Friske (9:40) >>Mėgiamiausia drybsojimo virta - balkone ant spintelės :) Vos atsistoti papozavvimui... ArunasI (23:24) >>Ačiū už gerą žinią. O ką sakė daktarai? Dėl ko galėjo įtrūkti tos kepenys? Pervedžiau... Vesta (23:03) >>Musu visu džiaugsmui operacija pavyko. Buvo itruke kepenys, labai prastas kraujo kresunas, visa...
|
|
|
|
Reikalinga parama prieglaudos patalpų įrengimui (atnaujinta nuotraukomis 2010-11-16)
|
|
|
Pagaliau mes galime kartu su Jumis pasidžiaugti: VšĮ Lesė rado patalpas!
Iš visos širdies dėkojame mūsų organizacijos ir globotinių vardu Vilniaus kolegijos Agrotechnologijų fakulteto Veterinarinei medicininei katedrai už galimybę įsikurti jų turimose patalpose Buivydiškėse.
Mieli mūsų beglobiukų globėjai, labai Jūsų prašome dar palaikyti gyvūnėlius, nes įsirengimo darbai šiek tiek užtruks, nes darbo tikrai labai daug (ką parodo ir įkeliamos nuotraukos). Visa tai darome tam, kad mūsų mažieji keturkojai draugai galėtų jose patogiai įsikurti.
Kol kas derinami pradiniai įrengimo darbai. Kai matysime, kad galime prisidėti prie darbų ne tik vyriškomis, bet ir moteriškomis rankomis, kviesime ir Jus, ištikimuosius Lesės bendruomenės narius, talkai. Todėl atidžiai sekite šią naujieną jeigu galite prisidėti dalyvaujant talkoje.
Taip pat kreipiamės į visus, kurie turi nebereikalingų, atliekamų statybinių medžiagų ar kitų daiktų, kuriuos mes puikiai pritaikytumėme naujosios prieglaudos įrengimui. Jeigu galite paremti medžiagomis, skambinkite savanorei Ritai telefonu 8-612-39181.
Įkeliame nuotraukų. Jūsų akys neapgauna, turėsime kaimynus: arkliuką ir karvytę :). Ir taip, tai buvusi ferma :).
Labai tikimės Jūsų supratingumo ir toliau globojant lesinukus.
2010-02-14: Kadangi išlaidų įsirengti patalpoms reikia tikrai nemažai, labai Jūsų prašome, gal kas galite prisidėti finansiškai... Dar tik viso darbo pradžia, o iš "Lesės" sąskaitos jau nubraukta 3000 Lt, kurie galėtų būti panaudojami gyvūnėlių priežiūrai, o ypač gydymui... Tokiais tempais, manau, drąsiai galime pasiekti ir 10 000 Lt sumą. Visa tai dėl to, kad darbų, kuriuos reikia atlikti - begalė. Jau nekalbant apie grindis – betoną, kurios turės būti nuklojamos plytelėmis. Linoleumas nelabai tinkamas variantas vien todėl, kad reikėtų specialaus, kokį naudoja ir veterinarijos klinikos, kuris kainuoja nežmoniškus pinigus. Visa tai darome ir prašome Jūsų pagalbos todėl, kad geriausia būtų mūsų globojamiems draugams: kad ligos plistų kuo mažiau, kad būtų galima kuo lengviau išdezinfekuoti patalpas ir kad visos bacilos neturėtų kur įsigerti, ten tūnoti ir išlindę pulti naujai į mūsų globą patekusių, su nusilpusių imunitetu, gyvūnėlių sveikatą.
Taip pat labai reikalinga vyriškų rankų pagalba. Du mūsų savanoriai vyrukai sunkiai beapsisuka.
2010-05-06. ,,Lesė” šiuo metu muša savo pačios rekordus – turime 143 globojamus gyvūnus! Toks skaičius nebuvo pasiektas net kai turėjome prieglaudėlę. Negelbėti mes negalime... Dėkojame visiems globėjams už kantrybę, už pastangas ir už rūpestį globojant „Lesės“ gyvūnėlius.
Negalime teigti, jog sėdime rankas sudėję ir laukiame pinigėlių iš dangaus prieglaudos patalpų įrengimui. Intensyviai ieškome įmonių paramos, tačiau... Iš atsakiusiųjų į mūsų pagalbos prašymus, dažniausiai nesulaukiame jokios reakcijos, o jei sulaukiame, pasidaro liūdna. Ne visi yra gyvūnų mylėtojai, kaip mes, susirinkę čia ir sukūrę gyvūnų mylėtojų bendruomenę. Todėl... daug vilčių dedame i Jus... Iš visos širdies dėkoju merginoms, padedančioms su paramos prašymais, kurios nenuleidžia rankų ir įnirtingai padeda toliau mūsų sunkiame kelyje.
Iš komentarų supratau, kad ne vienas geros širdies žmogus tikisi, jog jų pervesti 2% bus skirti prieglaudėlės įrengimui. Džiaugiamės Jūsų kilniais norais, tačiau šie pinigėliai mus pasieks tik rudenį. O prieglaudėlę norime įsirengti kuo greičiau, nes… suprantame mums padedančius žmones, nes ne visi gali laikyti gyvūnėlius tiek laiko, kiek mums reikės.
Visiškai suprantama, jog ne kiekvienas žmogus gali prisidėti finansine parama. Suprantama, kad gelbėjant gyvūnėlių gyvybes, kiekvienas atsirenka kam nori paaukoti pinigėlių. Todėl labai prašome palaikyti mus morališkai, perkraustyti savo rūsius ar sandėliukus su nereikalingais daiktais, pasiklausinėti pažįstamų ar jie turi atlikusių medžiagų nuo statybų ir t.t. Juk, kai gerai pagalvoji, argi didelis skirtumas jei plotelis, kurį reikia iškloti plytelėmis, bus visų vaivorykštės spalvų.
2010-11-16. Prikeliame naujieną iš "numirusiųjų" keliais vaizdais :). Nuotraukose 1-4 yra keletas kadrų, kurie atspindi mūsų kasdienybę ir šiokią tokią pažangą su Jūsų pagalba įsirenginėjant patalpėles. Ačiū.
Žemiau pateikiamas reikalingų medžiagų, prietaisų, daiktų sąrašiukas.
