Įkurta 2007 m., „Lesė“ užsiima gyvūnų globa ir sterilizacija. Nuo įsikūrimo radome namus 6000 gyvūnų ir finansavome sterilizaciją daugiau nei 2100 gyv., dėl kurių nereikalingų gyvūnų skaičius turėtų būti mažesnis bent 8300 per metus.

Tiesioginė transliacija iš Vilniaus prieglaudos kačių kambarių Nr. 1 ir Nr. 2 :)

2% parama (plačiau >>)

 

Loading
LT / EN

Komentarai

Dzy (19:50) >>
Labai džiaugiasi Margutis ir dėkoja Jums :)
Polio-mama (9:43) >>
jei jau "užsirašiau" Margučiui į draugus... Margutis nebeskolingas klinikai ir gali įsigyti...
Vudu (12:15) >>
Šiuo metu perkame specialų maistą SPECIFIC iš http://www.dimela.lt, nes jis nesukelia...
Vudu (12:14) >>
O koks maistas tinkamiausias?

Ar mūsų žmonėms reikia tokio renginio?

Ar mes daug žinome apie gyvūnų globa? Ar gyvūnų globa apsiriboja vien gyvūnų globojimu? Ar neatėjo laikas susivienyti gyvūnų mylėtojams ir garsiai prabilti apie likimo valiai paliktus gyvūnus? Kiek galima tylėti, nenorėti matyti, nusukti žvilgsnį nuo pagalbos prašančių akių?...
Jau daugelį metų Lietuvoje gyvūnų globa tapo daugiau savanoriška veikla, nei valstybės pareiga ir prievolė, nepaisant to, kad didžiuosiuose miestuose veikia savivaldybių remiami gyvūnų globos-karantino namai. Gyvūnų globa, kokia ji vyksta dabar, nėra efektyvi. Atvirkščiai, krizės laikotarpiu valkataujančių ir išmestų gyvūnų padaugėjo dvigubai, o prieglaudos tapo perpildytos iki kritinės ribos. Žinoma, gerai, kad apskritai kažkas yra daroma šioje srityje, tačiau paklauskime savęs, ar negalėtų viskas būti geriau? Vien tai, kad dalis gyvūnų prieglobstį randa mažosiose prieglaudėlėse („Sos-gyvūnai“, „Lesė“, „Pifas.org“, Utenos gyvūnų globos namai) problemos neišsprendžia. O kiek yra tokių, kurie užkasami gyvi, pririšami prie medžių giliai miškuose ir paliekami, išmetami į gatvę lyg eilinės šiukšlės? Kiek tokių, kuriuos sužaloja chuliganai, užmuša ar nunuodija kaimynai? Laikas susiimti, žmones... Susiimti tvirtai į kumštį ir pradėti garsiai kalbėti apie beglobių gyvūnų problemą ir jos sprendimo būdus.
Diskusija ir paviešinimas, manome, realiausias būdas pasiekti konkrečių rezulatų. Diskutuoti reikia visiems – eiliniams gyvūnų mylėtojams, Lietuvoje veikiančių tiek savivaldybės remiamų, tiek mažųjų prieglaudų atsovams, gyvūnų mylėtojų klubų nariams, veislynų atstovams, veterinarams ir, žinoma, savivaldybių atstovams bei teisininkams. Diskusija turi būti plati, aprėpianti daugybę sferų, tokių kaip: beglobių gyvūnų sterilizavimas (projektas „Pagauk-sterilizuok-paleisk“), nelegalių gyvūnų veisėjų kontrolė (veislynų pasiūlymai, teisiniai veisėjų apribojimai ir leidimai veisti, tik sterilizuotų gyvūnų pardavimas), gyvūnų globos kokybės gerinimas (esama situacija, problemos, sprendimo būdai), savanorių veikla (savanorystės veiklos aprašymas, skatinimas tapti savanoriais, paskaitos mokyklose, ekskursijų į prieglaudas organizavimas), įstatyminės bazės koregavimas (gyvūnų globos įstatymo koregavimas, gyvūnų sterilizacijos įstatymo projektas) ir daugelis kitų. Galų gale, kiekvienas galėtų pateikti savo viziją, kaip turėtų būti sprendžiama ši problema, mažosios prieglaudos galėtų pasidalinti savo patirtimi, praktika ir susiduriamomis problemomis. Galbūt atsirastų teisininkų, siūlančių patobulinti dabartinius gyvūnų globą reglamentuojančius įstatymus, galbūt atsirastų iniciatyvių žmonių, norinčių ir galinčių sukurti gyvūnų globos organizacijų asociaciją (jei tokios dar nėra), kuri toliau viešintų beglobių gyvūnų problemą Lietuvoje, reguliariai žiniasklaidai teiktų ataskaitas, apie pasiektus rezultatus, apie vykdomas akcijas, programas ir seminarus. Galbūt tuomet mes būsime išgirsti aukštų valdininkų? Galbūt tuomet žmonės nustos į gyvūnus žiūrėti kaip į daiktus ir pradės vertinti jų gyvybę? Ir galbūt tuomet beglobių gyvūnų likimas nebebūtų toks liūdnas? Galbūt... Norėtųsi tikėti, kad tai įmanoma.
Deja, bet toks renginys nedaromas per vieną dieną... Tam reikia didžiulio noro, pastangų, laiko ir, žinoma, organizatorių. Pirmas žingsnelis jau yra žengtas, tai yra pateiktas pasiūlymas tokį renginį padaryti. Toliau, su dideliu nekantrumu lauksime, ar šis pasiūlymas bus įvertintas ir toliau rutuliojamas. Visai šiai „mėsmalei“ reikia labai daug atsakingų ir pareigingų žmonių, dviese mums nepavyks jo įgyvendinti. Todėl visus norinčius prisidėti prie renginio organizavimo, prašome kreiptis el. paštais pink77@inbox.lt bei ziviliukas@gmail.com.
Darbo labai daug, tačiau susivieniję mes – gyvūnų mylėtojai – galime VISKĄ!!!



