Įkurta 2007 m., „Lesė“ užsiima gyvūnų globa ir sterilizacija. Nuo įsikūrimo radome namus daugiau nei 1700 gyv. ir finansavome sterilizaciją daugiau nei 2100 gyv., dėl kurių nereikalingų gyvūnų skaičius turėtų būti mažesnis bent 8300 per metus.
Loading
LT / EN
paremk apie mus naujienos Vilnius Kaunas Jonava Tautmilė Pasvalys sterilizacija savanoriams naudinga

Komentarai

Eglusee (21:58) >>
Ką reiškia užmigdymas?????
Irene (19:49) >>
Eugenija, nepaprastai ačiū už pasiūlymą, perduosiu Jūsų žinutę globėjai, ir lauksime...
Eugenija (16:19) >>
sveiki. sia savaite persokeliam su kambarioke i nauja bendrabuti KAune. kiek zinau, ten daug zmoniu...
Vikikute (12:02) >>
Tik dabar atnaujino statusą.

Muna - katytė, išduota ir beveik sunaikinta (globėjai rasti)

Muna apie 1 m. jaunutė katytė. Lūšiškos išvaizdos, persų veislės katytė. Nepaprastai gražus, nepaprastai nelaimingas, išduotas gyvūnas. Atnešta iš namų jau beveik gimdanti. Jos naujagimiams tik pora dienų. Muna visiškai nieko nevalgo, labai stresuoja, net neina prie savo vaikučių. Katytę visiškai sužlugdė ir nukankino jos buvusi šeimininkė, kuri pasielgė taip nežmoniškai su savo nėščia augintine- beveik gimdančią atvežė ir įgrūdo į šaltą grindos narvą. Kokiu sadistu reikia būti, kad šitokiu būdu pasmerktum savo augintinį???? Naminukė, meili, miela, jauki, tvarkinga. Dar ta, kuri atsikratė katytės parašė, kad katytė labai meili, gaudo peles, ėda, kepenėles, sausą maistuką, konservus, kad daro į tualetą.................daug „gražių“ žodžių parašė, tik nerado paties svarbiausio jausmo - atjautos ir atsakomybės už savo gyvūną. Muną nutrenkė į grindą kai katytė jau beveik gimdė. Padėkite mažylei. Munos vaikučių nebeišgelbės niekas, bet dar galima padėti pačiai Munai. Muna paskiepyta, bet tai dar vienas baisus dalykas padarytas su nėščia katyte. Negalima skiepyti nėščios. LGGD Vilniaus skyrius padės katytę sterilizuoti. Munos reg.nr. 985

Gal kas galite paimti Munai laikinai ar  nuolatinei globai, katytė tikrai ilgai neišbus grindoje. Labai prašome atsiliepkite kas nors, padėkite Munai. Katytė labai nuskriausta.

09.12 3-5 foto - Muna pas globėją. Munos katytė mirė, tad liko tik ji viena...

 

Danutė

Sukurta: 2010-09-07
Naujienos numeris: 4635
Peržiūrėjimų skaičius: 5517
Lankytojas: danutė

« grįžti

Komentarai

Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-09-16)
Grazaus Gyvenimo, Mimi, Vaivorykstes salyje! Dinka - stiprybes!
Zivivi (2010-09-16)
Dinka, būkite stipri. Katytė visada išliks Jūsų atminty, o skausmas po truputį blės, liks tik gražus atsiminimas apie mažą pūkuotą padarėlį. Patiėkite, iš patirties tai sakau. Per "poGrindinį" pragarą ir aš esu perėjusi su tokia pat nelaiminga pabaiga. Viso ko geriausio Jums linkiu! Dar kartelį, laikykitės.
Persona non grata (2010-09-16)
mergaitės ačiū jum visom tik būkite geros nesipykite, jau niekas nieko nepakeis.....
Kropkė (2010-09-16)
Diana, aš tave suprantu ir suprasiu visas ir visus taip pasielgusius. Kaip lengva kalbėti (rašyti), nebūnant veiksmo verpete. Bet gi duota žmogui, gal ne visiems, įsikūnyti į kitą, į kito skausmą ir kančią. O visiems ir visoms, abejojančioms priimtu sprendimu, norėčiau pasiūlyti pačioms karts nuo karto sudalyvauti, taip vadinamų grindinių, kačių gelbėjime nuo alfos iki omegos, ir tada gal nekils atitinkami klausimai žmogui, kurio širdis ir taip jau kraujuoja.
Skaja (2010-09-16)
Visiškai teisingą sprendimą, Dinka,priėmėte. Juk kai rimtai pažeistos kepenys, nuskausminamieji jokie nepadeda. Mano mamos draugė mirė nuo kepenų cirozės ir prieš mirtį labai prašė eutonazijos, nes negalėjo kentėti nerealių skausmų, kurių neįmanoma buvo numalšinti jokiais nuskausminamaisiais vaistais. Ramaus, tau, Mimi, gyvenimo Vaivorykštės šalyje, į kurią iškėliavai lydimą nuostabaus Žmogaus.
Angelina (2010-09-16)
Toki sprendima visada sunku priimti ,jis reikalauja stiprybes.Ne visi sugeba toki atsakomybe sau uzkraut .Taigi mano manymu tu saunuole.Bent as tai tave palaikau ,nesuprantu kai kuriu zmoniu ,ir neprivalau suprasti .Nesuprantu ,kodel neturejau teises to zinoti???????
Polio-mama (2010-09-16) (foto)
Diana, smerkti Jus išdrįstų nebent... neišmanėlis. Tikriausiai dauguma čia žino, koks sunkus tas sprendimas - leisti išeiti. Taip pat žino, kad reikia turėti drąsos vardan meilės gyvūnui ir atsakomybės už jo gerbūvį tokį sprendimą priimti. Labai gerbiu žmones, kurie atsakomybės nesikrato. Tvirtybės Jums.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-16)
Man baisiai liudna.. Bet Diana, jus padarete viska del Mimi, ka tik galejote, taip pat kiti zmones, kurie prisidejo vienaip ar kitaip. Laikykites :(((
Angelina (2010-09-16)
Dianocka.juokiu butu ,nieks ne nemano tave teisti .teisingai padarei ,as pati uz tai ,kad sunkiais atvejais nekankinti gyvuna.Laikykis!!!!
Persona non grata (2010-09-16)
Mergaitės, kad neliktų klaustukų. daugiau tikrai negrįšiu prie šios temos. Katė nejauna, tai man pasakė vetė, po pirmo vizito, kai viskas neatrodė blogai, katė tik 2 paras (pas mane, o kiek iš tikro? ji buvo liesutė) neėdė. Paskui neėdė toliau, apie savaitė(vėl tik pas mane) Ji tikriausia nebesvėrė nė 2kg. Po3 dienų intensyvaus gydymo jai tik blogėjo, ir paskutinę parą pablogėjo akivaizdžiai. Katytė beveik nebepaėjo tik gulėjo ir verkė, kad girdėtumėt kaip verkė. Po nuskausminamųjų ji verkė toliau ir jau beveik ištisai, reikėtų tai pamatyt ir išgirst, nežinau ar kam atsirastų noro kankint katę dar parą, 2, 3 . Galit mane teisti, bet aš leidau katytei ramiai išeiti, tai nebūvo lengvas apsisprendimas, bet žinau, kad aš nenorėčiau, kad mane taip kankintu. O šiandien ji pakėkė akis į mane ir taip graudžiai paprašė, kad leisčiau pailsėt. ......Aš įsitikinus kad pasielgiau teisingai, nors man nuo to nelengviau...
Kropkė (2010-09-16)
Klausimas "ji pati mirė?", prilygsta "van-damiškam" spyriui į galvą.
Angelina (2010-09-16)
ji pati mire?
Polio-mama (2010-09-16) (foto)
Su kepenų problemom esu gerai pažįstama. Mano katinas turėjo sutrikusias kepenų ir kasos funkcijas. Mums pavyko procesą pristabdyti ir katinui gyvenimą pratęsti kokiems ketveriems metams. Bet... Blogas kepenų funkcionavimas padarė savo "darbą". Sustreikavo ir inkstų veikla. Ką tai reiškia, turbūt akivaizdu - nepakankamumas. Su juo kovojom apie metus. Todėl tas atsistatymas - labai sąlyginis dalykas. Mano katino atveju problema tiesiog "persikėlė" iš vieno organo į kitą. Jei Mimi buvo nebejauna katė, regeneracijos klausimas dar sudėtingesnis. Pasiguosti galima tik tuo, kad paskutinėmis katytės gyvenimo dienomis ji sulaukė tokio dėmesio, meilės ir rūpesčio, kokio gal neturėjo niekada anksčiau.
Vyta (2010-09-16) (foto)
O varge Dinka :(( ziauriai liudna
Persona non grata (2010-09-16)
Katytės nebėra... Ačiū visoms už palaikymą. Labai ačiū Kropkei už didžiulę finansinę ir moralinę paramą, žiauriai skauda....
Kropkė (2010-09-16)
Merginos baikit pilti druską ant žaizdos. Nė velnio kepenys, prie tam tikrų ligų, neatsistato, o jei kam ir pavyksta, tai galima tikrai prilyginti stebuklui. Širdį, inkstą, net svetimą veidą galima persodinti. Kur kas girdėjo, kad net ir žmonės su kepenų nepakankamumu, taip vadinamoje auto stadijoje, išgyvena be persodinimo. Yra gi hepatitas, berods C, kuris baigiasi ciroze ir tt. ir joks gydymas to viruso neišjoja iš organizmo.
Skaja (2010-09-16)
Deja, Alina, ne visais atvejai atsistato.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-16)
Bet juk kepenys atsistato, cia inkstai pazeidziami negriztamai.. :((
Skaja (2010-09-16)
Stebuklų būna, tikrai, žinau pagal save, kai jau buvau mirties patale dėl kepenų ir stebuklingai išgyvenau, nors Santariškių ligoninėje mane jau ,,palaidojo". Tikėjausi, kad ir Mimi sulauks tokio stebuklo, bet deja, jis ją aplenkė. Ačiū, Kropke, kad atlikote tokią sunkią misiją pranešti apie tai ir, kad dėjote visas pastangas katytės gelbėjimui. Taip pat ačiū Vytai už finansinę pagalbą, na ir visiems visiems kitiems už palaikymą. Užjaučiu. Dinka, ačiū Jums už Jūsų viltis ir kovą už Mimi gyvenimą, kuris, pasirodo, toks negailėstingas šiuo atveju buvo ir užgeso... Laikykitės, brangioji Dinka.
Polio-mama (2010-09-16) (foto)
Blogiausia, kad labai mažai žinoma apie Mimi. Amžius - tik spėlionės. Ar buvo anksčiau rimtesnių bėdų su sveikata, irgi nežinia... O jei nuskausminamieji net neveikia...
Kropkė (2010-09-16)
Vetė: katė tikrai ne 2 o net gb labai sena, jai labai skausmingas pilvas, neveikia jokie nuskausminantys, ji ištisai verkia, vetės nuomone jai kepenų nepakankamumas, kas iššaukė nežino, gb mutavusi corona ir katei yra peritonito sausoji forma...
Polio-mama (2010-09-16) (foto)
Kropke, o vetė ką nors paguodžiančio pasakė, ar ne? Ta prasme, kad esu susidūrusi su "netilpimu į jokius rėmus", bet traukėm ir ištraukėm. Bet tai nuo daugeliu "jeigu" priklauso.
Kropkė (2010-09-16)
Tai va merginos...Mimi kepenų rodikliai "neįtelpa" į rodmenų skalę, jai atsisako kepenys. Priežastį, kaip ir mano Ficui, nustatyti galima tik po skrodimo. Viską perdaviau Dianai. Kalbėdama su vete visą laiką girdėjau katės, na nežinau kaip perduoti, desperatišką verkimą...
Kropkė (2010-09-16)
Parašyk man į az vetės tel ir vardą.
Persona non grata (2010-09-16)
dar užteko durnumo į GG psl įlisti, ten pas Lija panaši situacija..... Prašysiu vyro kad paskambintu vetei, aš vis dar negaliu kalbėt
Angelina (2010-09-16)
O siaip .Ziurint ,kas ten su kepenimis ,jei nepakankamumas ,tai prasti reikalai ,o jei ,po hepatito ,tai zmones ,juk pasveiksta.Mano brolis persirgo ,visiskai pasveiko .dabar geria ,rupuzis ir velnias jo neima.Pussesere irgi persirgo ,Dabar sveika ,aisku ilgai dietos teko laikytis .bet pasveiko.Tikesimes ,kad ir gyvunams tas pats.
Angelina (2010-09-16)
Tai aisku ,kad turejo .Sveikam gyvunui ir zmogui ,nei skiepas ,nei antibiotiku kursas dideles zalos nepridaris.Organizmas greitai atsistato .O kai jau yra problemos ,bet gal nebuvo pasireiske ,o gal seimininkei dzin buvo ,tai isprovokoja paumejima.Todel ir reikia skepiti tik sveikus .Ne tik todel ,kad skiepas nesuveiks ,bet ir ligos paumeima isprovokos.
Persona non grata (2010-09-16)
Čia aš jau buvau sustaikius kad migdys, o vetė net neužsiminė apie tai, sakė greičiausia stipri virusinio hepatito forma ar kažkas panašaus, nieko aš ten negirdėjau ir nesupratau. Nelįsiu čia kolkas, nes tik pradedu skaityt ar rašyt, tuoj apsi... blogiausia, kad ji labai nusilpus, vetė įtarė kad ji jau senokai turi problemų su kepenais, ir nieks nežino kiek ji neėdė...
Kropkė (2010-09-16)
Tu čia baik, be Mimi dar penki namie ir kiek dar malkinėje, ir visi jie irgi nori meilės ir paguodos ir niam niam. Man asmeniškai, kai Ficui buvo blogai, pasakė, su tokiais aukštais kaži kokiais rodikliais, šansų no, išskyrus kepenų persodinimą, tai su tūkstantiniu gydymu "davariau" Ficą iki mechaninės geltos, o mirė jis, nes ne visokių vaistų pripumpuotos kepenys neatlaikė, o širdutė lašelinių...darė Ficiūnui skrodimą ir mėginius siunčiau net Maskvos vetams, per pažįstamus, nes buvau durna ir galvojau, kad jį nunuodijo kvankos kaimynai, o viskas buvo žymiai proziškiau.
Polio-mama (2010-09-16) (foto)
Diana, jei Jūsų vetė pasiliko katytę ir bandys kažką daryti, vadinasi, situacija nėra beviltiška. Bent jau mano gyvūnų gydytojai yra pasakę, kad geriausias sprendimas yra tas kraštutinis, kai nebuvo jokių perspektyvų. Bet, kol jų buvo, buvo kovojama. O pagerinti savo "kepeninuko" būklę man yra pavykę ne kartą. Praktiškai paskutinius ketverius jo gyvenimo metus būdavo sunkesnių periodų, bet mes išlipdavom iš duobės. Turėkite vilties.:) O tai, kad yra labai liūdna, puikiai įsivaizduoju.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-16)
Kai kate nori pabuti viena, vadinasi, ji prastai jauciasi, bet as tikiu, kad ji issikapstys, pamazu turetu suveikti vaistai. Zinoma, dar ir nuo gyvunu gyvybingumo daug priklauso, bet katyte dar jauna, viskas susitvarkys
Angelina (2010-09-16)
Dianocka,uzjauciu .Pazliumkit ,to irgi reikia ,kaip ir dziaugtis ,ir paliudet reikia ,kai yra del ko.Vargsiuke ,gal issikapstis ,jei nores gyventi,jei ne nieko nepades.Tik nuo jos priklauso.
