Įkurta 2007 m., „Lesė“ užsiima gyvūnų globa ir sterilizacija. Nuo įsikūrimo radome namus 6000 gyvūnų ir finansavome sterilizaciją daugiau nei 2100 gyv., dėl kurių nereikalingų gyvūnų skaičius turėtų būti mažesnis bent 8300 per metus.

Tiesioginė transliacija iš Vilniaus prieglaudos kačių kambarių Nr. 1 ir Nr. 2 :)

2% parama (plačiau >>)

 

Loading
LT / EN

Komentarai

Dzy (19:50) >>
Labai džiaugiasi Margutis ir dėkoja Jums :)
Polio-mama (9:43) >>
jei jau "užsirašiau" Margučiui į draugus... Margutis nebeskolingas klinikai ir gali įsigyti...
Vudu (12:15) >>
Šiuo metu perkame specialų maistą SPECIFIC iš http://www.dimela.lt, nes jis nesukelia...
Vudu (12:14) >>
O koks maistas tinkamiausias?

Katinui Broniui reikia pagalbos (reikalinga suma paaukota)

Sveiki visi. Kreipiuosi į Jūs su prašymu, esmė tame, kad reikalas neatidėliotinas. Vilniaus elekrinės, kuri pakeliui į Grigiškes, teritorijoje gyveno katinas, kuriam labai reikia pagalbos, prieš tris mėnesius pofigistiški darbutojai durimis stipriai prispaudė jam leteną, tuo pačiu ją sulaužė, bet net neatkreipė į tai dėmesio. Žodžiu tas katinas 3 mėnesius šlubavo ant sulaužytos letenos su atvira žaizda, laimei jis išgyveno. Katinas gražus, labai draugiškas ir meilus, ir, neskaitant sužalotos letenos, sveikas, ant kiek gali buti sveikas laukinis katinas, migdyti jį gaila. Aš pati turiu dvi kates ir gyvenu mažam bute, taigi trečio gyvūno tiesiog negaliu sau leisti, o ir finansai neleidžia man jį pilnai išgydyti. Tiesiog negalėjau praeiti pro šalį. Vakar, rugsėjo 15 dieną, pasiemėm katiną iš elektrinės, nuvežėm į rengeną (64lt), kuris parodė, kad letenos išgelbėti nepavyks, tada nuvežėm į vet.gydyklą "Reksas", ji yra Pilaitėje, Papilėnų g. 3, po apžiūros gydytoja Birutė pasakė, kad leteną reikės amputuoti ties mente, katiną palikom klinikos stacionare, įnešėme užstata 50lt. Finansinė klausimo pusė: operacija kainuos 200 lt, tuo pačiu jam bus atlikta kastracijos operacija - 50lt, po to jam reikės dar kokias 6 dienas būti stacionare - tai 15lt/para, taip pat 10 dienų katinui reikės leisti antibiotikus ir nuskausminamuosius - tai maždaug 9-10lt/para, taip pat blusų, kirmėlių ir ausų erkučių šalinimas - tai dar maždaug 60-70 lt. Šiuo metu (be rengeno) jau yra įnešta 190lt jo gydymui, ačiū tėvams ir draugams, kurie nedelsiant sureagavo, bet visos sumos aš tikrai "nepatempsiu", būtent todėl aš ir kreipiuosi į Jūs, gal kas nors iš Jūsų gali padėti vargšam gyvūnui ir paaukoti jo gydymui kiek galite, neskriausdami savęs, aš galiu kažkiek dar prisidėti prie gydymo finansiškai, daug nežadu, bet kiek galėsiu. Jeigu Jūs galite padėti arba žinote kas galėtų tai padaryti, nelikit abejingi. Atskanuotus čekius pridėsiu artimiausiu metu. Iš anksto ačiū visiems už pagalbą.

Su džiaugsmu pranešame, kad katinėlio Broniaus globėja Aleksandra nusprendė pasilikti jį globoti visam laikui, nors jis bus trečiasis katinas jos namuose :). Smagu, kad ji nepabūgo ir ačiū jai už išgelbėtą dar vieną gyvybę!

 

linduel

Sukurta: 2009-10-16
Naujienos numeris: 2743
Peržiūrėjimų skaičius: 4871
Lankytojas: linduel

« grįžti Susijusios naujienos:

Broniuko kiemo draugei reikalinga mūsų pagalba! (pagelbėta)