Su pagarba, neabejingos gyvūnų likimui Greta ir Živilė.

Zivivi

Sukurta: 2009-08-19
Naujienos numeris: 2641
Peržiūrėjimų skaičius: 2901
Lankytojas: Zivivi

« grįžti

Komentarai

Rettaa (2009-08-28)
Administratoriai pašalino komentarą
Rettaa (2009-08-28)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-27)
Irmulia, tai rasyk mane, Asta (su klaustuku), Dzeneta (su klaustuku). Na o toliau Renata, tada dar ten kazkas su vaikinu kazkokiu.
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-08-27)
Mergaites, kiek Jusu irasyti i sarasa is viso zmoniu is Jusu tarpo? 3 ar 4?
Zivivi (2009-08-26)
Prie musu greiciausiai prisijungs zmogus ir is Varenos ;) Labai smagu, kad musu gretos dideja.
Zivivi (2009-08-26)
Ok, susitarėm. Mano nr.868396186, aš Živilė, iki pečių juodais plaukais, su akinukais :)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-08-26)
Jo, bus rezervuotas stalas lesei ir dar minejo, kad iskaba turi leses but :)
Rettaa (2009-08-26)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-25)
Tai kaip darom, mergaites? Rugpjucio 30 d., vokieciu g. cili kaime, 15 valanda? Ten bus rezervuotas kazkoks stalas "lesei" ar kaip? Gal apsikeiciam telefonais, kad paskui neklaidzioti po ciliaka klausinejant kur cia leses savanoriai renkasi :)))
Rettaa (2009-08-24)
Administratoriai pašalino komentarą
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-08-22)
Na, jeigu Jus ir nesate savanore, bet turite kilniu siekiu ir geru ideju, kurie padetu "Lese" organizacijai ir jos globotinukams, busite mielai laukiama :)
Irina P. („Lesė“, Vilnius) (2009-08-22) (foto)
Cia bet kas gali ateiti? :)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-08-22)
Susirinks, tikiuosi bent pati didzioji dauguma savanoriu. susiskirstysim darbais, pasidalinsime idejomis, suzinosim issamiau apie prieglaudos padeti ir pan. ;)
Irina P. („Lesė“, Vilnius) (2009-08-21) (foto)
Irmulia, o kas vyks tame savanoriu susitikime?
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-08-21)
Na, matot, pasirodo yra ir daugiau tuo suinteresuotu zmoniu, todel sis pasiulymas, manau, tikrai vertas demesio ;)
Zivivi (2009-08-21)
Gal ir neblogai sugalvota :)
Gretute77 (2009-08-21)
Irmulia, manau pasiulymas vertas demesio :)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-08-21)
Sveiki. Tiems zmogeliukams, kurie planuoja kitos savaites meeta, siulome prisijungti rugpjucio 30d. vykstanciame "Leses" savanoriu susitikime 15 val, cili kaimem, vokieciu g. ir atsinesti savo idejas ten, kur, surade bendraminciu, galesime toliau judeti sekminga ju igyvedinimo linkme ;)
Gretute77 (2009-08-21)
ten visai kitos ir kastracijos kainos, musu pinigais pavertus kate sterilizuoti kainuoja 40-50 lt,katina iskastruoti 20-30 lt., o pas mus kokios kainos, pensininkams is vis atrodo tai nesamone nes daug pinigu kainuoja ir t.t. iregistruodami gyvuna jie moka vienkartini mokesti, o veislynai nemoka jokiu mokesciu kaip pas mus imones. net kai kurie gauna parama is valstybes. panasiai su sunim yra. todel prieglaudose ju niekas nemigdo nes turi tik kelis katinus ar sunis, ir jei zmonem reikia gyvuno jie visu pirma vaziuoja i prieglauda paziureti ar yra tinkamas.
Vale (2009-08-21)
Pritariu, kad veislynai turi būti registruojami, kaip ir bet kokia įmonė, mokėtų mokesčius ir t.t., o jei nori gyvūną laikyti savo malonūmui, jis turi būti kastruotas/sterilizuotas. Ir registruojant gyvūną, jeigu jis sterilizuotas ar iš vis nemoki, ar moki kažkokį simvolinį mokestį (iš to fondo pvz. apmokėti pensinikų gyvūnų sterilizaciją ir pan.), jei ne tai atsiranda mokėstinę prievolę, kaip ir bet kuriam verslininkui, ir ne svarbu ar tai veislinis gyvūnas kainuojantis tūkstančius, ar mišrūnas "už simvolinę kainą"