Persona non grata (2010-09-16)
Kropke, tas ir baisiausia, kad žinau... todėl dabar dar labiau nervinuos, nes nesu tikra ar reikia ją kankinti.... aj vėl žliumbiu, išveš mane jaučiu šiandien...
Kropkė (2010-09-16)
Dinka, nieko nenoriu prognozuoti, tik gerai žina, ką reiškia, kai katė nori likti viena...
Persona non grata (2010-09-16)
Truputi apsiraminau, tai bandysiu trumpai parašyti. Kaip jau sakiau man ji vakar nelabai patiko, visai nenorėjo kad prie jos būčiau. Naktelė praėjo šiaipsau, 5 val nuėjau pas Mimi ir ji pasirodė man visai nekaip, jei prisiliečiu verkia, atrodo jai skauda. Vos sulaukiau kol paskambinau vetei, liepė vežt. Susikroviau vaistus, maistelį ir išvažiavom. Doktarša iš kart pasakė kad pasilieka, liepė atvežt dar tuos homeopatinius vaistus ir daugiau maistelio, sakė atiduos tik kai sveikata stabilizuosis, gėda bet pas vetę net žodžio per ašaras negalėjau ištart, aplink darbą pusvalandį šliaužiojau kad apsiramint, pradėjau rašyt ir vėl akys pilnos ašarų, jus neįsivaizduojant kokia ji miela ir labai tikiuos, kad ne veltui aš ją kankinu. Kai tik žinosiu ką geresnio parašysiu
Skaja (2010-09-16)
Laikykitės, Dinka. Mimi pavyko ištrūkti iš Grindos, pavyks išsikapstyti ir dabar, tik laiko reikia, jai labai tinkamu laiku suteikta pagalba. Ačiū Jums, ir visiems kitiems, neabejingiems šios katytės likimui. Gaila, kad kol kas galiu paguosti ir palaikyti tik žodžiu.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-16)
Diana, nusiraminkit, prasau, viskas susitvarkys pomazu su Mimi, bukite optimiste, nusiraminkite, ir katyte pajus tai, gyvunai labai jaucia, kai mes stresuojam
Persona non grata (2010-09-16)
Nezinau ka parasyti, vete sake kad turetu viskas susitvarkyti, siandien ede ir tustiosi, bet ji man tokia suvargus, liudna, grizuis vel pasislepe savo tokiam kamputy, jei bandau paimti, verkia, tai nelieciau lai issiguli. Taigi gydymo kursas homeopatiniais 2 men. Prikrove vete antibiotiku, vitaminu B ir C, dar gliukozes uzsipuirkom, maisto gydomo, 2 kg 65 lt. vakar prisipirkau tu homeopatiniu ampoliu, labai tikiuosi kad viskas bus gerai. Del ligos nuo ko konkreciai nieko negali pasakyti, coronos ner. O sako galejo but kad jau ji turejo problemu su kepenim, o nirestumas, o ttuo labiau dar skiepas galejo stipriai paastrinti situacija. Nenustebciau jei ji pradejo negerai jaustis, del to ja ir pridave. Nezinau... Dabar svarbiausia kad ji issikapstytu, as jau taip prie jos prisirisau, man taip jos gaila, beveik pastoviai zliumbiu, brangiausias sake, kad ne su mano nervais uzsiimt tokiais reikalais,greiciausia jis teisus, nes po mimi atvykimo dar nei vienos nakties neissimiegojau....
Persona non grata (2010-09-15)
Parasysiu veliau einam vaistu leistis
Skaja (2010-09-15)
Serioža, suprantu jūsų optimizmą, bet juk inkstai ir kepenys - skirtingi dalykai. Kepenys - organizmo ,,filtras", o jei šis filtras ,,sugedęs", tai jis negali filtruoti visuokios chemijos, patenkančios į organizmą. O šiaip, jei yra bent kokia liga, vaistus reikia vartoti labai atsargiai, ir tik pasitarus su gydytoju, ir net šiuo atveju vaistų vartojimą tenką nutraukti, jei pasireiškia su juo susijusios sveikatos problemos. Labai norėčiau, kad Mimi pasveiktų ir viskas būtų gerai. Na kur gi Dinka? Kaip Mimi?
Serioza (2010-09-15)
O as, Skaja, nebesilaikyciau tokios GRIEZTOS pozicijos del skiepu ir nukirminimo sergantiems katineliams. Pries beveik metus turejau katineli, serganti inkstu nepakankamumu. Sirgo jis 1,5 metu. Paskutinius gyvenimo metus gyd. patare jo nebeskiepyti ir neduoti vaistu nuo kirminu. Ir ka gi: katinelis susirgo labai stipria forma rinotracheito. O pries pat mirti veme kirminais. As ilgai labai ilgai galvociau kaip pasielgti su kokiu nors org. nepakankamumu serganciu katineliu.
Skaja (2010-09-15)
Aišku, Serioža, nesuabsoliutinkime. Mes tik dalinamės savo ir kitų asmenų patirtimi. Man, pvz., ligoninėje dėl kepenų, paveiktų vaistais, atsisakymo konstatavo mirtį, tačiau esu gyva, bet net ne vaistų kepenims pagalba. Tačiau faktas yra vienas visiems (ir žmonėms, ir gyvūnams), turintiems ar turėjusiems problemų su kepenimis - dieta, bet kokių vaistų vartojimo sumažinimas iki minimumo ir pagal galimybes jokių skiepų nenaudojimas. Čia yra realybė, kurią tinkamai įvertinus galima gyventi pilnavertį gyvenimą, bet ne gąsdinimai jokie. Tiesiog norime, kad Mimi būtų gyva ir džiaugtųsi gyvenimu bei džiugintų globėją ir busimus šeimininkus, o tokį šansą ji, tikrai, turi. Labai laukiame Dinkos iš veterinarijos klinikos.
Serioza (2010-09-15)
Kiekvienas atvejas buna individualus kaip ir gyvunai. Nesuabsoliutinkim.
Polio-mama (2010-09-15) (foto)
Esu turėjusi "kepeninuką-kasinuką" (katinėlį su blogai funkcionuojančiom kepenim ir kasa). Jam iš tiesų buvo skirti Skajos minėti vaistai. Tai homeopatiniai preparatai. Tik maniškiui buvo skirtos injekcijos, o ne tabletės. Ir jų nereikėjo visą gyvenimą. Periodiškai darydavomės kraujo tyrimus (kepenų ir kasos rodikliams nustatyti) ir, esant reikalui, būdavo skiriamas lašinių ir minėtų preparatų kursas. Pagrindinis "trūkumas", jei taip galima sakyti, yra tų preparatų kaina. Kaip ir dažna homeopatija, jie yra nepigūs. O dėl skiepų poveikio kepenims, galiu pasakyti tai, ką sakė mano katinuko gydytoja, kaip svarstėm skiepyti katinuką ar ne. Ji sakė: kadangi skiepai yra neatsiejami nuo tabletės nuo kirminų, teks atsisakyti, nes tabletė kepenims ir kasai tikrai nepadės. O kai tie organai jau ir taip blogai funkcionuoja... Taigi, kepenims kenkia ne skiepai, o antihelmintikai.
Persona non grata (2010-09-15)
na užteks čia mane gasdinti :) Pakalbėsiu šiandien su vete ir bus aišku.
Skaja (2010-09-15)
Liūdnos žinios buvo tos, kad katukui tam visą gyvenimą po saują vaistų gerti reikia, o dėl skiepų - tik perspėjimas, kad nepatartina esant kepenų ligai. Ir mūsų katės neskiepytos (skiepytos buvo tik jų vaikystėje), ir jokių problemų, bet jos į lauką neišeina.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-15)
Siaip tai jei "liudnos zinios" yra del skiepu - tikrai nepergyvenkit labai, maniskiai katukai visa gyvenima pragyveno neskiepyti ir nenukirminti, nes tais laikais skiepai ir vaistai nuo kirminu dar nebuvo paplite posovietineje erdveje :) Nesakau, kad tai yra sektinas pavyzdys, bet bent jau as nesureiksminu skiepu..
Skaja (2010-09-15)
Dinka, sužinojau apie katiną, kuris turi problemų su kepenim, kurios buvo pažeistos nuo antibiotikų jo vaikystėje. Jis gauna visą savo gyvenimą hepel, hepar, chelidionium homeopatija, legaphyton tabletes ir predznizoloną, maistukas hills l/d kepeninis ir natūralus. Skiepyti negalima, nes bandė skiepyti, tai kepenų veikla labai pablogėjo, teko skiepų atsisakyti. Va, tokios liūdnos žinios...
Kropkė (2010-09-15)
Yra tokie virusai, kurie neatsparūs išorės veiksniams ir grindoje jie ilgai neišlieka. Gal Fredis atsparus marui ir herpiui, na čia Vaiva su Viktorija daugiau žino. Yra katinų, kaip ir žmonių su stipria imunine sistema, be to yra besidominančių dalis, kuriai neaiškinsi ilgėliausiai, kad kacas labai jau imunostiprus, skiepų knygelė, manau, pagreitintų dovanojimą.
Persona non grata (2010-09-15)
aš va ir galvoju reik jį skiepyt ar ne? Bet iš kitos pusės gaus bachūras dokumentus:), o gal jis būvo skiepytas, kad neužsikrėtė grindoj... Atsiprašau Mimi, bet kol tu ligoninėj, mes čia truputį apie kitus:)
Wilma (2010-09-15) (foto)
O kam Fredį skiepyti?Pasiskiepys naujieji šeimininkai. Tiek išbuvęs Grindoje jis tikrai turi imunitetą ligoms.
Persona non grata (2010-09-15)
Ačiū Skaja, o skiepyt ir tabletėm šert ruošiuos Fredį. O munei, kuri greičiausia bus Mimi, dar teks gydytis- laukia visas kursas, dabar kiek suprantu jai gliukozės lašalinėmis plovė organizmą tik , tai tikriausia prasiplovė tie nuodai, jei jau ėst pradėjo. Jau nekantrauju atsiimt mažulę:)
Skaja (2010-09-15)
Ai, aš čia ne vietoje įsikišau... Juk kalbama apie Freduką. Bet dėl kepenų ligos vistiek paklausiu.
Skaja (2010-09-15)
Džiugu, kad katytė sveiksta! Dinka, kiek man žinoma, vaistai nuo kirminų gali turėti šalutinį poveikį kepenims, tuo labiau, jei yra problemų su jomis, man, pvz., net skiepytis negalima, nes turėjau didelių problemų su kepenimis, o skiepai - mini užkratas. Gal tegul ji bent dabar atsigautų, kad kepenys neatsisakytų veikti. Mūsų vienos išgelbėtos katytės buvusios globėjos katinas nuo vaikystės turi problemų su kepenimis, tai paklausiu, kas ir kaip šiuo klausimu ir paskui parašysiu, kai sužinosiu.
Kropkė (2010-09-15)
Po 7-10 dienų. Ne mažiau kaip po savaitės.
Persona non grata (2010-09-15)
kiek žinau pirmą reik sušert nuo kirminų, o po kiek laiko galima skiepyt? 10 d ar 14?
Persona non grata (2010-09-15)
Ne Kriugeris neskiepytas, bandysiu tai padaryt artimiausiu metu
Kropkė (2010-09-15)
Ir dar Dinka, o Kriugeris gal skiepytas? Ar tik "nukonkolintas"? Reikia Linatos paklausti.
Kropkė (2010-09-15)
Nekuisykit, nes, įtariu, per krikštynas, mes su savo pomėgiais galime paskutines Jūsų duris į vonią ir kambarį "nudurinti":DDD
Persona non grata (2010-09-15)
tai aš Jūs jamu įkrikštamotes, jei ką:)
Kropkė (2010-09-15)
Krikštamotė šiuo metu neprisijungusi, o Mimi gražus vardas, juo labiau, kad kacams reikia vardo su "i" raide:)
Persona non grata (2010-09-15)
o Mimi man irgi prie dušios, o kaip krikštamotei? :)
Persona non grata (2010-09-15)
Taio telefonu aš tik klausiau kaip ji jaučiasi, man labai neramu būvo ją palikt. Važiuosiu pasiimt, viską išsiaiškinsiu
Polio-mama (2010-09-15) (foto)
Džiugu, kad katytė "kopia" aukštyn :) O ligos "visam gyvenimui" nėra toks nepakeliamas dalykas. Žinau, ką sakau :) Tik reikia "pasišventusio" žmogaus, kuris suvoktų atsakomybę ir norėtų ją prisiimti. Mimi - labai gražu. Bent man :) Pakvipo opera "Bohema" ;)
Kropkė (2010-09-15)
O tai ką konkrečiai vetė sakė, tai kokia kepenų liga, ar nuo skiepo nėščiai, ar pvz corona, kaip buvo mano Fic Patrikui?
Persona non grata (2010-09-15)
Ką tik skambinau vetei. Tai pakėlė nuotaiką, sakė Muna pati paėdė :) reiškia mergina taisosi. Po darbo važiuosim atsiimt, vaistų jau užsipiklkom. Dideliausias AČIŪ Kropkei. Na ir šiek tiek nuliūdino, kad tai visam gyvenimui, spec maistas, ir gali karts nuo karto vėl paūmėti po metų , dviejų, trijų...:( Na bet tikėsimės geriausio) Dat gįžtant prie vardų, brangiausias siūlė mėta arba Mi mi, kaip jum?
Persona non grata (2010-09-14)
Danute žinau, mačiau skiepų knygelėj, gerai kad pakeitėt varda, bet Muna (kažkuo jis man liūdnas, nuolankus...) man nelimpa, manau nieko tokio kad aš ją pervardinsiu :)
Danutė (2010-09-14)
O žinot kokiu vardu ją pavadino, ta, kuri katytę atvilko į grindą? Modė. Norėjau, kad mažylė nieko bendro neturėtų su šiuo vardu.
Skaja (2010-09-14)
Katytei, manyčiau, labai tiktų japoniškas vardas Mija, kuris reiškia ,,Šventi namai". Kaip tik būtų ,,išlaikyta" Kropkės pabrėžiama raidė ,,M" ant kaktos, bei atsispindėtų katytės švelnus charakteris ir išvaizda.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-14)
Diana, gal tiks persiski vardai Astera (zvaigzde) arba Dara (perlamutras)? :) Bet cia zinoma, tik jums pagal jos charakteri spresti.. Siaip smagu rinkti varda :)
Persona non grata (2010-09-14)
Man vardai kažkaip pagal charakteri, tik seniausiam pukui vaikai išrinko, bet mes ji vadinam putka arba putkinu (kartaist pitkinu:) ) Mergina tai pas mus totali blondinė- Fifa :). bambučią vyras bandė dūmu pavadint, bet prilimo bambučia(o dažniausia Bučia arba Bučkis) O Šponkus, tai buvo šponkė, šponkiukas- nu jis toks buvo, bet užaugo į poną Šponkų arba kaip mano vyras dažnai vadina- Šponkus parazitas (bet labai mielas parazitas) Fredžiui visai tinka Fredis arba kartais Frederikas :). Labai fain katinas tik jam laisvės reikia veiksmo jis smalsus, žingeidus, mielas, šnekus, ėdrus ir kitoks us, tik tie harmonai, nu gal praeis, vetė sakė, kad po kastracijos, apsiramina tos audros per 1-1,5 mėn. O Muna dar neatsiskleidė juk, bet jau dabar žinau kad tai turu būt kažkas labai mielo ir švelnaus. Juk ji per visas procedūras, (o vakar tikrai būvo baisoka, nes venų nelabai pas ją matosi, subliuškę sakė, bet pataikė iš pirmo karto, tik kraujukas bėgt nenorėjo) ji nerodė nei nagų nei dantų, tik gailiai kniauktelėjo. Nu jau tokia gerietė mergina
Angelina (2010-09-14)
O man grazus Vanesa:)Labai graziai ji smuiku groja:)Vanessa Mae.
