniska iseitis, ir visu issivysciusiu saliu praktika rodo kad salys isprende valkataujanciu gyvunu problema tik per "pigios" sterilizacijos programas ir per PSP, visi tai zino, visi sutinka, ir kiek teko bendrauti su kitom organizacijom, visi noretu kad tai KAZKAS darytu, visi laukia geresniu laiku, kai bus maziau gyvunu, kai bus daugiau savanoriu, kai bus daugiau lesu ir tt. Tai taip ir kukuokim ir laukim toliau. O tuo tarpu tegu PSP uzsiima keli nykstukai, kas yra lasas juroj dabartiniais mastais.
Angelina (2010-05-11)
Grinda keiciasi?tai ar ne visuomenes nepasitenkinimas vercia ja keistis?Taigi tie pikciai dave siokios tokios naudos.Antra , sutokiu poziuri i zmones ,kaip i kvailus runkelius ,niekada nieko ir nepakeisi.Pagarbiau reikia i zmones ziureti,pagarbiau kalbeti ir aiskinti.Is savo patirties kiemo ,kaimynu kalbu.Ir skepija ir sterilizuoja.Piktuoju tik zmones presintis pradeda.Tas pats patarymas cia galioja ,kaip ir su Grinda .Nereikia varyti ant jos ,graziuoju reikia.Ligiai tas pats ir su zmonem .Nereikia varyti ant zmoniu ,graziuoju reikia aiskinti apie skiepu ir sterilizacijos nauda.Ne tokie jau jie runkeliai besmegianiai .Daznas ir isgirsta ir supranta.
Mune58 (2010-05-11)
Vikikute, istorinis todėl, kad Grinda paskiepijo nuo virusinių ligų (ko ji nedaro). Ji turbūt skiepija tik nuo pasiutligės, nežinau, kad jie ten turi išbūti tam karantine?
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11)
Merginos, gal galit duoti patarima i si klausima? Zr. skelbimo naujausia komentra: http://www.gyvunugloba.lt/lt/fates/g.20966 Cia ta pati kalba apie skiepus ir nukirminavimo priemones
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11)
http://www.lese.lt/lt/padovanoti/g.12239 Murfis. Visiškai sveikas, miega su vaikučiu vienoj lovoj pas šeimininkus :) Aš jį globojau :)
Serioza (2010-05-11)
O kaip toliau buvo su Murfiu pas globeja? Toliau sau sveikas auga?
Serioza (2010-05-11)
Juste, tu ir ant Lese varai ta tema? Jei ne, tai ko tu ten vis "seki" kitu organizaciju veikla sioje srityje ir vis gini Grinda su jos samdomais apmokamais darbuotojais. Ach, kaip graudu - Grinda, matai, dar ir atlyginimus turi moketi. Nenoriu net girdeti panigirikos tos susmirdusios chemikalais Grindos adresu. Nebus tvano, jei jos neliks. O kodel gi, is kitos, puses jus gyvunu gl. organizacijos nebendradarbiaujate? Kodel nesusieinate ir nenusprendziate pagrindiniu tikslu paskelbti BENAMIU STERILIZACIJA. Ir naminiu. Bet kai kiemuose neliks "pilvotu" kaciu, bus lengviau rasti is kur kaciukai imasi.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11) (foto)
Mune, nera cia istorinis ivykis :) Buvo katinukas Murfis - 9 men katinelis, neskiepytas, is namu, prabuvo 14 d. Grindoje ir pas laikina globeja isvyko visiskai sveikas... :)
Juste (2010-05-11)
Mune, nemirsta del paprastos vienos paprastos priezasties - KIEKIO. Nei viena is organizaciju nepriima per metus 5000 gyvunu. Dalis gyvunus organizacijose yra iskaisiota pas savanorsiu, kur gyvunai izoliuoti vienas nuo kito. Ligimu plitimo pagrindinis faktorius - gyvunu apyvarta kvadratiniam metrui. Lygiai tas pats su zmonem yra - sukisk zmones i geta, ir jie ims mirti nuo ligu.