Į mūsų sąmatėlę įeina: betonas, rotbandas, tašai, gipso kartonas, akmens vata, langai, durys, elektra (rozetės, jungikliai, laidai, šviestuvai, trifazis skaitliukas, trifaziai įvadiniai automatai, srovės nuotėkio relės ir kt.), santechnika (čiaupai, kranai, maišytuvai, tvirtinimai, unitazas ir kt.), apdaila (glaistas, aliejiniai ir lateksiniai dažai, laminatas, plintusai, plytelės) bei kitos statybinės medžiagos.
Jeigu rasite atlikusių medžiagų, prašome parašyti prie komentarų ir sutarsime kaip juos perduoti.
Jei turite galimybę paaukoti pinigėlių, perveskite norimą sumą ir parašykite, kad aukojate "patalpoms":
LT64 7044 0600 0597 6183 (SEB bankas, SWIFT kodas CBVILT2X).
Viešoji įstaiga „Lesė“
Įmonės kodas 300709
Juk kartu mes galime viską!
Pagarbiai,
Jūsų Lesė
|
|
|
|
Posted: 2010-02-19
| updated: 2010-11-16
News ID: 3442
Announcement views: 23138
User: Irmulia
|
|
« back
Susijusios naujienos:
Dėkojame žmonėms prisidedantiems prie prieglaudos įkūrimo
Comments Galvoju galiu gauti manau stala, na jis ofisinis, bet manau turetu praversti ir siaip manau galima kazko, manau reiktu sarasa pabandyti padaryti, kad visi matytu ko reikia :) sveiki :)
radau rusyje pradeta (tiksliau tik atplesta) maisa tinko. gal reikia? galiu atvezt :) O nereikia iris pinigu ( http://www.iris.lt )? Gal ten labiau apsimoketu pirkt koreikia plyteliu ar dar ko. | EditaM
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-12-09)
|
Buivydiškėse, Klinikų g.1 o kur jie randasi laibai noreciau suzinoti
| Alina
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-11-18)
|
Gerai, paimsiu :) Aš tuos "automatukus" tiesiog perduosiu per Alina. Ji pas mane užsuka neretai. Pažiūrėsiu gal dar kokių likučių elektrai turiu po statybų. | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-11-17)
|
Selicija, taip, Jusu minetu daikciuku tikrai reikia. Susisiekite su savanoriu Adomu: adomas@fedingas.lt. | Dzy
(„Lesė“, Jonava)
(2010-11-17)
|
Smagu, kad jau yra į ką pasižiūrėti :) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-11-17)
|
Eugenija, kol kas nereikia plyteliu, nes plytelių siūlės sunkiai valomos (bacilos jose kaupiasi labai). jeigu vėliau prireiks ir bus dar neišmestos, pranešime. Ar gerai? Turbūt tie daiktai "srovės nuotėkio relės" liaudyje dar vadinami "automatukais", nes kai būna kokios perkrovos paprasčiausiai atjungia elektros srovę. jei reikia praneškite, turiu tokius 3, tik nelabai susigaudau galingumuose. Jie nauji. sveiki
namie turiu kažkiek atliekamų sienų ir grindų plytelių. jei reikia sakykit,atvešiu. geriau parašykit į meilą: perpetiummobile@gmail.com. sekmės Sveiki, ar reiktų dar plytelių, galiu pabandyti kažkiek jų gauti jei pavyks ir jei dar reikia. Turime nereikalingą vonios kriauklę-jei ji jums reikalinga, mielai atiduosim Sveiki,ar dar reikia langų? :) Turime vieną,jei reikia,parašysime išmatavimus. | Vesta
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-08-16)
|
Ne su manimi reiktu kontaktuoti del statybu, o su Adomu, jis viska daro prieglaudeleje, tad zinos ko tiksliai reikia, jo el pastas adomas@fedingas.lt | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-08-15)
(foto)
|
Manau, del visu siu dalyku reikia su Vesta tartis: +370 605 33452 (Vesta) - jei ne su ja, tai ji nors pasakys, kam reiktu skambint. Aš irgi norėčiau "kontakto", su kuriuo būtų galima suderinti plytelių likučio pristatymą. Gyvenam visai netoliese, tai galėtumėm užsukti vos ne bet kada :). Sveiki. Parašykit, prašau, kokį e-pašto adresą su kuo galima būtų tiesiogiai kontaktuot dėl atlikusių plyteliu ir kt.? Vardan patogumo. Tai be abejo, kad verslas daro pinigus, bet vien tik pinigais toli nenuvažiuosi. jei klausote Žinių radijo, tai suprastumėt apie ką aš:) | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-07-26)
(foto)
|
Cpokundra, jei parduotuviu tinklo strategija butu pagalba kitiems, o ne pelno siekimas, toks tinklas toli nenueitu :) O siaip zmogus gal ir padeda kitiems, kiek jis gali(o pagalba ne tik materialine buna, tad nepazistant zmogaus, tiesiog kad jo firma kazkam kazko nepaaukojo, negalima nieko apie ji ir teigti... Tuo labiau, ka cia zinai, gal jis kazka neseniai paaukojo kokiem seneliu namam ar pan), bet nebutinai tai reiskia, kad jis aukos savo imones pelna del pagalbos kitiems... Na va, išskaičiau, kad jokios staybinių prekių parduotuvės nesutinka aukoti likučių.. na gražu. Kasdieną klausau Žinių radijo, kurio savininkas yra Augustinas Rakauskas, kuris yra ir Senukų parduotuvių savininkas ar bendrasavininkis. O kaip gražiai per Žinių radijo laidą "Verslumo dvasia" jis kalba apie gerumą, krikščionišką tarpusavio meilę, jausmo protą, vieningą vienį, pagalbą ir supratimą vieni kitiems:) suprantu, kad kreipėtės ne tiesiogiai į jį dėl pagalbos, bet na vistiek reiškia visa strategija tinklo yra pelnas, o ne pagalba | Indre
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-07-20)
|
Cpokundra, mūsų savanoris sakė, kad klozetą su bet kokiu prijungimu į kanalizaciją prijungs. Svarbu, kad sutaupysim porą šimtų litų :) Tai jei dar neapsigalvojote, gal galit parašyt man savo kontaktus į asmeninę žinutę ar man į kairyte.indre@gmail.com ? Dar kartą ačiū :) Indre, ačiū, kad pakomentavote:) issiaiskinsiu koks ten tas mūsų klozetas, abai noreciau, akd butu toks kaip jums reikia:) | Indre
