Įkurta 2007 m., „Lesė“ užsiima gyvūnų globa ir sterilizacija. Nuo įsikūrimo radome namus daugiau nei 1700 gyv. ir finansavome sterilizaciją daugiau nei 2100 gyv., dėl kurių nereikalingų gyvūnų skaičius turėtų būti mažesnis bent 8300 per metus.
Loading
LT / EN
paremk apie mus naujienos Vilnius Kaunas Jonava Tautmilė Pasvalys sterilizacija savanoriams naudinga

Komentarai

Irene (23:53) >>
Bima yra tiesiog fantastiška šunytė, neįsivaizduoju, kaip ji dar nesurado savų namų, tokia...
Rita93 (19:58) >>
Turim dar :) susisiekite telefonu
Linata (18:35) >>
Kenziukas padovanotas:-). Gyvens Utenoje ir turės draugę-katę:-)...
Globeja (18:26) >>
Taip Ozkyte atsigavus ir isgrazejus. Deja po sterilizacijos atsirado dar viena problema -...

Padovanotas gyvūnas

Aprašymas:

Ši katė buvo rasta kovo 24 dieną, Žirmūnų gimnazijos kieme. Matomai išmesta, nes kailiukas buvo nesusivėlęs, katytė aiškiai pasimetusi... Ji vargšė vaikštinėjo prie visų žmonių, tačiau dauguma abejingai praeidavo pro šalį. Lesės savanorė Edita negalėjo jos palikti likimo valiai, ypač dar ir dėl to, kad ji buvo su didžiuliu pilvu... 2009 Balandžio 5 dieną Svaja atsivedė 5 kačiukus. Visi kačiukai iškeliavo pas gerus šeimininkus, o Svaja savų vis dar nesulaukė... Ji gavusi vaistų nuo kirminų, blusų, erkių ir kitų parazitų, paskiepyta (06.21), sterilizuota (08.10). Svaja draugiška, miela, labai linksmo charakterio: jeigu jai kažkas nepatinka, parodo tai švelniu krimstelėjimu:) Mėgsta žaisti su pakabintais žaisliukais, nebijo šunų, draugiška kitoms katėms :) Ši katė yra labai graži: ilgo plauko,ryškių kailiuko spalvų ir gražių žalių akių. Svaja - ypatinga katė su savotišku charakteriu - ypatingam žmogui ar šeimai :) Katytę buvo paėmę žmonės, bet po 2 mėnesių gražino, nes ji susirgo odos grybeliu... Juk atiduoti į prieglaudą yra lengviau nei patiems gydyti... Jau mėnesį laiko Svaja glaudžiasi savanorės Vaivos rūsyje, kur atsigavo, pasveiko nuo grybelio ir vėl laukia tikrųjų šeimininkų... Užsakyta Ingai 864664587

Gyvūno vardas: Svaja
Gyvūno rūšis: katė
Gyvūnų skaičius: 1
Veislė: Mišrūnas
Lytis: patelė
Lytinis aktyvumas: atlikta kastracija/ sterilizacija
Amžius: 1-3 metai
Kailio tipas: ilgaplaukis
Spalva: trispalvė
Vietovė: Lietuva, Vilniaus m., Vilnius
  
Šeimininko vardas: „Lesė“, Vilniaus skyrius
Svetainė: Lese.lt
Banko sąskaita: LT647044060005976183
įstaigos kodas: 300709225
Paaukoti prieglaudai:

Skelbimo numeris: 11104
Sukurta: 2009-03-26 | atnaujinta: 2010-04-12 | išimta: 2010-04-12
Peržiūrėjimų skaičius: 9313

Komentarai

Persona non grata (2010-11-25)
O man rodos as zinau pas ka ji gyvena, pazistu ta mergina is SM, tiokrai nuosirdziai myli gyvunus..... viskas su Svaja bus labai gerai:)
Irene („Lesė“, Vilnius) (2010-11-24) (foto)
Na, vis tik mūsų numylėtinė neblogai įsitaisė:).
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-11-24)
Naujienos iš Svajos-Murkos namų: "Sveiki, Svaja-Murka gyvena labai gerai. Jau seniai apsipratusi, ir, manau, kad net pamiršusi, jog kažkada neturėjo pastovių namučių. Keletą nuotraukyčių turiu šitam kompiuteryje, įdėsiu :) o kadangi ji gyvena su seneliu, o aš, kai ten nuvykstu, ne visada fotoaparatą su savim turiu, tai tų foto ir neturiu per daug... Svaja gyvena Kaune, į lauką išeina tik su pavadėliu, šlapio maisto beveik neėda, išskyrus Gourmet konservus, Royal Canin exigent pastoviai gauna :)"
Ego47 (2010-05-02)
xexe... dziaugiuosi kad sita grazuole pateko i gerus namus :) kadanors nuvaziuosiu aplankyt, nes pati jos taip norejau :)
Mazullka (2010-04-14)
Kol kas neturiu nauju grazesniu, idomesniu foto, kai turesiu, iskart atsiusiu :)
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-04-13) (foto)
Galit atsiust i Vikikute@gmail.com foto ir aprasyma - ikelsiu naujiena :)
Mazullka (2010-04-13)
As mielai, tik nezinau kaip jas ikelt ir kur.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-04-13)
Kaip džiugu tai girdėti, daug kam Svaja buvo labai giliai į širdį kritus :) Tad rašykite karts nuo karto, kaip ji laikosi, ir nuotraukų vėliau atsiųskite :)
Mazullka (2010-04-13)
Aciu visiems uz linkejimus :) Svajuke greit apsiprato ir su naujais namais, ir su nauju seimininku :) ji tikra drauge, visur kartu ir visad pasiruosus glaustytis, matyt jaucia, kad pagaliau yra namie :)
Austeja S („Lesė“, Vilnius) (2010-04-13)
Man labai malonu kad Svaja rado namus, aš manau tikrus namus, o ne menamus . Nesvarbu kokie buvo motyvai tų žmonių kurie ją buvo paėmę, jie pasielgė nesąžiningai. Aš manau kad šį kartą ji nebus išduota. Nebūtina gyvunų maitinti pačiais brangiausiais maistais, svarbiausia juos mylėti . Nesvarbu kokie jie yra, svarbiausia mūsų meilė jiems. Sekmės tau Svaja .
Polio-mama (2010-04-13) (foto)
Svajukė... Priglausta "Lesės" tuo pat metu, kaip ir mūsų Ronja... Bent jau skelbimukai buvo datuojami ta pačia diena... Ronjytė jau nuo pernai metų spalio pabaigos džiaugiasi namais, o Svajukės kelionė dar tęsėsi... iki dabar. Labai labai tikiuosi, kad šis kartas gražuolei bus laimingas. Viliuosi, kad katytė bus mylima. Mylima ne už grožį. Mylima už tai, kad ji yra ji. Ir niekada nebus išduota. Ji to verta. Sekmės, Svaja, pastelinių spalvų princese :)))
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-04-13)
Sekmes Tau, grazuole. Parasykit butinai, kaip seksis Svajukei :)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-04-13)
Sekmes, grazuole :*
MoDy („Lesė“, Vilnius) (2010-04-12) (foto)
tikekimes sikart si grazuole iskeliavo i tikrus naujus namus visam laikui :))) sekmes, grozi ;))*
Mazullka (2010-04-09)
Aisku skaiciau, viska puikiai suprantu, ir tikrai buciau nepriemus tokio sprendimo, jei nebuciau garantuota. Kaip matau ji labai megsta lauka, todel kai pripras, gales sau lakstyt, jai priklausys visas kiemas :)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-04-09)
Mazullka, turbut skaitete visus komentarus prie sio Svajos skelbimo. Is ju turetu matytis kaip mums visiems rupi katytes gerove. Ji nusipelno sviesaus gyvenimo. Nenuvilkite jos ir musu, mes i Jus dedame viltis. As cia ne piktai rasau. As susirupinusi ir labai noriu, kad kaciuke butu laiminga.
Polio-mama (2010-04-09) (foto)
Svajuke, linkiu, kad šįkart tau pasisektų. Laikau kumščius, kad tavo užsakymas būtų laimingas. Laimingas visiems - ir tau, ir tave užsakiusiems žmonėms, ir visiems, kurie neabejingi tavo likimui :)))
Mazullka (2010-04-08)
Jau susitarem, beveik garantuota, kad kita savaitele jau paimsiu sita grazute :)
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-04-08)
Mazullka, paskambinkite nurodytu numeriu ir pakalbėkite su jos dabartine globėja...
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-04-08)
Vokas, sunku pasakyti, kadangi Papijonas mažiukas, galbūt ji ne taip jį puls; vistiek reik laiko, kad apsiprastų su nauju gyventoju. Kita vertus, kol Lesėje būdavo, puldavo kitus šunis, ir šiame vaizdo įraše matosi, kaip nuveja svetimą šunį :) Aš manau, kad ji įprastų su šunim gyvent :)
Mazullka (2010-04-08)
Paimsiu greiciau :) jei galima rezervuotis, tai as jau rezervuoju :)
Vokas (2010-04-08)
Man idomu pasidarė dėl Svajos bendravimu dėl kiu šunimi, nes rašoma jog nebijo šunų, bet ar sutartu su šuniuku? Šuniuko dabar dar nėra atsirastu vasara, butu mažiukas papiljonas:), tik idomu ar ji galėtu sutart su tokiu šuniuku?:)
Mazullka (2010-04-08)
Tikiu..bet kad tai nuo situacijos priklauso.