Serioza (2010-05-11)
Del cheminio ju apdorojimo tur but. Jie paskui nusilaizo VISA tai, slapius kailiukus tvarkydami.
Juste (2010-05-11)
Serioza, as prieglaudu veikla seku nuo 2006 m. Tada viskas prasidejo, kai organizacijos turejo po 20 tukst. Lt biudzetelius is tu paciu 2 proc. Tada galejom tik pasvajot, kaip butu gerai kad savivaldybe skirtu bent 50 tukst. Lt. sterilizacijai, tai buvo absoliuciai nerealu. Visos tos organizacijos per 4 metus augo didziuliais mastais, atsirado nauju organizaciju, dabar Pifo ir Leses biudzetai apie 100 tukst Lt, SOS gyvunu 300 tukst. Lt, kitu organizaciju kazkas panasiai (kalbu apie organizacijas, kurios isisteige bent pries 1-2 metus). Visos tos organizacijos kartu sudejus turi didesni biudzeta nei Grinda (900tukst Lt.), ir neturi islaidu darbuotojams (!!!!), yra lankscios, puikiai ismano benamiu padeti ir turi visas salygas ir galimybes pakeisti situacija is esmes. Ir ka mes is to turime? Kiek pinigu praeitais metais buvo skirta sterilizacijai? turbut nebus 100 tukst. Lt. kartu sudejus, geriausiu atveju 10-15% biudzeto. Mes visi kritikiuojame Grinda del to kad jie nesuinteresuoti mazinti benamiu gyvunu skaiciu, nes ju darbo vieta nuo to priklauso. Bet kai pasiziuri i kita puse, matom lygiai ta pacia situacija:) Taip cia ir gaunasi kaip Orvelo gyvuliu ukyje:) As tikrai nieko nenoriu izeisti, esu blogos nuotaikos, bet is principo, jeigu jau kalbat apie tai kas daroma ir nedadaroma, tai turi prisiimti kritikos ir tos gerosios organizacijos. Taip, Grinda yra bloga, taciau ar mes viska padarome, kad gyvunu konvejeris i ta Grinda sumazetu.
Mune58 (2010-05-11)
Gal aš per daug esu naivi dėl tų skiepų, bet dabar kaip tik pamačiau "likimuose" http://www.gyvunugloba.lt/ltfates/g.20966 šiandien padovanotą katytę, kuri buvo paskiepyta pačioje Grindoje nuo virusinių ligų ir tikrai stebėsiu tos katytės tolimesnį likimą. Labai įdomu, nes čia turbūt istorinis įvykis. O ji išbuvo beveik savaitę ir paimta (taip rašo) sveika. Ir dar vienas klausimas niekaip neduoda ramybės, kodėl nei vieno miesto nei vienoj gyvūnų globos organizacijoj nemiršta gyvūnai, neišlaukę net karantino pabaigos, bet tik čia?
Serioza (2010-05-11)
Taigi as ir kalbu apie jus IS DIDZIOSIOS raides. Tai ka jus pradejot ir darot neitiketina. Su pagarba. Bet gi nesismakalosim gi mes visa laika tame maziukame ratuke. Pasakysiu kodel taip galvoju. Pries du metus Leses globotiniu buvo 27. Nu max 30. O dabar? Augat ir vystotes. Tikiu, kad ir sterilizacijos mastai pajudes. Noriu, kad ir Grinda(kaaaaaaip as sito zodzio nemyliu) prie to prisidetu su savo valstybiniu finanasavimu. Su is MANES gautais pinigais mokesciu pavidalu.
Juste (2010-05-11)
Serioza, tai vat butent, jeigu daugiau organizaciju darytu PSP, turetume visai kita situacija, ir tada Grindos klausimas savaime issisprestu. As jau mieliau pasirasyciau po peticija "Gyvunu prieglaudos privalo 50% biudzeto skirti sterilizacijoms". Kiek tokiu peticiju matet per paskutinius 5 metus? Ogi nei vienos.