Gretute77 (2009-08-21)
vienoje salyje man labai patiko isleistas istatymas del kaciu, jos visos turi buti registruotos ir sterilizuotos, kastruoti, jei seimininkai nori veisti turi gauti leidima is veterinaro ir gyvunu draugijos, cia apie misrunias kates, todel sioj salyje minimaliai yra valkataujanciu kaciu, jos taip pat yra gaudomos is sterilizuojamos, su veislinem panasi situacija jei neturima tokio leidimo zmones neperka is ju kaciuku, kadangi negali iregistruoti savo katino, net yra baudos tokiems veisejams. ne uz neregistruota augintini mokama bauda, rengiami reidai patikrinimui. taciau veislynai nepardavineje kosminem kainom veilsniu kaip pas mus, kol veislynai pardavines sunis ar kates tokiomis kainomis tol gyvuos naminiai veisejai, kadangi ju pasiula palyginti su veislynu labai pigi.
Zivivi (2009-08-21)
Mano galva, reikia kontroliuoti ne tik misrunu, bet ir veisliniu gyvunu skaiciu. Teisingai Wilma sako, veislynu yra pakankamai, pasiula tikrai yra ir ji pilnai patenkina paklausa. Taciau ekonomikoje yra toks dalykas kaip perteklius. Veisliniu jau dabar darosi per daug. Pasidairykite, kiek dokumentuotu normaliu veisliniu gyvunu yra dovanojama, kiek paliekama Grindoje, kiek sarpeju zmones risa prie medziu. Jei ir toliau bus taip, kaip dabar, kai veislynas pats pasirenka, dovanoti sterilizuota ar ne gyvuna, tada po keleto metu benamiu dar daugiau atsiras, veisliniai maisysis su misrunais, misrunai vel su misrunais ir taip pasaka be galo. Atvirai pasakius, sterilizacija manau ne tik beglobiu skaiciu sumazintu, bet ir ilgainiui isgrynintu pacia veisle rinkoje. Taip kad nereikia galvoti, kad paklausa turi pilnai patenkinti pasiula. Rinka turi savus svyravimus, ir jei tikrai ismanytumete ekonomika, zinotumete, kad visiskas pasiulos patenkinimas galiausiai artes prie pertekliaus atsiradimo.
Wilma (2009-08-21) (foto)
Vikikute o tau neatrodo, kad ir tų veislinių jau per daug. Vien persų jau kiek iš Grindos gelbėjo. Zivivi būtent apie tokius atvejus ir kalba. O veislinių niekada nepritrūksime. Yra veislynai, kurie kryptingai dirba, dalyvauja parodose.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2009-08-21) (foto)
Na, siaip as irgi nelabai suprantu si dalyka, nes tada kur dingtu veisliniai gyvunai? Mes gi misrunu norime, kad sumazetu, o ne veisliniu :) nes turi buti pasiula = paklausai. Veislinius paklausa> pasiula, o Miskrunu paklausa< pasiula...
Zivivi (2009-08-21)
Fresian, cia mano mintys. "Tik sterilizuotu gyvunu pardavimas" - mano nuomone sustabdytu bedokumenciu "veisliniu" gyvunu veisima. Jeigu visi veislynai pardavinetu TIK sterilizuotus gyvunus, tam kelias butu uzkirstas. Nes dabar, veisliniu ir paprastu kaciu misrunai, kurie nors kiek panasusu i ta veisle yra parduodami lyg gryni tos veisles atstovai. "Sterilizacijos itastymo projektas" - mano galva taipogi sumazintu beglobiu gyvunu skaiciu. Gal ne is karto, bet ilgainiui tai pasiteisintu visu 100 procentu. Manau, kad zmones, auginantys gyvunus ne veisimui, turetu juos sterilizuoti. Nes gyvunai ne daiktai, jie buna pabega, pasimeta, dauginasi, o prieaugliu niekas nesirupina.
Friesian (2009-08-21) (foto)
Nesupratau vienintelio žodžių junginio "Tik steriliuotų gyvūnų pardavimas"... Gal galima būtų jį paaiškinti plačiau? Ir dar ką reiškia "gyvūnų sterilizacijos įstatymų projektas"?
Rettaa (2009-08-20)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-20)
Taip taip, as galiu tik nuo 17 val. Ir tai reikia primesti laika, kol per kamscius dasibelsiu iki sutartis vietos ;)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-08-20)