Serioza (2010-04-08)
O ko tas dvi savaites laukti? Svaja jau nori dabar.
Mazullka (2010-04-08)
Jei nieks nepaiims, po poros savaiciu paimsiu sita grozi :)
Sit („Lesė“, Vilnius) (2010-04-08)
Oh, gražuolė kokia :) Didesnes nuotraukėlės būtų galima įdėt :)
Vokas (2010-04-07)
Šita katė kažkas tokio nerealaus:), gražesnio padaro dar nesu mates;), jei tik būtų galimybės...
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-04-07)
Viki :)
Juste (2010-04-07)
Labai grazios naujos foto, noriu pagirt kas fotografavo:)
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-04-05)
Svaja jau praktiškai pasveiko nuo grybo :) mažus šviečiančius taškiukus dar įžiūriu, nes žinau, kur jie turėtų būti :D savaitgali, manau, baigsim tepliotis tepalais ir pradėsim dovanotis
Ronata (2010-03-29)
Pataisysiu: kai paėmėm Svają iš prieglaudos, Aistė jau buvo nebe studentė.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-03-11)
vistiek ji kontaktuoja su kiemo katem kiekviena diena, tai tikrai galejo apsikrest visokiais parazitais
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-03-11)
lasinau, nes liko atliekamo, o ji reikia greitai sunaudoti... grybas dar laikosi :/
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-03-11)
O kam stronghold'ą lašinai? :) Turi blusų? Beje, kaip jai grybelis?
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-03-11)
Šiandien susilašinom Stronghold'o + pradėjom leidžiamų engystol kursą
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-24)
Svaja jau pas globėjus.
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-02-24)
Edita, Svajai paselis nera darytas.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23)
Serioza, nemanau; tačiau jeigu ir imtų atgal - neduočiau tokiems.
Serioza (2010-02-23)
Paimtu atgal?
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23)
O aš su jumis nesutinku. Svajai labai reikia bendrauti su žmonėmis... Jos murkimas atperka visus apkandžiojimus ir apniurzgėjimus... (Gavau iš Svajos buvusių šeimininkų žinutę: "kaip Svaja laikosi? Ilgimės jos...")
Serioza (2010-02-23)
Parasysiu, ko noreciau. Noriu, kad Modesta isveztu ja kur nors i kaima. Laisve ir gamta. Nera narvu. Ir mazai visokiu zmoniu.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23)
Svaja visgi ilgiausiai (nuo kovo), nuo balandžio dar Fabė ir Agnė gyvena Lesės globoj, o Rainiukė ir Tingutė nuo gegužės(9-10 mėnesių)...
Serioza (2010-02-23)
Rainiuke ir Tingute pas jus apie metus.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23)
Aš tai sakyčiau kad Svaja beveik Lesės talismanas, gal tik dar porą kačių yra Lesėje taip pat ilgai, kaip ir Svaja...
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23) (foto)
Ne :) Ji tiesiog nemegsta kitu kaciu :D
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-23)
Manau, kad jai labai pasiseke, kad turi tokia besirupinanciuju komanda. O ar ji baiksti, ar ne?
Serioza (2010-02-23)
Kaip toj rusu patarlej: " gimk ne grazi, o laiminga". Vargse musu grazuoliuke. Nepasiseke kol kas.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-23)
Man atrodo Engystolis labai tinkamas prie odos ligu, pasiskaitykit informacini lapeli.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-23)
Ir Kaune Edeno klinikoj pasisake pries ta vakcina, kai lankemes, tai pasiteiravom nuomones.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23)
Tas pats atsitiko ir su Maja...
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-23)
Is karto tepkite Imuveroliu, jau po 3 kartu turi plaukeliai pradeti ataugineti. mano katino, kazkada sirgusio grybeliu ir matyt iki siol ji nesiojanciu, ausys neseniai plikt pradejo, tai patepiau 3 kart, jau po pirmo karto plaukeliai pasimate.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-23)
As asmeniskai esu pries vakcina. Ji tinkama tik sveikiems gyvunams, juk nuo gripo serganciu nieks neskiepija. Teko ja isbandyti vienai katytei, tai po jos ziauriai atkrito, gydeme gal 4men.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23)
Taip pat kaip ir kates gali buti alergiskos zmonems :D
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23)
Sekmadienį Birutė suleido vakciną nuo grybo, sakė neaišku ar Svajai tikrai grybas, nes šviečiant lempa 60proc tikslumas - gan didelė paklaida... Rytoj keliauja pas Vaivą, Vaivos mama (labai jai ačiū) iš Pilaitės paims su narvu (Birutė sakė yra pas ją Lesės maruotas narvas - Svaja neapsikrės nuo jo). Sakė truputį nuplikę ant kaklo, bet neaišku grybas ar ne. Svaja labai liūdi, pasak veterinarės, labai nori bendrauti su žmogumi. Jeigu po vakcinos pradės plikti ir kitose vietose, reiks tepti imuveroliu. Vesta, kaip supratau pasėlio Birutė nedarė (šiuo metu neturi)?
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-23)
Kiek teko dometis, tai pvz koju grybelis tikrai katems nepavojingas. Bet lygiosios odos grybeliu apkresti gali. Bet matai, problema yra ta, kad kates yra grybelio nesiotojos ir jos dazniausiai suserga, kai nusilpsta ju imunitetas, po ligos,tam tikru vaistu, nuo streso ar pan. Apie si atveji as galvociau, kad kate susirgo, nes ji yra nesiotoja. Ir cia nekaltos jokios prieglaudos ar zmones.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23)
Pilnai gali zmogus apkresti kate. juk tai tas pats grybas, parazituojantis ir ant zmoniu ir ant gyvunu
Serioza (2010-02-23)
Dzy, atsakyk, gal zinai - o zmogus gali apkresti katuke? Grybas tur but bendra musu su gyvunais liga.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-23)
Suaugusios kates isgydomos pakankamai greitai, nes ju imunitetas stipresnis. Svarbiausia izoliuoti nuo kitu. Jei zmogus uzsikrete, tai greiciausiai grybelis. Bent mano praktikoje, tai kiekviena karta pozymiai budavo kitokie, viena karta isplike plotai su didelem pleiskanom, kita karta praretejes kailis ir smarkiai svieciantis zaliai, dar buvo raudomi plemai be kailio. Matyt daug rusiu yra.
Serioza (2010-02-23)
But gerai kad ne grybas. Ir ne is priegaludeles. O bet gi kaip Ronatos (Svajos "seimininkes" grybas)? Po velniu! Atsiprasau.
Vesta („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23)
Vakar kalbejau su Birute, ji suabejojo ar ten grybas, be tyrimo nebus aisku.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23) (foto)
As, kaip suprantu, jos kailiukas sviete, grybas yra. Del visu smulkmenu nezinau... Edita kai ateis atsakys :)
Serioza (2010-02-23)
O Svajai grybas 100%? Ne kokia egzema, dermatitas? Ar didelis plotas apimtas?
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23) (foto)
Grybas gydomas pakankamai ilgai ir nuo grybo labai priklauso (pvz. Meja buvo gydoma gal apie 3-4 menesius, jei neklystu, o, tarkim, pas mane buvo katuke, kuriai padarem grybo meginuka ir be jokio gydymo, kol to meginuko atsakymas(10 d reikejo laukt) atejo TEIGIAMAS, visas grybelis pats buvo isnykes...)
Serioza (2010-02-23)
O kokio ilgio gydymo kursas? Kokia katukes nuotaika? Pikta, liudna?
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-23) (foto)
Serioza, dar tik 4a gydymo diena, tad, nemanau, kad dideli pokyciai jau matomi... :)
Serioza (2010-02-23)
Oho kiek priraset! Editaaa, ar pasiduoda gydomas grybas Svajai? Truputuka permeciau komentarus - didelis susirupinimas grazuole. Malonu. Ronata buvo jos seimininke? Ka ji irgi gryba turi? O ten kur Svaja gyveno, koks, pvz. tetis koju grybo neturi? Ai tiek to. Noriu, kad katuke pagytu greiciau.
E (2010-02-22)
Negaliu pasakyti kad buvau geas žmogus, bet po 30 taip aš esu geras ir stengiuosi juom likti, kaip ir dievas jis rašomas kad nuo 30 metų jis pradėjo savo karjera sakykim taip :-), o ką jis veikė iki 30 metų niekur neradau kad butu aprašyta.
Angelina (2010-02-22)
Zilvinai ,tai cia ,turbut tas bumerangas ,jusu angelas sargas jus ir saugo:) Nes reikia geru zmoniu musu zemeje.