Kropkė (2010-09-14)
Labusas Dinka, jei jau Muna nervina, tai gal Mona, čia iš Mona Liza, nes labai jau spalvos jos "monaliziškos", arba Džokonda, čia iš tos pačios operos:DD, o šiaip pavadinkite pati, dabar Jūs jos Mam. Šindei pažiūrėkite į kortelę:)
Persona non grata (2010-09-14)
aha, hepar, sunku gi daktarų raštą skaityti, o aš vaistuose tundra, aš gi nei pati jų geriu (tiesa kartais nuo galvos askofeno tabletę) nei mano gyvūnams jų reikėjo (tiesa pūkas dar gavęs no- spa ir antibiotiku, bet tuos gaudavau jau adatoj)
Polio-mama (2010-09-14) (foto)
Dina, turbūt Hepar? Tai homeopatiniai vaistai. Juos skiria, kai sutrikusi kepenų ar kasos veikla. Kartais taiko kompleksą - Hepar ir Hepil.
Persona non grata (2010-09-14)
Taip, vakar ačiū
Angelina (2010-09-14)
Diana,ar gavot skiepu knygele?
Persona non grata (2010-09-14)
vakar Muna(kaip nepatinka man tas vardas, bet dar nieko nesugalvoju jai tinkancio) jau buvo mane pradejus gasdinti atrode apatiska is sleptuves nelindo visai. Siandien (gal vis delto ta pasta stebuklinga) radau mergina vaikstancia po kambari. Aisku est kategoriskai atsisakom. Nuvaziavom pas vetus, kates neatidave, sake atvaziuot ryt,dabar lasins lasines , vaistus. Liepe nusipirkt hemoopatiniu vaistu: Hepam compositum
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-14)
Merginos, rodos Dovilet parase del Essential Forte, mano kyciui tai padejo, kai problemu su kepenim turejo, galbut ir Dianos veto galima paklausti, ar neverta butu isbandyti
Kropkė (2010-09-14)
Kai man grąžino po aštuonių mėn Simbą, iš švelnios, meilios kicos gavau visišką raganą, su nagais, dantimis ir "roko koncertu" gerklėje. Kažkaip sugebėdavau, viena ranka už karšenios, kita prispausti prie lovos ar žemės:), bet tuo metu ramiu balsu jai sakydavau- myliu tave ir mylėsiu, tik būk gera, meili. Mano dziedukas eilinį kartą pirštą prie smilkinio sukiojo:D, bet Simbukas po kokių penkių "prispaudimų" nustojo "šakotis", o dabar, po trijų mėn gyvenimo pas mane, tokia jau meilybė ir murkybė, tik zaraza pas dzieduką miega ir labiausiai trinasi jam į barzdą:))
Persona non grata (2010-09-13)
Tai sponkus dar buvo jaunas jam harmonai nesiautejo, jis taip velniu buvo prisveites. O Fredi jei imi uz karsienes, kai jis dainuoja, i darba eina nagai, as jau isbandziau pirmom dienom, dar neuzgijo, sikart brangiausias sekmingiau paciupo, sako kad po kastracijos dar kuri laika, tie harmonai siaucia
Kropkė (2010-09-13)
Diana, gi praėjo jau Šponkus - kilmingų mergelių pensiono auklėjimą, tai ir Fredį taip pat reikia, o hormonai tai iki mėn išsilaiko, o kartais ir ilgiau, na pusantro tai max. Svarbu tik jį tuo momentu, kai jis blogai ką daro- už karšenios, vėliau "nedašus" už ką:)
Persona non grata (2010-09-13)
Tai Fredis ir dabar ivonintas, tiesa su maistu:) Paleidziu as ji kartais po prieziura pasibanziot, tai tik pamato, kuri mano tuoj akys didziules ausis priglaustos ir dainos, o siandien puole mano ryza fifa, tai buvo uz karsienes imestas atgal i vonia. Kada jam tie harmonai nuses? Siaip labai fainas mielas ir liksmas kalbantis katinas, noreciau as jam daugiau laisves
Kropkė (2010-09-13)
Dar pamiršau, prašau Fredžiui pasakyti, jei bliaus ir puls vietinę fauną, bus įvonintas be maisto:DDD
Kropkė (2010-09-13)
Rytoj, po veto pasakysite sumą, kurios maždaug dar reikia, neabejoju surinksime:)
Skaja (2010-09-13)
Pritariu Kropkei dėl labiau dietinio maisto pasirinkimo. Pvz., man ligoninėje dėl nuskausminamųjų vaistų nuo vienos ligos teko vos neatsisveikinti su gyvybe - dėl kitos, nes atsisakė kepenys, bet dar gyva ir viskas normoje, bet skiepytis man dabar negalima niekada. Manyčiau, kad Munai artimiausiu metu, net jai pasveikus, jokių skiepų negalima daryti. Ir apskritai, didelis klaustukas ar ją kada nors galima skiepyti.
Skaja (2010-09-13)
Lankytojas pašalino komentarą
Persona non grata (2010-09-13)
na kol kas mes toliau needam, taip kad ner ka ten parinkinet:) bet po pastos bioski gyvesne, kaip vete sake sandien telefonu, sutvarkysim kepenis ir viskas susitvarkys, tik muna sekmingai baigia isleist ir redzio pinigus:) o del tu misinuku, gal tikrai kokiom savnorem reikia, galeciau ir persiusti, gaila juk nemazus pinigus kainavo
Dovilet (2010-09-13)
Bafo klinikoj skyre Essentiale forte katei nuo kepenu sutrikimu, reikia atidaryti kapsule, ten viduj toks medutis, ir ryte bei vakare po puse tos dozes suserti. Galima uztepti ant leteneles, jeigu labai priesinasi, nusilaizo pati kate:)
Skaja (2010-09-13)
Kepenų funkcijos sutrikimas nusilpusiai katei stresinėje situacijoje galėjo atsirasti ir nuo vakcinos. Bet kepenų funkcijos, tikrai, atsistato. Ir net neabejoju, kad Muna rūpestingoje globoje labai greitai atsigaus ir bus viskas tvarkoje.
Kropkė (2010-09-13)
Dinka, pamiršau aš to kepenų rodiklio pavadinimą. Kai mano Ficui buvo blogai su kepenimis, tai tas rodiklis buvo labai aukštas, na labai jau aukštas. O gydė jį carsiliu, tuo kur žmonėms, ir dar kažkuo, atmintis sušlubavo, senai buvo ir tiek medikamentų nebuvo. Aišku, turi gydyti tik vetas, o ne mes su patarimais, tik jei jau su kepenimis negerai- jokios grietinės ir kt riebių produktų, beje ir maistą, sausą ar konservus reikia parinkti tik be riebalų, na kaip žmonėms, tą dar pamenu:) Be to nepamirškime, kad ją nėščią paskiepijo nuo pasiutligės, aplamai visi skiepai labai sodina kepenis, o jau nėščiai tai visai. Tikiu, kad Muna išsikapstys, bo dar jauna.
Persona non grata (2010-09-13)
Ta kur dare tyrimus, tai labai negasdino sako kepenys gydosi, blogiau butu inkstai, bet jie tvarkoj, tik kad organizmas nusilpes, nes prasidejus uzdegimui, padaugejo leukocitu, pas mune jau sumazeja. Ryt ryte einam pas vete su tyrimais ir pradedam gydyma, tikiuosi viskas bus gerai. Siandien jau suserem vibrac nutri gel plus
Angelina (2010-09-13)
Va jei ,kaip gaila:(
Persona non grata (2010-09-13)
Mes po tyrimu, Munei blogai su kepenim :(
Persona non grata (2010-09-13)
Lankytojas pašalino komentarą
Persona non grata (2010-09-13)
Tiesa, vis pamirštu. pas mane liko sauso pienuko mišinėlio naujagimiam kačiukam. taip pat buteliukas ir dvi naujos soskės. gal kam reikėtų?
Persona non grata (2010-09-13)
Sutariau LVA 18 val. darysim merginai tyrimus, sėdziu vėl kaip ant adatų, nu kaip man jos gaila, tokia miela, svelni, mažutė.....Kriugerio vizitas pas vetus vėl nusikelia... bet kalbėjau su vete, sakė jei ilgą laiką nuplikimas neplinta ir neatsiranda naujų vietų- tai nebus grybo. O jam atrodo pradėjo atauginėt plaukai, o su savais vis tiek negaliu suleist, nes Fredis tuoj ant ragų šoka :)
Kropkė (2010-09-12)
Sveikinu visus kacų ir šunų mylėtojus su begaliniu džiaugsmu - pergale! O Muna tikra ilgaplaukė tautinių spalvų atstovė, su nuostabia M raide ant kaktytės:) Ir akys jos labai didelės ir ūsai tai jau "ūsiniai":) Rytoj ištirsite ir bus ramu, o slepiasi, tai gal ten Fredžio pilna kvapų, ne veltui gi Kriugeris:))
Persona non grata (2010-09-12)
mes nugalesimmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Persona non grata (2010-09-12)
ne, tai kad ji tikriausia is vis nesitepliojo
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-12)
Man rodos, jai bus kazkoks uzdegimas, ar ji siaip blogai jauciasi, kad slepiasi :( Ar jau nebeteplioja? Bus labai gerai, jei pavyks padaryti tyrimus.
Persona non grata (2010-09-12)
grazi ir miela, ti su tuo savo needimu... ir dar slepimusi, susirado pati tamsiausia kampa ir pasislepe nors pas mane ant ranku buna ir glostosi, tik paleidziu ir eina sleptis ir neislenda kol as jos is ten nepaimu
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-12)
Grazi Muna vis vien, ir usai labai faini, ilgi...
Persona non grata (2010-09-12)
Na ne labai ta Muna perse, gal kazkur toli ir buvo:) http://hotimg23.fotki.com/a/86_38/67_229/DSC05090-vi.jpg http://hotimg23.fotki.com/a/86_38/67_229/DSC05094-vi.jpg http://hotimg23.fotki.com/a/86_38/67_229/DSC05093-vi.jpg Mes toliau tupim kamputy, atsisakom est, tik palakam, siandien dar isiuliau Magdos patiekala, grietine skiesta vandeniu. Ryt ko gero, jei sutarsim su va, tai darysim pilna kraujo tyrima ir kepenu inkstu darba
Beliulina (2010-09-10)
Nu jo, kazkaip iskart galvojame apie ligas, o pacios paprasciausios nevalgimo priezasties nesugalvojame. Man irgi buvo panasiai, kai paemiau savo trispalve is Grindos. Kate kuda, apsisnargliavusi... As jai kokio tik maisto nesiuliau, ir Hillso ir RC, ir zalios mesos, neko neede. Ir jau visai is nevilties pabandziau duoti Wiskaso. Jus matytumet kaip jin valge, net uz ausu traskejo :). Ir dar kaip sunku buvo atpratint nuo to brudo...
Persona non grata (2010-09-10)
man kaip akmuo nuo sirdies, tai neramu del jos buvo, bet jei jau truputi eda, tai manau greit atsigausim, nes daugiau jokiu aiskiu ligos pozymiu kaip ir nera. Kropke kaip grybai? O mes mazyli po obelim uzkasem:( kalsiu vakare ir gulsiu anksti
Skaja (2010-09-10)
Valioooooo! Matyt, katytė lauke valgė tik žalią mėsą, kurią pagaudavo pati, t.y. peles, paukščiukus ir t.t., todėl jai ne tikra mėsa ir dar stresinėje aplinkoje yra ne maistas valgymui. Šaunuole, Dinka,ačiū už tokį nuoširdų rūpestiį! Ačiū ir šios katytės sponsoriams/sponsorei!
Kropkė (2010-09-10)
Dinka, po grybų perėjau per internetą ir radau štai ką. Jai dar gaili ciciukai skaudėti, nes pienas tai yra, o iščiulpt nėra kam, todėl gali ir nuo to apetito nebūti. Dar, ji gi gal ir nebuvo maitinama jokiais konservais ir nėra prie jų pripratusi. O kad pienas sumažėtų be mastito (ir taip gb, kai staigiai prarandami vaikai) ir reikia mažai maitinti.
Persona non grata (2010-09-10)
grizau, maistas neliestas, kate savo dezutej guli, isemiau paglosciau, paejau prie maisto, pauoste apsisuko , atejo pas mane ant keliu ir atsigule, glaustesi murke, kaip ir viskas neblogai, bet ko ji needa. tada sove mintis issitraukiau vistienos file, nuplykiau supjausciau ir valioooooooooooooo suede ir dar su kokiu apetitu, dabar pamenu kad ir Magda pradzioj tik vistiena ede. Dabar jei dar ir neisvems, tai manau nieko pas mus blogo, tik baisinis stresas
Skaja (2010-09-10)
Taip, Vaiwa, galėjo būti ir taip, nes juk dingo po sterilizacijos. Su gimdos pašalinimu kartu ir tos problemos dingo.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
Lankytojas pašalino komentarą
Skaja (2010-09-10)
Nežinau, Vaiwa. Kaip suprantu, uždegimas pats savaime neturėtų dingti. Nebent po sterilizacijos viskas susitvarkė, nežinau.
Friske („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
Del gimdos uzdegimo - visai galimas dalykas (buna rusvos isskyros). Siaip, nebuvau susidurus, kad nesterilizuota kate per ruja terliotu.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
Gal jos sirgo gimdos uždegimu?
Skaja (2010-09-10)
O aš, kai katės dar nebuvo sterilizuotos, per ,,morčių" ant baltos patalynės pastebėdavau kraujo taškelius po jų gulėjimo ant tos patalynės ir net mačiau, kad ,,taškeliai išlindo" iš.... Po sterilizacijos jokių taškelių..., nebent ne kraujo.
Wilma (2010-09-10) (foto)
Katė per morčių nebent šlapimu gali pažymėti teritoriją bet tikrai nekraujuoja.
Skaja (2010-09-10)
Labai gaila mažylio, bet pačioje pradžioje jau buvo mažai vilčių, kad mažylis išgyvens. Aišku, Dinka, sunku jausti tokį praradimą, dar ir savo glėbyje, bet jūsų rūpestingoje globoje liko nuostabioji mažylio mama, kuriai labai reikia Jūsų. Mieloji, Dinka, nepasiduokite! Stiprybės, Jums, brangioji! Dar kartą ačiū už išgelbėtą gyvybę ir rūpestingą globą!
Kropkė (2010-09-10)
Kalba ne apie "uodegų plekšnojimą", o apie taip vadinamas mėnesines. Kalė kraujuoja, nepriklausomai, nuo to, įvyksta sukergimas ar ne. Beždžionės, mums artimiausi, vislios būna tik kas keli metai, bet seksu užsiima kaip ir žmonės, be jokių mėnesinių. Įdomiausia, kad jos tai daro ne už ačiu, o, sakykim, patinas tuo metu turi skanų kasnį, sakykim sumedžioja kokį mėsgalį. Katėms ovuliacija praeina be jokių visiems žinomų išskyrų. Jei klystu, Vaiva gali mane pataisyti, be to pati visą gyvenimą laikau kates ir kažkaip nepastebėjau kasmėnesinių rujų bei tą lydinčių tekėjimų.
Persona non grata (2010-09-10)
Auginau ne sterilizuotą katę tik iki 9 mėn. morčių turėjo keletą, bet jokių tepliojimų, tai nežinau kas ir kaip, kiti visi katinai
Serioza (2010-09-10)
Taves paklausius ,Kropke, tai iseitu, kad kates dauginasi kaip ufonautai, papleksnodamos viena kitai uodega per peti.