Juste (2010-05-11)
Serioza, 60Lt. uz sterilizacija nera rinkos kaina, tai yra kaina, kurios 1) arba 50% dengia "Lesė" Vilniuje, arba 2) kaina, kuria imanoma pasiekti kai nykstukas (Vesta) kelis kartus per savaite veza kates sterililizuoti i Kauna, kur klinika IS GEROS SIRDIES daro nuolaida. O ta auka (is Leses saskaitos, t.y. remeju auku, is Vestos laiko, is veterinarijos darbo uz savikaina) velgi yra ta nematoma dalis, uz kuria ne visada zmones aciu pasako. Kazi kiek zmoniu gali ir nori sau leisti sumoketi po 150Lt uz nenames kates sterilizacija. Sitoj vietoj planas ir pradeda klibeti.
Serioza (2010-05-11)
Kaip toj dainoj:"nu nesam mes visi vienodi". Taigi ir darom kas ka. Peticijos irgi nepamaisys. Tegul ir jos buna. O as asmeniskai noriu tokios Grindos (tfu), kuria galeciau issikviesti su visa iranga, sugauti katytes sterilizacijai, nuvezti, kad ir jum. Ir kad nereiktu "darbo" stabdyti tik todel, kad nera automobilio. Suprantu, kad reikia finansavimo. Be siekimybes, jie patys neateis. Taigi veikiam ir dirbam toliau. Zinokit, sunku globoti katytes ir po sterilizacijos. I rusius "tauta" po senovei nenori isileisti. O stai serti lengviau. Nepatenkintiesms paaiskinu: kad katytei uzsiutos p.....es, bet ne burnytes. Pagalvoja pagalvoja tulas pilietis ir nepatikesit ima ir supranta..
Juste (2010-05-11)
Mune, Vikikute labai issamiai parase argumentus, kodel skiepai ne panaceja. Taip, galbut skiepai isgelbetu SVEIKUS SUAUGUSIUS gyvunus SU SALYGA kad jie butu paskiepyti 2 savaites iki pridavimo i Grinda. Kiek tokiu yra?
Juste (2010-05-11)
Serioza, as kalbu ne pries permainas, as tiesiog nepernesu demagogijos ir tuscio pezejimo be jokiu konstruktyviu pasiulymu, o del Grindos butent taip ir yra. Kai visi baksnoja i Grindos migdomus gyvunus, PSP programa ir sterilizacijos finansavima Lietuvoje daro dvi organizacijos - Pifas ir Lese, daugiau neteko girdeti, ir sitos dvi organizacijos nera tos, kurios turi didziausius biudzetus. Tos organizacijos, kurios SUPRANTA sterilizacijos svarba, TURI finansus ir savo tiksluose uzsirase kad nori MAZINTI BENAMIU GYVUNU POPULIACIJA, uzsiima tik gyvunu globa, kas yra mano manymu absoliutus sizifo darbas, kuris metai is metu nieko nekeicia. Tai kaip tada mes galim reikalauti is biurokratines savivaldybes institucijos, kuri simtas metu ta pati daro ir darys. As visada galvoju kad reikia nuo savo pavyzdzio pradeti, o kol taip nera, tai visos sitos peticijos/pasipiktinimai/kritika yra tiesiog tuscios kalbos.
Serioza (2010-05-11)
Nekalbek nesamoniu, Juste, jei nezinai. Net pensinkai sutiktu sumoketi koki 60 lt.uz kiemo katyte, kad tik jos nepagautu Grinda. Jus LESE laibai mazute ir silpnute organizacija, kuri vykdo sia programa. Vien tik as jums privezciau is ivairiu Vilniaus kiemu kaciuuuuuuu. Su zmonem reikia kalbetis. Ne is karto, bet isgirsta.