E (2010-02-22)
Visalaika su mumis žaidžia likimas, tai net su visais gyvais padarais ir butybemis. Pvz,: aš nežinau koks mano likimas bus jei žinočiau pasidėčiau pagalve arba ten išvis neičiau, vaikystėj skendau juroj bet paskutinėj sekundėj kai jau bučiau nėres su piršto galiukais pajutau dugną, pilsėjau ir išplaukiau, darbe prieš du metus krito krovinis jis suskaldė šalmą mane per plauka likau gyvas tik įbrėžė metalo gabalas šalia akies, nukrito šalia kojų svėrė apie 100 kg. Tai dar man nelaikas ten, o kitiems nepasiseka. Aš manau nekaltinkim vienas kito atleiskim vienas kitam ir gyvenkim toliau nereikia atsižvelgti o žiuret toliau tik reikia buti geriems ir palikti kažka po saves gero kad kiti prisimintu tave ilgai tada tu busi nemirtingas o gyvensi kitu žmoniu širdyse. Pagarbiai Žilvinas
Just-in (2010-02-22)
Jei yra bent menkiausiai abejone, kad gyvuno tinkamai globoti negalesi (net ir tokiu atveju, jei tik bijai jo ligu, ar gaila bus pinigu veterinarui jam susirgus - prie to nepriprantama, nes tai poziuris i gyvybe ir atsakomybe uz tuos, kurie silpnesni), geriau emocijas uzgesinti ir gyvuno neimti, nes problemos toks reikalas -savaime neissisprendzia ir turi savybe nuolat atsirasti. Jei nesi tam pasirenges -"gailestis" tiesiog virs dar vienu nuosprendziu gyvunui, kuris kiekvienas rankas priima kaip vieninteles ir tikrai nenusipelne buti pereinamuoju prizu.
Angelina (2010-02-22)
Taip Polio -mama. Gal tik ne taip issireiskem ,paminedami studentus ,taip ir nuskambejo ,kad jie diskriminuojami:) Esu tikra ,kad yra begale mylinciu gyvunus studentu ,bet ju neimanciu ,kad salygu ju laikyti nera .Kalbam apie ta kategorija studentu ,ir aisku ir nestudentu yra tokiu ,kad ima neapgalvotai ,nori ,o kur laikyti ,nezinau ,man irgi tokiu zmoniu logika nesuprantama.
Polio-mama (2010-02-22) (foto)
Angelina, kalbam apie tą patį. Apie realias sąlygas gyvūnėlį laikyti ir bent mažą galimybę prognozuoti jo ateitį. Na, juk benamiams neduotumėm gyvūnėlio, ar ne? ;) Tiesiog kažkas čia paminėjo studentus, todėl ir išreiškiau nuomonę, jog svarbiausias ne statusas, o sąlygos. Kita vertus, akivaizdu, kad tie dalykai susiję tarpusavyje. Neretai - tiesiog neatsiejamai. Gyvūnėlius myliu visą gyvenimą, bet, kol buvau studentė ir neturėjau kur jų laikyti (man neatrodė, kad galiu į bendrabutį katinėlį atsinešti), gyvūnėlių neturėjau.
Angelina (2010-02-22)
Polio mama tai mes apie saligas ir kalbam,o ne apie socialines skirstimus.Kad zmones neturedami saligu ,ima . NEAPGALVOTAI,todel kad norisi ,okaip ten toliau klostisis .aApie atsakomybe kalba.
Polio-mama (2010-02-22) (foto)
O dėl tos, susapnavusios gyvūną tokiu ar kitokiu vardu visiškai pritariu Aushrai. Man taip kalbantis žmogus atrodo nestabilios psichikos. Tokiems gyvūno duoti negalima.
Polio-mama (2010-02-22) (foto)
Manau, negalima griežtai "privilegijuoti" ar "brokuoti" būsimų šeimininkų vien pagal priklausymą kažkokiai socialinei grupei - studentas, namu šeimininkė su vaikais, darbininkas ir t.t. Bet egzistuoja elementarus sąlygų laikymui minimumas. Ir jei žmogus gyvena studentų bendrabutyje, yra visai aišku, kad: a) jis gyvena turbūt ne vienas kambaryje ir nežinoma kambariokų reakcija į gyvūną; b) gyvenamoji vieta nepastovi, vasarą ją tikriausiai reikės palikti ir nežinia, kur bus padėtas gyvūnas. Gal pamenat, buvo toks pagalbos prašymas iš Pilaitės. Ten irgi buvo papasakota panaši istorija su studentėm. Viena mergina pasiėmė katytę iš PANORAMOS kačių pievelės (SOS-gyvūnai padovanojo). Deja, merginos kambariokės gyvūnėlio netoleravo. Mergina nusprendė katytę... migdyti. Galiausiai ji atsidūrė moters, kuri prašė pagalbos (tiksliau, norėjo katytę padovanoti, kai ta pasveiks) rankose.
Angelina (2010-02-22)
Taip Vika,studentas studentui neligu,Yra studentu neatsakingu ,yra kitu kategoriju zmoniu neatsakingu .Bet tokiu atveju deretu pasiduomet ,ar ne pries kambariokai ,ar kur gyvens ,kai teks issikraustiti is bendrabucio ar nuomojamo buto.ir viskas aisku ,ka zmogus galvoja ,ar isvis net nesusimaste apie tai ,jei mekena ,nezino ,ka sakyti ,reiskia negalvojo apie tai ,o turetu.
Aushra (2010-02-22)
Jei studentas gyvena savo bute ar turi pakankamai pajamų - taip, bet apsilankę po sesijos prie bendrabučių tikrai surasite daug katinų naujokų. Mes ten vaikštome su šuniu, tad dažnai tikrai neįmanoma likti abejingiems pasimetusio katino verksmui.
Angelina (2010-02-22)
as irgi nepritariu dovanojimui studentems ,je daznai buna impulso pagauti ,kaip vaikai,pamate ,patiko ir ima ,juk nemokamai ,o kad kambariokai yra ,kurie nenores ,ar baigsis mokslai ir nezinia kur pats gyvens ,o cia dar gyvunas ,apie tai nepagalvoja.Gink dieve nenorie pasakyti ,kad visi tokie ,bet daznai tikrai neatsakingai ima.As labai atsargiai ziuriu ,kai ima i nuomojama buta ,jei reikes buta keist ,kur gyvuna des?pas mus va kate liko kieme ,zmones issikrauste is nuomojamo buto ir kate kieme paliko.Grazu:(
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22) (foto)
tas sakinys kur prasideda "juk jei" turejo baigtis "tai nerasime gyvunams isvis seimininku ir tikrai esu tikra, kad visose tose 3 kategorijose buna puikiu seimininku"
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22) (foto)
Na, nemazai musu savanoriu patys studentai :) Ir tikrai labai daznai buna nerealiai fainu seimininku studentu, tad taip visu nurasyti negalime... Juk jei nedovanosime visiems studentams, visiems, kurie turi vaiku ar pan.(nes juk buna, kad vaikai negerai elgiasi), visiems, kuriu turi kita augintini (nes potenciali yra galimybe, kad augintiniai gali nesutart)... As pati pries pora dienu viena globotine padovanojau veterinarijos studentei, geresniu seimininku tai katytei net isivaizduot negaleciau...
Aushra (2010-02-22)
Na studentėms duoti gyvūną, manau, nėra labai protinga. Po sesijos ir ypač vasarą Saulėtekyje vaizdas graudus. 2 katinai pas mus apsigyveno iš ten, o dar 4 suradome namus. O tokiai, kuri sapnavo gyvūno vardą, išvis neduočiau gyvūno, nes tai nestabilios psichikos žmogaus paistalai.
Angelina (2010-02-22)
taip ,Vyta ,jei man kas papasakotu ,tai nepatikeciau ,turbut:)Bet pati asmeniskai su ja kalbejau ,ji man pasakojo ,kaip kate galejo pastoti ,stebejosi ,ir moteris mano amziaus ,ne kokia senute visiskai jau sumarazmejusi.Ir labai gera,bet ....:DVaiku neturi ,tai gal galvoja ,kad ir kates ne taip lengvai pastoja:)nezinai ,nesuprantu jos mastimo:)
Vyta (2010-02-22) (foto)
Angelina , va cia tai geras :))))))))
Angelina (2010-02-22)
kita vertus ,gal tikrai greitai nusividuriavo,jei tai buvo mazas katinukas .tai visi zinom ,kaip su jais viskas greitai iviksta .bet jei suauges gyvunas ,tai kazkas cia ne taip.Yra ir tikrai mylinci gyvunus zmoniu ,kuriems as gyvuna nedovanuociau .Pvz.viena moteris laiko 2 katinus ir 1 kate.ir stebisi ,kaip kate galejo pastoti ,nes nuo vieno katino ji ja saugojo ,o kitas katinas nieko padaryti negalejo ,nes yra aklas.Tai ir kaltinti ja neiseina ir gyvuno jai neduociau:)
Angelina (2010-02-22)
Nu su Lyra tai prikarksejau ,sakiau ,kad trecias kartas nemeluos ir ji ras puikius seimininkus:)Ir Svajai prikarksesiu.Tikrai Svajai pasiseks,ji ras gerus seimininkus:):):)Nenuoriu visu nuopelnu del Lyros sau prisiimti,kad prikarksejau ,bet kad karksejau ,tai tikrai:)
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22) (foto)
Visiems, pasistengsiu paaiskinti kokia tai buvo situacija(ir kad tikrai katyte nebuvo dovanojama "bet kam"), si katyte buvo dovanojama merginai studentei, kuri tikrai butu ja priziurejusi per visas ligas.. Tik nei ji, nei kambarioke nezinojo, kad kambariokei alergija. Tad su Svaja ji tiesiog nebegalejo gyvent. Taciau siuo atveju ji neismete Svajos ir negrazino jos i prieglauda, o dare taip, kaip tokiu atveju darytu zmogus su savo mylimu gyvunu - ieskojo galimybes, kad ja priglaustu jos gimines. Taigi, taip Svaja pateko pas tos studentes tevus ir jos mazaja sesute Ronata (ant kurios pykti cia labai stipriai negalima irgi, nes ne ji, manau, katytes atsisako, o jos tevai)... Jie neplanavo katytes taigi nebuvo apsisprende ja gydyti ir myleti visais gyvenimo atvejais, del to, manau, dabar ir isejo taip, kaip isejo.