na va, paklausiau. Linai tinka kita savaite, ji laisva buna nuo 16 val. mazdaug. na bet visvien musu orientyras yra nuo 17 val, kad po darbu subegtumem, ane?
Asta136 (2009-08-20)
Na va, atsirado:))
Rettaa (2009-08-19)
Administratoriai pašalino komentarą
Asta136 (2009-08-19)
Sveikutės, na, o man pranešite, ką nusprendėte:)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-08-18)
Ir as prisiderinciau. Linai parasysiu sms ir paklausiu kada jai geriau tiktu :)
Zivivi (2009-08-18)
Aš prisiderinčiau prie daugumos :)
Rettaa (2009-08-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-18)
Na va, kaip smagu :) Jau šiokia tokia žmonių grupelė susidaro ;)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2009-08-18)
Sveikutes, na neturejau galimybes iki dabar nuo vakar ryto prisesti. kas cia skundziasi, kad nera aktyvistu:D? Yra :D. As su Lina jau buvom susitike vakar apsitart savo plana chuligana del leses apie kuri grupse ilgai diskutavom. Lina isvykusi ir bus kita savaite. tai, manau, galim ir susitikti kita savaite. dirbu irgi as iki 17 val ;) tik musu su Lina mintys labiau sukasi link marketingo, paramos, patalpu paieskos ir be abejo, reklamos :)
Asta136 (2009-08-18)
Ačiū, supratau
Zivivi (2009-08-18)
Donata ne prie ko, ji tik bone.lt tema sukure apie prieglaudas.
Asta136 (2009-08-18)
Tai kas tada pažįstate Donatą
Gretute77 (2009-08-18)
SOS vadove ilona :)
Asta136 (2009-08-18)
Merginos, bet gi tai yra jau įkurtas dalykas, kuris tuo rūpintųsi.Perskaičiau, Gretute. Tik veikla man neaiški. Toks jausmas, kad tai tik pasišnekėjimai. O kas ta Donata, gal tai ir yra SOS vadovė.Tik nesijuokite, aš tai gi nežinau.
Gretute77 (2009-08-18)
tik cia musimas i vienus vartus neisklausius kitos puses negalima labai smerkti..bet tokie konfliktai garbes nesuteikia..
Zivivi (2009-08-18)
Trūksta žodžių, atvirai pasakius.
Zivivi (2009-08-18)
Ai tarpa ten reikia istrinti viena.
Zivivi (2009-08-18)
Man neatidaro to linko.
Zivivi (2009-08-18)
Super, kuo daugiau, tuo geriau :) Siulau, jei ne Leses kiemelyje, tada gal kokioj kavinej susitinkam? Kas cia dar is Vilnieciu galetu prisijungti, idomu... Gal man paskambinti Ilonai is sos gyvunu?
Rettaa (2009-08-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-18)
Sveikos, na tai liekam mes su Rettaa :) Galim susitikti dviese, gal dar veliau kas prisijungtu. O siandien ir penktadienis man nelabai tinka. Gal tarkimes kitai savaitei?
Gretute77 (2009-08-18)
zinau kad zivivi tai tikrai vilniete :) o daugiau kaip ir neaisku :)
Asta136 (2009-08-18)
Merginos, aišku, kad reikia kreiptis ,,tu", tas ,,jūs" - toks nejaukus:)Reikėtų, kad kas vilnietės parašytų, o tai iš kur gi čia žinosim..
Rettaa (2009-08-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Gretute77 (2009-08-18)
manau vilnietes galetu buti musu asis :) nes tarkim mes na as ir asta galetumem kad ir el pastu ka issiuntineti ir pan. labiau tokius darbus kuriuos galima daryti per atstuma sutinki Asta? (tikiuos galiu kreiptis tu :) nes man jus labai jau oficialiai skamba nors ir nepazystu)
Asta136 (2009-08-18)
Merginos, aš ir ne vilnietė, iš Varėnos. Toloka. Pati nevairuoju ir neturiu ko. Dirbu, kaip ir daugelis iš jūsų. Pritariu Gretutei - susitikite vilnietės, apsitarkite.Gal tada ,jau ką nors žinant ,galėtume rasti kokią vietelę ir susibėgti per kokias išeigines..
Rettaa (2009-08-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Gretute77 (2009-08-18)
del susitikimo vilniuuje tai manau vilnietes imkit ir susitikit :) bus lengviau pasneketi aptarti vizijas galu gale pasiskirstyti kas ka daro :) o jei ir man paskirsit koki darbeli padesiu :) nes as iki vilniaus niekaip nedasikasiu nes vis del to tolokai...
Rettaa (2009-08-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2009-08-17) (foto)