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-07-13)
|
Cpokundra, ačiū, taip, klozetas irgi reikalingas :) Bet, kiek žinau, reikalingas su tiesiu išėjimu į kanalizaciją (kad jungtus vertikaliai klozeto vamzdis prie kanalizacijos vamzdžio, nežinau kaip čia paaiškint, tai pridedu pavyzdį :) http://www.senukai.lt/santechnikos-prekes-saunos-ir-zidiniai/san-vand-kio-ir-kanaliz ac-prietaisai/sanitarine-keramika/klozetai-ir-ju-dalys/klozetas-keramik_4.html ), o klozetų su tokiais pajungimais yra mažuma.. Jei kartais tokį turit, būtų tiesiog fantastika :) Bet paklausiu mūsų statybininko, gal galima bus pajungti ir kitokį. Transportą rastume :) Virtuvės kampas kaži ar kur tilps mūsų mažuose kambarėliuose... Tikiuosi kiti savanoriai irgi parašys savo apmąstymus, ar sutalpintume kur nors jį :) Sveiki, kažkur čia išskaičiau, kad klozetas atip pat įeina į reikalingų prieglaudai daiktų sąrašą:) Tai va, nusipirkome butą ir žinoma keisime senąjį klozetą, tad jį galėtume mielai atiduoti prieglaudai, jei tik tiks (kompeteteingi vyriškiai man paaiškino, jog klozetas neblogas, tik vandens nuleuidimo mechanizmą reikėtų pakeisti). Klozetas yra justiniškėse, Taikos g., o prieglaudėlė nuo ten visai netoli. Dar atiduodame virtuvės kampą-gal irgi pravesrtų kaip sėdimas baldas ar pan. Tik nežnau kaip su transportu-ar kas galėtų iš Lesės pasiimti tuos daiktus, o jei nei-gal bandytume patys atvežti (mašinos neturim, bet jei kitaip neišeis, susiorganizuotume ką nors). tad laukiu komentarų ar tie daikati reikalingi:) | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-07-12)
(foto)
|
Kazkaip nepatiko tai, kad prasytume prieglaudos statyboms pinigu... Sake, geriau parasyti PSP projekta, kaip seniau. | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-07-12)
|
O kokia priezasti nurode, kad atmete? | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-07-04)
(foto)
|
Projektas del prieglaudos buvo atmestas... | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-07-04)
|
Projektas senai parašytas, bet buvo atmestas :/ Sveiki, taigi aukok.lt tinklapyje nemačiau jūsų projekto. Kažkas žadėjo parašyti projektą, bet jo vis dar nesimato. Ar aš apsirikau? Zodziu niekas is prekybininku jokiu likuciu piktybiskai neduoda ir netgi neparduoda, siulo tik kazkokias medines paletes (faneros lapus) Ar reikalinga ????? Matyt, įtraukė į kažkokį didesnį projektą. Reikia neužmiršti, kad gyvūnų "globa" - tik viena iš Grindos veiklos krypčių. Šalutinė, sakyčiau. Pagrindinė gi - gatvių priežiūra. | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-26)
|
bet Grinda buvo renovuota ES lesomis Dėl ES paramos. Ji teikiama tik kaip koofinansavimas, t.y. dalį lėšų projektui skiria ES per fondus, o kita dalis - nacionalinės lėšos. Be to, ES parama neteikiama bet kokiam projektui netgi koofinansavimo rėmuose. Prieglaudos įrengimas, manau, neatitiktų tų sričių, kurios "papuola po" ES parama. Deja... :( | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-26)
|
Kiek esu girdejus su ES parama sioje vietoje ne visai pavyktu. Pvz, ES parama galima gauti tokiai akcijai kaip sunu terapija zmonems ligoninese... Buvo kazkur sukurta naujiena, bet vasara. pabandysiu paieskoti jos. ten daugiau parasyta joje ir komentaruose apie tai. Tai kad nėra už ką... Namuose dar turiu keturias glazūruotas plyteles ir kokius tris šaukštus cemento joms priklijuoti, tuos tai padovanočiau, bet va unitazas namuose tik vienas ir gana intensyviai naudojamas, negaliu paaukoti :)) Kai pastatysite būstinę, atvesiu savo šunėką ir katę pasižiūrėti, kur pateks, kai paspruks iš namų.
O kokių nors ES programų nėra, kurioms būtų galima teikti paraišką pinigams prieglaudai gauti? Tiesa, tada dar reikia paprastai ir vietinių pinigų krūvos, bet gal galima bent pasiaiškinti? | Indre
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-26)
|
:)))) Didelis ačiū, Vitamo! Šiek tiek pinigučių patalpoms remontuoti pervedžiau. Mat kaip naudinga laikyti kibirą balkone - ėmė ir palijo pinigais :) Linkiu, kad sektųsi įrengti gerus laikinus namus mažiesiems draugams. Tik nepripirkite prabangių tapetų, parketų, drožinėto ąžuolo baldų ir raudonmedžio unitazų :)) | Indre
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-12)
|
Idealiausios žinoma būtų glazūruotos ir lygios, vėlgi dėl tos pačios dezinfekavimo priežasties :) Labai ačiū, Tigrita! paklauskit kokios tinka, ar tik glazuruotos, lygiu pavirsiumi, ar bet kokios? pazystu tokia dizainere, bandysiu paprasyt, kad paklausinetu zmoniu, jei turi likuciu, nupirkciau uz kokia simboline kaina . | Indre
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-12)
|
Na, plytelių kažkiek reikės sienoms šunų kambariuose, kad nenugraužtų sienų :)) tada, valio :) o as jau galvojau, pas ka plyteliu kaulysiu :DDD | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-10)
(foto)
|
Buvau vienoje JAV prieglaudoje... Tada neatkreipiau stipriai demesio, bet dabar kai uzsiminet rimtai prisimenu, kad ten irgi buvo visur betonuotos grindys :) | Indre
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-10)
|