Persona non grata (2010-09-10)
kad eidavo į lauką tai ir aš manau, o gal iš vis lauke gyveno.... ji vis pro langą pabėgt nori, brt langas vonioj neatsidaro:) Teks jai patapt namine, nes gaila tokį grožį į lauką leist. Per šitas problemas vėl Kriugeris liko be veto, bet kalbėjau su vete, tai sakė jai ilgą laiką nesiplečia nuplikimas ir kitur neatsiranda, tai grybo neturėtų būt, sakė stebėt, kai truputuką nuslugs emocijos, bandysiu ir Fredį parodyt, tuo labiau jį greičiausia reiks skiepyti?
Kropkė (2010-09-10)
Jei dar nurodysi iš kur trauki, tai patikėsiu, kad šiame "genetiškai modifikuotame" amžiuje ir katės išmenstruoja netinkamas kiaušialąstes:D
Serioza (2010-09-10)
Pas sunis 2 kart metuose, pas kates kaip pas "bobas" kiekviena menesi.
Kropkė (2010-09-10)
Nu blyn, jau norėjau eiti grybų nudarinėti:)) Serioža, kokios, blyn, pas katę mėnesinės? Tiek metų laikai ir nežinai, kad gamta tik homo sapiens tuo "geru" kas mėnesį apdovanojo:D
Serioza (2010-09-10)
Jei nemaitina, pastoja labai greitai. Reiskia ir menesines atsiranda greitai. Kitos kates pastoja ir maitindamos. Asmeninis pastebejimas is laukinukiu gyvenimo.
Angelina (2010-09-10)
ir dar ,katyte ne is Vilniaus.taigi ipratusi greiciausiai but lauke.
Persona non grata (2010-09-10)
tai kad ji visiškai švari, nieko neteplioja, o po gimdymo tikriausia kuri laiką jų nebūna
Serioza (2010-09-10)
O Munai ne menesines? Kaip ten buna? Vaiwut?
Serioza (2010-09-10)
Del dvigubo - tai sitaip: Grinda reikalauja, seimininkas paskiepija. Grinda nesigilina ir kaip visus i Grinda papuolusius paskiepja ir vel, bet pastebi lipduka ir savojo neiklijuoja. Bet katyte gyva ir tai svarbiausia. Reiskia viskas bus gerai.
Serioza (2010-09-10)
Muna ne Navi dukra. Patikrinau.
Persona non grata (2010-09-10)
sakiau, kad skiepyta ir greičiausia tik nuo pasiūtlygės, sakė gerai būtų knygutė, bet dabar Angelina viską surašė, tai galėsiu pasakyt, kol knygelė atvyks. apžiūrėjo vetė nuodugniai, ji gi žinojo visa situacija, mes gi dėl mažulio konsultavomės. O kraujukas galėjo būt gal ir mazgiau, nes pas mane tai labai nedaug patepliojo..., bet kai valydavau jam užpakaliuką, tai nesimatė to kraujuko, o šiandien tai buvo labai nešvaru... Nu aš labai tikiuos kad su Muna bus viskas gerai, tik vardą reiks jai pakeist, netinka jis jai
Angelina (2010-09-10)
dvigubas tai ne.jei paskepijo ,tai kam reike dar skepiti .O kompleksinis vargu.Brangiai kainuoja ,kas mokes pies kate atsikratant.Bet vete matis pagal lipduka.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
Vanguard R. lipdukas reiškia skiepą nuo pasiutligės
Polio-mama (2010-09-10) (foto)
Ką tik pagooglinau. Ta vakcina, kurią minėjo Angelina - nuo pasiutligės viruso. O kalbant apie skiepą: jis neturi prasmės net nuo pasiutligės, jei padarytas paskutinę dieną, nes imunitetui susidaryti laiko gi reikia. Vadinasi, reikalavimas "pro forma", kaip sakoma.
Angelina (2010-09-10)
Taigi jau 2 metai.Mazdaug ,nes neparasitas menuo ,tik 2008 metu ji.seimininku pavarde ir adresas juodai uztusuotas.
Wilma (2010-09-10) (foto)
Maniau, kad Grinda reikalauja, kad būtų paskiepyti kompleksiniu skiepu. Tai koks tikslas prieš priduodant skiepyti nuo pasiutligės, jeigu ten visą puokštę virusų pasigauna ir neišgyvena.
Serioza (2010-09-10)
O jei dvigubas skiepas? Ir ten ir ten..
Polio-mama (2010-09-10) (foto)
Angelina, mudvi taip pat galvojam. Tik - jokio skirtumo, Grindoj skiepijo ar ne Grindoj, turint minty, kad katytė buvo nėščia (taip galvoju, prisimindama, kas Danutės apie ją buvo rašyta) tuo metu. Dinka, savo vetei būtinai pasakykit, kada Muna skiepyta ir kokia vakcina. Tai gali padėti rasti atsakymus į tam tikrus klausimus.
Angelina (2010-09-10)
tai lig ir ne grindoi skepijo?Grinda dabar neskepitu nepriima.Tai gal pries atiduodant nunese paskepiti?
Polio-mama (2010-09-10) (foto)
Išeitų taip: paskiepijo prieš priduodami į Grindą jos reikalaujama vakcina nuo pasiutligės. Bent man tokia išvada peršasi, apibendrinus visą info, kurią turiu apie Muną.
Angelina (2010-09-10)
Lipdukas vienas.Skiepo pavadinimas Vanquard R.data 2010 09 05.Gyd Irena Kaminskaite.Ji yra Vetos is Kalvarijos Gydytoja.
Polio-mama (2010-09-10) (foto)
Dinka, skipeijo ją tik nuo pasiutligės. Kompleksine vakcina Grindoj neskiepija. Tas vakcinavimas irgi gali "gerą darbą" padaryti, jei katytės būklė dėl kokių nors priežasčių su skiepu nesuderinama. Kai vasario mėn. ėmėm iš Grindos savo Nicą, ją, visą "apsirinotracheitinusią", irgi išleisdami paskiepijo nuo pasiutligės. Kokia "dėkinga" buvo mūsų gydytoja, kai įvertinusi katytės sveikatos būklę, dar ir apie skiepą sužinojo... Bent jau skiepas tokiu atveju tikrai perniek eina. Jau nekalbant apie tai, kad katytės sveikatos būklės, jei ji serga, laukiasi, yra maitinanti, nepagerina. Sekmės, laikykitės :) Jei katytė aktyvi, nevemia, neviduriuoja, nėra dehidratuota, nekarščiuoja, gal viskas ne taip blogai, kaip atrodo.
Angelina (2010-09-10)
Nu taip ,ja grindoi paskepijo ,ar tai nescia ,ar tai ka tik pagimdziusia.Aisku ,kad komplikacijas galejo but.
Angelina (2010-09-10)
Tai gal cia ne jinai kraujavo ,o maze?Vot jum ir mirties prezastis.Tikrai negerai ,kad kraujavo.Suprantu ,kad sunku ,bet maziu mirtingumas didelis .O mama tikrai des streso gali but nevalgi .Stebekit bendra bukle.Jei gan zvali ,tai gerai .Atsigaus ir prades valgyti.
Serioza (2010-09-10)
Vakar nešimo budu kuprineje nunešiau abi savo kates pas vet. apziūrai ir skiepams. Užtrukom puse dienos. Tai pargrįžus abi kates "pasikavojo" ir išmiegojo neėdusios iki šiandien. TOOOKS RAMIAKAS buvo. Atsidžiaugt negalėjau. O Muna be savaites poilsio tikrai neatkus.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
Taip, manau, Serioza labai teisingai parase del katytes elgesio ir istyrimo
Persona non grata (2010-09-10)
Angelina, ir 1 lipdukas? tai ją jau grindoj paskiepino? vetė sakė, kad gali būt ir nuo skiepo komlikacijos, juk neščios negalima skiepyti, tai kodėl grindoj ją skiepino? nesuprantu, juk kitų kačių tai neskiepina
Persona non grata (2010-09-10)
Kropke, pirmą konservą suėdė, paskui dar sausiako dieną graužė, antrą vakarą vėl ėdė daug konservo (apie 19 val.) o išvėmė su plaukų gumulu tik kitą dieną (nes ryte nebuvo privėmus) o ryte lyg neėdė, nebent sausainiu šiek tiek.
Angelina (2010-09-10)
Skiepu knygutei jos gimimo metai 2008.Vardas Mode.Gal Mole.Bet l parasyta kaip d
Persona non grata (2010-09-10)
Serioza, dantis, dantenas apžiūrėjo vete, tai būtų mačius manau. O dėl maisto tai aš ir manau, kad turi ji apsiramint, pvz vakar po darbo nevalgiau, šiandien dar nelenda kąsnis, bandysiu pietaut , bet nesu tikra... O ji visiškai nekraujuoja, neviduriuoja ir nėra pasyvi, tik gal truputi dar išsigandus....Labai tikiuos kad atsigausim, dar tas vaikas ją manau nervavo, nelabai ji suprato, ko tas prie jos kimba.
Kropkė (2010-09-10)
Diana, bet pirmą- tą konsevą, kur pati norėjai suryti:DDD, Muna tai suvalgė:)
Kropkė (2010-09-10)
O apie dantis- metų kaco jie būna tikrai balti, po to pradeda gelsti ir tamsėti danties pagrindas. Aišku nenustatysi, ar trys ar penki metai katei, bet atskirti metinukę nuo daugiau labai paparasta.
Serioza (2010-09-10)
Ir kiek gi laiko ji needa? Patikrinkit pirmoj eilej jos dantenas ir "eikit zemyn" kunu, iskodami priezasciu. O siaip tai - duokit katei ATSIČIUKINTI. Po keliu savaičių kelsit aliarma, jei kas. Tik i kraujavima nenumokit ranka. O valgyt ji tiesiog gal nenori KOL KAS. Kai as nenoriu - man nieks neibruks jokiais argumantais: nei uz Tevyne, nei uz mama ar vaikus.
Persona non grata (2010-09-10)
Ne Muna net nereguodavo kai ji verkdavo, ji tik ja pakęsdavo, šiabndien išvis radau atsisėdusią ant mažės. Dabar gailiuos kad nepagalvojau mažei paieškot maitinančios katės... arba pačiai apsiimt maitint ir šildyt, bet vėl, naktį tai atsikelčiau, o darbo valandom ką daryt.... Bet kokia graži mergaitė buvo...
Kropkė (2010-09-10)
Kateterį turi pastatyti ir pribintuoti vetas, o pačiai teliks tik įstatyti į jį švirkštą ir suleisti ką reikia.
Kropkė (2010-09-10)
Šią vasarą mano Kicelka buvo apsirgus, nieko neėdė ir net negėrė. Tai nuvežus pas vetus, išreikalavau visų testų, o ne gydymo apgraibomis. Nerado visai nieko, net inkstai ir kepenys buvo labai normoje, nors katė jau metuose. Tada sukišo kreidą, kaip minėjau, no-špą, lašelines, vitaminus, ežiuolės ištrauką ir penkias d antibiotikų per kateterį. Maždaug kaži koks virusas, kuris nesitestuoja, o prieš sav ji grįžo iš šaltalankių krūmyno plunsnuotu snukiu. Tikėkimės Munai tik viso ko geriausio:)
Persona non grata (2010-09-10)
o tai aš kateterio pati nepasistatysiu, aš vos adatą suleidžiu, o kas čia per pasta? Na žiūrėsiu grįžus kas ir kaip, gal bus paėdus, jei ne vėl pas vetus ir žiūrėsim. Labai graži ir miela katytė, norėčiau kad jai viskas būt gerai. O vetė sakė abejojanti kad jai tik metai, nes dantukai tokie jau dideli stamnūs..
Polio-mama (2010-09-10) (foto)
Visai kraštutinė priemonė nuo neėdimo yra relanium (raminančių vaistų) injekcija arba klizma. Daliai kačių veikia kaip "užvedimo raktas". Teko tai išbandyti du kartus su savo gyvūnais. Vienu atveju jau po kelių minučių katinas kaip kokia vištelė lesiojo sausiako grūdelius ten pat klinikoj ant apžiūros stalo. Kitu atveju nesuveikė nei injekcija, nei klizma. Dinka, gydytoja tikrai žinos tą metodą. Bet jis jau toks - last line of defence.
Serioza (2010-09-10)
Dinka, suprantu jusu busena ir uzjauciu . Bet, matot, kad pati Muna jos nepasigenda. Reiskia, kaip Vesta sake, viskas buvo zinoma anksciau. Raset, kad dar niekas is jusu augintiniu ir globotiniu nera mire, jums matant. Turiu jus ispeti ir nuliudinti. PRIE TO NEPRIPRANTAMA.
Friske („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
Buvau susidurus su needimu...po 2-3 kartus i diena per kateteri kokteilius leisdavau...10 ml (5proc.) gliukozes+15ml NaCl...po poros dienu po truputi esti pradejo. Na, dar vit C daviau ir pastos nutri plius
Persona non grata (2010-09-10)
daktarė sake, kad mažiuke greičiausia nesituštino, ne mama tikrai jos visai nelaižė, o aš jokių išmatų nemačiau...dar negaliu atsigaut, dar niekas man ant rankų nemirė, ir iš vis nei vienas mano augintinis, ar priglaustas dar nemirė.... Mama kolkas atrodo žvali ir energinga, nuo žemės užšoka ant palangės kuri yra maždau 1,5m nuo žemės, murkia, prausiasi tikrai neatrodo seganti. Kol kas pastatė lašalinę, suleido, vitamino C, B, kažką nuo streso, no spa(atrodo- galva visai neveikia) antibiotiku, vienu žodžiu daug visko, katyte labai gerutė. Visą kelią vežiaus ant rankų, gulėjo ramiai ir dairėsi pro langą. Atvežiau įdėjau konservukų, tai palaižė šiek tiek ir nuėjo miegoti. Palikau, tai dabar iki vakaro sėdėsiu kaip ant adatų, gal brangiausiam išeis ankščiau grįžti... Ryt jei nepradės ėst važiuosim vėl, tada ko gero teks tyrimais užsiimti.
Angelina (2010-09-10)
Aisku ,klausiu ,nes skiepu knygute pas mane liko.O as nezinau pagal ta lipduka koks ten skiepas .Susitarem su Diana ,kad pastu issiusiu.Reikia Diana informuoti ,kad ji tik nuo pasiutliges paskepita.
Manta61 (2010-09-10) (foto)
Angelina, kompleksinio grinda nedaro
Angelina (2010-09-10)
Diana ,uzjauciu:(.Danute,grindoje skepija tik nuo pasiutliges ar kompleksini daro?Skiepas ,turbut dar prisidejo.
Danutė (2010-09-10)
Manau, Muna vargšė taip stresavo, kad ją išgrūdo gimdančią, kad dėl to ir vaikučiai neišgyveno. Viskas dėl didžiulių nervų. Muna jautėsi labai nesaugi kai ją tampė iš namų į grindą. Grindoj dar tie baisūs garsai, šunų lojimas. Aišku, kad Muna išsigando be proto......
Danutė (2010-09-10)
Dinka nuoširdžiausia užuojauta :(((((
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
O neee.. :(( Nebera mazyles.. Tokia liudna zinia is pat ryto. R.I.P, kyciuke. Diana, labai gerai, kad vesite dabar Muna pas vetus, ja butinai reikia istirti, dabar reikia rupintis ja, nors ir be galo gaila mazes... :((
Vyta (2010-09-10) (foto)
Dievuleliau Diana laikykites :((
Kropkė (2010-09-10)
Diana, vežk Muną greičiau, nes kraujas iš mažės šikniuko negeros ligos požymis, gydymą kaip nors bendromis jėgomis patempsime - tu slaugą, mes fin...dieve, kaip gaila...
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
Stiprybes, Dinka. Laikykites! Mes su Jumis!
Persona non grata (2010-09-10)
uzmigo mazyle man prie sirdies amziams:(, tikiuosi sapnavo gera sapna....