Vyta (2010-02-22) (foto)
Aha Irmulia :))
Angelina (2010-02-22)
ka kaltinti ,nezinau ,nes dazniausiai vadovaujausi tokiu principu ,nori rasti kaltu paziurek i veidrodi ,bet tai nereiskia ,kad nekritikuoju.Bet as tokiam zmogui gyvuno neduociau .
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22)
is tiesu, tai as dziaugisuosi, kad Svaja grizo. Ir del jos globejos dabartines dziaugiuosi, nes tai musu savanore, kuri puikiai pasirupins katytes ligele ir viskas bus gerai. Angelina, karksekit, kad tik pasiteisintu :)
Angelina (2010-02-22)
Oi ,Milka ,mano grazuole :)gerai ,kad jai pasiseke:)
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22)
Vyta, o kas jei paima gyvuna, kuri moteris susapnavo su tokiu vardu, matyt dievo siusta buvo. visi savanoriai esantys zmogui pasake, kad butinai jei tik kas negerai, jei suviduriuos, jei nevalgys, jei kazkas, butinai praneskite - mes paimsime, gydysime savo lesomis. Moteris pazadejo, prisieke, o po 2 dienu tai moteriai paskambinus (ne pati skambino, o savanore) ji pasako, kad gyvunas mirtinai nusividuriavo... ka tokiu atveju kaltinti? Save? Savanorius? Ar durna, visiskai buka ir neatsakinga zmogu?
Vyta (2010-02-22) (foto)
O kai paima gyvuna ir po savaites konstatuoja fakta - nebera jis mire,nes pasirodo sirgo ... Ar taip yra geriau ? Vertinkim tada visus tokius atvejus ir vertinkim objektyviai .
Angelina (2010-02-22)
Taip kvapo is burnos priezasciu gali but begale ,Pas mano gyvunus visada buvo del blogu dantu ,nes nepripratinau valyti ,o veliau jau buvo neimanoma ,nes nesiduoda.Linda tustinosi normaliai ,kol pas mane buvo.O dabar seimininke turi rupintis ir pas vetus vezt:)Ne i tema ,bet isejo labai geras filmas su Ricardu Giru.Hachiko.Dog,s story.sukurtas pagal tikra fakta .Paziurekit ,verksit.Bet jis nera ziaurus neissigaskit.
Polio-mama (2010-02-22) (foto)
Didžiausią atsakomybę dėl gyvūno turi prisiimti jį paėmę asmenys. Ir pirmiausia jie atsakingi už gyvūną. Žinoma, geriau, jei grąžina, nei tiesiog išmestų į gatvę. Bet tai tik mažesnė blogybė. Nesuprantu, kodėl reikėtų išgalvoti pateisinimų neatsakingiems žmonėms. Jie ir patys neblogą vaizduotę turi ir ją pasitelkia, kad gražiau atrodytų. O Svaja... Teisingai pasakė Irma: "Ir kaip buna kai sergi uz ilgiausiai prieglaudoje gyvenancius gyvunus, kad tik rastu namus, nes jiems sunku isgyventi supamiems kitu kaciu, nes jos tau nervus eda... Todel, kad ne visi gyvunai mielai gali gyventi su kita kate, ka jau kalbeti apie 20 ar 30 kaciu viename mazame plote. Svaja butent buvo is siu katyciu, todel musu apmaudas irgi turi buti suprantamas.". Svaja - būtent tokia. Visi, kurie žino apie ją šį tą daugiau, baisiai džiaugėmės, kad katytė rado namus...
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22)
Mes nedovanojame gyvunu bet kam.. Kiek kartu teko sugalvoti n priezasciu, pvz, atejusiems apsvaigusiems nuo alkoholio asmenims, kad gyvuno neduosim... Esu daug skaiciusi literaturos apie darba prieglaudoje, apie savanoriu darba joje, elgesi bendraujant su busimais seimininkais, ivairius triukus kaip issiaiskinti ar telefono numeris is tiesu yra tas, kuri raso sutartyje, emocinius darbo prielgaudoje aspektus ir t.t.. Atlikau tyrima, issiaiskinau kokios informacijos truksta zmonems is savanoriu gyvuno dovanojimo proceso metu ir dar daug naudingu dalyku. Taigi, kas papuls man i rankas kai reiks dovanoti gyvuna - ruoskites :D :D :D
Dovilet (2010-02-22)
Angelina, Lindai negeras kvapas gali buti del nesveiku kepenu (ar kt vidaus organu), mano Kuksytei (buvusi Leses Milka) irgi buvo tokiu problemu kai pasiemiau, ir tustinimasis buvo "negeras". Teko pasivazineti pas veta ir pakeisti maisteli is Royal i Virbac. Uztruko gal kokius 4menesius, kol dingo negeras kvapas, katyte papilnejo ir susitvarke viduriai.
Angelina (2010-02-22)
Ikisiu ir as savo trigrasi ,nes turiu siokios tokios patirties su dovanuojimu .Tikrai jauciasi koks zmogus ima gyvuna.visada pakalbu su zmonemis issiaskinu jo poziuri i gyvuna .ir visiems visada sakiau ,kad jei kils bedu ,nesutarimu ,problemu ,kad grazintu ,butinai priimsiu atgal ir nesmerksiu ,Nes manau ,kad gyvunui buti grazintam ,aisku yra stresas,bet didesnis stresas yra buti ismestam ,arba gyventi nuolatiniame strese nemylimam. su visais buvai susisekusi ,su visais kalbeta ,bendrauta. Gyvunai gyvena gerai .Aisku praejus tam tikram laikui jau neikiriu zmonems ,bet is pradziu pasidomiu.Linda gyvena puikiai ,tik is burnos smirda:)Gryle jau sterilizuota ,irgi viskas gerai .Apie kai kurias rasem naujiena.Grazintu nepasitaiko.Mauriukas gan ilgai sirguliavo.Buvo gydomas ,seimininkas net ismoke injekcijas jam pats daryti.Rafaeli buvau davusi pabandimui ,kaip ir laikinai globai ,nes zmones niekada neturejo kaciu,tai prisibijojo,kaip ten bus .Viskas gerai pas juos.Kazkai tikrai jauciasi pakalbant su zmonemis ,ar jie bus geri seimininkai.Kodel daviau Rafaeli pabandimui .Nes ta moteris pasaketaip .Juk gyvuna imi visam jo gyvenimui ,tikrai norisi paziuret ar susigyvensim.Ir mes su dukra jau neabejojom ,kad zmones atsakingi ir Rafaeli paims.Viena fraze ir viska pasake apie zmogu.Lindos seimininke sake ,kai pasakem ,kad grazintu ,jei ka,Neisivaizduoju ,kas tokio galetu nutikti ,kad ja grazinciau ,jei jau paemiau ,tai jau seimos naris bus.Ir vel viskas aisku .Aisku ,kad zmones gali ir mieluoti ,bet as mela jauciu ,kaip suo.Visi ,kas mane pazista sako ,kad mane apgauti praktiskai neimanoma:)Taigi gal gerai ,kad grazino ,o ne ismete vel .Antra karta Svaja neatsidurs gatveje.Ir gal suras tikrai gerus seimininkus.Kaip ir Lyra.As jai tuo prikarksesiu:)
E (2010-02-22)
Kai pasiėmiau Sima aš pasirašiau sutartį. 4, punktas Apdovanotasis įsipareigoja: Globoti Gyvūną ir juo rūpintis laikantis Lietuvos Respublikos galiojančių gyvūnų globa, laikymą, naudojimą, veisimą, pervežimą, elgesį su gyvūnais reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų. Dovanotojui pasiteiravus ARBA SAVO INCIATYVA suteikti dovanotojui informaciją apie tolimesnį Gyvūno likimą. Tai mes pasirašėme tai tūrime laikytis sutarties, jei nesilaikai esi baudžiamas ir taškas.