Komentarai

Linduel (2009-10-23)
Polio-mama: Labai ačiū, tikrai myliu Broniuką, kaip ir visus savo gyvunėlius. Lauksim, stebėsim, prižiurėsim.
Polio-mama (2009-10-23)
Serioza, ačiū už šiltus žodžius :) Jau supratau, kad Jūs esat Poliuko fanė. Dabar - ir Broniuko :) Manau, Jūsų tiesa. Linduel iš tikrųjų jaučia glaudų ryšį su savo globotiniu. Tai jiems abiems tikrai palengvins adaptaciją. Ir užsimegs tokia "žmogiška-katiniška" meilė. Ji jau yra, mano nuomone. Bet dar augs :))
Polio-mama (2009-10-23)
Linduel: Serioza teisi. Katės turi begalinę kantrybę. Jos reikia turėti ir kačių "šeimos nariams". Broniukas pripras, pamatysit. Tikriausiai ir pati pripažinsit, kad kažkokių pokyčių į gera jau yra, ar ne taip? Dėl Broniuko akytės: mano Poliukas tokių problemų neturi, abi akytės skaisčios, švarios, didžiulės, dešinės letenėlės nebuvimas nekomplikuoja švarinimosi proceso. Tuo pačiu noriu pasakyti štai ką. Mano kita katytė (amžiną atilsį jai jau, deja...) turėjo atrofuotą vienos akytės ašarų liauką, kaip ilgalaikio konjuntyvito pasekmę. Toj akytėj nuolat kaupdavosi sekretas, išskyros. Dažnai jas valydavau tiesiog nubraukdama pirštu. Žinoma, valėsi ir pati katytė, nes turėjo abi letenėles. Gal Jūsų Broniuko problema kažkokia panaši? Gal liko kokių nors liekamųjų reiškinių, susijusių su buvusiomis akyčių problemomis? Tiesiog stebėkit procesą. Nei vienas gydytojas negali įvertinti gyvūnėlio būklės pokyčių geriau, nei tai padaro atidūs šeimininkai. Diagnozuoja, be abejonės, medikai, bet stebim mes :) Sekmės :)))
Linduel (2009-10-22)
Ups, ne "žianu", o"žinau"
Linduel (2009-10-22)
Serioza: Žianu, kad išlis, esu pasiruošusi kantriai laukti ir rūpintis kad jis kuo greičiau apsiprastų, tiesiog dėl jo paties nerimauju. Ačiū už palaikymą. Polio-mama: Turiu Jums dar vieną klausimą, kaip Poliukui sekasi prausti snukutį, ar ne trukdo letenėlės neturėjimas?
Serioza (2009-10-22)
Linduel,islis. Jus paemete suaugusi susiformavusi ir labai nukentejusi katineli globon. Padedate jam visaip kaip. Blogiausia jau praeity.. Dabar gyvenkit ramiai. Jis jus stebi. Jis viska perpras: kas cia ir kaip, ir pats ateis pas jus. Pasimokykit is katineliu kantrybes. O KANTRYBE ju begaline. Valandu valandas gali tupeti ir nepajudeti is vietos.
Linduel (2009-10-22)
Serioza: Ačiū Jums labai. Man kiekvienas šiltas žodis suteikia stiprybės ir jėgų. Tikiuosi Broniukas greit išlis iš savo kampučio ir galėsiu įdėti čia naujų nuotraukų.
Serioza (2009-10-22)
Truputuka sumaisiau kai ka. Mat, pradzioj labai pegyvenau del Polio. Tai Linduel ir jus liecia.. Jus abi.
Serioza (2009-10-22)
Polio - mamai: visada skaitau jusu komentarus apie Broniuka. Jusu rysis su katineliu nuostabus.. Jauciat ji tobulai. Labai labai šilti komentarai- pasakojimai kaip katinelis laikosi. SEKMES.
Linduel (2009-10-22)
Polio-mama: Aišku, Broniukas dabar elgiasi panašiai: sedi kamputy, prisileidžia paglostyt, išeina iš "slėptuvės" tik kai mūsų nera arba mes miegam, jeigu yra išlindęs ir girdi arba mato, kad mes judam, iškart mauna atgal. Išsiaiškinome kas Broniuko akytei: del to, kad kaip tik iš tos pusės nėra letenėlės, jis negali akytes nusivalyt, ten susikaupia "krešuliukai" iš akytės, šunta ir pradeda niežtėt, tai jis ir prasikaso iki kraujo, tai vienintelis būdas dabar užgydyt jam tą vietą, o ateity valyti po porą kartų į dieną. Taigi viskas apsiejo. Broniukas šiandien jau buvo paskiepitas. Tikiuosi nuo šiol jokios ligos jo nebepuls.
Polio-mama (2009-10-22)
Jei visai tiksliai pasakyti, Linduel, Poliukas vis dar pratinasi. Jau beveik, beveik, bet... Manau, mes dar "tobulėsim". Nors gyvena pas mus jau ketvirtas mėnuo. :)
Polio-mama (2009-10-22)
Nėra už ką, Linduel :) Poliukas, jei taip pasakius, "tirpsta kaip sniegas". Pirmos kelios savaitės buvo graudžios. Katinėlis tūnojo susiradęs kampelį ir iš jo beveik nejudėjo. Prisileisdavo mus, atėjusius jį paglostyti, pakasyti. Tuo labai džiaugdavosi. Bet po namus judėjo labai atsargiai. Socializaciją, žinoma, trikdė tai, kad jis, tik parvežtas namo, apsirgo. Teko gabenti į gydyklą (jam nepatiko), paskui leisti vaistus, kelis kartus per dieną lašinti lašus į akytes. Kentė jis visa tai, bet... Maždaug po mėnesio nedrąsiai atėjo į lovą. Dabar jau kokias tris savaites elgiasi beveik kaip tikras namų šeimininkas. Sakau "beveik", nes kartais dar būna išgasčio priepuolių. Pvz., užvakar slydo nuo lovos, instiktyviai griebiau jį ir jis nusgando. Spėju, turi kažkokių "gerų" prisiminimų, susijusių su panašiais judesiais.
Linduel (2009-10-22)
Polio-mama: Labai ačiū už šiltus žodžius. Po kiek laiko maždaug Poliukas pilnai apsiprato pas Jus.
Polio-mama (2009-10-22)
Priežastis, žinoma, kad yra kažkokia. Gali būti, kad jam ten kažkas niežti. Arba kliūna. Katės juk viską letenų pagalba sprendžia. Tikėkimės, kad viskas nebus rimta :)) Ir aišku, lauksim žinių. Broniukas gal kiek ir pavargo nuo gydymo, gydyklų, gydytojų ir t.t. Bet jam labai pasisekė - jis turi Jus ir Jūsų vaikiną :)