Mune58 (2010-05-11)
Juste, jeigu nieks neįtikins žmonių, kad skiepytų savo gyvūnus, tai apie sterilizaciją išvis neverta net užsiminti ir diskutuoti. O apie skiepus kalbu dėl to, jog žinome, kad Grindoje tų baisių ligų pilnas puodas su kaupu ir todėl manau, kad dėl to kažkokias reikia daryti išvadas ir imtis konkrečių priemonių. Negaliu jau žiūrėti į nuotraukas baisiai susirgusių katulių (kaip šiandien atrodo Musytės) ir skaityti apie mirštančius šunelius. O jeigu palikti taip kaip buvo, tai kaip tada kovoti su tom baisiom Grindoje ligom, gal kas turi protingesnių pasiūlymų?
Serioza (2010-05-11)
Juste, ir kaip cia yra, kad tu visa laika kaip tai kalbi lyg atkalbinetum kazka keisti. Suprantu, kad tu nusivylusi , tu nepatikli, kad gal but kazkas gali pasikeisti. Mes su tavim pasizodziaujame jau 2 metus. Juste mieloji, juk KOKIOS PERMAINOS jau ivyko. Gal ne tokios kardinalios kaip noretusi, bet pokyciai yra, be kalbu. Net jusu visu ISGIRTOJI GRINDA pasikeite. Oi, as ja pazinojau ir pries 2 metus, ir pries 5. Skirtumas. Zmoniu poziuris i gyvunus deka jusu renginiu ir kalbejimo apie tai keiciasi. Manes kaimynai ir tevu kaimynai klausineja apie kieminukiu sterilizacija. Isuvaizduokit!!!!!! Zmones zino apie tai ir klausineja ir gal but (KO GERO KADA NORS) to imsis. Ir sutvarkys savo kiemus, nezudydami gyvunu.
Juste (2010-05-11)
Serioza, del visuotines sterilizacijos mes peticija rasem 2007 m. ir tiek s*** kiek tada man neteko girdet per visa gyvenima. Mano asmenine nuomone, vienintelis variantas daryti sterilizacija Lietuvoje - tai atvaziuoja nykstukai i kiema, viska sutvarko ir isvaziuoja. Taip zmonems tada tinka. O jeigu neduokdie reikia is savo kisenes lita moket arba patiems padet gaudyt, tai tada aciu, nieko nereikia, sterilizacija yra gyvuno kankinimas, kates ne mano, o kaciukus uzkast nieko nekainuoja. Tokia yra siuo metu mase, as nekalbu apie isimtis, is kuriu musu sita negausi bendruomene susideda. Todel as ir manau kad energija svaistoma ne ten kur reikia. Gal geriau baigti tuos verksmus del Grindos, ir daugiau vykdyti PSP ir sterilizacijos finansavimui, i ne ieskoti priesu kur ju nera.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-11) (foto)
O man toks dalykas, kad priimtu tik paskiepytus negirdetas niekur(nezinau nei vienos prieglaudos, kur butu toks reikalavimas, nei LT, nei uzsienyje).. Ir tiesa pasakius, manau, kad didzioji dauguma zmoniu, kurie atveda gyvunus i Grinda isgirde, kad gyvunas turi buti paskiepytas iseitu ir pririse suni prie varteliu, ar kate padeje prie ju ramiai sau isvaziuotu... Ir kas nuo to pasikeistu(gal tik tai, kad viena kita kate paspruktu ir nuo to laiko gyevntu prie daugiabuciu L.Giros gatveje, kol ja pagautu grindieciai)?... Pvz. katems - mazi kaciukai vistiek negali but skiepijami, rinotracheito ir kalicivirozes skiepai yra mazdaug 50%, jei ne maziau veiksmingumo, o suauge kates maru(kurio vienintelis skiepas normaliai veiksmingas) praktiskai nesuserga... Tai bent jau del kaciu nematau, kas pasikeistu (visos vistiek iseitu sloguodamos, dalis vistiek mirtu nuo mutavusio is streso korona viruso ir pan...). Del sunu irgi panasu. Tie, kurie pazeidziamiausi - suniukai dazniausiai ten patenka tokio amziaus, kad skiepyti negalima (o 1 skiepas 2 men suniukui ne sukuria imuniteta, o sunaikina gauta is mamos, tad jie butu po 1 skiepo DAR LABIAU pazeidziami(tik po 2 skiepu arba jei 1 skiepas vykdomas 4 men igaunamas imunitetas)), o suaugeliai dazniausiai mirsta visai ne nuo tu ligu, nuo kuriu skiepijama...