Persona non grata (2010-09-10)
labas rytas kam jis labas, o as po bemieges nakties, aisku as ji primaitinau ir pilvuka glostydavau ir uzpakalika valiau, nakty buvo pasirode kad jam geriau inirtingai ieskojo zisti, dar val atrode neblogai. o radau pas mama po uzpakaliu toki vel atsipalaidavusi.... maniau pamaitinsiu, bet kad jis net galvutes nenulaiko,, dar paglosciau pilvuka, pavalau uzpakaliuka o en kraujas:( pemiau nuo amos susukau i skuduriuka ir nesiojos su savim prie kuno o jis tokius silpnus gailius gaeselius leidzia nezinau ka daryt, verkiu toliau, per silpni mano nervai tokiems ekstrimams Mama vakar vakare tik palake vandens, labai prausiasi, vel vierna kart veme- vandenukas su laukais, gal jai skrandukas plaukais uzskiso. Einu rengtis atvaziuoja marti vaziuojam pas vete, vezu ir maziuka, gal pasakys ka daryt, nu gyvas jis negaliu kaip skaudu, tikiuosi nors mamai nieko rimto
Vesta („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
jei jau mama nepriimas i "lizda" tai nieko gero nezada, pas mus mire vienas suniukas, mama jo tiesiog vengdavo, nes tikriausiai jam kazkas negerai buvo, gyvunai tai labai jaucia.
Akelaq (2010-09-10)
Dar primaitinus butinai pamasazuokit pilviuka, gal nesitustina maze....
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-10)
O Dieve :(( Diana, pamaitinkite mazyle, paziurekit, ar noriai valgo?
Kropkė (2010-09-10)
Viešpatie, jau norėjau in lovų eiti..Diana, nežinau, gal pamaitinti reikia, na nežinau, gal mam jo nemaitino...Vis vien blogiau nebus
Persona non grata (2010-09-10)
isipyliau 50 g..... negaliu nustot zliumbt, man atrodo mazius ryto nesulauks.... staigia pradejo keistis, balselis silpnas, visas toks asipalaidaves.....nepatinka man.... sakau vis rasdavau atskirai nuo mamos, nezinau ka daryt
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-09-09)
Norma yra 7-15g per dieną :)
Kropkė (2010-09-09)
O ir Vaivą matau, būkite gera patarkite ką Dinkai.
Persona non grata (2010-09-09)
o ja skiepino grindoj? ne seimininke? Tai isveme ji tik karta ir nevirskinta maista, o siaip tai net neteplioja dabar maze
Persona non grata (2010-09-09)
tiesa pasveriau siandien kudikeli - sveria g, tai gal visai neblogai, kas nusimano, ir dar klausimas kiek mazdaug per dienas toks kudikis turi priaugti, pasverciau zinociau ar uztenka jam maisto
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-09)
Diana, labai gerai, kad rytoj vaziuojate pas vetus, bijau, kad tik pas katyte nebutu dar likusio kokio kunelio, kartais rankom sunku ji apciuopti, reikia echoskopijos. Dar gali buti reakcija po Grindos skiepo - jie daro tik nuo pasiutliges, jokio kito nedaro. Manau, tikrai reikia Muna nuodugniai apziureti, neturetu ji vemti dabar..
Persona non grata (2010-09-09)
Irena, o matet GG, kokios puikios zinios
Persona non grata (2010-09-09)
Suderinau ryt rpries darba varau pas vetus. Pas Angelina liko skiepu knygute, gal ji mate kokie ten skiepai
Kropkė (2010-09-09)
Matau Viki prisijungusi, gal ji gali ką patarti Munai.
Ninis (2010-09-09)
Kropke,padekit prasau,rasiau Jums i emeila
Kropkė (2010-09-09)
Jei ji švari(kreida), bet ar neturite, na daug kas vartoja kaulams stiprinti- kalcio preparatai, tai parasčiausia švari kreida. Tačiau tai gb ir ligos pradžia, tai pas vetą tikrai reikia, gal ir su vaiku, nes nežinote diagnozės. Šiaip, katę reikėtų, kaip ir minėjau pratestuoti, nes visko gb, nes met nežinome nuo ko ją skiepijo.
Persona non grata (2010-09-09)
turiu tik paprastos kreidos o pas veta man ja su mazium vezti?
Persona non grata (2010-09-09)
leonardo pirkau rimi
Kropkė (2010-09-09)
Diana aš turite kreidos tabl. Galima sutrinti ir su vandeniu, tokį balzganą skystį suduoti su švirkštu, tą prasme sugirdyti priverstinai. Bet tai tik nuo virškinimo sutrikimų, Kicai prieš kelis mėn taip vetai darė, bet katę būtina rytoj pas vetę, nes parą nevalgyti yra negerai. Beje kokiais konservais maitinate?
Persona non grata (2010-09-09)
O as vel patarimo. Nuo vakar vakaro mamyte nieko neede, viduriai normalus, bet buvo privemus, temperaturos neturi, kai grizau palake tik vandenuko i maista neziuri. Galvoju ryt vezti ja gal vetei parodyt, tik nezinau ka su mazium daryt? kartu vezti?
Persona non grata (2010-09-09)
Nu va Kropke, per anksti susinervinot, ten su tais kačiukais gali viskas neblogai išsispręsti....
Angelina (2010-09-09)
Diana,nezinau ,ar tas Hausas teisus ,kad meluoja visi.Bet pagal dantis amziu nelabai nustatisi.Nes.....Mano bokserio 10 metu dantys buvo ,kaip 3 ,4 metu suns.O mopses vieneriu metu buvo ,kaip keturiu.Kai jau buvo 4 metai ,dantys buvo ,kaip 8-9 metu suns.Dabar jai 7 metai ,ji jau be dantu ,kaip seas ,senas suo.Taigi...........
Kropkė (2010-09-09)
Tai kad Muna ir pati "osvencimo žydas, tik apaugęs peisais", jai pačiai dar reikia atsiganyti...
Persona non grata (2010-09-09)
jau mačiau :( jetau kaip gaila mazgių.... pasistengus manau ir be mamos užaugint galima, bet reikia tam nedirbti,.... gaila, mano Munė tikrai nepadės:(
Kropkė (2010-09-09)
Ten penkių maždaug dviejų sav mazgių suvažinėjo mamą..ir neatsiranda nieko apie Klaipėdą jų priglausti. O mazgiai labai jau einamų spalvų...Va ir bus kai kam, nesakysiu kam, "žmoniškumo" patikrinimo egzas...
Persona non grata (2010-09-09)
Kropke, o kas ten GG?
Kropkė (2010-09-09)
Geriau nebūčiau lindusi į GG. Kartais apima toks bejėgiškumo jausmas, nors staug, kaip vilkas į pilnatį...
Friske („Lesė“, Vilnius) (2010-09-09)
Aš tai jau kokios spalvos supratimo nebeturiu kokiom sąlygom Muna laikoma buvo.
Kropkė (2010-09-09)
Nu man blusos tai kai po kaco kailio atributas ir nieko baisaus, net jei ir askaridę kakiuose pamatau, nepanikuoju:) O juokingiausia būna, kai žiemą bute, prieš atvažiuojant po pusmetinio "pasifazendinimo" visi kacai būna nublusinami ir nukirmėlinami, randu ale angoroje Kicoje kelias blusas, ir nepuolu buto "nublusinti", nes per tiek jau "katininių' metų jos-blusos mano šeimos nesuėdė :D.
Persona non grata (2010-09-09)
Irmulia, tai net 2-3 sav, o maniškiai 4-5 dienos, jai tik šiandien virkštelė nukrito..... o ir su mama, tai ji su pienu tą bruda gaus, dėl ko aš ir abejoju ar galima kažką tokiam kūdikėliui daryti, bandysiu gaudyti:)
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-09)
As irgi vakar visa laika galvojau, kodel is namu atiduota katyte yra tokia kuda.. :(( Baisu tureti toki seimininka :(
Persona non grata (2010-09-09)
Tai jei tokią mielą katytę gimdančią išmetė iš namų, tai ar jai rūpėji bent kiek... sakė gi kad peles gaudo, tai reiškia nealkana, kam dar šerti....
Wilma (2010-09-09) (foto)
Blusom ir Grindoje galėjo apsikrėsti.
Danutė (2010-09-09)
Tai man įdomu, jeigu atnešė iš namų. Tai kur laikė tą katytę, kad jos vaikiukas blusomis aptekęs? Ir aplamai, jei Muna tokia kūda, tai jos nėščios ta sadiuga nemaitino?
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-09-09)
Pudrinau saviski, kai jam tebuvo 2-3 sav. Tik, zinoma, jis be mamos buvo.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-09)
Iki 4 sav. mazulka dar tures palaukti :) Dabar tai svarbiausia, kad ji gautu maistiniu medziagu tiek, kad galetu normaliai augti, o del blusyciu manau spesit dar isnaikinti :)
Kropkė (2010-09-09)
Diana, "meluoja visi"- sakė daktaras Hausas:) Mano Tviksė ir buvo kai po 6-8mėn kica, o vetas man "išvertė" jos dantis ir aš pati viską pamačiau, ir dabar, kai ji jau tokia storulka, visai neprimena tos "sūsenos", mažos pusmetinės Tviksės:) Aš pati turiu Firmos Vibac isekticidą, tokį labai jau tausojatį mažo kaco sveikatą, tai ir ant jo, kiek sugebėjau iš vokiečių išversti:), nuo 4 Wochen'ų ty nuo 4 sav.
Persona non grata (2010-09-09)
Tai skelbime rašo, kad jai tik metukai, o juk pridavė šeimininkė tai gal žino, ir šiaip panašu kad labai jaunutė, bet dantis pažiūrėsiu, ji visiškai nei nagų nei dantų nerodo, jau tokia nemokanti už save pakovot. Dėl blusų- tai dėl namų aš mažiausia pergyvenu, aš pergyvenu, kad mažiukės nesugraužtų....Paprasčiausia kailiukas baltas ir matosi kaip jos laksto..Tai bet kuriuo atveju kalbėsiu su vete, ji man dėl šios porelės leido skambinti, bet kuriuo paros metu:)
Kropkė (2010-09-09)
Diana, pažiūrėkite šiandien Munos dantis, ten kur krūminiai ypač, jei jau ji meili pasidarė ir glaustosi prie Jūsų. Jei dantų pagrindas prie dantenų baltas, toks tb pas metų katę, tai vaiko nepriežiūra iš jaunystės ir nepatirties, tai gb jos pirma vada. Jei apsinešę- pageltę ir pan., nepriežiūros "šaknys" kitos. Vakar vakare minėjau apie dirbtinį mazgės primaitinimą. Rytoj savo vetės pasiteiraukite vitamininės pastos mamukui. Na o blusos...Man asmeniškai , tai joks siaubas baubas, na nebent jų ten "tuntai" viena ant kitos lipa. Jei tik kelios, galite ir pati išgaudyti:DD, bet jei turi mama.. Pagalvok, kelios blusos, tikrai jau nepuls jos Čingischano ordomis siaubti Jūsų namų. O naikinti, na nežinau ar galima, kai mama ją prausialioja, be to viskas pereina į pieną, ai tam yra vetai.
Persona non grata (2010-09-09)
tai šita kampanija ne pigi gavosi, bet turi labaiiiiiiiiiii gerą sponsorių, ačiū Jai labai. Eisim penktadieni su fredžiu pas vetus ir prigriebsim ką doktorša pasiūlys, aš jau buvau išsigandus, kad tokiems mažiams nieko negalima
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-09-09)
Yra pirkti speciali pudra mazgiams nuo blusu. Nepigi irgi :(
Persona non grata (2010-09-09)
Oj pamiršau svarbiausia, Munos dukrytė turi blusų, ką daryti????, juk ji dar per maža visokiom zarazom, bet jos bjaurybės gi kandžiojasi
Persona non grata (2010-09-09)
Na pas mus kaip ir viskas neblogai, mažylė judri ir stipri, tik mama man rodos ja visai nesirūpina, tik tiek kad leidžia žįsti ir miegoti jos kailiniuose. Šiandien su minkštu tamponėliu pavaliau mažiai subiniuka, tai dujos tai pažulė pirstelėjo kelis kart (gal pilvuką pučia, bet katytė rami). Ir dar neramina, kad katė šiandien neėdė. Vakar paskutinį kart paėdė apie 19 val. ir šiandien iki išeinant iš namų nieko neėdė. Vis dar labai rami ir liūdna, bet glostan murkia ir glaudžiasi. Gal aš jau paranojikė daraus, bet prie šių dviejų prisirišau nuo pirmos minutės. Vakar nusinešiau fotiką galvojau pafotkinsiu, o batareikos tai nusėdę:), tai gal šiandien po darbo gausis
Jollita (2010-09-09)
košmariška istorija, taip sukrėtė, kokių žiaurių žmonių yra...ir dar moteris... Bet paskaičius komentarus, labai apsidžiaugiau, kad šios istorijos pabaiga gera:) Stiprybės ir sėkmės Dinkai ir jos „šaikai“ :))))
Angelina (2010-09-09)
Tigriaus seimininkams skambinau,gyvena gerai ,apsiprato ,kaip suniukas kveciamas iskart atbega,viskas jam gerai:)
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-09-09)
Sveikinu :)
Angelina (2010-09-09)
deja,ne,bet irgi senai medziuojama.Tigriaus mama.Bet dabar ji visu ryziuku mama:)Ji su jais pastoviai budavo .Ta atsisake ,sita priglaude:)Ana raine.sita marmurine.Liks tik viena nesterilizuota kate musu rajone.Dabar kursiu plana ,kaip ana pagaut.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-09-09)
Angelina, Delijos ir Dino mamą???? :)
Angelina (2010-09-09)
is susijaudinimo prispaudziau ne taip:D
Kropkė (2010-09-09)
Paprastai prausimas tai šikniuko ir dziurkutės laižymas savo šiurkščiu liežuviu, kas stimuliuoja išsituštinimą. Pilvo ir kitų kūno dalių prausimas su tuo nesusijęs. Jei primaitinsite, bus pašalinis kvapas, ne mamos pieno, paprastai sulaižomi tik mamos pieno kakiai ir sysiai, kai pradedi primaitinti katė nustoja valgyti vaikų kakius ir sysius
Angelina (2010-09-09)
Duana,gal tikrai palikit rupweti mamai.O as kate PAGAVAU au au au valioooooo.Apkandziojo mane ,tiesa stipriai ,bet paPAAGAAAVAAAUUUU.Kaaip as ja seniai medziuojau>OI
Persona non grata (2010-09-09)
tai as ir galvojau gal nors kazkiek damaitint, nes matosi kad siek tiek alkanas. Bet jei sakot geriau nereikia, tai gal ir nereikia? O kodel jei damaitinsiu, ji vaiko nepraus?
Kropkė (2010-09-09)
Diana, jei radote pieno, nereikia piktnaudžiauti soskėm ir dirbtiniu maitinimu, nes gali blogai baigtis. Jei kacų būtų daug, tada gal reikėtų katę mamą patausoti, o dabar tereikia tik daug niam niam mamai. Dar galite pas savo vetę nupirkti vitamininės pastos ir suduoti pagal normą katei, mamai. Be to pagalbinis maitinimas skatina mamą nenulaižyti vaiko kakų, kas irgi nėra gerai, nes gali nebevalyti šikniuko, kas negerai.
Beliulina (2010-09-09)
O gal pabandit padrit soske is gumites nuo pipetes? tik reik surasti indeli tokio plocio, kad ta gumite uzsidetu... o skilute pradurti su ant ugnies ikaitinta adata.