Dovilet (2010-02-22)
Supratau Wilma:) deja nelabai yra is ko rinktis sitoj situacijoj:(
Vyta (2010-02-22) (foto)
Todel ir sakau kad savanoriai turi buti dar ir geri zmoniu psichologai , o piktumu, moralais niekas nepasikeis bus dar atvirkscias poveikis
Wilma (2010-02-22) (foto)
Jūs manęs nesupratot :)
Wilma (2010-02-22) (foto)
Aišku, kad atsidurtų ir atsiduria. Ar jūs įsitiknę, kad visi Lesės gyvūnai laimingai gyvena naujuose namuose? Visų gi nesutikrinsi, deja... Kitiems ir grąžinti atgal yra per sudėtinga. Bet aš turėjau omeny, kad paimant gyvūną lengva apsispręsti, nes jeigu nepatiks kas nors, galėsiu bet kada grąžinti.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22)
Dovilezur, butent, ir as norejau ta pati parasyt, nes bijau, kad kai kurie zmones gali "pabijoti" organizacijos savanoriu reakcijos, ir baisu pagalvoti, koks likimas gali istikti gyvuno... Kad ir ka bekalbetume, aisku viena - gyvunas eilini karta patire didziuli stresa eidamas per rankas...
Zivivi (2010-02-22)
Bet tada klausimas, ar žmogus vertintų gyvūną kaip gyvą padarą, ar kaip daiktą, kuris brangiai kainavo...
Vyta (2010-02-22) (foto)
Arba Grindoje...
Dovilet (2010-02-22)
Wilma, bet ar tokiu atveju tie gyvuneliai neatsidurtu "tyliai" gatveje?
Wilma (2010-02-22) (foto)
Iš tokių organizacijų imant gyvūną labai lengva apsispręsti, nes kas benutiktų VISADA gali grąžinti atgal. Jeigu reiktų sumokėti nemažus pinigus už gyvūną, tai tokių sprendimų tikrai būtų mažiau.
Vyta (2010-02-22) (foto)
Irmulia , tai reiskia kad reikia tukstanti kartu pamatuoti ir tik tada atiduoti gyvuna. Gal but zmogus turi ateit , pamatyt, pabendraut su gyvunu penkis kartus . Ir tik tada nutart, kad taip imu ar ne, neimu. Leseje zmones su patirtimi , todel reiketu dalintis ja su norinciais gyvuno. O kiekvienu konkreciu atsisakymo atveju tai juk i zmogaus dusia neilysim, ir nezinom kaip yra.
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22)
Vyta, kalbant apie gyvunu atidavima, ypac leses savanoriai yra nusvile nagus ir stipriai... As dabar kalbesiu ne apie sia situacija, o apie bendrus dalykus. Buvo grazintas suo, nes uzlipdavo paguleti ant sofos, kitas suo todel, kad nevalgo kruopu. Ar skaitete katytes Lyros istorija? Maza siamo misruniuke, grazinta 2 ar 3 kartus. As ir kiti zinome kaip sunku matyti griztancius i prieglauda gyvunus, tai yra sunku savanoriams.. Apsidziaugi, ir se tau... Ir kaip buna kai sergi uz ilgiausiai prieglaudoje gyvenancius gyvunus, kad tik rastu namus, nes jiems sunku isgyventi supamiems kitu kaciu, nes jos tau nervus eda... Todel, kad ne visi gyvunai mielai gali gyventi su kita kate, ka jau kalbeti apie 20 ar 30 kaciu viename mazame plote. Svaja butent buvo is siu katyciu, todel musu apmaudas irgi turi buti suprantamas. O kad zmones labai megsta meluoti, tas irgi faktas... kaip ir gyvenime, visokiu zmoniu buna, o tai, kad sugalvojo ateiti i prieglauda paimti gyvuno, anaiptol nereiskia, kad vien sis poelgis jau pasako, kad zmogus tikrai yra geros ir kilnios sirdies..
Vyta (2010-02-22) (foto)
O is tiesu tai tesiant sia tema manau kiekvienas pradekim vertinti nuo saves , o paskui linkejimus rasykim .
E (2010-02-22)
Aš visada sau sakau pirma kaltink save o paskui kaimyną. O čia visiems, žinokit kad yra toks dalykas kaip bumerangas, jei kažkam padarėt zapadlo ar bet kokią šunybę tai tas bumerangas sugrįš atgal tam kas metė, bet jis sugrįš su kaupu. Ir galvosi kas nutiko, bet tai bumerangas reiškiais parskrydo atgal.
Aushra (2010-02-22)
Žmogus prieš paimdamas gyvūną turi būti subrendęs, o subrendęs žmogus kiekvienu atveju atsako už savo veiksmus ir savo jėgom ar kartu su kitais visada ieškos situacijos sprendimo. Čia pasirinktas lengviausias variantas - nusišalinti. Tegu kiti pasiima gyvūną ir daro su juo ką nori.
Vyta (2010-02-22) (foto)
Polio mamyte nemanau kad butent taip atsitiko . jei zmogus ryzosi ir paeme katyte, tai tikrai nera kazkokia niekadeja. O galbut tiesiog issigando tos katytes ligos , gal dabar bijo buti apkaltinta kad susargdino... Juk visaip buna , juk i gatve neismete . Na as visada iekau geruju pusiu :)
Aushra (2010-02-22)
Ronata, linkiu kad Jums Jūsų vaikai ar artimieji nepaskelbtų tokio verdikto, kad susirgus vieta tik prieglaudoje. Kiekvienas dalykas yra atlyginamas su kaupu.
Aushra (2010-02-22)
Viskas būtų pateisinama, jei šeimininkai būtų susirūpinė katytės gydymu ir ieškoję finansinės pagalbos, bet perskaičius tokią pasiaiškinimų leksiką yra aišku, kad katytei pas tokius šeimininkus ne vieta. Juos reikia paskelbti viešai, kad nenukentėtų kiti gyvūnai.
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22)
Labiausiai man patiko Zilvino, Simuko seimininko, komentaras - jo dukryte eina i darzeli ir irgi suserga, tad ir Simukas taip pat bus gydomas ir priziurimas jei susirgs, o neatiduotas atgal. Visi mes esame gyvi padarai, o robotai, kurie, tarp kitko, irgi genda, bet kazkodel butent su gyvunais elgiamasi kaip su daiktais ar prekemis...
Polio-mama (2010-02-22) (foto)
Vyta, aš gal tik savo asmeninę nuomonę pasakysiu, bet... Labiausiai erzina nerišlus lemenimas ir painiojimasis, bandant pasiteisinti. Tai tik stiprina įspūdį, kad su katyte pasielgta kaip su brokuotu daiktu. Padėvėjau suknelę, iširo siūlė ir grąžinau į parduotuvę, nes nekokybiška prekė. Štai ir viskas.
Vyta (2010-02-22) (foto)
Bet jau kad uzsipuolete zmogu del tos katytes ... Siaubas
Friske („Lesė“, Vilnius) (2010-02-22)
Vajeckau kiek bedos del to grybo :) as irgi suzinojau, kad priglaustine malevka gryba turi...tai tipo man dabar ja ismest ar uzmigdyt? :) Tiesiog nuo "kolektyvo" i kita kambari istremiau, kitas kates, grybuke ir buta spec. purshkalu ispurskiau. Gydysimes, buta daznai definfekuosiu, kitu kaciu prie ligones neprileisiu ir pan. Tik nereikia sakyt, kad grybas - pati baisiausia kaciu liga. Zinoma, jinai zmogui pavojinga, bet juk visi zinom i kuria puse vandens ciaupas atsisuka ;)
Polio-mama (2010-02-22) (foto)
Gal nebevertėtų tęsti, bet... Paskaičius Ronatos aiškinimus, kad ji niekam nieko neprivalo aiškinti, akžkodėl norisi daktarą Hausą pacituoti: meluoja visi...
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-21)
Virga1, labai džiaugiuosi, kad Ogis pateko pas jus :) Su mažais kačiukais dažnai būna daugiau problemų, negu paėmus suaugusią katę. Svaja buvo visiškai sveika kai iškeliavo pas šeimininkus... Kaip ir iš kur pas ją ir jos šeimininkę atsirado grybas - niekas nežino...
Vokas (2010-02-21)
O ši gražuolė vėl laukia nauju namu... Tikrai manau kad greit pasveiks ir ras savuosius tikrus šeimininkus, šios katės grožis nepakartojamas, ach jei tik turėčiau galimybiu...
Karolin (2010-02-21)
Virga1 šaunuolė ,kad nepalūžot kaip nupasakojot
Virga1 (2010-02-21)
sveiki, esu svajos kaciuko seimininke, istikruju, labai gaila, kad katyte tiek prisikentejusi , ir toliau turi kenteti uz zmoniu atsakomybes jausmo neturejima.Kam imti katyte, jei ja reikia grazinti? Mes irgi su kaciuku turejom daug problemu, taciau gydemes, veziojom pas veterinara, ir pasveikom, visada reikia labai stipriai apgalvoti ar paimdamas gyvuneli, sugebesi juo pasirupinti.. istikruju man labai gaila Svajos..