Linduel (2009-10-22)
Polio-mama: Nežinau, tikriausiai yra tam priežastis, kaip tik dabar mano vaikinas veža jį pas veterinara, tai šiandien vakare parašysiu kas jam yra. Su kitom katėm neabai galėjo susipešt, nes jie laikosi atstumo. Tikiuosi čia koks menkniekis. Kaip jau tikriausiai pavargo vargšas kačiukas nuo visų tų gydymų.
Polio-mama (2009-10-22)
Na, kas dabar vėl tam bėdukui nutiko? Turi būti kažkokia priežastis, jei jis taip baisiai nusidrasko. O negalėjo susikibti su kitomis Jūsų katėmis?
Linduel (2009-10-22)
Gretute77: Pabandykit parasyti cia gelbejimu dienorasti, manau atsiras zmoniu, kurie Jums pades.
Gretute77 (2009-10-22)
vargsas broniukas, nes ir as su savo katyte vargsu ir taip man jos gaila pripazino kad serga pusles uzdegimu, paskyre gydyma o dabar pedos su pilvuku pasidare..nebezinau ka daryti pinigeliu labai daug reikia..
Gretute77 (2009-10-22)
atsiprasau kad tersiu tema bet norejau pasiklausti del ko gali buti kates pilvas labai issiputes ir kietas? paskaiciau kad tai gali buti uzdegimas pilvapleves kuris nepagydomas tai sedziu ir vos neverkiu.. o gal dar nuo ko taip gali buti?
Linduel (2009-10-22)
Vargšas mūsų Broniukas, tik spėjom ramiai atsidusti, kad viskas jau praeity, bet ne, vakar vakare radau pas Broniuką ant snukučio visai "nevaikišką" žaizdą. Prisimenu, kad jis sau ten kažkada iki kraujo pakasė, bet po to lyg ir nieko tokio nebuvo. Ech... Vešim šiandien pas veterinarą, tikiuosi nieko rimto...
Linduel (2009-10-20)
Sveiki, geros naujienos: probijotikai ir specialus ėdalas jau davė rezultatus, Bronius nebeviduriuoja, taigi greičiausiai jau kita savaitę bus skiepijamas. Namie jis po truputi apsipranta: jau žaidžia su kamuo liuku, kai mes nueinam miegot išlenda iš savo "slėptuvės" ir studijuoja kiekvieną kampą. Polio-mama: Ačiū!
Polio-mama (2009-10-19)
Turėjau nuojautą, kad Broniukas rado ne tik geras, jautrias, mylinčias širdis, bet ir namus :)) Džiaugiuosi ir už jį, ir už jo šeimininkus. Ir dar: Aleksandra (Linduel), ačiū už Broniuko linkėjimus Poliukui. Jie panašūs ir kojyčių "skaičiumi", ir kailiuko spalva. Abu tokie žavūs rainiukai. Linkiu, kad Broniukas jums atneštų ne mažiau gerų emocijų nei mums kasdien suteikia mūsų Polis :))
Linduel (2009-10-17)
Sveiki. Šiandien buvom pas veterinarą, kadangi Broniukas viduriuoja, skiepo jam nedarė. Nusipirkom jam probiotikų ir specialų ėdaliuką, prie bendros sąskaitos prisidėjo dar 23,50lt, šiuo metu esame skolingi 106,50lt(įskaitant busimą skiepą), kiek žinau Lesei Broniukui paaukota 130lt, taigi užtenka. Tikiuosi broniaus svekatėlė greit pasitaisys. Noriu dar kartą padėkoti visiems prisidėjusiems prie šio nuostabaus katino gelbėjimo tiek materialiai, tiek šiltu žodžiu, mums tai labai padėjo. :)
Asta U. (2009-10-16)
Labai džiaugiuosi už Broniuka. Turėjau nuojauta viltį, kad Broniukas liks Jūsų namuose :) Labai labai smagu dėl to :)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-10-16)
Su nekantrumu lauksim ;)
Linduel (2009-10-16)
Ačiū labai visiems už šiltus žodžius ir pagalbą, mes su Broniuku būtinai pasakosim kaip mums sekasi. :)
Linduel (2009-10-10)
Juste: Šiam momentui viskas surinkta. Ačiū.
Juste (2009-10-09)
Linduel, kiek dar truksta lesu?
Polio-mama (2009-10-08)
Linduel: nėra už ką dėkoti. Jūs labai gražiai rūpinatės Broniuku. Tiesiog šviesiau akyse pasidaro, kai žinai, kad yra tokių gerų žmonių. :) Dėl tepalo galėsiu pasiklausti savo kačių gydytojų. Gal jie ką patars? Tik aišku, yra pavojus, kad Broniukas jo prisilaižys, prausdamasis. Todėl turbūt verta patiems neeksperimentuoti. Kad paskui netektų katino nuo rimtesnių bėdų gydyti. Vagiliauti iš lėkščių kartais būna tiesiog katiniško "sporto" atmaina. Mano Mikis (nebėra jau jo, vargšelio) baisiai mėgo iš žmonių lėkščių "vaišintis". O buvo jau toks "200 procentų naminis" katinas :))
Linduel (2009-10-08)
Polio-mama: Tą laukinukę ir prie dėžės pratint reikėjo nuo "nulio", ir maisto nevogt iš lėkštės ir t.t., o Bronius tiesiog idealus, tik bailus truputi. Šeip mums gydytoja liepė valyti tą vietą su vandenilio peroksidu, bet gal rimtai kokį tepalą įsigyti... o dėl kailio augimo toj vietoj aš mažiausiai jaudinuosi, svarbu, kad užgytu. Ačiū Jums labai už palaikymą.
Polio-mama (2009-10-08)
O, tai jūs patyrusi :))) Tikriausiai, lyginant su ta laukinuke, Broniukas itin socialus atrodo? :) O tos siūlės gydytoja nerekomendavo kuo nors tepti? Yra visokių tepalų, kurie iš dalies klijų vaidmenį vaidina. Aišku, ilgainiui užsitrauks visi nelygumai. Tik yra pavojus, kad tose vietose, kuriose oda nebus gerai susiglaudusi, o tik žaizda užsitraukusi ir užaugusi nauja oda, neaugs kailiukas. Tikėkimės, kad taip nebus. O jei jau atsitiktų, tai tik kosmetinė smulkmena :)
Linduel (2009-10-08)
Polio-mama: turėjau patirties mokan visišką laukinukę gyventi namuose, bet ji buvo tuo metu ant tiek išsekusi, kad tik valgė ir miegojo kur šilčiau, o šilčiau buvo, aišku prie mūsų, tai visą adaptacinį laikotarpį ji pramiegojo... :) O ta siūlę aš kiekvieną diena valau, ji dar kartais "žiojasi", bet vis mažiau ir mažiau. Bronius dar karts nuo karto nusičiaudo, bet jau labai retai...