Persona non grata (2010-09-08)
Su svirkstu irgi nepatenkinta, bet ryja, o soske jai ryskiai dar per didele lyginant su speniu, siaip tai mergina su charakteriu ir labai stipri spardosi, draskosi, sunku nulaikyti, o dar nemato ir su virkstele, tai kas bus kai paaugs:)
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-08)
Su soske nenori, o su svirkstu nori? :)
Persona non grata (2010-09-08)
Muna skyciau net nekraujuoja, greiciau tepa, dar maciau kad sudrekus toks plemukas kaldrytes , gal sakiau mazyte apsisisi? Bet yra pora geresniu ziniu Mune musu jau nebebijo, mielai guli ant keliu ir murkia, bet kokia kudute, siaubas. Ir dar siandien vakare vis delto isspaudziau lasa pienuko pas kate, vadinasi yra pieno, tai bendrom jegom manau iosmaitinsim, nors tas kamuoliukas tai soskes nenori.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-08)
Aciu uz naujienas apie Muna su mazyle, Diana. Laikom kumscius ir toliau :)
Kropkė (2010-09-08)
Tik matai, Sima suėdė visas placentas, kas, skaičiau, sąlygoja, greitesnį gijimą. O kaip su Muna bala žino, gal ir suėdė tas placentas, būtų gerai, bet yra kaip yra.
Kropkė (2010-09-08)
Galiu pasidalinti tik pernykščios Simutės priežiūros patirtimi. Tai va, kraujavo ji, po penkių kacų gimdymo, tris dienas lašėjo, nes ten kur wc baltas linoleumas, gerai mačiau, po to tik tepė, nes paklota buvo "sutaupytas" dukters vystyklas:) Taip kad reziumuojant, savaitę tai tikrai, manau, kad normalu.
Persona non grata (2010-09-08)
Taigi sakiau pirmiausia pamaitimau mazge, tik su tuo svirkstu neaisku kie kliuna, va brangiausias baiogia paruost misinuka eisim per soske maitintis.. O mazule labai gyvibinga daug rekia, ir spardosi visom keturiom sunku islaikyt sveikateles turi, manau bendrom jegom su mam uzauginsim, nes mam su ja buna, reiskia sildo, tikiuosi ir nuprausia, o maitint manau terks mums, tik kad kas 2-3 val. neiseis, dienos metu tures didesne pertrauka, bet jei iki siol isgyveno, tai juk su kiekviena diena ji didesne, vadinasi ir stipresne
Vyta (2010-09-08) (foto)
Dinka o kaip mazylis ar mazyle?
Persona non grata (2010-09-08)
Tai va, neatlaikius, paskambinau dukrai, vos infarkto jai neivariau, tai parveze mane namo anksciau, tai pirmiausia vel su svirkstu daviau mazei ozkos pieno (nes visi vaikiski pribumbasai masinoj) mamytej prikroviau konservu, sausiuko labai nedaug ede, o konserva sutvarke, paskui ilgai gulejom ant keliu ir murkem, jau kokia svelni mergyte, pataliukas maciau siek tiek isteptas, bet labai nedaug, ar cia blogai?, pilvuka spaudinejom tai neatrodo kad ten kas like... Tada nuvariau pas Fredi, nes tas irgi be galo issiilges svelnumo apsiglostem, grizo brangiausias pavalgem mes dabar as rasau o jis ruosia misinuka, eisim bandyt per soske maitin, o pieno pas Mune ar niekaip neisspaudziu, tai net nezinau ar ji jo turi......
Vyta (2010-09-08) (foto)
Dinka labai laukiam ziniu apie kruopytes katukes :)
Kropkė (2010-09-08)
Koronos pas mus Viktorija specas:) Čia toks virusas, kurį turi labai jau namažai kacų, tik ne visiems jis žalos pridaro. Gal ir mažius ją įveiks, nes po to kas jam įvyko, matau jis turi labai galingą gyvybės užtaisą.
Persona non grata (2010-09-08)
paidairysiu, bet kad visos geros- jau su katinais, bet kas per brudas ta korona...
Kropkė (2010-09-08)
Tai kad jau išsikapstė, dar be tų imuno pagyvens stacionare, pažiūrėsime, tik dabar globėjo jam kito reikia, nes pas mane negalima. Gal turite kokią gerą ciocią be katinų? Žinau, kad beviltiškai klausiu:(
Persona non grata (2010-09-08)
tai smagu, gal dabar mazgius išsikapstys, tfu tfu tfu, jkad ne per anksti, labai jau man norisi tą mažulę užauginti
Kropkė (2010-09-08)
Pasakymu, kad "durna", manęs nenustebinsi, bo pati aš tokia:) Šiandien apsiblioviau, kai vetai pasakė, kad Sachiukui ženkliai pagerėjo, po antibiotikų ir kitokių imunostimuliatorių, o aš masčiau jį...Tiap kad, abu labu tokiu:D
Persona non grata (2010-09-08)
tai žinau kad durna, bet vis tiek verkt norisi
Kropkė (2010-09-08)
Diana, manau nėra nieko baisaus, nes palikote pakankamai sausiako, pieno Munai bus pakankamai ir badu mažė tikrai jau nenumirs:)
Persona non grata (2010-09-08)
Sėdžiu dar darbe ir žliumbiu iš beviltiškumo....
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-08)
Diana, parasykite, prasau, kai tik suzinosite, kaip laikosi mazyle
Persona non grata (2010-09-08)
Blyn, sėdžiu kaip ant adatų, prie visų problemu dar mašina parėjo, guolis subirėjo, žadėjo nper 1-2 val sutvarkyt 4 praėjo....Taip kad per pietus niekas mano mergaičių neaplankė:(, o taip neramu kaip jos ten, gaila kad neduoda dekretinių atostogų- blyn juk dabar gavaus maitinanti motina:)
Persona non grata (2010-09-08)
na tai sausiako to canino maitinančiai, tai pas ją pastoviai yra (ėda), tik va konservo mažai užsitavarino, tai šiandien pirksiu
Friske („Lesė“, Vilnius) (2010-09-08)
Leonard labai fainas maistekas. Savo katems ji jau pries kokius 8-10 metu uzsakydavau (draugelka atvešdavo, nes maistais gyvių prekiavo). Yra jo ir sausiako ir konservu. Man didziule naujiena, kad jis vel atsirado, nes buvo is horizonto dinges. Kol kas sausiaka RC saikai duodu, isgirtojo orijeno nenori - liepe paciai ji est :) o konservai carny (ar kazkaip panasiai) "eina" :)
Kropkė (2010-09-08)
Nu įsivaizduoju mažės pikasišką nuspalvinimą- galva ir dupcė spalvoti, o kūnelis baltas:) Aišku nebūtu išgyvenus, jei visai mamos pieno negautų, be to pasikartosiu- Munai maisto neriboti, turi ėsti kiek lenda, tada ir pieno padaugės ir nupuls rūpesčiai su primaitinimu.
Persona non grata (2010-09-08)
Na aš ir manau, kad kažkiek turi, juk nebūtų tą mažė visai alkana tiek laiko išgyvenus?
Kropkė (2010-09-08)
Manau, kad Muna turi šiek tiek pieno ir reikės mažę tik primaitinti kada galėsite. Šiaip reikėtų dažniau, bet jei laikas riboja, ką padarysi.
Persona non grata (2010-09-08)
Tai kad Munė ant greičio tą konservą patvarkė, tai šiandien Bandysiu tą Leonard nupirkt, o kas kiek laiko tokį mažiūką maitint reikia, bet kokia graži mažylė- galva ir užpakaliukas trispalviai, pati balta ir labai nori gyventi, ach kad tik pavyktų, bet per tuos darbus, diena bus problematiška maitint, jei mama nei kiek neprisidės...
Kropkė (2010-09-08)
Labas rytas Diana, sakiau sugrįž jaunystė, ty prisiminimai apie auginamus vaikus:), tik gaila, kad ne "sugrįžki jaunyste, alyvom sužydėk". Pieno Muna gali turėti nepakankamai bo išsekusi, kai priris, jo atsiras pakankamai, todėl ir išlenda iš vaiko, nes tas čiulpia iki "negalėjimo" . "Iš neturėjimo ką veikti", paskaitykite komentarus, ten mes vakare sutarėme, kad yra konservai Leonardo 400g- 5lt, manau nėra brangu. Be to, būkite gera, nesurykite Munos konservų, jei jie brangesni, negu Jūsų pietūs:DDD. Kas link pigaus maitinimosi, manęs "neperspjovėte", nes aš sugebu pietūs išvirti už 1,3lt (na čia tik vištienos ragu kaina parduotuvėje Cesta). Iš pradžiu, taupumo sumetimais viriau kašarams, po to atradau, kad labai skanu ir pradėjau šeimai virti tokias tirštas kinietiškas sriubas iš to ragu:)
Persona non grata (2010-09-08)
Tai štai. Katytė dar labaiišsigandus slepiasi ir šnypščia bet paimta ant rankų nusiramina ir net murkia, ėda, laka, į tualetą atliko visus reikalu. Jei dėžę uždarau būna su vaiku, jei palieku adarą randu išlipusę. Ryte vos negavau aparpuolio- dėžė buvo tuščia, katytės niekur nebuvo, paskui atsargiai ištraukiau kaldryte išlankščiau ir radau... Katę apžiūrėjau, kaip sugebėjau, spenelis nučiulptas pieno man nei lašo neparodė. Taigi iš kart puoliau maitint mažule deja turėjau tik švirkštą, tai likom abi pakankamai šlapios bet pienuką ryjom, tai pirmą kart pamaitinau 6, o paskui dar 8,30, bet mergytė labai gyvybinga, vos įmanoma nulaikyti, spardosi muistosi- jėgos turi. Paskambinau savo vetei, tai turi mišinuko ir soskių, tai brangiausias nuvažiavo pirkt, bet namo jis grįš tik apie 13-14, gal nieko mažiui nenutiks jei tiek dienų išgyveno be primaitinimo, tai gal kažkiek yra to pieno? Kraujo nepastebėjau, kaldra švari, specialiai nežiūrėjau, bet juk būtų kritę į akį, vien žo esu labai susinervavus ir neišsimiegojus, na taip norisi kad mažulėms abiem pavyktų. Muna be proto kudutė ir labai švelni, o kailio spalva vienas prie vieno mano senelio :)
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-08)
Ar tik negali buti, kad pas Muna dar liko nepagimdytu kaciuku? Pas mano pazistamus butent del to buvo prasidejes katei kraujavimas, bet jai laiku pagelbejo vetai.. Butu labai gerai nuvezti ja apziurai. Kaip siandien laikosi katyte ir mazyle?
Angelina (2010-09-08)
Diana,pas mane liko jos skiepu knygele.Ji paskepita.Gal jus man privati zinute parasykit ,savo adresa.As jum pastu issiusiu.Bokse buvo siek tiek kraujo ,paziurekit ,ar ji nekraujoja.Namine kate turetu apsiraminti ,ji dabar baisiai issigandusi.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-08)
Gerai, jei mazyle zinda, laikykites, Dinka, lauksime naujienu toliau.. Laikom kumscius :)
Persona non grata (2010-09-08)
Kropke, visai pamiršau per tuos vaikus, dideliausias ačiū, kašarai artimiausiu metu tikrai nebadaus, kad mus kas taip maitintu:) mums dviem su brangiausiu pietus pagaminu už 2-3 lt., o Muna vakariene gavo už 8 :):)
Persona non grata (2010-09-08)
Tai va, vonioj kaip po karo, nuo palanges visos geles ant zemes, kaciukas vel buvo vienas, pienuko lyg turi, kiek man pasiseke paziuret, bijo ji zmoniu, visko bijo, yra tiesiopg paklaikus, gaila ziuret,idejau atgal pas maze, tai po pusvalandzio radau ten pat vaikas zinda, netriuksmauja, lzabai tikiuos kad ryt bus geriau. kate syede visa konserva, kurio 100g. kainavo 7 lt su centais, net nezinojau, kad tokiu kainu yra... dar nupirkau ta rojalu- 400 kazkur 15 lt, nes uz viska sumokejau 23 kosmaras ryt nuvarysim pas savo vete ir issirinksim kazka ir gerai ir pigiai..
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-08)
Diana, neramu man del to, ar yra pas katyte pienuko :( Mazyle gali greitai nusilpti, jei nesimaitina, gal jus kaip nors galite atsargiai paciupineti, ar teka pienukas?
Serioza (2010-09-08)
Taip cia skaniai kalbat.. Einu ryt poryt i zygi maisto pirkt i RIMI
Kropkė (2010-09-08)
Ačiu, tai ta pati, aš turiu jos emailą, kartais su ja pasirašinėjame, parašysiu jai pati. Ir dėl Leonardo, ačiu, kad patarėte, nes tikrai, kažkaip nesusigaudžiau Dianai jų pasiūlyti.
Selicija (2010-09-08)
Nežinau ar sosiukų, bet mano kaimynė. Ji kartais jiems padeda, pasiėmė iš jų katukus, kuriuos kaimynas sunaikino.
Kropkė (2010-09-08)
Su krevetėmis ir antiena, dar mažiems kacams būna tik 100g dėžutės už 3lt, bet kai mes patys valgome krevetes, tiksliau negalime lukštenti, neužsidarius, tai žinau kaip jie mėgsta, tai nuperku:) O Odeta, tai iš soskių?
Selicija (2010-09-08)
Maniškė tai abejinga žuviai ir visokioms jūros gėrybėms. O aš net nemačiau koncervų su krevetėmis. Gal žiopla buvau. Ir dar Prisiminiau, reiks pasiklausiti. Odeta atrado dar kažkokius naujus koncervus. Moka apie 3 Lt už 400 g. Perka dideliais kiekiais kažkokioj vetvaistinėje. Koncervų kaina priklauso nuo perkamo kiekio. Ten 90 proc. mėsos. Yra ir kačiukams. Mums buvo duota pabandyti 3 rūšių, nevalgėm. Reikėjo 100 proc. mėsos. Ką čia su 90 proc. prasidėti.
Kropkė (2010-09-08)
Kad kokybiški tai žinau, keturios gerklės dainuoja, kai juos atidarinėju, ypač tuos kur su krevetėmis. Jie brangesni, bet labai jau "liubija", tai negaliu atsispirti nenupirkus:)
Selicija (2010-09-08)
O kodėl ne? 100 proc. mėsos, visokie mineralai ir vitaminai. Jai kaip tik rimtesnio maisto reikia. Tik gali pirmą karta, jei pripratinta prie prastesnių maistų, su visokiais kvapais, nevalgyti. bet šiaip koncervai tikrai kokybiški.
Kropkė (2010-09-08)
Aš savo "ėdrūnus" irgi maitinu Leonardo konservais, bet kažkaip nepagalvojau, kad gali tikti maitinančiai katei. Dar jie yra ir Maxsimose, bet tik didelėse.
Selicija (2010-09-08)
Aš į juos įpilu sultinuko nuo mėsos, o jei jo neturiu, tai paprastą virintą vandenuką. Bet visgi pigiau nei Kikoje. Koncervus karsts nuo karto pakeiciu. Bet daugiau nei dienai man neišeina jų pakeisti. Maniškė stovi prie šaldytuvo ir laikia savo koncervų.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-09-08)
Aš irgi juos perku! Labai geri konservai, man irgi patiko sudėtis :) Tik mano katei 400g pakuotė (kainuoja 5lt) per didelė :D Atsibosta valgyti. Ir jai patinka su žele arba daugiau skystimo ;)
Selicija (2010-09-08)
Taip ir vadinasi. Kalakutienos koncervai juodoje dėžutėje, su širdelėmis raudonai juodoje. Aš Juos pirkau Hiper Rimi, nes tik joje ir tesilankau. Kaip kitur ar yra nežinau.
Serioza (2010-09-08)
Taip ir vadinasi Leonardo? Hiperiuose RIMI buna ar visose?
Selicija (2010-09-08)
Aš visai neseniai atradau "Leonardo" firmos koncervus. jie yra 100 proc. mesos. Prekiauja tik Rimi parduotuvese. Kaina 4,99 už 400 g. Maniške juos labai megsta. Joks Hills ar Juvel taip nesueina kaip šie koncervai. Jų yra 3 rūšių: kalakutienos, su širdelėmis ir su kepenėlėmis. tai vokiški koncervai Super premium klasės. Rašo, kad koncervuose nėra jokių dažikliu ir skonio priedų. Maniškė dėžute koncervų valgo tris dienas, bet ji dar nesuaugusi katė.