Juste (2010-05-10)
Mune58, priimami neskiepyti gyvunai del paprastos priezastis - Lietuva yra ziauriu gyvuliu krastas, kurie gyvunus laisva ranka ismeta pro langus, pririsa prie medzio miske, palieka suniukus prie duru ir tt. Kaip is tokiu zmoniu gali skiepu issireikalauti? Kiek zmoniu nesugeba net skelbimo i internera ideti, kad pabandytu patys padovanoti gyvuna is namo? Jus galvojate jie ves gyvuna skiepyti ir po to laikys dvi savaites namie? Baikit juokus. Gi lietuviams issivysto staigios alergijos, staigiai gimsta vaikai, staigiai isvaziuoja i uzsieny. Paziurekit kiek atveju kad net is prieglaudeliu pasiimtu gyvunu zmones nesugebejo atgal grazinti, tiesiog ismete i gatve. Per praeita savaite du atvejus issiaiskinom, o kiek ju taip ir nesuzinom? Jeigu viskas butu taip paprasta, uztektu is viso uzrakinti duris ir nieko nepriimti, tada Grindoj gyvunu neliktu.
Mune58 (2010-05-10)
Pritariu Seriozai ir noriu pasakyti, kad nepakeičiamų nėra. Kodėl reikia bijoti, kad gali perimti gyvūnų globą dar blogesni, tam ir privalo būti SKELBIAMAS KONKURSAS gyvūnų globos veiklai užimti. O Grinda tikiu, kad pažengė į priekį, bet nepateisinu to, kad jie nesugeba išleisti kokio nors įstatymo, kad priimtų iš namų TIK paskiepytus gyvūnus. Negi taip sunku? Jau ne vienaą kartą įsitikinome, kad paskiepyti gyvūnai ten būdami atsparesni - tiek katinėliai, tiek šuneliai. O jeigu to iš savininkų nereikalaujama, tai peršasi viena išvada - koks skirtumas, ar jis bus paskiepytas, ar ne, vistiek jiems kelias vienas...
Serioza (2010-05-10)
Dar del "darzo". Pradejau. Ir matau rezultata. Du metus jau neturim palikuoniu.
Serioza (2010-05-10)
Butent ,Juste. Tavo isreiksta mintis ir viltis - VISUOTINA STERILIZACIJA. O naminiu -"BUTINA" sterilizacija. Ir tavo paminetu 20 per diena, kuriuos reiks PADOVANOTI, tiesiog nebus. Gal kokie 2-3:)
Juste (2010-05-10)
Serioza, tame ir reikalas kad sventa vieta tuscia nebuna, o i sita "sventa" gyvunu migdymo vieta nematau kad kas nors verztusi eiti, neskaitant visu situ peticiju. Pvz UK absoliuciai visose skerdyklose vien tik emigrantai dirba, skaiciau kad nei vienas anglas nejo dirbti net kai nedarbas 10% virsijo. Jus galvojat kad dirbant su sirdim galima po 20 gyvunu per diena rasti namus? Sekmes:) Kai visos gyvunu myletoju organizacijos prades vykdyti sterilizacijos programas tada ir Grindos nebereikes, o dabar geriau pradeti nuo savu darzu.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-10) (foto)
Pritariu Modestai, su katem irgi panasiai... Zinoma, dar nera ten idealu, bet tikrai reikalai juda i prieki ir tie visi pykciai tik stabdo progresa...