Užsienyje prieglaudose būtent taip ir klojamos grindys, skaičiau literatūrą apie prieglaudos įrengimą, tai toks betonas minimas kaip geriausias variantas :) O ir su nusimanančiu žmogumi buvo konsultuotasi. Plytelių didelis minusas yra jų siūlės, labai sunku būtų jas tinkamai iššveisti. gal pasitarkite su higienistais del to slifuoto betono, pigiau zinoma,bet kad nebutu poto dideliu problemu ? Man atrodo mikrobai visi tai sekmingai isigers, plytelem kloti butu daug patikimiau. I sveikatele.:) mano tel. 8 617 05908. Vika. Vika, ACIU Jums labai uz dovana!!! Parasykit savo mob. tel. numeri!!! Borisas Sveiki. Jai ju neprireiks LESEI galit pasiimti. Ju nepardavinesiu nes ju nepirkau, cia mano anytos palikimas is tarybiniu laiku.:) (dar ir aciu pasakysiu nes atlaisvinsit man vos ne puse rusio). Tad galit drasiai jas pasiimti nes mum jie tikrai nereikalingi. Butu smagu jai kazkam jos dar paratnautu.:) Vika, labas! Jei parketlentes neprireiks Priglaudos remontui, galiu is Taves nupirkti savo parketo remontui. Isanksto dekoju! Tikrai ner uz ka.:) Bet jai sugalvosit kam kitam (ne pagal paskirti) juos panaudoti, praneskit. | Indre
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-09)
|
V-i-k-a, ačiū už pasiūlymą, bet kiek teko susidurti, tokias parketlentes sunkoka plauti, nes gali atsiklijuot... O prieglaudoj tai kasdien plaunamos grindis, tai ilgai turbūt neatsilaikytų :) O svarbiausia, kad į medį lengvai įsigeria visokie mikrobai :/ Bet ačiū, kad nepamirštat mūsų statybų :) Klausykit. Savo rusy radom 2 ar 2,5 dezes tarybinio parketo lenteliu, bet ne lentu tokiu ilgu, o mazos tokios lenteles kurios klijuojamos viena prie kitos. Jie is azuolo. Neisivaizduoju kam galima butiu jas panaudoti, bet jai jum reikia as galeciau mielai jum atyduoti. Tos dezes pasak vyro nemazos, bet kiek konkreciai jau reik ziureti ir skaicuoti. Tad jai jus sudomino praneskit man , nusiusiu vyra i rusi kad paskaicuotu kieki. | Indre
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-09)
|
Na, kaip ir nuspręsta, kad visose patalpose bus šlifuotas betonas, tai aš asmeniškai nemanau, kad reik ant viršaus linoliaumo. Nebent administracijoj įmanoma patiest, bet kaži ar verta - linoliaumas braižosi, tuos įtrūkimus gal per skubėjimą ne visad kruopščiai išplausim... | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-09)
|
Ar reikalingas preiglaudai senas linoleumas? Erfruto gatveje sake yra ismestas Turiu keleta ideju -
Prasyti pinigines paramos is Kompaniju, susijusiu su prekyba reikmenemis gyvunams, is Leses puses galima butu reklamuoti tas firmas - Lese turi prsiimti toki isipareigojima ir irasyti ji i Sutarti.
Kreiptis i VSMC Virsuliskese - salia J. Matulaicio baznycios - geriau tiesiai eiti pas Direktoriu - jis labai geras - ir to Vilniaus Statybininku mokymo centro mokiniams bus praktika ir Lesei - parama - bet, neuzilgo prasideda atostogos mokiniams!!!
Prasyti paramos tiesiai is Kompaniju, prekiajanciu statybinemis medziagomis!!
Ir pats prisidesiu, kuom galesiu!!! O kaip smagu, kad naujoji Leses prieglaudele bus netoli Justiniuskiu. Gal ir as kada gelesiu pagelbet Jusu darbuose darbeliuose :)
Tiesa, sandeliuke turiu keleta rozeciu...bet cia tokia smulkmena palyginus su tuo, kiek visko reikia irengimui. Bet laukiam nesulaukiam :) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-06)
|
Aciu, Friske. | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-06)
|
Hmmm, reikia paziuret kiek snieniniu plyteliu pas mane voliojasi...jauciu, bus kokios 3-4 dezes :) gerai, kad naujiena atnaujinta, o tai maniau, kad plyteliu nereikia :) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-06)
|
Atnaujinta. | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-06)
|
Naujiena neuzilgo bus papildyta. Siuo metu prieglauda atrodo taip, kaip 7 nuotraukyteje... pasidare smalsu - gal galite ideti keleta nauju patalpu foto :) gal dar butu lengviau, jei padarytumete sarasa, ko labiausiai reikia, tada galima butu ji labiau kazkur paplatint :) gal per kokias firmas eit..... na skiria pvz. savo vaiku darzeliams ir mokykloms, kurie ir taip privalo buti islaikomi ir remontuojami is jau surinktu musu mokesciu, bet kadangi atsiranda zmoniu,kurie mano kad dar per mazai paskyre siam reikalui pinigeliu, tai daugiau gales pasilikt ministeriju kisenese :) dar ir is savo algu galima susimesti regulairiai,pvz. mokytoju algoms, tada isvis nebereikes ministerijai gaunamu mokestiniu pinigeliu veltui svaistyti :) O beto jeigu negausi sau asmenines naudos ne 0.000.....1 ct atgal, tai kam cia skirti tiems sunims ir katems ....:)o ir Kubiliui lysnas centas nepamaisys :D | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-04)
|
Nu nzn, mano kontoroj tai keli kolegos, kurie dar nepervede buvo - Lesei 2 proc. "atidave" :) | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-05-03)
|
O.O todėl geiriau atiduot kubiliui? juokauju :D bet šiaip jie nieko neprarada kažkam skirdami tuos 2% pervedem tuos 2 proc. as ir mano tetis, tikiuosi,kad bus panaudota statyboms. Bet kiek siuliau darbe ir visiems draugams ta padaryti, tai visi labai skeptiskai ziurejo, nors patys dar net nezinojo kam perves ir ar aplamai pervedines, bet atsakymai pvz. buvo: ,,as nenoriu pervesti savo pinigu sunims ir katems,, ........:( Tigrita, kazkaip manau, kad Mildazytes fondas skirtas TIK zmonems.. Matai, Dzy, per tv laidas jie pasidaro sau reklama, tai cia tox kaip ir barteris gaunasi, o tiesiogei remiant jei nematys sau naudos ,tai ir nerems :) | Dzy
(„Lesė“, Jonava)
(2010-04-02)
|