Leses kieme tai gali but problemu, juk ta kaimyne moteris kazkokia isprotejusi prie visko kabinejasi, tai tikriausiai jei daugiau nei 3 zmones kieme bus tai irgi prisikabins...
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-17)
Ok, Rettaa. Nereikia skubėti. Kaip sakoma, kas skuba lėtai, tas viską suspėja :)
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-17)
Leses kiemas man tinka. Gal butu galima ir Leses vadove pagaut tuo paciu?...
Zivivi (2009-08-17)
Rettaa, as irgi vilniete, dirbu iki 17, po darbo galiu bet kur ir bet kada. Man asmeniskai patogiau centras. Greta deja ne is Vilniaus... O ir 26os dienos jos kelione i Vilniu suzlugo.. Tai net nezinau. Ar yra dar vilnieciu, norinciu susitikti?
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-17)
Jolka, ir be prierašo žinome, kas jūs tokia ;)))))
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Jolka (2009-08-17)
oi, prierasas apie priklausyma kazkur dingo:)As is Utenos gyv.globos:)
Jolka (2009-08-17)
mums galit oficialaus ir nesiust - viska matau:)
Zivivi (2009-08-17)
Aš tai iš vis, siūlau visų pirma susitikti toms, kas kažką imsis daryti. Kad ir trys žmonės susitinkam, bet apytiksliai pasiskirstom darbus ir tada jau galėsim galvoti apie antrą didesnį susitikimą su prieglaudėlių atstovais. Po to, galima bus ir apie trečią susitikimą galvot, galbūt jau grandiozinį :)
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-17)
Visų prieglaudų nesusikviesime pačioje pradžioje. Gal pradžioje pabandom artimiausias prisikviest?..
Gretute77 (2009-08-17)
visu prieglaudu sarasa ir kontaktus as turiu...
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-17)
Ačiū, kas pakeitėte Gretos vardą temoje ;))))
Gretute77 (2009-08-17)
kauno nuaro direktore siaip tokia nieko, nes man teko kelis jos interviu skaityti tai pasirode nekvaila ir turinti ka pasakyti.
Zivivi (2009-08-17)
Šiaip iš vis, norėtųsi kuo daugiau žmonių surinkti... Bet ne šiaip kokių, o su idėjomis, nebijančių išsakyti nuomonę.. Nedaug tokių..
Zivivi (2009-08-17)
Su Kauno Nuaru tai jokių reikalų neturėjau. Bet galima ir jiems pabandyti, gal atsiųstų kokį savo atstovą..
Asta136 (2009-08-17)
Gal dar kas prisijungs, juk matau ir skaitau, kad nemažai čia mūsų ...Juk ir lesės ir sos gyvūnai savanorius ir darbuotojus tai galėtų sudominti.Aš tai dar nelabai skiriu kas čia kur, bet manau išsiaiškinsime..
Gretute77 (2009-08-17)
i nuara gal dar? as ne? kaip manot ten man pasirode visai nieko, jie apie save ir straipsnius raso ir el pastu bendrauja juk pabandyti verta, cia as kalbu apie kauno nuara.
Zivivi (2009-08-17)
Galima parengti kokį šabloninį laišką ir išsiųsti prieglaudėlėms :) Realiausia turbūt rašyti tiems patiems "sos gyvunams", "Lesei", "Pifui.org" ir Utenos gyvūnų prieglaudai. Kam dar pasiuntinėti?
Gretute77 (2009-08-17)
tai realios aktyvistes likom: as, zivivi ir rettaa su asta 136? taip?
Gretute77 (2009-08-17)
tai gal tada parengti info ir prasiuntineti prieglaudoms visu pirma. ir tada kad ir spalio pradzioj susitikti.
Asta136 (2009-08-17)
Aš už ,,apsiuostymą". Tai gera mintis:))
Zivivi (2009-08-17)
Va va, Rettaa, puiki mintis. Tokį "apsiuostymo" susitikimą galima daryti kad ir per gyvūnų globos dieną, spalio 3 (arba 2) dieną. Vietą siūlyčiau imti palankiausią žadantiems atvykti. Jei dauguma bus vilniečių ir iš jo apylinkių, tada Vilniuje, jei žadės atvykti ir iš Šiaulių, Klaipėdos, Kėdainių, tada siūlyčiau Kauną.
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Gretute77 (2009-08-17)
Zivivi teisi :) niekur nesidesim reik susitikti :)
Zivivi (2009-08-17)