Polio-mama (2009-10-08)
Jei siūlė nebeparaudusi, pjūvio kraštai susiglaudę (niekas nežioji), viskas bus gerai. :) Nuotraukose matyti, kad jis jaukiai įsikūręs ant kelių, glėby. Tik snukučio išraiška... :D Nežinau, ar turite panašios patirties, bet, kiek leidžia spręsti manoji, su tuo slapstymusi tiesiog laiko reikia. Nepasitikėjimas mąžta palaipsniui. Panašiai buvo su mūsų Poliu. Iš pradžių bijojo kiekvieno staigesnio judesio, greitesnio mosto, stipresnio garso. Paskui - jau tik "kas antro". Dar vėliau - "kas penkto". Dabar nusigąsta išimtiniais atvejais. Mes sakom "praeitį prisiminęs" :)))
Linduel (2009-10-08)
Polio-mama: Taip, siule jau žymiai geriau atrodo, bet dar nepilnai sugijusi. Broniukas sėdėjo ant rankų ir šauniai purkė, bei visaip trinėsi į rankas, bet staiga priejo mano vaikinas ir pradėjo spygint blikste, o tai jam nelabai patinka. :) Tikiuos jis jau greitai nebesislapstys...
Polio-mama (2009-10-08)
Sveiki, Linduel :) Smagu, kad Broniukas sveiksta. Tikiuosi, pjūvis gyja gerai? :) Nereiktų labai stebėtis dėl jo noro slėptis nuo bet kokio staigesnio judesio. Katinėlis nežinia kiek laiko gyveno "laukinį gyvenimą". Turbūt turėjo įvairios patirties... :( O ir tas kojytės lūžis juk neatsitiko be "gerų žmonių dalyvavimo". Su laiku tas noras sprukti išblės. Katinėlis supras, kad jam niekas negresia. Ir mostas ranka tėra mostas, o ne kėsinimasis suduoti. Panašu, kad nebuvo sužavėtas "fotosesija" ;) Veidelio išraiška lyg bylotų "ką jūs čia sugalvojot? paleiskit vargšą gyvūną " :)))
Linduel (2009-10-08)
Irmulia: ačiū tau. Taip, Broniukas po truputi sveiksta, bet retai išlenda iš savo slėptuvės(jis slepiasi už dviračių), mes jam ten paklojom kilimeli. Kai ištrauki jį ir užglostai, tai jis niekur nebėga, bet koks staigus jūdesys ir jis stengias pasislėpt.
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-10-08)
Idejau ;) kaip Broniuko sveikatyte? ar jau sveiksta?
Linduel (2009-10-07)
Sveiki, greitai čia tūrėtų pasirodyti Broiuko nuotraukos, nusiunčiau jas Irmuliai, nežinau ar ji dabar turi laiko...
Linduel (2009-10-01)
Polio-mama: Nelabai, viena jo baidosi, kita vengia, jam pačiam jos netrukdo. :)
Polio-mama (2009-10-01)
Smagu girdėti, kad Broniaus sveikata taisosi :))) Žinoma, lauksim nuotraukyčių :) Beje, ar bent kiek pasitaisė jo santykiai su senbuvėm katytėm?
Asta U. (2009-10-01)
Laukiam Broniuko nuotraukų :)
Linduel (2009-10-01)
Sveiki. Vakar Bronius buvo pas gydytoją, ji pasakė, kad akytės jau geros-gražios, galima nebelašint, antibijotikų davė dar trim dienom, ištraukė likusius siūlus. Vakar dar kartą davėm broniui ir senbuvėm katytėm vaistukų nuo kirmelių, po 10 dienų skiepisim jas, o Bronių už poros savaičių. Katiniukas jau beveik nebečiaudo, gydytoja pasakė, kad jo nosytė jau gera. Siūlę kiekvieną dieną valau vandenilio peroksidu. Tikiuosi jau labai greitai viskas susitvarkys. Polio-mama: Siūlė negyja fragmetiškai. Šią savaitę pasirodys dar pora Broniuko nuotraukų.
Polio-mama (2009-09-30)
P.S. Upsss... Turėtų būti "akyčių" ( o ne - "alyčių") ;) :))
Polio-mama (2009-09-30)
Linduel: Ačiū už info apie Broniuką. Jūsų versija dėl siūlės gali būti visai teisinga. Gal jam tiesiog tvarstuką vėl uždės? O tai, kad gerėja alyčių būklė ir mąžta čiaudulys - puiki naujiena :)) Linkiu sveikti. Jei nesunku, informuokit, turėdama laiko, ką gydytoja pasakys dėl tos negyjančios siūlės. O ji visa negyja ar tik fragmentiškai?
Linduel (2009-09-30)
Polio-mama: Laba diena. Dėl tos siūlės, ti ten gali būti problema tame, kad jis pastoviai an to šono atsigula. Šiandien po pietu jį vežam pas gydytoją, gal ji kažka patars. O akys jo jau daug geriau atrodo, ir čiaudo jis žymiai mažiau.
Polio-mama (2009-09-29)
Tikėkimės, kad vaistai padės ir akytės sugis. :) O štai su siūle - bėda... Keista, kad negyja. Infekcijos būti neturėtų, nes juk jam leidžiami antibiotikai, kurie turėtų slopinti uždegimą ir žaizdoje...O jis tą siūlę pats pasiekti gali? Letena arba liežuviu? Tuomet gal jam reikėtų vėl apykaklę dėvėti? Tikriausiai dėvėjo tokią iškart po operacijos. Mano katytė Pūkė, kuriai neseniai šalino auglį. sugebėjo net būdama su ta apykakle kojyte pasiekti tvarstį, jį atplėšti ir pasikasyti siūlę. Tiesa, tebuvo paraudimas ir pakako patepti vaistais kelis kartus. Tikiuosi, gydytojai apžiūrės tą negyjančią siūlę ir ras kokią nors išeitį. Sekmės Jums ir Broniui :))
Linduel (2009-09-29)
Polio-mama: Ačiū. Mes lašinam gentomiciną kokius 4-5 kartus per dieną, ryt vešim pas gydytoją, žiurėsim ką pasakys. Mane labiau neramina tai, kad Broniukui vis siūlė nesugyja. :(
Polio-mama (2009-09-29)