Galima kreiptis del paramos i didziausias statybiniu prekiu parduotuves, pvz. Senukai, Ermitazas ir kt. Bet kokia parama, kad ir minimali, bus pliusas. Turiu ideja, gal verta kreiptis pagalbos i Mildazyte? juk tikslas labai kilnus, ir isgelbetu gyvybiu skaicius tiesiogei nuo to priklauso, nes cia tokiu sumu reikia , kad ir keliem metam su tais darbais gali istrigti....Gal verta bent pabandyti ??? Ka manote?? | Indre
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-03-23)
|
Galbūt paprasčiausia būtų susisiekti su daug patalpų įrengime dirbančiu vaikinu - adomas@gmail.com, geriausiai išvardytų visus darbus :) Šiaip kai visas patalpų vidus statomas nuo 0, tai darbų visokiausių atsiras :)) Ačiū už siūlomą pagalbą! Tai bet atsakymo i fantastiska klausima ir nesulaukiau :D man idomu ka mazdaug reikia daryt ar muryt kazka, ar veziot ar panasiai :p Zinociau kokius darbus reikia atlikti tada galeciau spresti ar buciau naudingas ar ne :p Audriuss Jus fantastiska klausima uzdavet :) O kad daugiau tokiu zmoniu matau turit tik du savanorius vaikinus, norejau paklaust kokios pagalbos reikia is vyrisku ranku savininku? :) | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-03-23)
|
Dėku už siūlomą pagalbą :) Labas visems as cia naujokas, ideja pas jus gera man patinka tad noreciau prisideti, as nieturtolis bet uztat esu meistras ir turi tam tinkamus irankius metalo abdirbimo, tai jej reiks ka supjaustyt ir suwirint suktelkit, mano tel861970656, jareksur@gmail.com | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-03-03)
|
Egzotika, parasykite man i az savo tel nr. Susisieksime kai jau patalpos bus parengtos spintuciu atvezimui ;) Na tai va, manau ta biuro kėde jums tiks, na spintelės šiek tiek senamadiškos, bet atrodo kaip naujos. Kai tik bus galimybės būtinai atvešime. | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-03-02)
|
Tikrai prireikėtų :) nes planuojame įsikurti kokį nors administracinį kambarėlį ar kažką panašaus Aš tik norėjau paklausti, kai įsikursite, gal Lesėje reikėtų mažai naudotos kėdės su rateliais ir pakabinamų spintelių? Su mielu noru padovanotume :) | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
(foto)
|
Irina, ten nelabai kas yra apie konkrecius planus... Mes(nieko su statybom bendro neturintys savanoriai) vis dar laukiam info is tu, kurie meistrauja :) | Irina P.
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
(foto)
|
Irmulia, o kaip prisijungti prie grupso? Idomu paskaityti planus. | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Kiek nedaug!:) | Dzy
(„Lesė“, Jonava)
(2010-02-24)
|
uz 250lt tikrai galima nusipirkti paprasta lazerini spausdintuva. | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
As ir nesakau,kad mum reikia pirkti va dabar :D gal kas ir padovanos, bet lazerinis daug ekonomiskesnis, o rasalinis printeris - brangus malonumas | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Manau, kad printeri rasim kas ir paaukot gales. Kad ir as galiu atiduot, tik rasalini, ne lazerini. | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
kiek zinau bus rasomas projektas aukok.lt :P tai printeris neturetu buti jau toks beprotiskai brangus daiktas! | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Tai padek juos surinkti ;) Zinotum kiek Leses sask pinigu - optimizmas siek tiek pamazetu :) | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
manau 20 000lt ne barjeras :D | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Reik pradzioj isirengti patalpas, norint gauti leidima laikantis atitinkamu reikalavimu. kad jas isirengti, reikia +/- 20 000 litu. Ar turime tokius pingius? Ne. | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Faina :) tai mums liko isigyti lazerini printeri... ar jie daug kainuoja? | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Vaiva, kompas bus. Toks pagyvenes, bet pagrindines programos kaip bitutes veikia :) Drauge jau seniai zirzia, kad pasiimciau, Vesta irgi zino, kad tas daiktas kaip ir yra :) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Man rodos buvo ir tokia mintis.. | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
ne, neturiu laiko. O butu gerai isirengti "administracini" kambariuka, kur butu kompiuteris, spauzdintuvas... LABAi praverstu. Info apie gyvunus vesti i kompiuteri, dovanojimo sutartis spauzdinti, kai ateina zmogus paimti gyvuno... | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Vaiva, ar skaitai grupsa :)? | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
5 metu* | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Faina :) o po į metu jau reikes kraustytis is situ patalpu ar galesim ir ilgiau pasilikti? kiek kainuoja nuoma menesiui? | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Taip, planuojame irengti ventiliacija. | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
O ar planuojama isirengti vedinimo sistema kokia nors? | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-24)
|
Neita, paskambinkite siuo numeriu: 8-615-39869, turetumete gauti reikalinga informacija ;) | Neita
(2010-02-24)
(foto)
|
Kada ir kur reik but? :) turiu dar dvi pasiruosusias padet vyriskas rankas :) Liucija, prie kaimo pletros ir gamtosaugos vargu ar pritempsim, nes cia nei kaimas, nei gamta. O del humanisko elgesio su gyvunais programos, tai pirma karta girdziu. Gal galit daugiau papasakot? Gal kas jau zondavo?