Tai vienykimės! Kažką juk reikia daryti.. Bet kokiu atveju SUSITIKIMO reikia. Akis į akį kalbant visa situacija bus aiškesnė. Su renginiu ar be jo, bet gyvūnų mylėtojų susitikimą reikia daryti.
Asta136 (2009-08-17)
Merginos, užsienyje visuomeninės organizacijos, savanoriai yra didelė jėga. Mums iki to dar augti ir augti...BET AUGTI BŪTINA vien dėl to, kad gelbėjimo tarnybos pareigūnas negalėtų pasakyti - aš negelbėsiu jūsų katinėlio, pats iš medžio išlips, juk KRIZĖ..
Gretute77 (2009-08-17)
apie pareigunus konkreciai apie policija, mano kaimynas musa suni kazkada nuvariau i policija ir pasakiau situacija, sako turi foto ar video jei ne tai kova su vejo malunais net pareiskimo neprieme.
Zivivi (2009-08-17)
Dzy, institucijų kūrimas - ne mūsų kompetencija, tam yra savivaldybės ir jų klerkai. Todėl tik mūsų siūlymai jiems gali kažką pakeisti. Pačios savivaldybės nesiims tokių institucijų kūrimo, jas reikia pastūmėti, paraginti, pasiūlyti, pasikalbėti su jų atstovais. Būtent tam ir būtų skirtas šis renginys, t.y. ieškoti alternatyvų, galimybių pagerinti esamą situaciją. Vien pasakymas, kad reikia "gyvūnų policijos" jos neįkurdins. Reikia kalbėti apie tai. Daug kalbėti ir dirkutuoti, išklausyti visų pusių nuomones.
Asta136 (2009-08-17)
Kad pareigūnai dirbtų, turime būti stipresni ir aktyvesni mes.Įstatymų ir dabar šiek tiek yra, pradžiai pakaktų.Tik dabar niekas, o ypač pareigūnai ir kitos suinteresuotos institucijos apie juos negalvoja ir senai užmiršo, jiems svarbu, kad ligos neplistų.Greičiausiai tam užkertamas kelias naikinant beglobius, bejėgius gyvūnus.
Gretute77 (2009-08-17)
gal kas mate per tv1 rodydavo laida apie gyvunu globos namus anglijoje kiekviena vakara ziuredavau ten tai dirba, seka kas kaip priziuri gyvunus, is vienos moteriskes ateme uz tai kad ji neveda i lauka suns, is kitos kad jis susiveles ir blusuotas, pas mus apie tokius dalykus net kalbos negali buti visiems nusispjauti kaip priziurimi gyvunai. pataria, vykdo ivairias programas ir pan.
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Gretute77 (2009-08-17)
su projektais taip pasirodo turi buti kazkokia organizacija, nebent dar vienas variantas per savivaldybe bet musu savivaldybes skyriai neprisiims tokio dalyko. nes tarkim aplinkosaugos skyrius tikrai galetu teigti toki projekta ir kai teikia savivaldybe didesne tikimybe gauti lesas nes musu savivaldybe kiek teike projektus visus patvirtino, gaila atleido gyvunu myletoja is aplinkosaugos skyriaus buciau su juo pasnekejus apie teisinius aspektus.
Asta136 (2009-08-17)
Taip, Zivivi, tai ne taip paprasta ir turėtų jungtis visi, kuriems rūpi gyvūnai, nepriklausomai, kur jie dirba
Dzy („Lesė“, Jonava) (2009-08-17)
Parengti istatymu ar taisykliu projektus galima, bet kas juos vykdys? turi buti valstybines institucijos, pareigunai, tipo gyvunu policija. dabar uz ziauru elgesi su gyvunais skiriamos juokingos baudos. visuomene nesubrendusi permainom, jai dzin.
Zivivi (2009-08-17)
Asta136, pritariu. Organizacijai lengviau siekti tikslų, nei eilinei iniciatyvių žmonių grupei. Bet vėl gi, sąžiningiausia būtų, kad ir jau esamų prieglaudėlių atstovai būsimai organizacijai priklausytų. O ir pats organizacijos kūrimas taipogi procesas ilgas. Tam irgi reikia daugiau aktyvistų.. kol kas mūsų tik keletas.
Zivivi (2009-08-17)
Būtų gerai į renginį įtraukti ir keletą pranešimų apie gyvūnų globą užsienio valstybėse. Gal tuomet iš konkrečių pavyzdžių bus pasimokyta... Gaila tik, kad iniciatyva rodo mažai žmonių.
Asta136 (2009-08-17)