MoDy („Lesė“, Vilnius) (2010-05-10) (foto)
norejau parasyt bendrauja*
MoDy („Lesė“, Vilnius) (2010-05-10) (foto)
Grindoje reikalai dabar sparciai taisosi, jei jie suni laiko nuo 02.27 mazdaug iki dabar tai ar galima sakyt, kad jie labai blogi ir migdo gyvunus po 14d.? tikrai ne. buvau penktadieni Grindoje ir galvojau, kad ten situacija visai kitokia, po karantino sunys buna visai kitam pastatuke ir diena buna voljeruose, apie kaciu situacija nieko nezinau, nes domejausi sunimis... beto darbuotojas papasakoja apie dominanti gyvuna tiek kiek zino ir tikrai maloniai nebdrauja...
Serioza (2010-05-10)
Vikikute, "nera tas velnias toks baisus kaip ji visi paišo". Patikek. Nereikia TOKIOS Grindos, kokia yra dabar. Reikia protingo poziurio i benamius gyvunus ir dirbti su ta problema "per sirdi" Tik tiek. Su laiku viskas pasikeis. Jau dabar yra kitaip - negu kad buvo pries 2 metus. O jau kas buvo pries 5 metus - net nepalyginti.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-10) (foto)
Tai Serioza, tame ir reikalas. Gal kazkas ir uzimtu Grindos vieta, bet kas is to??? Juk realiai bus tas pats... Dar su Grinda vedamos derybos, su jais imanoma susitart del daugumos dalyku (nors neretai nebuna tai labai lengva, bet vistiek dazniausiai imanoma susitart), ner jie TOOOKIE blogi... O vat i ta "sventa" vieta galetu ir kazkas zymiai baisesnio atsikraustyt, kam visai neidomu butu bendradarbiaut su "gerosiomis" prieglaudelemis (isivaizduokim situacija: Grinda gyveno sau ramiai ir viskas buvo gerai, o pradejo kazkiek su Sos, LGGD, Lese bendradarbiaut ir jie uzdaromi - ar naujoji "Grinda", kitu pavadinimu, tada nores su visom prieglaudelem bendradarbiaut?)
Serioza (2010-05-10)
"Sventa" vieta tuscia nebuna, Juste. Atsiras ir organizacija ir bus vykdomas karantinas. Del to maziausiai jaudinkites. Bus tu nuzudytuju. O stai kaip viska pakeisti lavonu mazejimo linkme, tai jau priklauso nuo jusu , mielosios gyvunu globejos ir myletojos.
Juste (2010-05-10)
Jeigu rytoj Grindos patalpos butu laisvos, kuri organizacija noretu pasiimti tas patalpas ir priimineti 5000 gyvunu per metus? Manau kad nei viena. Tai kam tada sita demagogija varyt vel ir vel is naujo.
Polio-mama (2010-05-10)
Peticija yra absurdiška toje dalyje, kurioje adresatu įvardijamas yra Seimas. Seimas nėra Grindos steigėjas ir negali priimti sprendimo dėl įmonės likvidavimo ar duoti tokio nurodymo Vilniaus miesto savivaldybei. Tokių peticijų rašymas ir pasirašymas - laiko švaistymas.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-05-10) (foto)
Siaip, kai paskutini karta buvau Grindoj ne taip ir blogai viskas atrodo - ne taip ir paprasta kai privalai priimti visus gyvunus isvengti ligu... Manau, kad Grinda uzdaryti nera jokios prasmes... Nera Vilniuje kitos istaigos, kuri noretu ir sugebetu perimti Grindos pareigas. Be to, siuo metu tikrai situacija ten gereja (aisku, ne be LGGD ir kitu prieglaudeliu pagalbos)... Manau, geriau ne kovoti su Grinda, o bandyti pasiekti kazkoki susitarima, kad butu kuo geriau gyvunams. Bet cia ne tik Grinda turi stengtis ir keistis...
Juste (2010-05-10)
Kokia sios peticijos prasme?


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
Viešoji įstaiga „Lesė“. Įm. kodas: 300709225. Adresas: Savanorių pr. 33-91, 03128 Vilnius (laiškams).
Tel. 8-605-33452 (Vesta). El. paštas: info@lese.lt. Bendra a/s: LT647044060005976183 (SWIFT: CBVILT2X) 
Statistika Prisijungę: 40