Nors tarp Europos Sąjungos prioritetinių sričių konkrečiai gyvūnų globa nėra išskirta, profesionaliai parašytą projektą galima bus teikti kelioms finansavimo programoms. Tarp jų – kaimo plėt-ros, gamtosaugos ir humaniško elgesio su gyvūnais. | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-21)
(foto)
|
Kol kas dar gali ir iki kokio menesio isirengimas uztrukt... Bet jei seksit naujienas, manau, viskas bus aisku :) Esu vietinė (iš Buivydiškių), tad norėčiau sužinoti kada galima pas Jus apsilankyti.;) | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Taip taip :) As irgi paziurejus buvau ta buivydiskiu st. viena kart... Galvoju: nieko sau, tik 27min reikes vaziuot :D bet "dasilo", kad kazkas cia ne taip... | Shpokutiz
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
MAn rodos ta sttele vadinasi Buivydiskes, o ne Buivydiskiu, nes Buivydiskiu stotele pasilaiciuose netoli Gabijos gatves yra I Buivydiskiu st galima dasigaut ir su 75 autu. | Medutė
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Ten kabo grafikas :) | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Jooo tiek kad jis 1x i valanda vaziuoja.. man kai vaziuojant i prieglauda tai intike galima paziuret, o vat is prieglaudos gali but probelmu... Nors galima bus grafikus autu kur ant sienos prieglaudoj suklijuot :D | Medutė
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Friske, o Jūs iš kurios pusės važiuojate :) | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
|
Viskas aisku :) medziosim ta 32 :) | Medutė
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Taip, dabar viešajame transporte prie visų durų kabo ženklas draudžiantis dviračius. | Medutė
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Jau sakiau, arčiausiai Buivydiškių stotelė ir iki jos veža TIK 32 autobusas, todėl reikia iš anksto susižiūrėt grafiką, kad nereikėtų laukt ilgai. | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Rimtai? esu pora kartu vezusis... bet jokiu "tvarkos palaikytoju" niekad nebuvo ilipe :( | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
|
kiek maciau, autikai ten tie mazuciai vazineja...jei prigrustas - neileis dviracio | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
|
Esu girdejus, kad i viesaji transporta dviracio negalima :( | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Taip... man tas ir liudniausia, kad tam tikrais momentais jau greiciausiai imanomai per 56min galiu nuvaziuot... O jei ne idealiai viskas tai iki 2h gali trukt :D jau galvoju, reikes kaip nors puse kelio su autobusais, puse su dviraciu ar kazkaip taip vaziuot (tik kad, jei prigrustas autobusas, dviratis netilps :D) | Irina P.
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Sakyciau nelabai salia :) Karta vaziavau is Zirmunu i Agrotechnologu fakulteta, visa kelione uzeme virs valandos. Bet pas gyvunelius bus linksmiau vaziuoti :) | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
|
ech, atrodo visai salia tos buivydishkes....bet susisiekimas kaip su kosmosu :) | Irina P.
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Tai reikia taip vaziuot, kad papult ''ant'' 32 :) | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Buivydiskes, kaip suprantu arciausiai, bet ten vaziuoja TIK 32, o jei kitu autobusu vaziuojant gali tekt islipt anksciau ir po to kokia 50min nevisada apsimoka autobuso laukt :) Tai kurioj stotelei reiktu lipti , kad trumpesnis kelias butu st Tvenkiniai ar st Buivydiskes?:D | Medutė
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
Stoja stoja, norint eit į fermą reikia lipt Buivydiškių st. (tai yra sekanti po Tvenkinių), vat ir viskas :) | Irina P.
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
(foto)
|
VioletV rase, kad stoja ten 32, reiskia ir vaziuoja :) | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
|
kas ten mokosi gal geriau zino, todel "ziniukams" klausima turiu:) o taI ka, 32 autobusas nebestoja sekancioj stotelej uz tvenkiniu :) nuo ten iki klinikos 5 min kelio :) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-20)
|
Pasirodo, ta fermos apvalioji katyte yra sterilizuota :D | Medutė
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
(foto)
|
O taip, per pievas tikrai labai smagu :D patikek manim, kaliu daug nejaukiau :) ten net saligatviu beveik nekur nera. O per pievas tai visai smagu ir nebaisu :) Per pievas tai biskuti baisoka :D geriau jau 30min paeisiu ,bet vakare tai irgi nejauku... Islipti reikia arba stoteleje Luziai ir eit pro taikos mokykla per pievas (15 min) arba kryzkeles (arba 1na pries) ir plaukti 32 arba eit keliu geru 20-30 min :) | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
(foto)
|
Vaje, o katyte nesterilizuota? (tuoj reiks jai irgi PSP surengt) :D Gal kas is studenciu galetu pasakyt kurioj st islipt vaziuojant 75 nuo santariskiu puses ir kiek mazdaug uztrunka kelias iki fermos?:D Buciau labai dekinga :) | Medutė
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
(foto)
|
Na, mūsų karvytė pieno lygtais neduoda. :) O fermos katė tai tikrai įtartinai storėja. | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
As muset pripratus prie kaimo karvyciu buvau... versiuku dazniausiai turedavo :D. O tai tuomet is kur pas katineli pienukas indelyje? Matau karve, matau pienuka ir darau isvadas, kad cia karves pienukas jam :D. Nebutinai teiisngas ;). Jei rimtai, ta katyte trispalve man itartinai apvali. | Koala
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Karvė duoda pieną tik kažkiek laiko po veršiuko turėjimo kaip žinau, o jei neturi veršiuko tai ir pieno nėra :) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Merginos, norincios savanoriauti, parasykite meila i nariai@lese.lt ;). Suneliai Mopsis us Kroku jau ryt isekliauja pas globejus, nes apkurstu vargsai kitokiu atveju nuo remonto garsu, todel ir atitvereme karvute su arkliuku garsa izoliuojancia siena. | Medutė
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
(foto)
|
Mmm, arklius mano, mano mažas dvokiantis mulkis ♥ Nu ir kandžiojasi ir spardosi jis, kartais būna tikras piktukas, bet vistiek mylimiausias. :) O naujieji fermos šuniukai labai mieli ir draugiški, ypač Mopsis, tik ir glaustosi, kad kas pakasytų jį :) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Karvyte privaloma melzti, kitaip jai blogai su sveikata pasidarytu :) Woodoo. nezinau kada tu mokeis, bet dabar arkliukas vardu Silvas, nepiktas nesikandzioja (na turi bloga iproti, kad kiekvienas atejes jam kazka atnesa (islepinom mes ji, ka padarysi :)) todel viska ragauja :) ir tikrai nesispardo :) labai saunus arkliukas musu, tik reikia su juo susidraugaut :)) Friske, arklius nejojamas, o karvė irgi turėtų būti nemelžiama. :P Tai jie ten šiaip, dėl grožio :D | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
gal ant kordos busimus veterinorius "prakrato", o karve pamelshti pamoko :))))) kad zinotu is kurios puses prieiti :) | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-19)