Sveiki, Linduel-Broniuko globėja :) Ką lašinat jam į akytes? Mūsų Poliukui irgi buvo panašiai, kaip Broniukui (sprendžiant iš apibūdinimo). Į pūliuojančias akytes iš pradžių lašinom Gentamiciną. Bet, netgi sulašinus maksimalų leistiną laiką, visiško išgijimo nebuvo. Turėkit minty, kad vartojant Gentamiciną ir norint pasiekti greitų rezultatų, lašinti reikia labai dažnai (5-6 kartus per dieną). Mes, suvartoję maksimalią Gentamicino "dozę" ėmėmės Ocuheel. Gal sutapimas, bet po jų Poliuko akys išgijo. Sekmės :)))
Liūdnoji (2009-09-29)
dziaugiuosi,kad jis atsigauna)))))
Asta U. (2009-09-29)
Broniukas ne vargšas, nes jau turi Jus :) Jei dar gydymui reikėtų pinigėlių - parašykit, gaila, bet dabar tik tuo galiu padėti.
Linduel (2009-09-28)
Sveiki. Leidžiu Broniui vaistukus, lašinu į akis, jis, aišku, nelabai tuo sužavėtas, bet ir nepriekaištauja, man atrodo ir čiaudo jau mažiau, bet akytės dar nelabai gerai atrodo. :( Dar blogai, kad jam vienoj vietoj siūlė nelabai gerai gyja(dėl to ir siūlų iš ten kol kas netraukė), valau kiekvieną dieną, bet vis tas pats. :( Trečiadienį vešim parodyti gydytojai, žiūrėsim ką pasakys. Vargšas tu vargšas, Broniuk.
Linduel (2009-09-28)
Asta U.: Labai Ačiū Jums.
Asta U. (2009-09-28)
Pervedžiau Broniukui vaistukams 50 Lt. Sveikit :)
Linduel (2009-09-26)
Asta U.: Dėkui. Nelabai gera žinia - sergam, ledžiamės antibijotikus, lašinamės į akis, gydytoja sakė, kad greičiausiai nieko rimto ir turėtų greit praeit, bet skiepą teks atidėti dar porai savaičių. Prie bendros sumos prisidėjo dar 16lt. Šiandien sumokėjau dar 60lt, liko 100lt, kiek žinau Lesei paaukota 80lt, jeigu viskas bus gerai ir nieko daugiau nereikės, tuomet teliko surinkti 20lt. Laba didelis ačiū visiems, kas prisidėjo ir palaikė, mes Jums labai dėkingi. Šiandien Broniukui ištraukė beveik visus siūlus, bet porą dar paliko, važiuosim pas gydytoją dar antradienį ar trečiadienį. Kaip norisi, kad visa tai greičiau pasibaigtų ir Bronius galėtų laisvai atsidusti.
Asta U. (2009-09-25)
Per neapsižiūrėjimą ką tik užsiblokavau sąskaitą, o į banką šiandien jau nespėsiu. Galėsiu pervesti tik pirmadienį per pietus. Parašykit, kaip rytoj seksis pas gydytoją, gal dar ir vaistukams reikės pinigėlių. Tikėkimės, kad tas čiaudulys nebus nieko rimto pranašas. Sveikite greičiau :)
Linduel (2009-09-25)
Asta U.: Labai ačiū. Mes ryt ryte vešim Bronių išimti siūlus ir paskiepytitada sumokėsim dar 40lt, Lesei paaukota kačiukui 80lt, telieka 24 litukai. Mane tik neramina, kad Broniukas labai dažnai ir stipriai čiaudo, pasakysiu ryt apie tai gydytojai. Parašysiu ką pasakys. Bronius Jums dėkoja. Polio-mama: Ačiū už šiltus žodžius. Bronius nuostabus katinas, o kaip prie rankų glaustosi, o kaip purkia, stebuklas. Kitą savaitę įdėsiu jo naujas nuotraukas.
Polio-mama (2009-09-25)
Baisiai geros žinios. Manau, kad Broniukas tikrai "buvęs naminukas", nes gana drąsiai elgiasi. Sprendžiant iš pasakojimo, "namuose gyventi moka" :))) Linduel, mano Poliukas irgi, dėžutėje savo "reikalus" užkasinėdamas, bando naudotis ta nebeesama kojyte. Matyti, kaip juda petukas po kailiuku. Ir vaikšto šlūbčiodamas. Bet tai matyti tik tuomet, kai lėtai eina. O jei lekia kaip akis išdegęs, šėldamas, nei nesuprastum, kad tos kojytės nėra. Viskas Broniukui bus gerai. Aš tuo įsitikinusi :)))
Asta U. (2009-09-25)
Smagu girdėti, kad Broniukas gerai jaučiasi po tokios operacijos, jau apsiprato naujuose namuose ir net reikaliukus tvarkingai daro. Jei dėl Broniuko gydymo dar liko kokių finansinių bėdų - duokite žinoti, po darbo pervesčiau trūkstamus pinigėlius. Labai gera žinoti, kad šalia yra tokių gerų žmonių, kaip jūs ir jūsų draugas.
Linduel (2009-09-24)
Šiandien Bronius buvo išlindęs iš savo kampo, bendravo su mumis, glaustėsi prie rankų ir kojų, murkė kaip pašėlęs, raitėsi ant grindų kol jį kasėm, kartu su kitom katėm vakarieniavo, bet jos dar Broniaus bijo. Vėliau nuėjo vėl į kamputį, susisuko ir užmigo. Dar sunkoka jam vaikščiot, bet pripras, vis bando tualete užkast po savęs neegzistuojančia letena.
Linduel (2009-09-24)
Asta U.: Taip prie tų nuostabių padarų greitai prisiriši. :)
Asta U. (2009-09-23)
Kai pas mane priklydo mano šunytė, aš irgi jau turėjau ir didžiulį šunį, ir priglaustą katę. Iškart pradėjau jai ieškoti namų, sterilizavau, kad būtų lengviau padovanoti, o, kai po kiek laiko atsirado norinčių paimti, tai namuose niekas nė pagalvoti nenorėjo apie tai :D Sakė, kad niekur jai taip gerai nebus, kaip pas mus, o iš tiesų, tai mums jau nebūtų gerai be jos :)
Linduel (2009-09-23)
Sigitadrk: Tegul lieka :)
Ausrasml (2009-09-23)
matau,kad jau lipte prilipo Broniaus vardas katinukui kažkaip natūraliai :) gal jau nebekeiskit varduko :)
Linduel (2009-09-23)
Polio-mama: Ačiū. Na, mano vaikinas pasakė: "O ką, jeigu ilgai Broniui naujų namų ieškosim, poto gi ir atiduot nenorėsim...". Atsakiau, kad žiurėsim, bet pagalvojau taip pat. :) Tiesiog gyvename labai mažame būte, o aš nenoriu, kad gyvunams būtų ankšta ir nepatogu. Vakare dar parašysiu kaip Broniaus nuotaikos.
Polio-mama (2009-09-23)