Dimukas (2010-02-21)
nuostabi katyte......
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20)
Svaja šiuo metu klinikos stacionare, 15lt už parą. Jeigu kas bent truputį galėtų pervesti už jos išlaikymą - būtų labai gerai (į bendrąją Lesės sąskaitą). Kol kas pabus bent savaitėlę, per tą laiką bandysiu surasti kas ją paglobos. Kiek su veterinare kalbėjau, turbūt reiks dviejų vakcinų nuo grybelio (ryt išsamiai apžiūrės ir viską pasakys). Aš irgi nesuprantu kaip Aistė, kuri paėmė Svają, sužinojusi, jog jos kambariokei alergija katėms,iškart po dienos Svajos negrąžino, o nuvežė savo tėvams ir jaunesnei sesei Renatai (Ronata)). Bendrai sudėjus Svaja be pastovių namų jau 11mėnesių...
Karolin (2010-02-20)
Taigi,gyvūnui skauda,jis kenčia kai yra tampomas...Kaip žmonės ti nesupranta
Karolin (2010-02-20)
Zilvonasbog>nu prajuokinot vos nuo kėdės nenugriuvau xDDDDDJau įsivaizduoju xXXDDD
E (2010-02-20)
Perskaičiau visus komentarus tai pradžioj ji kartu guli ir viskas tvarkoj, staiga pasisuka 180 laipsniu ir ji tūrėjo gyventi ne pas manes, melas melas. Mano nuomone ja maitinot blogu maistu net gal ir iš šiukšlynės užkrėtėt katinėli ir pati pasigavai šia liga kaip prokuroras galėčiau pasodinti už gyvūno pasityčiojimą, nunuodymą ir t.t. Na kokiems 10 metukų drąsiai.
E (2010-02-20)
Ronatai Aš kaip chirurgas siulyčiau išgerti katytės šlapimo tik tas vaistas jus išgelės, vartoti tris kartus dienoj po maisto.
Labradoritas („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20)
Pritariu Justei. Jeigu net neplanavot laikyt katės ir "ne pas jus turėjo gyvent", tai kam išvis ėmėt? kodėl iškart tik paėmusi nepranešėt, jog Jūs katės nenorit laikyt ir tik laikinai globojat, nes susidarė tokia ir tokia situacija ir ji vėl dovanojama? kodėl atsisakot būtent tada, kai suserga? Beje, pacituosiu Jūsų ankstesnį pasisakymą: "Ronata (2010-02-11) >> Taigi :) Labai džiaugiuos, kad Svaja gyvena su manim. " Atleiskit, bet ir aš nesuprantu. Jeigu bijote grybo, nes patikėjote daktarės teiginiu, kad jis nepagydomas, tai taip ir pasakykite, kas čia tokio. Arba jeigu turite namie mažų vaikų ir bijote, kad jie apsikrės. O visi domisi ir klausinėja, nes gaila katės, kuri taip vis mėtoma iš vienų namų į kitus...
Karolin (2010-02-20)
Ar negana ironijos?Visiem aišku ,kad jei nenorit pasakot tai vadinas esat kalta,papasakotumėt jei žinotumėt ,kad esat neklata.Tai tiek.
Ronata (2010-02-20)
Linkiu Svajai greičiau pasveikt ir surast gerus namus.. :)
Juste (2010-02-20)
Tikrai nedasunta ir nedasus. Atsiprasau.
Ronata (2010-02-20)
Aš gi tau sakau, Svaja net ne pas mane turėjo gyventi, nedašunta?
Juste (2010-02-20)
Ronata, dievazi Jums nereikejo imti gyvuno is viso, atsakomybes nulis. Pvz, as irgi myliu gyvunus, labai noreciau tureti, taciau kol nera galimybiu (finansiniu, gyvenimo budas ir tt) STOP. Tas "kas galejo zinoti kad susirgs" yra juokingas. Zinoma kad susirgs, anksciau ar veliau, nes gyvi daiktai visi serga. Dar gerai kad Svaja yra kur grazinti, o butumet is kitur pasiemus, ir veztumet dabar migdyt i Grinda. Nera cia jokiu pasiteisinimu, nuo Jusu asaru niekam geriau nera.
Vyta (2010-02-20) (foto)
Dovilezur lauksiu ziniu :)
Dovilet (2010-02-20)
Aciu Vyta, susisieksiu su jumis:)
Vyta (2010-02-20) (foto)
Dovile neatsimenu, nes tada skiepijau savo kysa ir siaip tikrino jo sveikata pries atostogas, tai nezinau. Nesvarbu kiek kaciu turite , ten reikia keliu lasiuku tai ar bus 6 ar 12 lasu , man tikrai negaila
Kata („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20)
Ronata, taip ir galvojau :)
Ronata (2010-02-20)
Kodėl aš čia turiu kiekvienam aiškinti kas ir kaip? Kam reikia, tas žino.. Nepatinka, manykit, kaip norit.. Man Svajos gaila, nemažiau nei jum.. O. kad ji pasveiks ir turės savo namus, aš įsitikinus.
Dovilet (2010-02-20)
Aciu uz patarimus del vaistuku! Vyta, ar brangiai tie vaistukai pas Jakova kainuoja? Nes man reiketu 2 katytems, tai gal verta ju paciai nusipirkti? Ir aciu uz pasiulyma labai:))
Kata („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20)
Ronata, o tu arba papasakok, kaip yra, arba susitaikyk su tuo, kad cia besilankantys zmones is to, ka tu pasakei, galvos, kad atgal parmetei gyvuna tik todel, kad jis susirgo, ir toki elgesi pasmerx. Mes visi isklausysim, jei reikes - net atsiprasysim. Tai ar yra ka pasakoti, ka?
Ronata (2010-02-20)
A galvoji, man neliūdna? Jau visas ašaras išverkiau.. Nu, atrodo, labai lengva kalbėt, nors nežinai, kaip yra.. ;(
Polio-mama (2010-02-20) (foto)
Ronata, niekas Jūsų neteisia. Tiesiog visiems liūdna, kad katytė, kuriai, atrodė pagaliau pavyko rasti namus, turi vėl kartoti užburtą ratą... Visi, grąžinantys gyvūnus, aiškina tai kažkokiom aplinkybėm. Ir visuomet liūdna ir gaila to paties - gyvūnėlio, kuris kaip daiktas, yra paimamas ir, netikęs dėl ko nors, grąžinamas. Tik tiek.
Ronata (2010-02-20)
Visko aš nepasakojau, neprivalau niekam aiškint.. Mes patys vos sau galim vaistų nusipirkt.. Iš kur aš galėjau žinot, kad susirgs Svaja?.. Net niekada negalvojau, kad turėsiu katę.. Aš nesuprantu, kodėl iš vis Jūs teisiat mane už neaišku ką?
Polio-mama (2010-02-20) (foto)
Ronata, visi supranta tiek, kiek Jūs pati paaiškinot. O Jūs paaiškinot, kad Svajai grybelis ir ji turės iškeliauti į prieglaudą. Tai Jūsų pačios žodžiai. Todėl išvada, kurią tegalima padaryti tokia: sveika katė yra tinkama, o susirgusi yra "išbrokuota" ir "grąžinama į parduotuvę".
Vyta (2010-02-20) (foto)
Ronata , palaikau Jus. Susiduriau su panasia situacija...
Ronata (2010-02-20)
Jei būtų mano valia, tai Svajos tikrai niekam neatiduočiau, bet jei nieko nesuprantat, tai kam teip šnekėt?.. Ši katyte net ne pas mane turėjo gyvent, o pas mano sese.. Bet jau yra, kaip yra..
Vyta (2010-02-20) (foto)
Beje as galiu tu vasituku padovanoti, nes turiu buteliuka, o reikia keliu lasiuku.Tai atpilciau kazkiek...
Vyta (2010-02-20) (foto)
Raminamieji vaistukai kuriu reikia labai nedaug ir jie nekenkia - Killitam. Man dave jakovo klinikoje, kai vasara ruosemes su katinu i kelione.
Friske („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20)
Na, paprasciausi raminamieji - valerijono tabletes. Del ilgos keliones tikrai nezinau, bet drauge savo katei, kuri vaziuoti masina panishkai bijojo, butent sitas tabletes dave :) Kiek zinau, jos tik truputi apramina... kaip ir visi "zaisliniai" raminamieji :)
Dovilet (2010-02-20)
As ne i tema, bet nenoriu kurti kaip naujienos: gal galite patarti (kas turite patirties ar esate susidure), ar yra kazkokie nestiprus raminamieji katytei? Ju reiketu keliones metu (kad veiktu mazdaug 2-4valandas), nes kelione nusimato lektuvu kartu su visais keleiviais, o mazute labai nemegsta boxo, ir dar slegio pasikeitimai.. Jau automobiliu vaziuojant visalaik kniaukia iki uzkimimo, apsividuriuoja, draskosi.. Manau ir jai butu maziau nervu. Galite rasyti man i anketa, busiu labai dekinga!