Serioza (2010-09-07)
Pieno gal neturi. Vaikiukas gal nuciupinetas zmoniu.
Kropkė (2010-09-07)
Na nėra gerai, kad mama nereaguoja į verkiantį vaiką, mano Simutė, pernai, taip nesielgė, bet tikėkimės po stresų viskas susinomalizuos. O kainos Kikoj, aišku didelės, todėl ir siūliau pirkti mažą įpakavimą iki šeštadienio turgaus. O gal brangiausias ir paprastą dieną gali pažiūrėti, Vilniuje, Kalvarkėse yra ir paprastomis dienomis, gal ir Kauno kokiam turguj gb. O valgyti maitinančiai katei reikia neriboti, turi gauti tiek kiek nori. Aš nežinau, bet gal Lesės panos gali ką parekomenduoti iš maistų, kur pigiau ir kokybiško?
Skaja (2010-09-07)
Labai džiugu, kad Muna jau pas rūpestingą Dinką! Styprybės Jums, o Munai su vaikeliu greičiau atsigauti nuo patirto streso, vaikeliui išgyventi. Dinka, Jus, tikrai,daugiavaikė motina! Malkinės chebrantai labai gerai įsikūrė! Asta136, net ir nepagalvojau, kad Jus bloga globėja, tiesiog reakcija buvo tokia: Muna..., na negali juk taip būti, kad Asta tave atidavė... Aišku, kad negalėjo... Kropkės pasiūlymas dėl ,,antidepresanto" tiems, kuriems virš 18 m, labai pralinksmino.
Persona non grata (2010-09-07)
Na va mama su mažyle, taip greičiausia tai mergaitė kadangi trspalvė jau vonioj dežutej, ant grindų patiesiau kaldrą dar brangiausias eina katilo kurt kad grindis pašildyti:) Sakė gaila, kad tik viena mažulė, kiek bus geru emocijų, kai augs. Mama visą kelią mažę saugojo, kai tik atnešiau į vonią, tai paliko, išėjo apsiuostyt, tai gal kokia 10 min. mažė verkė, bet paskui nutylo, tai nelindau, manau mama grįžo. Pripirkau mamkai maistuko ir sauso ir konservo, bet kainos kikoj..... Kropkė Munė visai nepanaši man i Navi, ji labai arti persės nosis suplota kaip reikiant, nors katytė smulki, tik foto atrodo didelė, o taip nieko nesveria. Pieno dar netikrinau(nors ožkos pieno nusipirkau), bet jei mažylė rami gal viskas gerai?
Serioza (2010-09-07)
Insiterpsiu ir as. Ne, atrodo, tai bus ne Navi vaikas. Nors, tiesa sakant, ir jos nematau. Bet Navi dukryte yra smulkesne net uz mama. Ir vienas prie vieno i mama panasi.
Persona non grata (2010-09-07)
O.K, o dabar pakuojuos jau, prisijungsiu, kai tik galėsiu, o fotkių manau teks palaukt tikrai nebliksėsiu aš jai šiandien
Kropkė (2010-09-07)
Taip, panaši į Navi, nes abiejų snukeliai tokie paploti, tik dabar gerai į Munos snukiuką įsižiūrėjau ir pasirodė kažkur matytas. Na gal ir ne ta, bet iškilo kirbulys. Ir dar, Rimantė sakė, virš nosiuko tb toks šviesesnis trikampiukas, kurio Munos nuotraukoje čia nesimato.
Persona non grata (2010-09-07)
Bet pas Muną (matosi iš foto) persiška nosytė, navi to tikrai neturi....
Persona non grata (2010-09-07)
o ką tiksliai turėčiau pažiūrėti ar ji panaši į nr12316? ar dar kažką
Kropkė (2010-09-07)
Diana, kai atveš Muną, pažiūrėkite prašau į ją atidžiai, nes vėliau kaip ir nereikės nervinti, ir dabar pažiūrėkite į Lesės dovanojimus nr12316, mane kankina negera nuojauta, kad čia Navi praeitų metų vaikas, kurį norėjau sterilizuoti grįžus į Vilnių. Ji, kaip sakė Rimantė labai panaši į mamą Navi, o jos šeimininkė dar ne tokio, kaip gimdančia kate atsikratyti, iškrėstų.
Vyta (2010-09-07) (foto)
Dinka dziugu :) lauksim kad ir kuklios bet ne grindos nuotraukytes
Persona non grata (2010-09-07)
Katytės jau išvažiavo iš Grindos
Asta136 (2010-09-07)
Skaja, o kodėl apie mano Muną pagalvojot - juk jai iki Grindos taip toli pėdinti..o ir aš nepabaisa:)))
Persona non grata (2010-09-07)
jau pradedu nervintis, vyras jau pakuoja Ostapą:)
Persona non grata (2010-09-07)
tai turim mes tokia dėžę nuo Blusos liko tik skylę reiks padidinti, blusai ten patikdavo nuo šponkaus slėptis, erzinasi erzinasi, o paskui tik šmurkšt, o pro skylę tik šponkaus etena telpa:)
Kropkė (2010-09-07)
Aišku geriau Muną į vonią, be to ir vonioje jai reikia mažos uždaros erdvės, kokios dėžės su skyle ar pan. Šiaip ir sveikos katės mėgsta mažas erdves- spintas, įv užkaborius. O čia po streso, tai iš vis jai reikia ramybės. Geriau, kad ji Jūsų nematytų iš kart įeinančios į vonią.
Asta136 (2010-09-07)
Kokios Jūs visos nuostabios ir šaunios:))Ačiū Jums už antrąją Muną:))
Persona non grata (2010-09-07)
Dabar sprendžiu dilemą, ką kur apgyvendint su durim pas mane tik vienas kambarys ir vonios kambarys (8 kvadratų). Gal pradžioj muną į vonios kambary, ten ramiau, maniškiai aplink duris nesitrina, o ir ji daugiau gulinės pradioj tikriausia? O ryžiukas ir taip ilgai uždarytas buvo..... o ir žaist jis jau bando, gal jam reiktų daugiau erdvės. Po gerų veterinarų išvadų bandyčiau fredį po truputį su savais suleist (bent kol mes namie) O išeinant tada jau jį į vonią?
Vyta (2010-09-07) (foto)
Friske tures nuostabu pasnekova :))
Persona non grata (2010-09-07)
gerai, kad pas mane nemažai likučių:)
Persona non grata (2010-09-07)
Ne ne tas tai tikrai netylės, jei jam kambario maža reikalauja būt išleistas:)
Kropkė (2010-09-07)
Informacija, tiems kam virš 18:)), kitų prašau neskaityti. O nesenai skaičiau (atrodo 15min), kad saikingai (gal net ne visai saikingai) vartojantys, gyvena ilgiau už nevartojančius:) Todėl, jei šiandien ši sos operacija baigsis sėkmingu katės ir vaikelio nugabenimu, siūlau, vakare nieko nelaukti ir pavartoti lengviausiai iš organizmo pasišalinantį "antidepresantą":-DD. Tuo pačiu pašalinsime psichosomatinę priežastį:) ligai atsirasti.
Persona non grata (2010-09-07)
na tie laukinukai- tai ką aš žinau- blusa mano iš tos chebros, tai per pus kudesnė buvo:) Jiegi ryte maitinasi pas kaimyne, kaklikais ir virint karvės (ne parduotuviniu) pienu (bet neviduriuoja) o vakarienės gauna savo miegamajam - sausainiu- o dar ir visai ne seniai mačiau mamą žindo. Katinai švarūs ir sveiki, tik visai laikinukai, o dėl nuseksinimo reikia pradėt tartis, nes mamytės (nežinau kur kita vaikus dėjo- nesimato) jau pats laikas būtų, nes neužilgo pradės neršti... O vėliau reiktų ir tuos vaikelis pabandyt O hiperbolė mano pati mylimiausia:) Kambarys kašarams- jaunavedžių paskirtas:) Kadangi baldų kambary nėra, (neuždirbu niekaip:)) tie kur matosi iš virtuvės ir skolinti tai jis kaip ir negyvenamas- tik katinais:)
Angelina (2010-09-07)
O tas ti man koncertuos visa kelia,nes dukra kartu nevaziuos,nebus kam ant keliu laikyti ,o jis nepatiles:reikalaus savo teisiu i laisve:)
Vyta (2010-09-07) (foto)
Sekmes Angelina :) papasakosis ka Juodasis ostapas jumvisa kelia pasakos :))
Angelina (2010-09-07)
Nu va dukra jau vaziuoja,namo :)Imu masina ir "varau".O taip .Pats gyvenimas yra kenksmingas.:)togel kuo daugiau geru emociju ,meiles visiems ,ir bus maziau ligu:)Tuo visiems ir linkiu.Nes tie virusai aplink mus skraido visur.Neleisim jiems nus sudorot:)
Kropkė (2010-09-07)
Manyčiau Dinka kartu su Edita reikėtų "prastumti" į daugiavaikes mamas, gal sakau kokią pašalpą išmelšime:)) O šiaip tai jau ir laukiniai kacai tokie kaži kokie ne visai laukiniai, riebūs tokie. Dinka, reikės "išvažiuojamojo" vetų desanto, kad juos "nusexsinti":D.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Dinkos "chebrantai" labai graziame kambaryje gyvena :)
Polio-mama (2010-09-07) (foto)
"Ką dar pasakys daktarai, ko patars dar jie mums vengti? Jeigu taip pagalvojus gerai, tai labiausiai kenksminga gyventi" ;) Ar pamenat "Hiperbolę"? :)
Angelina (2010-09-07)
Visos ligos nuo nervu ,ir tik viena nuo malonumo:)Bet daugelis ligu yra psichosomatines,taigi nuo streso.
Vyta (2010-09-07) (foto)
O jau Dinkos malkines chebrantas tai maniau mano Angliukstis pabego :)))
Kropkė (2010-09-07)
Mano Kiciulkinos kopija, nemoku tik įdėti nuotraukos:) Baltos katės, mano "cviekas".
Polio-mama (2010-09-07) (foto)
Stresas gali sukelti "grandininę reakciją", t.y. susilpninti bendrą sveikatos būklę, imunitetą, bet daugelio ligų sukėlėjas jis nėra ir negali būti. Virusinių ligų sukėlėjai labai aiškūs. Tai virusai, o ne mistinis stresas. Tiesa, gydytojai labai linkę daug ką stresu aiškinti, o kaip profilaktiką rekomenduoti vengti streso. Bet čia daugiau "žmonių gydytojų" bėdos. Nei karto, kiek teko su gyvūnais būti pas veterinarijos gydytojus, neteko girdėti kažkokias ligas aiškinant stresu. Jei nėra aišku, kas ir kaip, taip ir pasakoma. Bet nemistifikuojama. Ir už tai jiems - mano didžiausia pagarba :) O Kauno gydytojai tikrai geri. Gal nevisi, žinoma. Bet yra gerų klinikų, gerų gydytojų. Kaip yra sakęs mūsų kačių gydytojas, Kaune reikia rimtai dirbti, nes didelė konkurencija, netiesioginis emocinis ir ne tik spausdimas iš LVA. Be to, visad galima kreiptis į Kriaučeliūno kliniką. Įkainiai nedideli, o konsultuoja LVA mokslininkai. Štai Poliukas šiandien buvo pas doc.Zamoką konsultacijai. Sekmės Dinkai, Munai ir "tarpininkams":)
Danutė (2010-09-07)
Čia ne į temą, tiesiog noriu Kropkei Angeliuką parodyti ir dar kartą padėkoti už jos išgydymąhttp://www.gyvunugloba.lt/lt/adoption/g.24497 Va čia gražuolė mergytė
Kropkė (2010-09-07)
Teks Kriugerį "įvoninti":D
Kropkė (2010-09-07)
Na nereikia visko kabinti stresui, yra daug ligų, kurios užpuola ir emociškai ramų gyvūną. Ir nežiūri maro, leukemijos, aids ir begalė kitų virusų, ramus ar ne - yra auka, patvarkysime.
Persona non grata (2010-09-07)
nespėjau su visais "prakišti" :)
Persona non grata (2010-09-07)
neskiepytas tik fredis
Kropkė (2010-09-07)
Jei Jūsų "šaika" "čiepyta", niekas prie jų neprikibs.
Danutė (2010-09-07)
šiaip tai nuo streso visos ligos ir prasideda. Kai gyvūnas patenka į stresinę aplinką, krinta imunitetas, o kai krinta imunitetas - organizmo apsauga, tai visos ligos lipte prilimpa.
Kropkė (2010-09-07)
Na ir labai gerai, o tai norėjau palengvinti Jūsų ateities krūvį. Kas žino, kada dar Jums "užbanguos" dar ką paimti:DDD
Danutė (2010-09-07)
manau, kad visdėlto reikia vežt Muną į Kaun, nes tikrai nusitemps laikas, be to jau žmonės sutarę ir susitarę. Muna bus namuose, tai jei kas gi tikrai - galima bus vėliau parodyt.
Persona non grata (2010-09-07)
Nelabai aš čia suprantu kas gali būti blogai... bet jei jos bus atskirai, gal nieko blogo mano šaikai nenutiks?
Persona non grata (2010-09-07)
na gal aš ir "kvakšt" bet manau, kad geriau negaišt laiko, laikysiu aš ją atskirai vis tiek nuo savo chebros.... o kai atsigaus tada ir vetus aplankysim, mano veterinarė labai faina, tyrimus visus daro veterinarijos akademijoj, ten ir įranga ir specialistai...
Kropkė (2010-09-07)
Emociškai mąstant- taip, tai stresas. Vaikas negyvas- nežinome, ar sušalo, ar, gali būti, kad neišsivystęs, mes to nežinome. Na tai mano nuomonė, nedaryti skubotų sprendimų. Be to turiu patirties, kai pernai Simutė gimdė ir apie 10-15min mažoji Simba liko maišelyje su placenta, kai pamačiau kišau mamai ir ta nugraužė ką reikia ir Simbukas atsigavo. Tai rodo katės gyvybingumą, o čia, na nežinau.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Pritariu Polio mamytei. Leses savanore Egle man buvo papasakojusi apie gerus vetus Kaune, ten irgi galima gauti gera konsultacija
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Siaip tokie naujagimiai tikrai labai greitai gali mirti, net ir be jokios ligos, jei tik jiems truksta silumos, maisto.. Man rodos, kad katyte atidave butent del to, kad nenorejo rupintis jos mazyliais, nors tikrosios priezasties nemanau, kad pavyks issiaiskinti.
Polio-mama (2010-09-07) (foto)
Įkišiu trigrašį, visiems neprieštaraujant. Kropke, pritariu, kad Muną reikėtų parodyti gydytojams. Bet vienas vaikutis lyg ir dar gyvas. O jei daryti "pitstopą" Vilniuje, kils klausimas (tiksliau - problema), kur Munai prisiglausti. Viskas (paėmimas iš Grindos ir apžiūra) nusitemps "į naktį". Į Kauną ji šiandien jau nebeišvažiuotų. Todėl, nežinau, ką galvoja kiti, bet mano nuomone, geriausia Munai su likusiu vaikučiu išvažiuoti pas globėją. Kaune irgi yra gerų gydytojų, gera veterinarinė pagalba. Ji tikrai ne blogesnė nei Vilniuje. Gal ir geresnė kai kuriais aspektais. Žinoma, ginkdie, neperšu savo nuomonės.:)
Persona non grata (2010-09-07)
o tai dabar ji žiūri tą vieną kačiuką?