Linduel: Jūs pasielgėte kaip geri, jautrūs žmonės. Geri poelgiai nusipelno gero žodžio :) Ir Jūsų draugas šaunuolis. Nei kiek nenustebau, kad jis panašus į Jus. Požiūrio į gyvūnus klausimu poros pažiūros turėtų sutapti. Antraip gali imti braškėti santykiai, ar ne? Beje, dėl Broniuko. Pamenu, kai radom savo katiną (kurio jau nebėra šiam pasauly), irgi planavom, kad jį kam nors atiduosim. Jau turėjom katiną. Bet... Praėjo mėnuo ir bet kokios mintys apie atidavimą išgaravo. Ar tik ir Jums su Broniuku taip nenutiks? :))) Jei reiktų dar pinigėlių, parašykit.
Linduel (2009-09-23)
Polio-mama: Mes su Broniumi labai Jums dėkojam. O girti mane nėra dėl ko, juk nieko ypatingo nepadariau, tiesiog negalėjau pasielgti kitaip, bet ačiū, man vistiek labai malonu tai girdėt, be to mano vaikinas labai daug prisidėjo prie šito, aš per savo darbus nelabai turiu laisvo laiko, tai jis pasiemė Bronių iš elektrinės ir nuvežė į gydyklą, o vakar pasiemė jį iš ten,aš tik lankydavausi pas jį ir tvarkiau skelbimus. Aš pasistengsiu kuo greičiau sužinoti kiek išviso šiam momentui yra jau paaukota Broniui, gal būt jau net nebereikės. Didelis ačiū.
Polio-mama (2009-09-23)
Linduel: jei gerai atsimenu, kažkas Broniukui paaukojo 30 lt. Ir aš pati pervedžiau į "Lesės" sąskaitą 50. Vadinasi, 80 lt. jau turite. Liko 24 lt. Jei jų negausit, informuokit. Primesiu. Tegul tik sveiksta Broniukas. O Jums, tokiai šaunuolei, kuo geriausios sekmės linkiu. Už gerus darbus vis tiek kaip nors bus atlyginta. Galų gale kačiukas savo murkimu ir švelnumu Jums jau dėkoja :)
Linduel (2009-09-23)
Asta136: ačiū labai, ten ištikro nebedaug teliko sumokėt(104lt), be to Broniui jau kazkiek paaukota į Lesę. Aš irgi busiu susirinkime, noriu aktyviau dalyvauti lesės veikloje.
Asta136 (2009-09-23)
Linduel, kažkiek pinigėlių atvešiu, kai atvažiuosiu į Lesės susirinkimą.Tu tikra šaunuolė, žaviuosi tavim ir džiaugiuosi dėl šio fainulio katulio:))
Linduel (2009-09-23)
Polio-mama: Aš ir manau, kad tereikia laiko, o maniškės pripratusios didelėj kompanijoj būti. Asta U.: Nesipeša ir net nešnypščia, teisiog žiuri vienas į kitą įtariai ir stengiasi nesiartint perdaug, viena iš maniškių nepatenkinta dėl to, kad po sofa buvo jos mylimiausia vieta. :)
Asta U. (2009-09-23)
Jeigu akivaizdžiai nesipeša, tai tikrai tereikia priprasti vieniems prie kitų ir viskas bus gerai. Mano katė akivaizdžiai visiems šnypštimu parodo, kad namuose ji šeimininkė. Bet, kai namie apsigyveno šunytė, kuri nenusileido jai, tai dabar abi apsimeta, kad viena kitos net nemato, bet puikiai išsitenka, nes namus pasidalijo į savo teritorijas ir nė viena neina į svetimą, nes atseit to visai ir nenori :D Jei iki Broniuko šeštadieninio vizito dar trūktų pinigėlių, tai parašykit kiek - pasistengsiu padėti. Ačiū, kad taip rūpinatės Broniuku :)
Polio-mama (2009-09-23)
Linduel: nieko keista, kad Bronius pratūnojo po sofa. Svarbiausia, kad valgo (bent jau po sofa pasislėpęs) :)) Polis, kai buvo dar "naujokas" mūsų namuose, irgi slapstėsi. Į dėžutę (beje, į tą pačią, kuria naudojasi ir senbuvė katė) stengdavosi nueiti, kai mes eidavom miegoti. O Jūsų katėms iš tiesų reikia laiko priprasti prie "kvartiranto". Mano senbuvė Poliuką pradžioj iš viso ignoravo, elgėsi taip, lyg jo nebūtų :D O dabar toleruoja. Nepasakyčiau, kad yra labai laiminga, bet toleruoja :)) Taip mums jau yra buvę, kai pati dabartinė senbuvė buvo "naujokė" greta kito katino. Bet ilgainiui abu priprato vienas prie kito :)
Linduel (2009-09-23)
Bronius visą naktį prasėdėjo po sofa, ryte aš nunešiau jį į tualetą, atlikęs reikalus jis kaip raketa movė atgal, valgyti jam daviau jau po sofa. Tikiuosi jis greitai apsipras ir išlis po sofos. :) Glostomas leidžiasi laisvai ir purkia. Šeip mano katės kaip ir sutaria su kitais gyvunais, bet laiko tam, kad susidraugautų vistiek reikia. O kad katės pavydžios - faktas.
Gretute77 (2009-09-23)
del kaciu konservatyvumo tai pritariu, mano kate kovoja del demesio su mano kaciuku, jam dabar tik 3 men bet jis jau susipesa su kate nezinau ar ateityje jie susidraugaus.. bet labai tikiuosi..
Polio-mama (2009-09-23)
Linduel: Normalu, kad ir Jūsų senbuvės katytės, ir Bronius vieni į kitus žiūri įtariai. Kažkur skaičiau, kad katės mieliau ką nors prarastų, nei įgytų ką nors nauja. Tikros konservatorės :D Manau, viskas bus gerai, žvalgytuvės baigsis ir vieni kitus bent jau toleruos :)
Linduel (2009-09-22)
Labas vakaras. Jau parsivežėm Bronių pas save, jis pavalgė ir ilgai slapstėsi po spinta. Nusprendėm jį iškrapštyti ir parodyti kur jo tualetas ir, neįtikėtina, pasirodo jis visą tą laiką kentėjo, nes kai tik pasodinom jį į dėžę, jis vos apsiuostęs padarė ten visus savo reikalus. :) Vis dėlto jis greičiausiai ne visada buvo laukinis. Dar šiandien sumokėjom klinikai 25lt, tai šiam momentui liko sumokėti 144lt, dar 40lt šįvakar davė draugai, juos nuvešim šeštadienį, kai važiuosim išimti siūlus ir paskiepyti. Mano katės kol kas Broniaus bijo, kaip ir jis kačių, bet, manau, jie greitai apsipras. Ačiū Jums visiems, kad nepaliekate tokio nuostabaus padaro vieno. P.S. Kai kačiukas apsipras naujoj aplinkoj, čia būtinai pasirodys naujos jo nuotraukos.