Šaunuolės, merginos.Padėsiu kuo galėsiu.Tik tas nelemtas atstumas, nors..geriems darbams tai ne kliūtis. Kas liečia projektus - samdyti įstaigą, kuri parengtų projektą galima( apie 3000 tūkst.lt).Tačiau noringt rengti ir teikti kam nors tą projektą reikia priklausyti kokiai nors organizacijai, bendrijai, asociacijai ar panašiai. Tai nėra taip paprasta. Su tuo jau esu susidūrusi, kada reikėjo kurti vaikų dienos centrą.Todėl manau reikia pirmiausia burtis, rinktis į grupę, kažką steigti, priimti ir parengti nuostatus ir tik tada galvoti apie konkrečius projektus bei renginius.KĄ MANOTE:)
Gretute77 (2009-08-17)
mane nustebino londonas, teko buti prie du metus paatostogauti ir gyvenome viesbutyje prie kurio buvo nuosavi namai ir tokie kaip kotedzai, ir kiekviena ryta kiekviena vakara susirinkdavo kates i viena vieta o mes aisku is kaimo lietuvos nesupratome kas kaip tai paeme ir paklausem moteriskes vienos kas vyksta o ten pasirodo benamiu kaciu aikstele jos ten seriamos, glostomos ir niekam netrugdo gyventi. kiek zinau ir ten vykdoma sterilizacija laukiniu kaciu. jokiu piktu zvilgsniu kai einant centre prabega kokia nusususi kate nes kas ir kasneli numeta, o pas mus jei pasirodo benamis tuoj puola visi rekti.
Zivivi (2009-08-17)
Gretute, apie tai ir kalbu. Šiuo metu mokestis už gyvūną yra neapgalvotas. Pinigai nusėda bendram biudžeto katile. Va, jeigu šiek tiek pakoregavus mokesčio prasmę ir pinigai būtų panaudojami tarkim vien šunų vėdžiojimo aikštelėm įrengti, išmatų konteineriams pastatyti, galų gale net ir benamių sterilizuotų kačių šerykloms įrengti ar pačioms gyvūnų globos prieglaudoms remti... Tada šis mokestis būtų prasmingas ir, tikiu, net pati jį su mielu noru mokėtum :)
Gretute77 (2009-08-17)
Retta teisi visiskai del reklamos prieglaudu nes kai as parasiau straipsni apie lese atsirado irgi zmoniu kurie aplamai pirma karta isgirdo kad lietuvoje veikia tokios prieglaudos ir pan.
Gretute77 (2009-08-17)
va cia musu nuomones ir issiskyre :) nes man nelogiska imti pinigus tarkim kad ir is pensininku kurie augina suni ar kate, nes as aplamai esu pries priverstinius mokescius, ir ne del to kad man gaila pinigu ar pan bet kodel as turiu valstybei uz tai moketi, mano pasirinkimas auginti ar ne. ir manau dauguma tikrai nesutiktu moketi. nes tarkim kad ir apmokestina sunis kates turiu 5 gyvunus tarkim po 20lt tai ka man 100 lt. moketi o kur tie pinigai nueina? kazkam graziia seda i kisine kaip ir daugelis musu sumoketu pinigu. ir dar mes ir taip atsilike o su tokiais mokesciais dar zingsni atgal zengsim nes tarkim ispanijoje registracija privaloma, mokestis 10 euru, taciau skiepai ten nemokami.
Zivivi (2009-08-17)
Rettaa, reklamai pinigų manau galima surinkti ir Lietuvoje, net per tuos pačius koncertus. Gal tai ir nebūtų dideli pinigai, bet geros valios žmonių pagalba galima sukurti labai šaunų klipuką apie gyvūnus globojančias organizacijas.
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-17)
Gretute, o aš atvirkščiai, esu UŽ mokesčius. Tačiau ši rinkliava turi būti panaudojama pagal paskirtį, o ne kaip dabar, metama į bendrą valstybės biudžetą. Va ir apie šį dalyką reikėtų padiskutuoti renginyje.
Zivivi (2009-08-17)
Dzy, taip, Jūs teisi. Bet be kalbėjimo apie tai, mes nepasieksime net eilinės "pagauk-sterilizuok-paleisk" programos įgyvendinimo šalies mastu. Kol kas pavieniai žmonės bando kažką daryti, pačios prieglaudos nėra pajėgios aprėpti ir rūpinimąsi gyvūnais ir žmonių švietimu, tuo labiau inicijavimu kurti naujas savivaldybės institucijas, atsakingas už benamius gyvūnus. Visam tam, ką jūs išvardinote, reikia pinigų, o jų nėra ypač šiais laikais... Aš siūlyčiau būtent dėl pinigų stygiaus, į šį reikalą įtraukti ir legalius veislynus. Jiems gyvūnų veisimas yra biznis, o jų biznis konkuruoja su nelegaliais bedokumenčiais veislynais. Susijungus visiems ir pateikus atitinkamoms institucijoms kad ir "Veisimo įstatymo" projektą, būtų galima užkirsti kelią nelegaliems veislynams, o tuo pačiu, sumažėtų ir benamių gyvūnų. Žodžiu, reikia kuo plačiau žiūrėti, kad nauda būtų visokeriopa. Iš to turi išlošti ir verslininkai (kitaip jie panašių projektų nefinansuos), ir savivaldybės atstovai (jie bus patenkinti darbais ir rezultatais, praktiskai nefinansuodami to reikalo, arba finansuodami tik nedidelę dalį), ir mažosios prieglaudos, ir eiliniai gyvūnų mylėtojai.