Austeja S („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20)
Kaip jos gaila. O mano mama jos taip norejo. Ir ja paeme ir jai linkejo sekmes naujose namuose o va ja grazino.
Karolin (2010-02-20)
Žiauru...Negalit pagydyt?Kai sau tai vaistus perkat.Mano draugė(ta pati pas kurią dabar boxerė Uoga gerai gyvena(Austėja))kai sužinojo ,kad ją paėmė nuliūdo ,nes būtų paėmus Svają ir būtų gydžius nuo betkokių ligų....Še tau ,kad nori...Kai pranešiu jai viska bus aleliuja
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20)
IrinaP, ka jau cia ir kalbet, kai sirgo maniskis kycius, vaziavau i uzsieni, kad tik gauciau jam vaistu ir tinkamo maistuko, nes cia tokio nebuvo dar.. Bet, kaip matome, zmones skirtingai ziuri i savo augintinius - vieniems tai seimos narys su visom teisem pvz. i gydyma, o kitiems... Na, kaip ten bebutu, katukei reikia nauju namu :((
Irina P. („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20) (foto)
Neturiu zodziu.. Vel atsisako gyvuno! Seimininke raso: deja, katyte keliaus i prieglauda. O bent zinot kokia dabar situacija? Ir kokia cia meile... Savo gyvuna su maru nesiociau ant ranku, kad tik pagytu
Dovilet (2010-02-20)
Taip Vikikute, tik labai pikta, kad zmones taip nejaucia jokios atsakomybes uz savo augintinius, toks ispudis, kad gyvuneliai kaip zaisliukai, o pirmai problemelei atsiradus lengva ranka ju atsisakoma... ziauriai pikta
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20) (foto)
Dovile, manau, tos kalbos nepades, nes, nemanau, kad kazkieno tikslas dabar jau, kad Svaja liktu pas siuos seimininkus... :)
Dovilet (2010-02-20)
zinokit nesuprantu tokiu dalyku... zmones serga tikrai baisiomis ligomis uzkreciamomis (nuo niezu iki LPL) ir gyvena visi sau po vienu stogu, o cia del grybelio??
Dovilet (2010-02-20)
Ronata, o jeigu jusu seimos narys susirgtu grybeliu, ji irgi atiduotumete i kokia prieglauda??
Alina („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20)
Vargsai gyvunai.. Jie reikalingi tik kai yra sveiki, bet kai suserga, jau nebe. Linkiu, kad Svaja greiciau pasveiktu ir ja pamatytu zmogus, kuris ja rupinsis visada ir visomis aplinkybemis
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-02-20)
Jei tai butu tikra meile, del tokio menkniekio kates neatsisakytumet...
Ronata (2010-02-20)
Na, gali manyti, kaip tik nori.. Aš labai myliu šią katytę ir man tikrai labai gaila, kad taip viskas gavosi.. Taip buvo, kad kaip tik pamatėme pas Svają prie kaklo nedidelį plotą iškritusių plaukų, tai tikrai nieko neįtardamos manėm, kad tai nuo diržiuko, (kurį aš jai buvau užsegusi nuo blusų) galvojom, kad nutrynė.. Poto, pastebėjom, kad ta vieta labiau išplitusi.. O man grybelis atsirado gal praitoj savaitėj..
Ronata (2010-02-19)
Na, gali manyti, kaip tik nori.. Aš labai myliu
Serioza (2010-02-19)
As manau, kad grybas yra grybas ir apkretimas gali buti ne tik viena kryptimi: kate -zmogui, bet ir zmogus - katei. Taip kad VARGSAS GYVUNAS. Vel narvan. "Ponia" pabuvo. Lovoj pasivarte ir viskas....
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-19)
Serioza, veterinarė kaip pavyzdį tai pasakė ir sako, kad būna tokių atvejų jog žmogus katę apkrečia. Aš pvz esu girdėjusi kaip moteris su 4 kačiukais buvo pas veterinarus, ir buvo mergaitė su mama. Ji paglostė kačiukus, o kačiukai visi iki vieno grybą pasigavo ir dar 1 iš jų numirė...
Serioza (2010-02-19)
Atsakykit man,prasau. Ar gali pavyzdziui koks nors zmogus, turintis koju gryba ir vaiksciojantis basikom namie, apkresti kate, besivoliojancia ant kilimo.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-19)
Ryt Svaja keliauja į vet gydyklos stacionarą.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-19)
Pasak veterinarės, su kuria kalbėjau, labai mažai šansų, kad Svaja atsinešė grybelį iš prieglaudos, nes grybelis paprastai pasireiškia po 2-3 sav, o Svajai - po 2 mėnesių...
Ronata (2010-02-19)
Deja, Svajai grybelis.. Gaila, kad ji turės iškeliauti į prieglaudą.. ;(
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-18)
Prie odos ligu labai gerai Engystolis.
Juste (2010-02-17)
Grybas labai priklauso nuo kates imuniteto. Jeigu kate sveika, tai isgis greitai. As pries pora metu esu gydzius kelias kates su imuveroliu. Trys puikiai pasveiko, o vienai katytei kurios buvo nesveikos kepenys grybas vis plito i visas puses, nors gydymas buvo lygiai tas pats. Kate nusprendem uzmigdyti.
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-02-17)
Tai jus raset, kad daktares kate teko migdyti. Gal but tas nutikimas senai buvo? Tada gal dar nebuvo tokiu vaistu, kaip dabar, arba kazkoks keistas grybas uzpuoles buvo :D Bet jei Svaja pasigavo gryba is prieglaudos - tai 99%, kad mikrosporija (kur sviecia po UV ir gan paprastai issigydo)
Ronata (2010-02-17)
Tai nieks ir nesako, kad reikia migdyt .
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-02-17)
Taip, kai kurie grybai nesviecia UV spinduliuose, bet tokios rusys labiau paplituios uzsienyje arba yra labai retos, per 2 metus savanoriavimo leseje, dar nemaciau jokiu tokiu atveju... O siaip keista del to, kad kate reikia migdyti del grybelio...
Ronata (2010-02-17)
Nešiu pas veterinarą vienaip ar kitaip..
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-17)
90% kaciu yra grybelio nesiotojos. Stresas, imuniteto nusilpimas, tam tikri vaistai turi itakos ligos eigai.
Dzy („Lesė“, Jonava) (2010-02-17)
Grybelis nebutinai sviecia su UV lempa. Gali buti tik praretejes kailis, gali buti apvalus rausvi plemai su iskritusiais plaukais, gali buti pleiskanoti arba ne. Geriausia serganti gyvuna izoliuoti, nes taip lengviau gydytis zmogui. Mums tai Imuverolis buvo pakankamai veiskmingas. Jei grybelis labai isplites, butina gyvuna maudyti jame, jei pora plemu ir katino imunitetas stiprus, tai uztenka tepti, tuomet po 3 patepimu pradeda ataugineti plaukai. Apie vakcinas teko girdeti visokiu nuomoniu, praktikoje naudos mazai dave, vienai katytei pasidare daug blogiau, nes su vakcina suleidziama dar to grybo. Jei zmogus uzsikrete grybeliu, geriausia tas vietas uzsiklijuoti ir neliesti, tokiu budu neplis kitur.
Ronata (2010-02-17)
Ne, ne aš ir nesakau, kad reikia migdyti..
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-17)
Renata09, gaila kad tau taip nutiko, tačiau Svaja niekada neturėjo grybelio... Jeigu Svajai bus grybelis - tik jau nemigdykit! Aš geriau ją paimsiu.
Ronata (2010-02-17)
O mano daktarė sakė, kad jos katė irgi kaip sirgo grybeliu, tai net tris metus gydė, tačiau vis tiek teko užmigdyti..
Ronata (2010-02-17)
Ačiū, taip ir padarysiu..
Vaiwa („Lesė“, Vilnius) (2010-02-17)
Reiktu apsviesti nuplikusias vietas UV spinduliais. Jei svyti zaliai - tai grybelis. Siaip visai galimas daiktas, kad is prieglaudos Svaja atsinese grybeli. Katems ji isgydyti nera sunku, paprastai tai uztenka tepti tuo paciu tepalu, kaip ir zmogui (pvz.klotrimazol, lamizil). Vet klinikose parduoda imuverol skysti, bet pagal mane, jis nera labai efektyvus. Dar vienas variantas: rusiskos vakcinos nuo grybelio, reikia 2vakcinu,, dazniausiai visiskai isgydo per 2-4savaites. Dar gali buti skiriami geriami vaistai (kaip ir zmonems) pvz terbanifin'as
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-17) (foto)
Gali būt ir kitų dalykų... Bet patarčiau nunešti pas veterinarą...
Ronata (2010-02-17)
Juk tik šiaip katės neplinka?..
Ronata (2010-02-17)
Tai kad labai daug sutapimų.. O kas būna katei, kai ji serga grybeliu?
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-02-17)
Tai tam, kad issiaiskinti, kate reikia nesti pas veterinara.