Jurga080 („Lesė“, Vilnius) (2009-09-22)
As ir atsimenu kai pirma diena i lese atejau tai galvojau kaip nejauku net bus ziureti i vargsa Poliuka, bet pasirodo cia tik mano pasamone toki jausma sukure, seip nejauciau prie jo jokio nejaukumo. Nes seip mane labai trikdo tokie vargsai gyvunai kur be kojytes ar koks sudraskytas sunu, arba kai mano katina operavo jam koja ir susiuvo ir as negalejau net ziuret nes iskart apsiasaroju ;/
Polio-mama (2009-09-22)
Oj, ne, Irmulia :) Supratau Jus teisingai. Ir esu labai dėkinga už pagyrimą. Tiesiog nemanau, kad esu nusipelnusi jo. Juk nieko ypatinga nepadariau. Tiesiog norėjau padrąsinti Linduel. Kiek žinau, ji tikisi kačiuką Bronių padovanoti. Tad ir norėjau pasakyti, kad žmogui, mylinčiam gyvūnus, nebus labai svarbu, ar katinėlis turi "teisingą" kojyčių skaičių. Tik tiek. :)))
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-09-22)
As ir nesakau, kad katinas be kojytes jau blogas katinas.. o tik giriu Jus, kad nepabugot paimti tokio katiniuko, nes didzioji dauguma visuomenes purtosi.. ne taip suprasta likau..
Polio-mama (2009-09-22)
Linduel, sprendžiant iš katino elgesio, jis neturėtų būti visiškas laukinukas. Jų paprastai neina net paglostyti, jau nekalbant apie tai, kad patys glausytųsi. Žinojimas "ką veikti su" dėžute - irgi rodiklis. Džiugu, kad Bronius fiziškai pajėgus. Tai padės jam greičiau sveikti po operacijos. Kai sužinai tokias istorijas kaip Broniuko (arba pvz., mano Poliuko), imi tikėti, kad yra gerų žmonių. Ne visi dar "išnykę". Sekmės jums abiems :) Ir, žinoma, lauksim naujienų :))
Linduel (2009-09-22)
Polio-mama: Bronius yra labai sveikas ir fiziškai stiprus katinas, neiskaitant tos letenėlės, bet čia ne jo kaltė. Kas keisčiausia, kad jis kiek žinau visada gyveno tos elektrinės teritorijoje, buvo šeriamas žmonių, bet laukinis, tačiau keli dalykai privertė mane suabejoti jo "laukiniškumu": 1) Jis pasitiki žmonėmis, glaustosi prie rankų, lengvai bendrauja net su nepažįstamais; 2) Jis žino kas yra dėžė-tauletas, kai lankiau jį stacionare ant grindu nebuvo nei vienos kruvos ir gydytoja tuo nesiskundė; tai privertė mane pagalvoti, kad greičiausiai jis yra išmestas naminis kačiukas. Namo jį parsivešim truputi vėliau, būtinai papasakosiu kaip jam tai patiks. :) Ir aš visiškai sutinku, juk nesvarbu kiek kas turi letenų, tai tik žmonių mąstymo problema. Mes su Broniumi esame dėkingi Jums. P.S. Dar pora mano draugų prisidėjo prie kačiuko gelbėjimo ir paaukojo šiek-tiek pinigėlių, kas kaip ir kiek parašysiu vakare.
Polio-mama (2009-09-22)
Ačiū, Irmulia :) Bet aš nemanau, kad gyvūnėlis be kojytės blogesnis už tą, kuris turi visas. Mūsų Poliukas yra tiesiog šeimos narys ir mes jo kojyčių neskaičiuojam ;) :D Jei rimtai, ta kojytė (tiksliau, jos trūkumas) yra labiau žmonių mąstymo problema nei reali bėda gyvūnėliui. Poliukas puikiausiai šokinėja, bėgioja, laipioja. Tik, kiek supratau, be tos kojytės ilgai nesisekė namučių rasti, vargšeliui.
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-09-22)
Polio mamyte labai geros sirdies zmogus. Linduel, ji paeme is musu prieglaudeles katiniuka be priekines kojytes, kaip ir Broniuko, kurio vardas Polis :}
Polio-mama (2009-09-22)
Nėra už ką dėkoti, Linduel :) Deja, negaliu padengti visos trūsktamos sumos :( Na, bet prisidėti, manau, tiesiog privalau. Mano Poliuką irgi gelbėjo ir išgelbėjo geri žmonės. Kaip gyvuoja Broniukas? Ar jau parsivežėt jį iš gydyklos?
Linduel (2009-09-22)
Polio-mama: Labai Jums ačiū!
Polio-mama (2009-09-22)
Negaliu likti abejinga dar vienam "poliukui" (juk Poliukas "pirmasis" tapo mūsų šeimos nariu). Todėl pervedžiau Broniukui šiek tiek pinigėlių :)
Linduel (2009-09-21)
Wilma: mes su kačiuku Jums dėkojame.
Linduel (2009-09-21)
Labai ačiū visiems, kad neliekate abejingi, ačiū už palaikymo žodžius, ačiū už pagalbą. Rytoj parašysiu kaip Bronius jausis naujuose(kad ir laikinuose) namuose.
Vesta („Lesė“, Vilnius) (2009-09-21)
Broniui paaukota 30 lt.
Jurga080 („Lesė“, Vilnius) (2009-09-21)
Dar viena "Poliuka" turesim, kuris daugiausia meiles gaus ;*
Wilma (2009-09-21) (foto)
Aš šiandien truputį pervedžiau Broniukui
Asta136 (2009-09-21)
Galėsiu kažkiek mėnesio pabaigoje..jei nebus vėlu..
Linduel (2009-09-21)
Jau sužinojau kiek pinigų reikia, kiek yra sumokėta ir kiek dar liko. Operacija 274lt, proceduros 32lt, stacionaras 105lt, šiandien jam papildomai duos vaistų nuo kirmelių ir blusų - 23lt, kai atvešim traukti siūlus dar paskiepis - 45lt. Viso susidaro 479lt, jau yra tiesiogiai sumokėta 310lt, liko dar 124lt iki rytojaus ir 45lt vėliau už skiepą(viso 169lt).
Linduel (2009-09-21)
Sveiki, šiandien skambinau į veterinarinę, kačiukas laikosi gerai, rytoj jau pasiimsim jį namo, kol nesuras naujų šeimininkų pagyvens pas mus. Gydytoja žadėjo parašyti man kokią sumą dar reikia sumokėti šiam momentui. Ačiu visiems.