|
Patalpu filmukas super is keliu nuotrauku sumontuotas :) o man cia idomu-ne i tema-, klausiu tu, kurie ten mokosi-kam jums ten zirgas su karve?:)) pagaliau!!!!!uhu!!!taip laukiau!o su kokiais autobusais galesime tren nuvaziuoti???!!! labai smagu kad pagaliau gyvuneliai turi stoga virs galvos ;) beto tas stogas yra musu fakultete. Musu visi gyvuneliai Silvas (zirgas, tikrai ne akrlys ;), Marge (karve) ir Dora yra labai draugiski ir manau kad jiems patiks ju nauja kompanija ;) Šiandien buvom išvedusios abu šuniukus į lauką, tokie laimingi ir draugiški,pavaikščiojo, pažaidė, tik nuolat loja, palikti vieni, ypač tas juodas. O nuo lojimo jau ir senieji fermos šeimininkai sudurniuot pradeda, tai tikiuosi, nepralaidi garsui siena jau greit bus baigta :) O šiaip labai džiugu, kad pagaliau atsirado naujos patalpos :) rašau čia, nes nežinau kur rašyti, jei reikės pagalbos ateityje pertvarkant puslapiuką tai turiu namuose programuotoją, kuris sakė jei tik reikės pagelbės :) valioo tikrai dziaugiuosi. S V E I K I N U !!! Iš karto nepatikėjau, pagalvojau, kad archyvai "iškilo". Kaip mūsų šeima džiaugiasi. Nesam aktyvūs LESĖS gyvenimo dalyviai, bet prisidedam retkarčiais, kad padėti nabagiukams. O lesiukų gyvenimą labai sekam, kartu pergyvenam, o jau kiek ašarų pralieta prie to kompo... Pasakoju apie visus bėdulius ir savo dviem katuliams, tai, patikėkit, jie klausosi ir toks vaizdas, kad supranta, ką aš jiems pasakoju (tikri gyvūnų mylėtojai supras ir iš manęs nesijuoks :-D)Sužinojus šią puikią naujieną, vėl ašara ištryško, bet jau džiaugsmo. Kaip tik baigiasi mano buto remontas, TAI BŪTINAI PADĖSIME, juo labiau, kad remontuodami savo butą, daug patirties įgyta. Dar kartą sveikiname. VALIO! | EditaM
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-16)
|
aukok.lt puslapyje yra parašyta ką ir kaip rašyti ;) | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-16)
|
kas galetu parasyti projekta? :D tik reik Vestos paklausti,kaip ji reikia rasyti... | EditaM
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-16)
|
pas savanorius. o kur jus laikote visus prieglaudeles daiktus?t. y spinteles,narvus,guolius ir kitka? Kokia gera naujiena! Tik tolokai dabar lese bus(kai filaretuose buvo tai man tik 20min buvo;D), bet tikrai butinai stengsiuos pvz savaitgaliais atvaziuoti...Tikrai Vaiva gerai sugalvojai, su aukok.lt...Cia tikekimes bus jau nuolatines patalpos, ir niek neismes! Kaip džiugu. Gal iš šitų namų jau niekas neišprašys? Labai labai džiaugiuosi už jus ir nuoširdžiausiai sveikinu. Tik be galo nejauku, kad net pinigėliais negaliu prisidėti. Na tik kumčius palaikyti tegaliu, kad tik jums užtektų jėgų. | Alisa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-15)
|
na va kaip smagu, jei reikės pagalbos, sakykit :) Vaiwa, siaip gera mintis.
| Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-15)
|
Galima bandyti gal rasyti dar viena projekta i aukok.lt? patalpu remontui?:) Ne, Buivydiškių artimiausia st., o paeiti reikia labai mažai :) Autobusas sustoja beveik šalia vartų. | Shpokutiz
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-15)
(foto)
|
Gmaile rase kad Tvenkiniai arciausia stotele :) Ne, su 32 iki stotelės Buivydiškės :) | Shpokutiz
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-15)
(foto)
|
As uz Antakalnio-Sauleteky gyvenu tai man rode-su 19 troleibusu iki "Sietyno" stoteles o paskui su 32 autobusu iki stoteles "Tvenkiniai" :) O kaip is Antakalnio vaziuoti? | Shpokutiz
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-15)
(foto)
|
Yeeey, man tik vienas persedimas nuo mokyklos ir tik vienas nuo namu!!! ;) sveikinu!!!!!;*kaip gerai;D sekmes
Kaip viskas teisingai pakrypo. Jei Leses nebutu "isvare" is Filaretu - niekas nebutu ieskojes ir rades situ patalpu. Prie pat "gyvunu daktaru". Darbo daug, bet uztat paskui....Labai dziaugiuosi ir sveikinu Vesta. Kaip tai itariu, kad sitos patalpos nebe jos uzsispyrimo atsirado. Ji turejo vizija ir savotiska tiksla jas gauti. Ir gavo. Puikumelis. Puiku, Lesė bus ten, kur aš mokausi :)
Vaiwa, šitas arkliukas piktas, jis yra pusiau laukinis, taigi kandžiojasi, spardosi ir pan, ir nelabai mėgsta kitų gyvūnų :)
Taip, kaip kažkas minėjo, fermoj yra rods 4 kambariukai, viename gyvena labai draugiška kalytė Dora, kitas skirtas arkliuko daiktams bei studentams, prižiūrintiems arkliuką persirengti, o likę kambariukai gali būti lengvai perdaryti katukams :) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-14)
|
Pradzioje turime atskirti karvyte su arkliu garsa izoliuojancia siena, kad jiems butu kuo maziau streso nuo garsu remonto metu, o ir ateityje. Remontui, t.y. medziagoms, jau isleidom apie 3000 litu :(. O tai dar tik pradzia... | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-13)
|
Smulkus gyvunai gyvena kartu su stambiais ir nesibaido vieni kitu :D pvz kartais kates labai megsta ant arkliu miegoti... | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-13)
|
tuos, gardelius, kaip supratau, isardys, bet as manau, kad sunims atitvarus tokius kaip uzsienyje padaryti butu LABAi gerai Geresnes vietos ir su ziburiu nerasi. Ir veterinarai vietoj ir gardeliai pritaikyti, vienu zodziu fantastika.SVEIKINU!!!! Perskaičiau komentarus, tai dar ir apsiašarojau iš džiaugsmo:))))))))) VALIO! VALIO! VALIOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
Tikrai didelė šventė:)) Šypsena iki ausų:)))
JĖGAAAAAAA Natty, as manau jeigu bus galimybes ir vietu, galbut kazkiek gyvunu galesim priimti. Bet dar iki to toli grazu. | Vaiwa
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-13)
|
Pavydziu kolegijos studentams! ;D Reiketu pasiskaicuoti, kiek kainuotu remontas... | RasaGr
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-13)
(foto)
|
Valiooo:))) Labai dziaugiuosiu :))) Na smagu ir dėl leses :) o dalinsitės ir su vagonėliais ar ne? SVEIKINU ir sekmes,darant gerus darbus,visuomet padesim ir paremsim Pagaliau!!! O tenykščių gydytojų veterinarijos paslaugos bene mažiausios Vilniuje. Manau, ideali kaimynystė! Valiooooooooooooo:))Nuostabi žinia:)) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
Svarbiausia - kokybe ;) Nes jeigu pas juos nebrangiau nei kitur, tai tikrai jie manau turės ką veikti:)) O-o-o tai puiku, tikiuosi ta veterinarijos klinika taiko nuolaidas nuo kiekio?:))) | Pog
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
Orinta, mhm, tame pačiame pastate yra Buivydiškių vet. klinika:] O, kaip puiku, kaip suprantu ir veterinarų nereiks toli ieškoti kai kam nors pagalbos prireiks/ Ten juk turbūt ne tik studentų veterinarų yra, bet ir profesorių?:)) o vargeli..kiek darbo laukia. na svarbiausia, kad radote ir dabar jau nieks neismes jusu:)linkiu jaukiai ir saugiai isikurt:)sekmes:) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
Ynga, manau, kad dazu tikrai reikes ;). Tikekimes, kad nesudziuvo :). Aciu! Dziaugiuosi uz jus. Kaip suprantu vietos bus daugiau.