Danutė (2010-09-07)
nesuėdė, rado negyvą kačiuką. čia greičiausiai streso pasekmė, nes iš pradžių, sakė, kad katė taip stresavo, kad nėjo prie vaikiukų. Na, manau, kad tikrai baisulinis stresas katei buvo: jau turi gimdyt, o ją ima kažkur krato, veža, dar duria, skiepija, aišku, kad katytė patyrė didžiausią stresą.dėl to turbūt ir vaikiukas mirė
Danutė (2010-09-07)
taip, atiduos mamytę su vaikučiu. Bet iš liūdnos grindinukų patirties........gal duok Dieve ir išgyvens
Kropkė (2010-09-07)
Merginos, blaiviai viską apmąsčius, pagalvojau, kad gal vis gi reikėtų padaryti Munai Vilniuje kokį nors tyrimą. Gal ji priduota, ne dėl "prisilakstymo". Neatmestina, kad ji galėjo abortuoti dėl kokios nors ligos, jei jau vaikų nėra, galėjo juos suėsti. Tai galėtų būti ir panleukopenija ir dar visokie negeri dalykai. Sakyčiau , reikia ją pratestuoti.
Persona non grata (2010-09-07)
jetau kaip gaila:) kad pavyktų išgelbėt nors tą . Aš maniau kad jų daugiau
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Danute, o ar atiduotu sios kyces "vaikiuka" kartu su Muna? http://gyvunugloba.lt/lt/adoption/g.24481 Galbut ji dar galima isgelbeti..
Danutė (2010-09-07)
Skambinau vėl į grindą, kad tiksliai sužinot kiek mamytė turi vaikučių. Sako, kad buvo du, dabar jau tik vienas.
Valeso (2010-09-07)
Nieko baisaus, manau ir link Kauno ožkų yra :) Bet jei reikės Vilniuje pieno, tai prisiminkite, kad galėsiu pagelbėti :) Mūsų šeima irgi myli ir gali katinėlius... Vaikai, nors turim savo dvi kates, dar ir lauke vis pamaitina katinėlius, jei pamato, kad alkani.
Persona non grata (2010-09-07)
reikia ir ožką kaunan gabent:) o kadangi gyvenu sode, tai jai ten bus kur pasiganyt:)
Polio-mama (2010-09-07) (foto)
Valeso, merginos paklausė, nes Dinka, maitinančios katytės ir mažųjų kačiukų globėja, gyvena Kaune. Kačiukai gyvens Kaune. Todėl turbūt Jūsų pasiūlyto pienuko nepavyks jiems gerti :)
Persona non grata (2010-09-07)
na jei mergaitės galės prigriebt, tai gerai, jei ne gal ką rimi gausiu
Valeso (2010-09-07)
Aš gyvenu Vilniuje
Vyta (2010-09-07) (foto)
Aha Vikikute :))
Vyta (2010-09-07) (foto)
Valeso o kokiamJus mieste?
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07) (foto)
Valeso, o kokiame Jus mieste gyvenat?
Valeso (2010-09-07)
Labas. Mano mama augina ožką, kuri duoda nemažai pieno. Galiu duoti šviežio ožkos pieno nemokamai, jei reikės kačiukus maitinti. Tik reikia susitarti, kaip ir kur perduoti. galite man paskambinti tel 868792290 - Valentina.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Paziureti, ar turi pieno, reikia paspaudineti pieno liaukytes, turetu pasimatyti pienukas
Kropkė (2010-09-07)
Pažiūrėti labai paprasta, šiek tiek ciciuką pamelžti, labai švelniai.
Kropkė (2010-09-07)
Jau ir tai gerai, kad esate "čiukčia čitatel", o dėl tos iš GG, "neįmkite į selezionkę", nes laukia didelis darbas- prisiminti kai būvote jauna mama, ir nereikia kreipti dėmesį į neadekvačias kai kurių reakcijas, nes mes tai jau žinome kokia Jūs ir ką "laisvu laiku nuo komentarų skaitymo" veikiate.
Persona non grata (2010-09-07)
o kaip pažiūrėt ar ji turi pieno?
Persona non grata (2010-09-07)
Kropke, ačiū viską perskaičiau, gi aš "nieko neveikiu", tik skaitau:). Tai kika yra nusipirksiu ir dar to ožkos pieno pabandysiu pažiūrėt
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Beje, kai atkeliaus katyte, reikia patikrinti, ar ji pati turi pieno, nes nuo streso gali netureti arba labai mazai tureti, tuomet kaip suprantu reikia maitinti ozkos pienu ar Kitty Milk'u?
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Smagu girdeti del tokios vyro reakcijos, kad pergyvena.. Labai noretusi, kad ir maziai isgyventu..
Kropkė (2010-09-07)
Ar perskaitėte, ką rašiau apie Royal Canin'ą?
Persona non grata (2010-09-07)
Na maniškiui jau ne daug trūksta, kad galėtų kartu į Rokiškį varyt, juk nepamaišys vyras kompanijoj:) Dabar jis jau pergyvena dėl mažulių, sakė bus gaila jei neišgyvens:(
Skaja (2010-09-07)
Taip pat labai dėkoju Angelinai, sutikusiai padėti su transportu, o taip pat pritariu Kropkei dėl to, kad jei išmesi katę, laimės gyvenime neturėsi, bet manyčiau, kad ir jei bet kokį gyvūną išmesi - irgi ateityje laimės nebus.
Skaja (2010-09-07)
Kai pamačiau šios Munos foto Grindos aplinkoje, tai net išsigandau, pagalvojus apie Astos136 globojamą Muną. Bet kai įsitikinau, kad ne, tai tik pagalvojau: Muna - laimingas vardas, ir tu, mažylė, tikrai busi išgelbėta. Paskui žiūriu, jau jos skelbimas atsirado skyrelyje ,,Sulaukiau pagalbos", o dabar žiūriu, kad Munos gelbėtoja - Angelas Dinka! Ačiū, Jums, Dinka, labai labai!
Kropkė (2010-09-07)
O ko čia įsižeisti? Tik jumoristinis požiūris į gyvenimo peripetijas leidžia linksmai ir nenuobodžiai gyventi, o verkšlenimai ir neadekvatūs pykčiai tai jau tikrai ne man ir manau ne Dianai, kitaip ji nesielgtų taip, kaip dabar elgiasi.
Angelina (2010-09-07)
Vis tikisi atvest i doros kelia:)
Angelina (2010-09-07)
O maniskis vis tiek piksta ,kad as durne,nekaip nesusitaiko:)
Kropkė (2010-09-07)
O dėl išprotėjimo, tai jau nepergyvenkite, Rokiškyje, manau abi ir susitiksime:DDD, nes man net klausyti savojo nereikia, jau einant jam pro vartus, žinau ką išgirsiu:))) Būsime nebloga kompanija:)
Angelina (2010-09-07)
Sutarem,Diana:)
Friske („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
labai operatyviai susisukta :) pasirodo mūsų, tokių pat "durnių" visa kompanė yra :D :D smagu matyt :) :) tikiuosi, šį kartą, už tokį pasakymą, niekas neįsižeis :)
Kropkė (2010-09-07)
Ir dar Diana, jei prie Megos, tai ten tb kokia nors Kika ar pan, nupirkite Royal Canin'o maitinančioms katėms, pradžiai nedidelį poką, nes mažiai gali neišgyventi. Be to Vilniuje, Kalvariskam turgui yra "chebra" prekiaujanti tuo pačiu "caninu" tik trečdaliu pigiau, gal ir Kaune turguje yra kas panašaus.
Persona non grata (2010-09-07)
Na ką tik informavau brangiaussią, kad iškeičiau bučiuoklį į katę su vaikais- reakcija: jau seniai žinau, kad esi išprotėjus, ant tokių jau net nepykstama:) taigio jokių problemų, bučiuoklį atveš prie megos:)
Persona non grata (2010-09-07)
tai mes palauksim jei ką, nes aš iki 17 dirbu, o Mega man ranka paduot
Kropkė (2010-09-07)
Turiu Cat-Milk beveik pilną dėžę, tik reikia iš manęs paimti. Šiaip tai jis brangus, gal nereikėtų dar leisti pinigų.
Angelina (2010-09-07)
Diana,dar laika patikslinsim.Manau .spesiu ,bet maza ka.Bet orientuotis galim butent taip.
Friske („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Is nuogirdu zinau tik ozkos piena (maximose arba didesnese rimi buna). kazkada kitty milk miltukus misinukams prieglaudoj naudojo, tik pobrangis tas bjaurybe, zoo pardese 28-34 lt uz ji lupa.
Persona non grata (2010-09-07)
Mergaitės, niekad neturėjau maitinančios katės, jai gal reiktų kokio spec maistuko? ir gal kas turit mišinuko mažiams, jei katė nemaitintų? ar ką ir kur nusipirkt?
Vyta (2010-09-07) (foto)
Nu jus merginos NEREALIOS :) ir juockiui nuskilo .Isvonintas jau :)))
Persona non grata (2010-09-07)
Angelina, tai mes po 17.10 busim prie megos toj pačioj vietoj O juoduką Friskei nuvešite? jau sutarėm
Persona non grata (2010-09-07)
tik po 17 kokia 10 min
Angelina (2010-09-07)
Diana,tai susitinkam ten pat .prie Megos?
Kropkė (2010-09-07)
Diana, kur "užsiticharinai", po pietų turite gauti.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Pritariu Kropkei del mazyliu - kate LABAI stresuoja, ji namine, pripratusi prie namu aplinkos ir ramybes, o ja, begimdancia, igrudo i narva, kur girdisi daugelio kitu gyvunu garsai, tai kur cia ji nestresuos. O kai stresuoja, ji tikrai negales pasirupinti, taigi reikia istraukti ja kuo greiciau ir kai stresas atslugs, ji turetu pradeti rupintis mazyliais.. Mazylius tikrai reikia irgi bandyti gelbeti, gal pavyks.. Prisiminkit grazuole katyte is Grindos Taiga - ji irgi tupejo atskirai nuo savo mazyliu, bet paimta is Grindos visus ismaitino, ir tik Giriukas neisgyveno, bet del kitos priezasties..
Angelina (2010-09-07)
Tai apie 16 val.
Friske („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Dinka, i AZ parasiau viska :)
Angelina (2010-09-07)
Dukra dirba iki 15 va.Paimsiu jos masina ,nes dvigubai mazai kuro ima.ir turi to kuro.Mano tuscia ir didele.daug ima.
Danutė (2010-09-07)
Angelina kada jūs galite? Aš tada vėl skambinsiu į grindą ir pasakysiu kada jūs atvažiuojate. O ten daiktų vagonėlyje yra tas kraikas, tai kaip sakaiu porą pakų irgi įsimeskite
Vyta (2010-09-07) (foto)
Dinka parasykit kur pervesiu ir as
Danutė (2010-09-07)
vagonėliuose yra kraiko, tai galima paimt porą pokų
Kropkė (2010-09-07)
Diana, dabar pat pervedu.
Kropkė (2010-09-07)
Manau, katė savo vaikelius šiuo metu suvokia, kaip priežastį šios, jos gyvenimo tragiškos padėties, ir gali jų nepriimti ir nepripažinti, todėl net paėmimas katės iš ten, manau, vaikelių jau neišgelbės. Bet bandyti reikia, nes, jei tas kuris paims, ją katę glostys ir ramins, ir vaikelius dės jai prie pilvo, gal dar galima išvengti tragiškos baigties.
Vyta (2010-09-07) (foto)
Dinka as pagelbesiu finansais
Persona non grata (2010-09-07)
Angelina man
Polio-mama (2010-09-07) (foto)
Na, štai :) Švarus automobilis jau yra :)
Danutė (2010-09-07)
Muna, rašo, kad skiepyta, o jos mažyliai tai labai abejoju, kad išgyvens....
Persona non grata (2010-09-07)
Blogiausias variantas- galiu atvažiuot po darbo pati paimti tai bus apiec18.30-19 val. Bet tada prašysiu dar ir už kurą 50 lt. Niekad gyvenime neprašiau išmaldos, bet situacija tikrai tokia, kad toliau jau nėr kur.... FRISKE didelis prašymas, gal išimties tvarką galėtum paimti Bučiuyoklį dabar?
Angelina (2010-09-07)
As nuvesiu ,jei yra kam
Polio-mama (2010-09-07) (foto)
Visų pirma, reikėtų Dinkos paklausti, kada ji gali Muną priimti. Galėčiau pasiūlyti transportą į Kauną. Bet tik ne šiandien. Anksčiausiai penkatdienį ne anksčiau kaip 16-tą valandą. Bet esu kraštutinis variantas, nes mano auto vežiotas infekcine liga sergantis katinas. Užkratas "lipnus" ir ilgai "neišsivėdinantis". Todėl neskiepytam gyvūnui, juolab mažiems kačiukams būtų labai nesaugu. Todėl ir siūlau save tik kaip visiškai kraštutinį variantą. Būtų puiku, jei atsirastų "švarus" automobilis.
Danutė (2010-09-07)
sakė, kad katytė susigūžusi, susisukusi į kamuoliuką, jie net nežino ar ten yra jos vaikučiai..........
Asta136 (2010-09-07)
Jūs teisi ,Kropke.Ateis laikas ir už viską reikės sumokėti ir atsiskaityti..Gyvūnas ne tik namų saugumo, bet ir žmogaus žmogiškumo garantas..
Danutė (2010-09-07)
skambinau į grindą, atiduos Muną nors ir šiandien tik reikia kaip tai organizuot tada išvežimą jos. Kas galite padėti su transportu? kas važiuojate į Kauną?
Kropkė (2010-09-07)
Galite manyti, kad aš "paplaukus", bet jau nuo mažens girdėjau(abi mano močiutės, ir vilnietė ir iš šiaurės Lietuvos vienkiemio taip kalbėjo, beje, abi "aršios" tikinčios dievulį) - negalima išmesti iš namų katės, ne katino, o katės, o jau nėščios, tai jau suvis...Katė, sulyg anų laikų prietaru, tai namų globėja. Išmesdamas katę, išmeti savo namų saugumo garantą... Ir nereikia jai(šios vargšelės katės buvusiai šeimininkei) nieko linkėti, nes žinau, Pacha Mama viską sudėlioja į gyvenimo lentynėles, nepriklausomai tiki tuo ar ne.
Persona non grata (2010-09-07)
Mergaitės imam jei galima be karantino, be žodžiu su visais vaikais. Teks Fredžiui vonia užleist. Gal Friske sutiks Juoduką ankščiau paimt, jis be proto meilus ir nekomfliktiškas. Vežkite Kaunan. Tik labai prašau jau dabar tai teks paaukot išlaikimui, nepavešiu jokiu būdu
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Vargse katyte... O kokia priezasti siemininke nurode jos atsisakymo? Nieko neparasyta ar kad "nescia"? Blyn, pati nesterilizavo, o dabar se tau, matyt pats gyvunas kaltas, kad prisilakste, nes gamta sauke. Hrrr...
Danutė (2010-09-07)
taip, man tai protu tas nesuvokiama, kaip galima išlaukti iki to momento, kai tavo katė gimdys ir nuvežti į grindą?????????
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-09-07)
Kaip ziauriai pasielge su savo augintine seimininke.. :(( Toki baisu stresa jai sukele..
Asta136 (2010-09-07)
Vajetau, dar viena Muna ( ačiū dievui, kad viena pas mane ir saugi).Kaip gaila mažutės, padėkite kas galite mano globotinės bendravardei..Gražutė..


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
Viešoji įstaiga „Lesė“. Įm. kodas: 300709225. Adresas: Savanorių pr. 33-91, 03128 Vilnius (laiškams).
Tel. 8-605-33452 (Vesta). El. paštas: info@lese.lt. Bendra a/s: LT647044060005976183 (SWIFT: CBVILT2X)
Statistika Prisijungę: 60