Linduel (2009-09-19)
Štai ir mūsų gražuolio nuotrauka čia atsirado, gal kokios mintys dėl vardo kam kils :) Buvau pas jį širyt, laikosi gerai, šiandien jam duos vaistukų nuo kirmelių ir nuo blusų ir jau po 3-6 dienų jį galima bus pasiimt, įnešiau dar 70lt už jį, šiam momentui tiesiogiai klinikai jau sumokėta 310lt. Ačiū visiems.
Linduel (2009-09-19)
Sigitadrk: Neblogai, apgalvosim, ryt čia bus jo nuotraukos, gal kokiu naujų idejų kils jį pamačius. Ačiū už pasiūlymą.
Ausrasml (2009-09-18)
Turiu pasiūlymą dėl vardo...irgi iš B raidės :) BARNIS
Linduel (2009-09-18)
Sveiki, šiandien skambinausi į veterinarinę, gydytoja pasakė, kad katniukas laikosi puikiai, rytoj jam duos vaistuku nuo kirmeliu, o sekmadienį aš greičiausiai jau paimsiu jį namo ir vaistukus jau leisiu pati, gydytoja pasiūlė pabaigus antibijotikų kursui paskiepiti katinėlį, manau, kad tai tikrai gera idėja. Skiepas kainuos apie 45lt. Ryt ryte važiuosiu aplankyti ir tuo pačiu nufotkinsiu katiną. Ačiū visiems.
Linduel (2009-09-18)
Wilma: Manau taip. Ačiū.
Wilma (2009-09-18) (foto)
O ką nurodyti pavedime? Katinui Broniui?
Linduel (2009-09-18)
Dabar yra pridėti čekiai, kaip mini-ataskaita už tai, kas jau sumokėta ir kur, be šito dar 50lt yra pervesti internetu tiesiai į veterinarinę, vedžiau ne aš(ačiū geram žmogui, neapsakomai), todėl už juos atsiskaityti negalėsiu, sorry. :)
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2009-09-17) (foto)
Okis, nekantriai laukiame nuotraukytes :)
Linduel (2009-09-17)
Vikikute: Sveika, nuotraukos deja neturiu, turėsiu tik šeštadienį, nes kiekvieną kartą kai susitikdavom su kačiuku jis buvo tik po narkozės, tai nelabai fotgeniškas buvo, šeštadieni važiuosiu pas jį, tada ir nufotkinsiu. Jeigu iki jo išrašymo niekas juo nesusidomės, tai priimsiu pas save laikinai.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2009-09-17) (foto)
Galbut galite atsiusti jo nuotrauka i Vikikute@gmail.com? Ideciau cia, galbut kazkam ir vardas i galva sautu, pamacius, kaip jis atrodo... O gal kas nors uzsinoretu priglaust? :)
Linduel (2009-09-17)
Sveiki, skambinau į veterinarinę, katinas laikosi gerai, jau atsigavo po narkozės ir turi gerą apetitą. Vėliau pranešiu kokie būtent vaistai jam leidžiami. Ačiū visiems, kad dalyvaujat.
Linduel (2009-09-16)
Beje, katiną spontaniškai ir visiškai netyčia pavadinom Broniumi, tiesiog reikėjo staigiai sugalvoti belekokį vardą, kai nuvežėm į rentgeną. :) Gal kas turi kokių pasiūlymų, kaip jį galima būtų pavadinti?
Linduel (2009-09-16)
Liūdnoji: Sveiki, paskutinį kartą kai skambinau, gydytoja pasakė, kad kačiukas laikosi gerai, išoperuotas ir atsigauna po narkozės. Ačiū, kad domitės.
Liūdnoji (2009-09-16)
kaip sekas varksiukui katinukui?tokius zioplius reikėtų nubaust
Linduel (2009-09-16)
Šiam momentui už katiniuko gydyma sumokėta suma yra 240lt(Rekso gydyklai). Labai ačiū.
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-09-16)
Galejote paskambinti Galinai, Vestai arba Viktorijai. Ju numeriai cia (gal atseksite pagal rinkta skabuti) http://www.lese.lt/lt/kontaktai
Linduel (2009-09-16)
Čia tai aš luzerė ir nzn į ką iš leses kreiptis, buvau susiskambinusi su kažkuo iš čia, pasakė, kad pradžiai reikia skelbimą įdėt, įdėjau, ką toliau daryti nežinau. ;( Šeip, jeigu pasitikite, galite pervesti ir man, aš vistiek ten nuvažiuoju su pinigais, kuriuos draugai paaukoja.
Kary (2009-09-16)
Neparašėte kur pervedinėti pinigėlius.
Linduel (2009-09-16)
Namų dar neradom, bet ir atgal nepaleisim. Ieškosim naujų šeimininkų, kol nesurasim pagyvens arba prieglaudoj kurioj nors, arba pas mane. Dabar svarbiausia iki galo išgydyti katiną.
Linduel (2009-09-16)
Gydytoja pasakė, kad abejų operacijų(amputacija+kastracija+narkozė+siūlai) bendra kaina yra 274lt, kaip jau minėjau 190lt jau yra sumokėta. Vis dėlto nusprendėm neskubėt ir nuo kirmelių gydyti po poros dienų geresniais vaistais, pats katinas dar 5 dienas tikrai bus stacionare. Aš važiuosiu aplankyti katuką penktadienį arba šeštadienį iš ryto. Penktadienį dar bus surinkta kažkiek pinigėlių iš mano draugų ir draugų draugų, nuvešiu juos. Čekius atskanuosiu arba šiandien vakare, arba rytoj ryte.
F5c (2009-09-16)
o kur jis paskui gyvens be kojytės? ar planuojat jį vėl atgal paleisti, ar radot jam namus?
Linduel (2009-09-16)
Ką tik skambinau į kliniką, katukas jau išoperuotas, atsigauna po narkozės, gydytoja pasakė, kad laikosi jis gerai, rytoj jam sulašins vaistus nuo blusų ir kirmelių. Po valandėlės parašysiu kiek tiksliai kainavo operacija.
Linduel (2009-09-16)
Su manim galima susisiekti el.paštu: a.kutyreva@gmail.com ir tel.: 865332233


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
Viešoji įstaiga „Lesė“. Įm. kodas: 300709225. Adresas: Savanorių pr. 33-91, 03128 Vilnius (laiškams).
Tel. 8-605-33452 (Vesta). El. paštas: info@lese.lt. Bendra a/s: LT647044060005976183 (SWIFT: CBVILT2X) 
Statistika Prisijungę: 60