Irmulia („Lesė“, Vilnius) (2010-02-17)
Svaja niekada nesirgo grybeliu... Grybeli lemia daugelis faktoriu. Pati ne karta esu ji turejusi. Pirtys, baseinai, soliariumai, besimatuojant drabuzius parduotuvese, susilpnejes imunitetas, stresas ir t.t. ir be galo. Katyte jeigu pati sirgtu, tada - taip. Ji negali buti nesiotoja ir uzkresti neturedama grybo...
Ronata (2010-02-17)
Ko gero turi, nes yra pas ją vienoj vietoj plaukai iškritę..
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2010-02-17) (foto)
O ji turi grybeli??? Jei ji neturi, tai negalejot nuo jos uzsikrest...
Ronata (2010-02-17)
Šiandien sužinojau, jog man grybelis.. Galimas daiktas, nuo Svajos užsikrėčiau.. Nesu katėms alergiška, tačiau labai jautri vosokioms ligoms.. ;(
Ronata (2010-02-11)
Ne, tikra ne :)
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-11)
Pala, juk pati Aistė nealergiška katėms? :)
Ronata (2010-02-11)
Pasirodo alergiška, o ji taip labai norėjo tos katytės..
Ronata (2010-02-11)
Ne, nevilniete :)
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-11)
taip. Aistės kambariokė alergiška katėms pasirodo....
Serioza (2010-02-11)
Tai Svaja ne vilniete patapo?
Ronata (2010-02-11)
Taigi :) Labai džiaugiuos, kad Svaja gyvena su manim. Mano sesė irgi labai norėjo ją pasilikti su savim Vilniuje, bet deja negalėjo..
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-11)
Oi tas mano murkalas :* Pasiilgau šios gražuolės. Jei ne tėvai, kažin ar nebūčiau pasilikusi, labai giliai ji man įstrigo :) Na bet dabar ji gerai gyvena, o man yra vietos dar kitus globot :)
Ronata (2010-02-11)
Svaja gyvena labai gerai.. Dabar sėdi ant mano lovos, murkia.. :) Charakteris, manau, toks pat, mėgsta braižytis.. Tačiau būna ir labai meili :)
Serioza (2010-02-11)
Tai gi papasakokit apie sita aikstinga panaite. Nesidave man paglostoma. O ji man tai patiko...viskuom.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-02-11)
O kaip dabar jai sekasi? Gal truputį charakteris sušvelnėjo? :)
Ronata (2010-02-11)
Taip, Svaja gyvena su manim.. :)
Vesta („Lesė“, Vilnius) (2010-01-11)
tikrai super, nes Svaja savotiska kate, labai dziaugiuosiu del jos :)
Serioza (2010-01-10)
Labai dziaugiuosi del jos ir taves. Juk tau labai labai rupejo si karalaite.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-01-10)
Svaja laikosi labai gerai, kaip ir sakiau, ji gyvendama be kitų kačių yra meili, miela, su šeimininke vienoj lovoj miega :)
Serioza (2010-01-02)
Tai viena nuostabiausiu siu metu zinia. Labai simpatizavau siai katukei. Net neatmeciau galimybes jos "isivaikinti".Ir jei nenulauzta mano desine ranka - kas zino kaip viskas butu. Bet dabar as ir saves negaliu "aptarnauti" kokybiskai, todel nesiryzau tureti TOKIO GRAZAUS IR SU CHARAKTERIU augintinio. Bet siaip nuostabu.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2010-01-01)
Vikikute, liūdna, nes labai prie jos prisirišus buvau, bet kartu ir labai džiaugiuosi, kad ji turės SAVO namus su SAVO šeimininke ir nereikės jai su kitom katėm dėmesiu dalytis :)
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2009-12-31) (foto)
Edita, kaip tu jautiesi? Aisku, greiciausiai dziaugiesi, kad salia taves vis delto gyvens :))
Mune58 (2009-12-31)
Net nesapnavau, kad šiai gražuolytei šiandien " nupirktas bilietas" į naujus namus. Taip džiaugiuosi dėl šitos gražuolytės, kad net negaliu apsakyti. Nu tikrai, šaunant šampaną, nors mintyse linkėsiu jai ir jos šeimininkei visa ko geriausio. Ilgų ilgų, sveikų metų joms abiems.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-12-31)
Taip taip, ši gražuolė iškeliavo į naujus namus :) Naujoji jos šeimininkė gyvena mano gatvėj - įsiprašysiu į svečius :D Kad tik sutartų jos kartu, nors Svaja ir apkramtė ir apdraskė savo šeimininkę, tačiau ji nepabūgo paimti Svajos :) Labai džiaugiuosi, kad aš mačiau ir pati padovanojau Svają :) Valgys Roal'į, bus namų puošmena su charakteriu :)
MoDy („Lesė“, Vilnius) (2009-12-31) (foto)
taip, Svaja siandien padovanota :))) iseliavo pas viena mergina, karaliaus viena :)
Sandra- („Lesė“, Vilnius) (2009-12-31)
Padovanojo Svają??? O, geras :)
Labradoritas („Lesė“, Vilnius) (2009-12-31)
O, kokia naujiena! Pas ką iškeliavo gražuolė?
Labradoritas („Lesė“, Vilnius) (2009-12-21)
Jo, spalvos tokios šiek tiek neįprastos trispalvėm katytėm, bet Svaja tikrai turi kažkokios kačių veislės genų, turbūt todėl tokios gražios spalvos
Serioza (2009-12-20)
Nuostabi, ispudinga. Elgesys ir isvaizda -karalienes. Juokinga labai. Kai nori paliesti ja -Svaja isdidziai pakelia koja ir ispeja, tipo, "nelisk". Tokios kates nepamirsi. O spalvos! Neryskios. Pastelines. Nu zodziu...
Labradoritas („Lesė“, Vilnius) (2009-11-24)
Pažiūrėkit, koks žvilgnis video, toks išraiškingas, žiūrėčiau ir žiūrėčiau :)) gražuolė
Labradoritas („Lesė“, Vilnius) (2009-10-01)
Šiuo metu ir vėl kačių kambaryje. Man atrodo, kad jau apsiprato su kitų kačių draugija ir nebesivelia taip dažnai į barnius ir muštynes kaip anksčiau, atseit "na jau tiek to, galit čia gyvent šalia manęs, tik per daug nelįskit bendraut". :)
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2009-08-24) (foto)
Svaja is kaciu kamario atkeliavo i narva :) Is karto pasidare daaaug meilesne :)
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-08-20)
Kol buvo pas mane ir augino kačiukus, buvo labai miela :)
Serioza (2009-08-20)
Gaila, kad tokia grazuole turi toki aikstinga charakteri.Gal dar pageres. Butu gerai.
Vikikute („Lesė“, Vilnius) (2009-08-18) (foto)
Svaja turetu gyventi namuose be kitu kaciu, nes nelabai sutaria su kitom katem ir budama su jom ir ant zmoniu pikteja :) O siaip tai ji labai meili, kai netenka buti prie kitu kaciu, todel kai tik atlaisves kuris nors narvelis is kaciu kambario ji keliaus i narveli... Nes ten jai maziau nervu bus, aisku, maziau ir vietos...
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-08-10)
Šiandien Svajai buvo atlikta sterilizacija, ją apmokėjo Biordas.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-07-15)
07.10 sulašinta Stronghold :)
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-04-26)
Katytė trispalvė (Mėja) užsakyta Ritai
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-04-24)
Visi kačiukai užsakyti
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-04-21)
Ogis (pilkas) Virgai, o ne Vilmai (sumaišiau) :)
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-04-18)
Gobis (pilkai baltas) ir Dagis (smėlinis) užsakyti Ksenijai.
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-04-17)
Užsakyta Tėja (trispalvė) Julijai ir užsakytas Ogis (pilkas) Vilmai.
Angelina (2009-04-06)
Su kuo jus ir sveikinam:)
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-04-06)
Rekordas ne rekordas - jokio skirtumo :D Svarbiausia kad visi gimė sveiki ir žiauriai gražūs. 1- pilkas/a 2- smėlinis/ė 3 pilkai baltas 4 ir 5 - trispalvės kaip mamytė
Angelina (2009-04-06)
Pagaliau ,nors viena jau mus pradziugino:)dabar Sambos eile:)O rekordo neisejo,tikejaisi maziausiai 8:)
Serioza (2009-04-06)
Ai ne, katyciu pilvukus supainiojau.
Serioza (2009-04-05)
Svaja pripazino isuni?
EditaM („Lesė“, Vilnius) (2009-04-05)
5 kačiukai :)
Serioza (2009-04-05)
Jau mama
Serioza (2009-04-01)
Gal ka turim? O pilvukas pasitaise?


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
Viešoji įstaiga „Lesė“. Įm. kodas: 300709225. Adresas: Savanorių pr. 33-91, 03128 Vilnius (laiškams).
Tel. 8-605-33452 (Vesta). El. paštas: info@lese.lt. Bendra a/s: LT647044060005976183 (SWIFT: CBVILT2X)
Statistika Prisijungę: 94