Kazka turiu nuo statybu uzsilikusio, bet bijau,kad jau gali buti netinkama naudoti- pasene :(
Perziureciau namie konkreciau, bet tiksliai pamenu,kad dazu visokiu vidaus darbams plaunamu turejo buti. Ar reikes?
Velgi pasikartosiu jie stovi garaze jau antri metai, tai reikia dar issiaiskinti ar tinkami naudojimui | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
(foto)
|
O, tai dar ir kaimynas suo bus? :) | Pog
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
tai ir įsikūrinėjant galit drąsiai kreiptis:) labai džiugu, nes ir arkliui ir karvei ir šuniui tuo pačiu klius daugiau dėmesio:)) Nuostabu. manau, kad sulaukta geriausios išeities - o dar su studentais - veterinarais kaimynystėje. | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
Pog, kaip smagu! Mes jau po truputuka mintis deliojomes, kad kreipsimes i studentus pagalbos, kai iskursim ;) | Pog
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
puiku, atsikraustot pas mus! Bursim visa studentų veterinarų gvardiją savanoriauti ir gelbėti visais klausimais:} Vesta minejo, kad 5 metams, kad apsimoketu savo lesom remontuotis po truputi ir iregistruoti oficialia prieglauda. Tikekimes viskas gerai. Manta, aciu uz sveikinimus, tikekimes ir jums pasiseks rasti kokiu variantu suneliams. | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
Vandenukas ir siluma yra. Del sutarties nelabai daug zinau, todel nenoriu pameluoti. Labai, labai sveikinu ilgai su paieškomis vargusią lesės komandą. Kaip gera žinoti, kad stogas virš galvos jau yra SVeikinimai nuoširdžiausi,tiek išlaukta....o sutartis ilgam bus pasirašyta,o vandentiekis,šiluma yra tenais? Kaip smagu, kad pagaliau bus patalpos | Indie
(2010-02-12)
(foto)
|
Dziugu. Ir VIlniuje, ir galima susitvarkyti jaukiai. Sveikinu Lese ir jos globotinius, buckiai visiems :) | Simav
(2010-02-12)
(foto)
|
Kaip džiugu :))))))) Sweikiu pagaliau vel bus galima senai matytiems draugams susiburti i seima!!!!!!!! VALIO! pagaliau! :) ir dar kaimynke gera turesit (turiu omeny karvike) :) | Alina
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
Valiooooooooooooooooo..... Kas dėl rankų - rasim ir moteriškų, ir vyriškų :)) Friske, dar fotošautuvas nepakenktų :D Ir Piečkinas ;) | Irina P.
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
(foto)
|
Butinai padesime irenginejant patalpas (kaip buvo kalbama apie moteriskas rankas). | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
Bus pagerintas Rūgpienių kaimas :) anie arklio neturejo, o mes turesim :) Upsss... turėtų būti "iš karTo" (o ne iš karo) :D Jolita30, aš irgi, pamačiusi karvytę, iš karo Matroskiną iš Rūgpienių kaimo prisiminiau :D Ir dar pagalvijau - o žirgelį kam "pritaikyti?;) | Friske
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
darbo, darbelio ten iki ausu o ---------tai karves pienas katems bus salia :))))))0 | Vesta
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
turesime ir keleta voljeru, taciau ne viskas is karto :) Kaip džiugu. Kiek daug vietos :) Žinoma, reikės daug darbo ir pinigėlių viską įrengti, bet po to turėtų būti daug lengviau nei Filaretuose. Sėkmės Jums. O gal ateityje ir lauke bus galima voljerų šuniukams įrengti? Sveikinu!!!! Pagaliau. :* Sekmes Jums ir globotiniams! Iš tikrųjų gera naujiena! :))))) | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
A, aciu, tai tada viskas ok ;). | Vesta
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
Irmule, nebeprimontuosime, toje dideleje patalpoje bus sudetos pertvaros ir daromos atskiros patalpos, be to pirmoje eileje bus padaryta siena, kad atitverti arkliuka su karvyte, kad jiems nesukeltu streso suneliai. | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
o atgal juos primontuosime :)? | Irmulia
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
Na, yra 3 kambariukai dar atskiri. As nemaciau asmeniskai ju, bet yra planelis ten katukus apgyvendint. O dar, jeigu nieko nepameluosiu, reiks nemazai tu gardu praardyti, o del suneliu atskyrimo tai labai gerai. | Vesta
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
tuos visus gardus reiks ismontuoti, nes reikes perbetonuoti visas grindis. | Vikikute
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
(foto)
|
Man atrodo sunims tai toks variantas nerealiai geras(gardeliais galima sunelius sudet, nes seniau labai nepatogu budavo, kai visi palaidi aplink kates laksto)... Del kaciu labiau reikes isirenginet :) Labai noreciau pamatyt, kaip viskas is arti atrodo, ar iseis kokius bent 2 kaciu kambariukus isirengt? | Kata
(„Lesė“, Vilnius)
(2010-02-12)
|
SVEIKINU:* Pagaliau... Valio, valio, valio :))) Ir vieną ilgą - valioooooo :)))) Comments can be left by signed-in users only.
|
|