Gretute77 (2009-08-17)
na pries mokesciu rinkima tai esu kategoriskai pries galit sakyt ka norit bet man nelogiska tarkim auginant 5 gyvunus uz visus moketi, kazkokia nesamone.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2009-08-17)
Renginys gerai, bet stebuklu jis nepadarys. Reikia instituciju, kurios kiekviename mieste igyvendintu istatymus, susijusius su gyvunais, pradedant ju registracija, mokesciu rinkima, baudu skirima ir baigiant rupinimasi benamiais, sterilizavima. Benamiai yra itin sunkiai sprendziama problema, dauguma kratosi net ir sterilizuotu benamiu, ju paprasciausiai nenori.
Zivivi (2009-08-17)
Rettaa, konkursas reikalingas tuomet, kai lėšos iš ES bus panaudojamos perkant kažkokią prekę, paslaugą ar darbus. Pirmiausia reikėtų apsispręsti kokiu tikslu lėšos iš ES bus prašomos. Jei tam, kad pastatyti naujai gyvūnų prieglaudai, tada taip, konkursas reikalingas, tačiau ne prieš pretenduojant į pinigus, o tuomet, kai pinigai jau bus gauti, kai reikės paringti rangovą statybos darbams vykdyti. Bent jau man taip atrodo. Nors galiu ir klysti.. Bet kokiu atveju, su pinigais iš ES reiktų elgtis labai atsakingai, nes ES pastoviai reikalaus menkiausių ataskaitų apie panaudotus pinigus.
Zivivi (2009-08-17)
Jeigu žmonės paaukotų projekto rengimui, galima pasisamdyti įmonę, kuri tą projektą paruoštų. Tokių yra ne viena ir ne dvi.. Tik reikia daugmaž kainą susižinoti.
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Gretute77 (2009-08-17)
surengus paramos koncerta tai isvis butu saunu, bet manau tai dar sudetingiau nei suorganizuoti rengini. del es klausiau seses nes ji raso projektus paramai gauti. sake parasius projekta imanoma tik reikia kazkur beglobiukus prijungti kaip ir kazkas jau minejo. tik tiek tas kas rasys turi labai gerai zinoti padeti lietuvoje, visus istatus ir t,t, nes gera projekta sunku parasyti, bet ji parasius iamona gauti parama.
Zivivi (2009-08-17)
Ačiū už pagyras, merginos :) Rettaa, idėją gauti paramą iš ES ir aš gvildenau, tačiau yra toks dalykas, kad ES finansuoja tik tam tikras konkrečias sritis. Beglobiai gyvūnai nebent į aplinkos kokybės gerinimo programą įeitų, bet ir tai nemanau, kad pavyktų... Kitas dalykas yra bendrauti su užsienio prieglaudomis. Susirašinėti laiškais, galbūt paviešėti jų prieglaudose, pasisemti patirties bei praktikos. Galų gale, galima iprašyti iš jų paramos vaistais, narvais bei kitais būtiniausiais daiktais. Tam dalykui reiktų gerai kalbančio ir rašančio anglų kalba žmogaus, be to... reiktų pasidomėti, ar pačios Lietuvos prieglaudėlės tokią pagalbą priimtų, kad paskui nekiltų nesusipratimų :)
Rettaa (2009-08-17)
Administratoriai pašalino komentarą
Zivivi (2009-08-17)
Viesai atsiprasau Gretos, kad neteisingai irasiau jos varda :)
Gretute77 (2009-08-17)
bet ar atsiras ja padedanciu igyvendinti..nes mes dviese nieko nepadarysim...
Milkė (2009-08-17)
Labai gera idėja
IlonaKolit (2009-08-17)
Šaunuolės, merginos.


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
Viešoji įstaiga „Lesė“. Įm. kodas: 300709225. Adresas: Savanorių pr. 33-91, 03128 Vilnius (laiškams).
Tel. 8-605-33452 (Vesta). El. paštas: info@lese.lt. Bendra a/s: LT647044060005976183 (SWIFT: CBVILT2X) 
Statistika Prisijungę: 74